συζήτηση για τα θέματα

Ξεκίνησε από P.Tsiotakis, 31 Μαΐου 2008, 09:35:34 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

COACH

Συγγνώμη ξέχασα να ευχηθώ....ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΩΜΟΥ

Vaggelis100


dkarabero

Θεωρώ ότι το θέμα Γ.2 ήταν απαράδεκτο!
Και αυτό διότι στο σχολικό βιβλίο δεν ξεκαθαρίζεται ακριβώς πως βάζουμε τις συνθήκες. Οι δύο αναφορές – παραδείγματα στις σελίδες 37, 173 δεν είναι αρκετές και μάλιστα είναι διαφορετικές. Έχω 2 βιβλία έκδοση 1999 και έκδοση 2005 και η σελίδα 37 είναι διαφορετική και μάλιστα ΚΑΙ στις δύο περιπτώσεις είναι λάθος, Παραθέτω:

Έκδοση 1999:
Διάβασε age
Επίλεξε
   Περίπτωση age<0
      Εμφάνισε “Είπαμε ηλικία…”
   Περίπτωση 0 =< age < 5
      Εμφάνισε “Μάλλον τα παραλές !!”
…

Έκδοση 2005:
Διάβασε age
Επίλεξε
   Περίπτωση <0
      Εμφάνισε “Είπαμε ηλικία…”
   Περίπτωση < 5
      Εμφάνισε “Μάλλον τα παραλές !!”
…

Και στις δύο περιπτώσεις ΔΕΝ βάζει μεταβλητή μετά το Επίλεξε και επιπλέον στην έκδοση 1999 την βάζει μέσα στις περιπτώσεις που και αυτό είναι λάθος!!!
Είναι απαράδεκτοι που έβαλαν τέτοιο θέμα.
Δεν ξέρω αν σε φετινό βιβλίο είναι διορθωμένο.
Μία μαθήτριά μου που δίνει 2η φορά και έχει το βιβλίο 2005 το έγραψε ακριβώς έτσι (χωρίς δηλαδή να δηλώσει την μεταβλητή μετά το Επίλεξε) και είναι προφανώς λάθος. Αλλά είναι λάθος του σχολικού βιβλίου και όχι δικό της, Κανονικά θα πρέπει να μην το λάβουν υπόψη,
Τι κάνουμε σε αυτή την περίσταση; Πώς μπορούμε να εισηγηθούμε στην επιτροπή να μην το λάβει για λάθος;
Παιδιά δυστυχώς σήμερα εκνευρίστηκα πολύ με αυτά τα θέματα. Μας γύρισαν πολλά χρόνια πίσω. Κρίμα τις ωραίες ασκήσεις που κάναμε.
Περιμένω την απάντησή σας

Eri

Τι κρίμα Vaggelli που έσπευσα να απαντήσω τότε... και ότι είχα ρητά αποκλείσει ... αυτο ζητήθηκε!! Δυστυχως!!  :-X :-\ :-X :-X :-X Την επόμενη φορα όμως θα ξέρω!!


Καλό καλοκαίρι σε όλους... Συγχαρητήρια για την προσπάθεια σας (για μια ακόμη φορα) η οποία διατηρεί το μάθημα σε υψηλό επίπεδο παρά τις έντονες προσπάθειες κάποιων να το υποτιμήσουν και να το μεταλλάξουν σε ιστορίες για αγρίους!!!! 

Vaggelis100

Και η πλάκα είναι ότι από αυτά τα κεφάλαια για τα οποία μιλούσα, δηλαδή το 1 και το 4, ήταν πάρα πολλές ερωτήσεις! Ποιος θέλει να του πω νούμερα για το Λόττο;
Ευτυχώς που τελικά τα ήξερα καλά!

evry


Ανακοίνωση της ΕΠΥ για τα θέματα, τα χαρακτηρίζει εξαιρετικά βατά, λέει, όλα μια χαρά
  Τώρα αλληλοσυγχαίρονται για τα θέματα που έβαλαν
  http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank8531b.php
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

veni



Να είστε πολύ προσεκτικοί στην απάντησή σας!   :D :D :D
Βενιέρης Γεώργιος
Καθηγητής Πληροφορικής
Πιλοτικό (R.I.P.)  Γυμνάσιο

mostel

ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ ΤΑ ΣΠΑΣΕΕΕΕΕΕΕΕ

Έχω λιώσει !!


ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ  :D



When you see a good move ; Look for a better one .

mike

#83
συγνωμη λαθος

ΕΡΩΤΗΣΗ : έχει κανείς καμία ιδέα για το πως θα μετατραπεί το παρακάτω τμήμα σε επίλεξε ;
Αφού το εννοεί το βιβλίο όπως λέτε κάποιοι , τι γίνετε σε αυτήν την περίπτωση; πως πρέπει να σκεφτεί ένας μαθητής ή μάλλον καλύτερα πως θα τον πείσετε ότι αυτό βγαίνει μέσα από αυτά που λέει το βιβλίο; Απαντήσεις του τύπου αφού δεν το αναφέρει μάλλον δεν γίνεται με πρόγραμμα αλλά με αλγόριθμο, παρακαλώ να μη σταλθούν, γιατί νομίζω ότι τότε γινόμαστε και εμείς  κοινωνοί της παπαγαλίας (αν τελικά λέγεται αυτό παπαγαλία ή προσπάθησε να μαντέψεις εσύ μαθητή τι σου διδάσκω μέσα από τα παραδείγματα το βιβλίου)

ΓΡΑΨΕ ' ΔΩΣΕ ΕΝΑΝ ΑΡΙΘΜΟ'
ΔΙΑΒΑΣΕ Χ
ΑΝ Χ>=2 ΚΑΙ Χ<=4 ΤΟΤΕ
   ΓΡΑΨΕ ' ΜΕΤΑΞΎ 2 ΚΑΙ 4'
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ  Χ>=8 ΚΑΙ Χ <=10 ΤΟΤΕ
   ΓΡΑΨΕ  ' ΜΕΤΑΞΥ 8 ΚΑΙ 10'
ΑΛΛΙΩΣ
    ΓΡΑΨΕ  'ΛΑΘΟΣ'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

EleniK

@veni

που πας και τα βρίσκεις. Πέθανα στο γέλιο.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

Juan

Παράθεση από: mike στις 01 Ιουν 2008, 11:36:16 ΠΜ
συγνωμη λαθος

ΕΡΩΤΗΣΗ : έχει κανείς καμία ιδέα για το πως θα μετατραπεί το παρακάτω τμήμα σε επίλεξε ;
Αφού το εννοεί το βιβλίο όπως λέτε κάποιοι , τι γίνετε σε αυτήν την περίπτωση; πως πρέπει να σκεφτεί ένας μαθητής ή μάλλον καλύτερα πως θα τον πείσετε ότι αυτό βγαίνει μέσα από αυτά που λέει το βιβλίο; Απαντήσεις του τύπου αφού δεν το αναφέρει μάλλον δεν γίνεται με πρόγραμμα αλλά με αλγόριθμο, παρακαλώ να μη σταλθούν, γιατί νομίζω ότι τότε γινόμαστε και εμείς  κοινωνοί της παπαγαλίας (αν τελικά λέγεται αυτό παπαγαλία ή προσπάθησε να μαντέψεις εσύ μαθητή τι σου διδάσκω μέσα από τα παραδείγματα το βιβλίου)

ΓΡΑΨΕ ' ΔΩΣΕ ΕΝΑΝ ΑΡΙΘΜΟ'
ΔΙΑΒΑΣΕ Χ
ΑΝ Χ>=2 ΚΑΙ Χ<=4 ΤΟΤΕ
   ΓΡΑΨΕ ' ΜΕΤΑΞΎ 2 ΚΑΙ 4'
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ  Χ>=8 ΚΑΙ Χ <=10 ΤΟΤΕ
   ΓΡΑΨΕ  ' ΜΕΤΑΞΥ 8 ΚΑΙ 10'
ΑΛΛΙΩΣ
    ΓΡΑΨΕ  'ΛΑΘΟΣ'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ


Κάπως έτσι ίσως:

ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΕ ΕΝΑΝ ΑΡΙΘΜΟ'
ΔΙΑΒΑΣΕ Χ
ΕΠΙΛΕΞΕ Χ
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ >10
   ΓΡΑΨΕ 'ΛΑΘΟΣ'
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ <2
   ΓΡΑΨΕ 'ΛΑΘΟΣ'
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ <=4
   ΓΡΑΨΕ 'ΜΕΤΑΞΥ 2 ΚΑΙ 4'
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ >=8
   ΓΡΑΨΕ 'ΜΕΤΑΞΥ 8 ΚΑΙ 10'
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΛΛΙΩΣ
   ΓΡΑΨΕ 'ΛΑΘΟΣ'
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΙΛΟΓΩΝ

EleniK

ΓΡΑΨΕ ' ΔΩΣΕ ΕΝΑΝ ΑΡΙΘΜΟ'
ΔΙΑΒΑΣΕ Χ
ΕΠΙΛΕΞΕ Χ
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ από 2 έως  4
   ΓΡΑΨΕ ' ΜΕΤΑΞΎ 2 ΚΑΙ 4'
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ από 8 έως 10
ΓΡΑΨΕ ' ΜΕΤΑΞΎ 8 ΚΑΙ 10'
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΛΛΙΩΣ
    ΓΡΑΨΕ  'ΛΑΘΟΣ'
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΙΛΟΓΩΝ

Κάπου το είχα δει με παρόμοια λύση αλλα δεν θυμάμαι που. Πάντως προτιμώ τη λύση που έδωσε ο Juan.Για  να είμαι ειλικρινής βέβαια δεν θα ζητούσα τετοια μετατροπή γιατί είναι στα θολά σημεία το υβιβλίου για την Επίλεξε.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

mike

ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας απλά, πολλοί συνάδελφοι τονίζουν ότι δεν επιτρέπεται η χρήση τελεστών στην επίλεξε όταν έχω πρόγραμμα, (σύμφωνα με το βιβλίο!!που;)
άρα με βάση την απάντηση του jhuan, πρέπει εν μέρει να είναι αποδεκτή και η περίπτωση με το θέμα των πανελλαδικών. στη γλωσσομαθεια το δέχεται ως ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 2..4
                 ΓΡΑΨΕ '  ΜΕΤΑΞΥ..  '
               ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ  8..10

στο εγχειρίδιο χρήσης του αναφέρει ότι τα πράγματα είναι λίγο αμφιλεγόμενα, για το αν επιτρέπεται ή όχι.
εγώ πάντως στο βαθμολογικό θα βαθμολογήσω με 2 μον τη γενική μορφή του επίλεξε,  με 2 μον αν δεν χρησιμοποίησε τη μεταβλητή χ στις συγκρίσεις και 2 μον (το πολύ) για το πως έγραψε τις λίστες τιμών. Δεν χρωστάνε σε τίποτα οι μαθητές μας να γίνονται θύματα παπαγαλίας. για παράδειγμα άλλος ένας πολύ καλός μαθητής (περισσότερο του διαβάσματος,Sorry αγαπητέ Θανάση) μου από το σχολείο μου είπε σήμερα, ότι το έγραψε όχι επειδή το σκέφτηκε,αλλά επειδή διάβασε καλά τη θεωρία το θυμόταν. Η απάντηση από το φροντιστήριο του, που σήμερα έχει και δημοσιευμένες τις απαντήσεις στις εφημερίδες, είναι ότι το λέει το σχολικό βιβλίο!!!!! και ότι δεν χρησιμοποίούμε τελεστές. Σε ερώτηση του μαθητή μου γιατί και που το λέει, η απάντηση ήταν ...έτσι γνωρίζουμε εμείς έξω που ασχολούμαστε με προγραμματισμό!! ΚΑΙ ΉΤΑΝ ΛΊΓΟ ΠΟΝΗΡΌ!!!Ποιος μαθητής θα πειστεί συνάδελφοι;Ακόμη και μαθητές που το απάντησαν "σωστά" δεν καταλαβαίνουν γιατί είναι "σωστό".

ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΘΕΜΑ 1 Β2 (ΜΕΤΑΓΛΩΤΤΙΣΤΉΣ -ΔΙΕΡΜΗΝΕΥΤΗΣ), αρκεί να καταλάβουμε ότι το έχουν καταλάβει!!!

alkisg

Αυτή η ασάφεια έχει χρόνια που μας ταλαιπωρεί. Η Γλωσσομάθεια δέχεται το ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 1..3, ο Διερμηνευτής επίσης, και εκτός από αυτό δέχεται και το ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ > 1 (btw είναι και εγκεκριμένος από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο), αρκετοί συνάδελφοι μου έχουν πει να κάνω δεκτό και το ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ χ > 1 Η / ΚΑΙ κτλ, και εν τέλει το έχουμε αναφέρει και στείλει στο Π.Ι. μαζί με τις προτεινόμενες διορθώσεις.

Μήπως να κοιτάγανε τις προτεινόμενες διορθώσεις που έχει από τα Χριστούγεννα το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο πριν βάλουν τα θέματα;

sstergou

Με ποια διαδικασία και με ποια κριτήρια επιλέγονται άραγε τα μέλη της επιτροπής;