Το μέλλον του επαγγέλματος μας

Ξεκίνησε από che, 10 Απρ 2013, 02:15:12 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Ποιά πιστευέτε ότι θα είναι η εξέλιξη του ΑΕΠΠ στο νέο λύκειο ?

Θα υπάρχει σαν υποχρεωτικό μάθημα
0 (0%)
Θα υπάρχει ως μάθημα επιλογής
0 (0%)
Δεν θα υπάρχει καθόλου
0 (0%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 0

Η ψηφοφορία έληξε: 24 Ιουν 2013, 05:26:47 ΜΜ

landreou

Δηλαδή παιζει να μη δινεται το μάθημα απο του χρόνου ?


landreou

Εγώ που θέλω να δώσω το 2015 θα υπαρχει το μάθημα σαν εξεταζόμενο ;


petrosp13

Προφανώς και θα υπάρχει, μην ανησυχείς
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

landreou

Ετσι οπως ειναι το μάθημα καλύτερα να ειναι επιλογης οχι υποχρεωτικο.
Υπαρχει μεγάλο θεμα με το μάθημα αυτο γενικά .

petrosp13

Ίσα ίσα, αν θέλουμε σαν χώρα να αναπτύξουμε κάποιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, αυτό θα μπορούσε να είναι η παροχή υπηρεσιών τεχνολογίας, αλλά αυτό προϋποθέτει να τέμνεται όλο το οικοδόμημα της εκπαίδευσης από τις αρχές της πληροφορικής
Σαν ανέκδοτο το αναφέρω βέβαια
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Γιάννης Αναγνωστάκης


Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: landreou στις 22 Απρ 2013, 01:13:04 ΜΜ
Ετσι οπως ειναι το μάθημα καλύτερα να ειναι επιλογης οχι υποχρεωτικο.
Υπαρχει μεγάλο θεμα με το μάθημα αυτο γενικά .

Τι είδους θέμα?

nikosx

Πράγματι, συνάδελφος ηλεκτρολόγος, για να δούμε.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

landreou

Το μαθημα της ΑΕΠΠ ειναι πολυ εξειδικευμένο για παιδια Λυκειου.

Καλύτερα να δίνονται 4 μαθήματα όπως παλια που στη Πρώτη
δέσμη δίναμε Εκθεση Μαθηματικά Φυσική και Χημεία.
Μετά αν περάσει κάποιος σε σχολή Πληροφορικής ας δει εκει τους
αλγόριθμους.

Κανονικά έπρεπε να έμπαιναν θέματα που να αξιολογείται αν ξέρει
ο υποψήφιος να χειρίζεται στοιχειωδώς τις δομές επανάληψης,
επιλογής,ακολουθίας και τους πίνακες.
Εδώ τα θέματα που έχουν μπει μετα το 2007 δεν τα λύνεις μέσα σε μιαμιση ώρα
(γιατι άλλη μιαμιση ώρα πρέπει να έχεις αφιερώσει για τα θέματα θεωρίας ΠΟΥ
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΣΚΗΣΕΙΣ).
Το χαρτί που πρέπει να καταναλώσεις με τα γραψε σβήσε για μία άσκηση είναι
ατελείωτο και επόμενο έιναι ένας μαθητής να τα χάνει έχοντας και την πιεση τω 3 ωρών.
Κανονικά πρέπει να υπαρχει τερματικό μόνο με notepad μεσα που να φτιαχνεις εκει τον αλγόριθμο
οπότε δεν καταναλώνεται το χαρτί του αιώνα και προσθετα νοιώθεις καλύτερα βλέποντας μπροστά
σου σε οθόνη αυτα που γράφεις.




noname

Παράθεση από: landreou στις 23 Απρ 2013, 08:32:34 ΠΜ
Το μαθημα της ΑΕΠΠ ειναι πολυ εξειδικευμένο για παιδια Λυκειου.

Εξειδικευμένα είναι όλα τα μαθήματα των κατευθύνσεων. Εκτός αν εννοείς ότι η ΑΕΠΠ είναι πολύ τεχνικό μάθημα. Αυτό είναι μια άλλη κουβέντα.

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: landreou στις 23 Απρ 2013, 08:32:34 ΠΜ
Το μαθημα τις ΑΕΠΠ Στις πανελλαδικές
-> Το μάθημα της ΑΕΠΠ στις πανελλαδικές"

Μέχρι το 2015 που θα εξεταστείς κι εσύ, σίγουρα θα έχεις αλλάξει άποψη για πολλά! Επομένως, ας μην προβαίνεις σε αφορισμούς και μάλιστα τόσο έντονα! Και μάλιστα μέσα σε ένα θέμα που έχει τον συγκεκριμένο τίτλο...

Επίσης, η πρότασή σου για εξέταση μέσω υπολογιστή είναι τελείως ανέφικτη...

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: landreou στις 23 Απρ 2013, 08:32:34 ΠΜ
Το μαθημα της ΑΕΠΠ ειναι πολυ εξειδικευμένο για παιδια Λυκειου.

Καλύτερα να δίνονται 4 μαθήματα όπως παλια που στη Πρώτη
δέσμη δίναμε Εκθεση Μαθηματικά Φυσική και Χημεία.
Μετά αν περάσει κάποιος σε σχολή Πληροφορικής ας δει εκει τους
αλγόριθμους.

Κανονικά έπρεπε να έμπαιναν θέματα που να αξιολογείται αν ξέρει
ο υποψήφιος να χειρίζεται στοιχειωδώς τις δομές επανάληψης,
επιλογής,ακολουθίας και τους πίνακες.
Εδώ τα θέματα που έχουν μπει μετα το 2007 δεν τα λύνεις μέσα σε μιαμιση ώρα
(γιατι άλλη μιαμιση ώρα πρέπει να έχεις αφιερώσει για τα θέματα θεωρίας ΠΟΥ
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΣΚΗΣΕΙΣ).
Το χαρτί που πρέπει να καταναλώσεις με τα γραψε σβήσε για μία άσκηση είναι
ατελείωτο και επόμενο έιναι ένας μαθητής να τα χάνει έχοντας και την πιεση τω 3 ωρών.
Κανονικά πρέπει να υπαρχει τερματικό μόνο με notepad μεσα που να φτιαχνεις εκει τον αλγόριθμο
οπότε δεν καταναλώνεται το χαρτί του αιώνα και προσθετα νοιώθεις καλύτερα βλέποντας μπροστά
σου σε οθόνη αυτα που γράφεις.





Σίγουρα θα ήταν καλύτερο να υπήρχε άλλη μία ώρα εργαστηρίου, αλλά αυτό που λες με το γράψε-σβήσε δεν θα συμφωνήσω καθόλου...Δηλαδή τι να πουν στα άλλα μαθήματα....

petrosp13

Υποτίθεται ότι η δουλειά του καθηγητή είναι να σε καθοδηγήσει στο πώς θα αποφύγεις το γράψε-σβήσε και να μάθεις να σκέφτεσαι και να ενεργείς με δομημένο τρόπο
Αν φτάσεις στο σημείο να γράφεις και να σβήνεις για πολλή ώρα, ή δεν δούλεψες πολύ, ή δεν μπήκες στο πνεύμα του μαθήματος
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

landreou

Τα παιδια ας απαντήσουν για το μάθημα της ΑΕΠΠ.
Δεν έχετε παρα να τα ρωτήσετε.

Το θέμα με τον υπολογιστή το ξερω είναι ανεφικτο.....αλίμονο
Απλά σας λέω είναι πολυ εξειδικευμένο για να εξετάζεται
σαν υποχρεωτικό στις Πανελλαδικές.

Αν θέλει κάποιο παιδί ας το δηλώνει προαιρετικά και να το
δίνει . Που είναι δηλαδή το παράδοξο ;

Αλλά ότι και να λέω το μάθημα μαλλον το δίνω οποτε
εντάξει παιδια ολα καλα . ΑΕΠΠ ειναι .. θα περασει .

noname

Παράθεση από: landreou στις 23 Απρ 2013, 11:00:42 ΠΜ
Τα παιδια ας απαντήσουν για το μάθημα της ΑΕΠΠ.
Δεν έχετε παρα να τα ρωτήσετε.
Κάθε χρόνο και κάθε μέρα ρωτάω και παίρνω απαντήσεις από δεκάδες παιδιά. :-)

Παράθεση από: landreou στις 23 Απρ 2013, 11:00:42 ΠΜ
Απλά σας λέω είναι πολυ εξειδικευμένο για να εξετάζεται
σαν υποχρεωτικό στις Πανελλαδικές.
Ας το ξαναγράψω: Όλα τα μαθήματα κατευθύνσεων είναι εξειδικευμένα. :-)