Αναλυτικές οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος 2016-2017

Ξεκίνησε από tfat, 16 Σεπ 2016, 08:43:14 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Σημαντική παρατήρηση: το μάθημα διδάσκεται σε εργαστήριο (κι ας λογίζεται ως θεωρητικό).
Ευχαριστούμε tfat
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

maria gana

Ερώτηση:
Στις οδηγίες στην σελίδα 5 αναφέρει: προτείνεται η ΔΡ2 (Δραστηριότητα 2). Ποια εννοεί;;; Αυτή στη σελίδα 51 του σχολικού βιβλίου που αναφέρετε στους σειριακούς και παράλληλους αλγορίθμους και που είναι εκτός ύλης φέτος (όπως και τα χαρακτηριστικά των αλγορίθμων).
Στην σελίδα 6 αναφέρει: Μπορεί να υλοποιηθεί η ΔΡ3 (Δραστηριότητα 3). Αυτή στη σελ. 51 πάλι εννοεί;;; που είναι για την αναπαράσταση των αλγορίθμων; Γιατί αμέσως μετά συνεχίζει και λέει: Από τις ερωτήσεις - θέματα προς συζήτηση - δραστηριότητες του κεφαλαίου 2.2. μπορούν να δοθούν οι .......
Δηλαδή όπου αναφέρει ΔΡ είναι το Ερωτήσεις - Θέματα προς συζήτηση - Δραστηριότητες;;;;;;;;;;;;;;;

Laertis

Οι Δραστηριότητες που αναφέρονται στις οδηγίες εμπεριέχονται στις ίδιες τις οδηγίες απο τη σελίδα 11 και μετά.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola