ΘΕΜΑΤΑ 2018

Ξεκίνησε από ΤΙΜ, 13 Ιουν 2018, 12:05:29 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Άρης Κεσογλίδης

1) Συμφωνώ σε όλα με τον Γιώργο ( @gthal ) ...

2) Επίσης συμφωνώ απόλυτα με τον Μανώλη σ' αυτό:
Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 14 Ιουν 2018, 10:03:14 ΠΜ
Πάντως για να πω και εγώ την άποψη μου, το γ και το δ δεν μου άρεσαν γιατί δεν είχαν κάποια πολύ δύσκολη επεξεργασία, αλλά αρκετά πολύπολκή εκφώνηση που δεν ήταν καθόλου ξεκάθαρο το τι ζητάει ... προτιμώ πχ να είναι ένα δύσκολο θέμα αλλά να είναι ξεκάθαρο τι ζητάει .. εγώ προσωπικά τα διάβασα ξανά και ξανά για να καταλάνω, και πάλι δεν ήμουν 100% στο τι ζητούσε σε κάποια σημεία ...

Αυτό το θέμα με τις ασάφειες πρέπει επιτέλους να προσεχθεί και να εξαλειφθεί...
Τόσα χρόνια είχαμε το 1ο κεφάλαιο στην ύλη, και μιλώντας για τα προβλήματα λέγαμε ότι είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει σωστή ερμηνεία και κατανόηση του προβλήματος, αλλά πρώτα να υπάρχει σαφής διατύπωση !

Και τελικά, αντί να κοιτάνε οι θεματοδότες να εξηγούν ΑΚΡΙΒΩΣ τι θέλουν να γίνει, και να δοθεί βάση στην υλοποίηση,
τελικά βάζουν ανούσιες παγίδες κρυμμένες σε ασαφείς εκφωνήσεις!............


Θες "κύριε θεματοδότη" να διαβαστούν τα στοιχεία κατά στήλη και όχι κατά γραμμή;
Γράψε συγκεκριμένα "Να εισάγονται πρώτα τα στοιχεία του 1ου μήνα, μετά του 2ου και ούτω καθεξής".

Να εξηγήσεις αναλυτικότατα μία διαδικασία που έχει κάποια δυσκολία στην σκέψη και στην υλοποίησή της, να δώσεις και παράδειγμα/παραδείγματα, και να δεις ποιος μπορεί να το κάνει και ποιος όχι...
Να μην προσπαθήσεις να δεις ποιος κατάλαβε τι εννοείς και ποιος όχι...!

Γιατί δεν τονίζεται αυτό το πράγμα και είναι τόσο δύσκολο να γίνει μετά από τόσα χρόνια;;;..................  :(
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

Λαμπράκης Μανώλης

Παράθεση από: Άρης Κεσογλίδης στις 16 Ιουν 2018, 03:36:15 ΠΜ
1) Συμφωνώ σε όλα με τον Γιώργο ( @gthal ) ...

2) Επίσης συμφωνώ απόλυτα με τον Μανώλη σ' αυτό:
Αυτό το θέμα με τις ασάφειες πρέπει επιτέλους να προσεχθεί και να εξαλειφθεί...
Τόσα χρόνια είχαμε το 1ο κεφάλαιο στην ύλη, και μιλώντας για τα προβλήματα λέγαμε ότι είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει σωστή ερμηνεία και κατανόηση του προβλήματος, αλλά πρώτα να υπάρχει σαφής διατύπωση !

Και τελικά, αντί να κοιτάνε οι θεματοδότες να εξηγούν ΑΚΡΙΒΩΣ τι θέλουν να γίνει, και να δοθεί βάση στην υλοποίηση,
τελικά βάζουν ανούσιες παγίδες κρυμμένες σε ασαφείς εκφωνήσεις!..........

Θες "κύριε θεματοδότη" να διαβαστούν τα στοιχεία κατά στήλη και όχι κατά γραμμή;
Γράψε συγκεκριμένα "Να εισάγονται πρώτα τα στοιχεία του 1ου μήνα, μετά του 2ου και ούτω καθεξής".

Να εξηγήσεις αναλυτικότατα μία διαδικασία που έχει κάποια δυσκολία στην σκέψη και στην υλοποίησή της, να δώσεις και παράδειγμα/παραδείγματα, και να δεις ποιος μπορεί να το κάνει και ποιος όχι...
Να μην προσπαθήσεις να δεις ποιος κατάλαβε τι εννοείς και ποιος όχι...!

Γιατί δεν τονίζεται αυτό το πράγμα και είναι τόσο δύσκολο να γίνει μετά από τόσα χρόνια;;;..................  :(

αυτό ακριβώς ... το περσινό θέμα Γ, ενώ ήταν αρκετά πιο δύσκολο σε υλοποίηση, ήταν "πιο τίμιο" από το φετινό θέμα Γ, γιατί ναι μεν είχε δύσκολες υλοποιήσεις αλλά η εκφώνηση νομίζω ήταν ξεκάθαρη στο τι ζητούσε (το δύσκολο ήταν να "συμπεράνουν" πως βγαίνουν τα σετ) ... νομίζω το φετινό θέμα γ ααααααααν  καταλάβαινες τελικά τι ήθελε, ήταν σχετικά εύκολο σε υλοποίηση

kyriakos208

Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 16 Ιουν 2018, 09:20:28 ΠΜ
αυτό ακριβώς ... το περσινό θέμα Γ, ενώ ήταν αρκετά πιο δύσκολο σε υλοποίηση, ήταν "πιο τίμιο" από το φετινό θέμα Γ, γιατί ναι μεν είχε δύσκολες υλοποιήσεις αλλά η εκφώνηση νομίζω ήταν ξεκάθαρη στο τι ζητούσε (το δύσκολο ήταν να "συμπεράνουν" πως βγαίνουν τα σετ) ... νομίζω το φετινό θέμα γ ααααααααν  καταλάβαινες τελικά τι ήθελε, ήταν σχετικά εύκολο σε υλοποίηση
Σαν μαθητής θα μιλήσω τώρα.  Όντως το θέμα Γ είχε πολλές ασαφειες. Έφτασα στο σημείο να λέω μήπως θέλει αυτό ή μήπως εκείνο.

Άρης Κεσογλίδης

Έτσι Μανώλη...
Και θα μπορούσαν ακόμα και στο περσινό Θέμα Γ να βάλουν κι ένα πινακάκι για παράδειγμα που να έδειχνε βαθμολογία, σετ υπέρ και σετ κατά.
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

lsourtzo

Λίγο ποιο δύσκολες ασκήσεις με πολύ ποίο κατανοητές εκφωνήσεις είναι το ζητούμενο νομίζω ... Και ξαναλέω ... Πολύ λίγο ποιο δύσκολες για καλύτερη διάκριση των μαθητών ...

Λαμπράκης Μανώλης

Α
Παράθεση από: lsourtzo στις 16 Ιουν 2018, 05:23:09 ΜΜ
Λίγο ποιο δύσκολες ασκήσεις με πολύ ποίο κατανοητές εκφωνήσεις είναι το ζητούμενο νομίζω ... Και ξαναλέω ... Πολύ λίγο ποιο δύσκολες για καλύτερη διάκριση των μαθητών ...

Ακριβώς αυτό...για εμένα το μάθημα έχει αρκετά ωραία θέματα που δεν έχουν μπει μέχρι τώρα...ας μπει και κάτι λίγο πιο δύσκολο για να ξεχωρίσει ο καλός...αλλά να είναι ξεκάθαρο το τι ζητάει..νομίζω το μάθημα μας είναι το 2ο σε δυσκολία στην κατεύθυνση,  οπότε με λίγο πιο δύσκολα θέματα, ανεβαίνει και το επίπεδο του νομίζω  ..

lsourtzo

Το επίπεδο δεν εξαρτάται από τα θέματα αλλά από το υλικό ... Δυστυχώς υπάρχει φάκα στο τυράκι ... Ποιο δύσκολα θέματα μπορεί να σημαίνουν ποιο λίγους μαθητές .... Πρέπει λίγο να προστατεύσουμε και το επάγγελμα ...

Δυστυχώς το τελευταίο σύστημα μας ισοπέδωσε ... Σε λίγο ακόμα και για της πληροφορικής τις σχολές θα πρέπει να πηγαίνουν θετική ... Θα μείνουμε με τους οικονομολόγους .... Και μετά ξουτ.

Δυστυχώς εξαιρετικές σχολές που άπτονται άμεσα της πληροφορικής και δεν μπορούν να περάσουν οι μαθητές μας ...

Λαμπράκης Μανώλης

Εννοείται πως συμφωνώ ... απλά όποιο και να είναι το υλικό, πάλι θα υπάρχει διαβάθμιση στα μαθήματα,έτσι γενικά το λέω...πάντως εγώ φέτος είχα αρκετούς άριστους μαθητές, ελπίζω να μην ήμουν η εξαίρεση...σχετικά με τις σχολές, είχα διαβάσει εδώ στο φόρουμ την πιο σωστή άποψη...πέρα από τις σχολές πληροφορικής, πως γίνεται με μαθημα βαρύτητας τα μαθηματικά να μην μπορεί να περάσει κάποιος μαθηματικό πχ...αλλά εντάξει έχει συζητηθεί πολύ το θέμα   :angel: >:D

efi lamprou

Παράθεση από: gkappa στις 14 Ιουν 2018, 12:17:11 ΠΜ
Προσωπικά θα θεωρούσα λογική μια βαθμολογία 8/10 αλλά από ότι διάβασα η οδηγία λέει 5/10.
Εμένα μου φαίνεται απαράδεκτο το 5/10
Παράθεση από: Αργυροπούλου Βασιλική στις 14 Ιουν 2018, 01:17:26 ΠΜ
Καλησπέρα, πόσο πιστευετε πως θα κοστισει αν στο Δ. ένας μαθητής γεμισε  τον δισδιαστατο πίνακα ξεκινώντας με την επαναληψη των ποταμών? Ο πίνακας γεμίζει κανονικά απλώς κατά γραμμή.
Παράθεση από: gkappa στις 14 Ιουν 2018, 12:17:11 ΠΜ
Προσωπικά θα θεωρούσα λογική μια βαθμολογία 8/10 αλλά από ότι διάβασα η οδηγία λέει 5/10.
Εμένα μου φαίνεται απαράδεκτο το 5/10
Κι εμένα μου φαίνεται απαράδεκτο το 5/10. Στο δικό μας βαθμολογικό δίνουμε 10 στην Όσο,  9/10 με Μέχρις_ότου και Αν, 8/10 με Μέχρις_ότου χωρίς Αν

lsourtzo

Για ακόμα μια φορά λοιπόν θα υπάρχουν ίδια γραπτά με άλλους βαθμούς ... Ελπίζω να είναι όλοι όπως εσείς!

Λαμπράκης Μανώλης

ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ !!!!!


συνάδελφοι άσχετο, αλλά μπείτε να δείτε θέματα ΕΠΑΛ προγραμματισμό ... ότι πιο δύσκολο έχω δει σε διαγώνισμα ... το τερμάτισαν ... :angel: >:D :police:


για πείτε καμιά γνώμη οι πιο εμπειροι ... μήπως είμαι εγώ υπροβολικος??

nikosx

Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 20 Ιουν 2018, 10:47:29 ΠΜ
ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ !!!!!


συνάδελφοι άσχετο, αλλά μπείτε να δείτε θέματα ΕΠΑΛ προγραμματισμό ... ότι πιο δύσκολο έχω δει σε διαγώνισμα ... το τερμάτισαν ... :angel: >:D :police:




για πείτε καμιά γνώμη οι πιο εμπειροι ... μήπως είμαι εγώ υπροβολικος??








εμένα μου αρέσουν περισσότερο από τα αντίστοιχα θέματα του ΓΕΛ
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

Λαμπράκης Μανώλης

από μαθητές ΕΠΑΛ δε νομίζω πως λύνονται τα περισσοτερα...

meteo_xampos

Καλημέρα σας κοπέλια!!! Τι έχετε διαπιστώσει από τη βαθμολόγηση εως τώρα;;

petrosp13

Επιστρέψαμε στο 2014
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής