Κεφάλαιο 6-Ερωτήσεις και Ασκήσεις

Ξεκίνησε από joanna, 07 Οκτ 2008, 03:41:35 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

joanna

Ανεβάζω ό,τι σημειώσεις, ερωτήσεις και ασκήσεις έχω φτιάξει για το μάθημα των Δικτύων. Ελπίζω να βοηθήσουν τους συναδέλφους, μιας και απ' όσο ξέρω δεν κυκλοφορεί κάποιο βοήθημα στην αγορά με βάση το βιβλίο αυτό. Εννοείται ερωτήσεις, παρατηρήσεις, διορθώσεις ευπρόσδεκτες!

joanna

Ανακάλυψα ένα λαθάκι στις ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής 9 και 10, οπότε ξανανεβάζω το διορθωμένο.

antant

Joanna πολύ καλή δουλειά!
Προσπαθώ να βάλω σε Powerpoint το μάθημα των Δικτύων ΙΙ από τα αντίστοιχα PDF, και ταλαιπωρούμαι.
Κάπου βρήκα μια UB-Optima, αλλά και μετά την εγκατάσταση δεν τα βγάζει σωστά.
Εχεις καμιά καλή ιδέα;
Είχα χρόνια να δω UB fonts...

arbasiak

Ιωάννα σε ευχαριστούμε για την πολύ καλή δουλειά σου! Απλώς στον πίνακα για την τεχνολογία xDSL, τα νούμερα που αναφέρεις είναι για τον αριθμό των καλωδίων και όχι για τον αριθμό των συνεστραμμένων ζευγών καλωδίων που αναφέρει το σχολικό βιβλίο. Για περισσότερες πληροφορίες κοίταξε την ιστοσελίδα: http://en.kioskea.net/technologies/adsl.php3.

joanna

Σε ευχαριστώ πολύ για τη διόρθωσή σου arbasiak. Όποιος γράφει σημειώσεις τη νύχτα αυτά παθαίνει... (όπως λέει και η γνωστή παροιμία). Όσο για το πρόβλημα του copy-paste από το pdf στο word, παραμένει ακόμα άλυτο.
Ωστόσο, έχω σκεφτεί τα εξής:
- Να κάνω edit to κείμενο στο Acrobat writer, ώστε να αλλάξω τις γραμματοσειρές.
- Ή να κάνω paste το κείμενο στο πρόγραμμα QuarkXpress (πρόγραμμα για σελιδοποίηση), το οποίο αναγνωρίζει UB γραμματοσειρές και από εκεί πάλι αλλάξω τη γραμματοσειρά.
Θα το προσπαθήσω και θα σου πω τα αποτελέσματα. Θα το ψάξω και λίγο ακόμα στο Internet.

antant

Τελικά ένας συνάδελφος -να ναι καλά- μου έδωσε το ABBYY Pdf Transformer 2.0, το οποίο παράγει ένα αποτέλεσμα ικανοποιητικό (καλα, τρωει κάτι κενά και πολλά γράμματα τα καταλαβαίνει λάθος, αλλά ας μην είμαστε και πλεονέκτες).

Εστειλα mail στο Παιδ Ινστ, μου τα χτύπησε πίσω, τι έγινε, δεν ισχύουν;

Κανονικά θα έπρεπε αυτά να μας τα έδινε έτοιμα το Υπουργείο, δε λεει τίποτα όταν γράφεις ένα βιβλίο να το κάνεις και PowerPoint κομπλέ με τα σχηματάκια του και τα χρώματά του... Τόσα λεφτά παίρνουν...

Αρης

Πολύ καλή δουλειά!

ʼντε, να βάλουμε όλοι ένα χεράκι στην προσπάθειά μας!

marianad

Η δουλειά σου είναι πολύ καλή Joanna. Σκεφτόμουν να κάνω κάτι αντίστοιχο, αλλά μπορώ να πω πως κάλυψες όλη την ύλη. Δεν έμεινε και τίποτα... :P! Ήθελα να σου επισημάνω κάποιες λεπτομέρειες:
- Στην ερώτηση πολλαπλής επιλογής 7, είναι σωστά και το αναλογικό τηλέφωνο και το fax ομάδας 3. Μήπως ήθελες να πεις ομάδας 4; Εκτός και αν μπορείς να επιλέξεις δύο.
- Στην ερώτηση πολλαπλής επιλογής 12, σύμφωνα με τον πίνακα του βιβλίου είναι σωστή η HDSL. Σύμφωνα με τον πίνακά σου, οι ADSL και HDSL έχουν και οι δύο μέγιστη κάλυψη 3,6km. Γενικά ο πίνακας έχει ελαφρώς διαφορετικές τιμές από αυτόν του βιβλίου και στις ταχύτητες. Να υποθέσω ότι το βιβλίο έχει τυπογραφικά λάθη;

joanna

mariand, για την ερώτηση 7 έχεις δίκιο, είναι και τα δύο σωστά! Άμα θέλουμε το ένα μόνο να είναι σωστό καλύτερα να αντικαταστήστουμε το fax ομάδας 3 με fax ομάδας 4.
Για την ερώτηση 12, η τεχνολογία με τη μεγαλύτερη κάλυψη είναι η ADSL. Γενικά, ο πίνακας είναι λίγο αρχαίος, πιστεύω ότι ο πίνακας που βρήκα στο Internet, μετέφρασα και έχω ανεβάσει είναι λίγο πιο κοντά στην πραγματικότητα. Αλλά και στο βιβλίο νομίζω γράφει ότι η ADSL παίζει και σε απόσταση 6,6-7,5km (τώρα πώς παίζει ρώτα εμένα που μένω Ζωγράφου και παίρνω dsl από Αμπελόκηπους  ;D). ʼρα η απάντηση σε κάθε περίπτωση είναι η ADSL.

maria_lar

Joanna πράγματι έχεις κάνει πολύ καλή δουλεία και μας βοήθησε αρκετά, ειδικά εμένα που είμαι καινούρια.
Μπράβο!

Θα ήθελα να σε ρωτήσω έχεις αρχίσει να προετοιμάζεις κάτι και για τα άλλα κεφάλαια;

Όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε καταπληκτική δουλειά.


joanna

Έτοιμες και οι ασκήσεις - ερωτήσεις του 7ου κεφαλαίου. Μόνο για την παράγραφο 7.1 βέβαια. Καθώς προχωράω στη μελέτη του βιβλίου, αυτό εξακολουθεί να αντιγράφει κομμάτια Tannenbaum. Δεν έδιναν από την αρχή αυτό το βιβλίο στα παιδιά να ξεμπερδεύουν;
Σχετικά με τις ασκήσεις, εννοείται ότι περιμένω ξανά διορθώσεις και παρατηρήσεις.
Επίσης, θα ήθελα να επισημάνω ότι οι ερωτήσεις κλειστού τύπου είναι για κατανόηση και μόνο των κεφαλαίων, μιας και δεν μπαίνουν τέτοιες ερωτήσεις στις πανελλήνιες. Στόχος είναι τα παιδιά να μάθουν απ' έξω και ανακατωτά το βιβλίο! Σύμφωνα με το υπουργείο βέβαια, όχι σύμφωνα με την προσωπική μου άποψη. Ο λόγος που φτιάχνω ερωτήσεις και ασκήσεις διαφορετικές από αυτές που πέφτουν στο τέλος είναι για να κατανοήσουν τα παιδιά πιο εύκολα τη θεωρία και να μπορέσουν έτσι να την μάθουν πιο μεθοδικά. Η αλήθεια είναι ότι σε όλες τις άλλες ερωτήσεις εκτός από τις ερωτήσεις παπαγαλίας (ε συγγνώμη θεωρίας) δεν έχουν πρόβλημα, όταν έχουν να αντιμετωπίσουν όμως ερωτήσεις καθαρής θεωρίας κολλάνε. Άντε τώρα να πείσεις τα παιδιά που διάλεξαν να πάνε για πληροφορική να παπαγαλίσουν το βιβλίο. Δύσκολο, αλλά απαραίτητο για να τα πάνε καλά. Δεν αρκεί απλά να καταλαβαίνουν, πρέπει να θυμούνται και τα λόγια του βιβλίου. Συμπέρασμα: όσες ερωτήσεις και ασκήσεις να κάνεις, στο κεφάλι των παιδιών δεν τα βάζεις! Ίσως τα συχνά τεστάκια βοηθάνε  >:D

gedeon

Καλησπέρα σε όλες/όλους.
Είμαι νέος σε αυτό το forum, όμως εδώ κι κάποιες ημέρες παρακολουθώ τα τεκταινόμενα.
Μιας και είμαι κάμποσα χρόνια καθηγητής σε ΕΠΑΛ(ή παλαιό ΤΕΕ) νομίζω ότι μπορώ να πω κι εγώ ο έρμος την άποψή μου.

Κατ΄αρχάς συγχαρητήρια για τη προσπάθεια που κάνετε σχετικά με το μάθημα των Δικτύων-ΙΙ.

Μια - δυο επισημάνσεις μόνο :
     1.  Το βιβλίο έχει γραφτεί εδώ κι 10-11 χρόνια για το τομέα Ηλεκτρονικών. Άρα κάποια πράγματα
          πιθανό να μας ξενίσουν αλλά δυστυχώς έτσι είναι γραμμένα.  Το ότι είναι παλιό βιβλίο σημαίνει ότι
          θέματα που εκείνη την εποχή ήταν μελλοντικά...(π.χ. ISDN, DSL) τώρα είναι παρόν(και παρελθόν
          κάποια). ʼρα πρέπει να προσέχουμε αυτά που λέμε στα παιδιά.

     2.  Εξ΄αιτίας του παραπάνω..., οφείλουμε(τουλάχιστον) να παραδίδουμε αυτά που αναφέρονται στο
         βιβλίο, άσχετα αν οι εξελίξεις είναι ραγδαίες. Φυσικά όποιος/α συνάδελφος επιθυμεί, μπορεί
         κάλιστα να αναφέρει τι συμβαίνει σήμερα. Όμως, θυμίζω ότι σε Πανελλαδικές εξετάσεις, οι
         οδηγίες που δίνονται στους βαθμολογητές είναι αρκετά σαφείς(τουλάχιστον όσον αφορά τη
         Πληροφορική) και αναφέρονται πάντα σε ύλη του βιβλίου. ʼρα πρέπει οπωσδήποτε να διδάξουμε
         στους μαθητές τα του βιβλίου θέματα(άσχετα αν κάποια είναι απαράδεκτα...). Απο εκεί και πέρα
         όποιος/α θέλει μπορεί να πεί και τι πράγματι συμβαίνει σήμερα.

Γενικά, θα έλεγα ότι η ύλη που έχουν για τα Δίκτυα ΙΙ, είναι σχετικά μικρή(και κάπως ευκολοχώνευτη
για τους μαθητές). Όποιος έχει κάνει τη παλιά ύλη στα δίκτυα καταλαβαίνει...

Φυσικά έχουν πάρει αμπάριζα τον Tanenbaum και ο Θεός βοηθός...

coletsos

Καταρχήν, συγχαρητήρια για τη καλή δουλειά.
Έφτιαξα ένα διαγώνισμα για τους μαθητές μου χρησιμοποιώντας ερωτήσεις και ασκήσεις του βιβλίου, της Ιωάννας και δικές μου, και είπα να το ανεβάσω μήπως και φανεί χρήσιμο σε κάποιον άλλο.

eleutheria

Γεια,  μπορείτε να βγάζετε και τις απαντήσεις απο τις σημειώσεις σας  ::) που είναι πάρα πολύ καλές  ::)
Διδάσκω για 1η φορα για να μην κανω λάθη στις απαντήσεις

ευχαριστώ

joanna

Εγώ πάλι έφτιαξα διαγώνισμα με σκέτες ερωτήσεις θεωρίας. Από όσο έχω δει και τα προηγούμενα χρόνια, τέτοιες ερωτήσεις μπαίνουν. Μια χρονιά μόνο έχω δει έβαλαν και κάποιες ασκήσεις, αλλά βασικά ζητάνε τα κατεβατά του βιβλίου. Δυστυχώς.... Οι υπόλοιποι τι διαγωνίσματα βάλατε;

joanna

Eleutheria, κάποια στιγμή όταν βρω χρόνο θα προσπαθήσω να γράψω και τις απαντήσεις στις ερωτήσεις. Αλλά, προέχει το να γράψω πρώτα τις ερωτήσεις.

taxata

Ένα μπράβο σε όλους  :) για την προσπάθεια που κάνετε και την προθυμία να την μοιραστείτε με άλλους  καλή συνέχεια ...
Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
Κύριε δεν έχω internet
http://users.sch.gr/chatzipap/

joanna

#17
Έτοιμο και το 7.3. Αν και το έκανα λίγο βιαστικά και ίσως έχει κάποια λαθάκια.

....Πάλι λάθος έκανα, το βγάζω από εδώ και το βάζω στο κεφάλαιο 7.

Glyko Xamogelo

ΠΟλύ καλή δουλειά όντως,είχα μερικές αντιρρήσεις βέβαια σε κάποιες ερωτήσεις σωστού λάθους για παράδειγμα
λες στο διαγώνισμα
2.Το modem χρησιμοποιείται μόνο σε επιλεγόμενες τηλεφωνικές γραμμές
ο όρος modem εδώ χρησιμοποιείται με την γενική του έννοια ή όπως αναφέρεται στο βιβλίο σαν να είναι
ειδική συσκευή πως λέμε για παράδειγμα nt1...

Mariosxania

joanna πιστεύω ότι πρέπει να προστεθεί μία ερώτηση στο 6.5.Πως χρησιμοποιούνταν τα δισύρματα τηλεφωνικά καλώδια παλαιότερα και πώς χρησιμοποιούνται από την τεχνολογία Isdn?