Το μέλλον του επαγγέλματος μας

Ξεκίνησε από che, 10 Απρ 2013, 02:15:12 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Ποιά πιστευέτε ότι θα είναι η εξέλιξη του ΑΕΠΠ στο νέο λύκειο ?

Θα υπάρχει σαν υποχρεωτικό μάθημα
0 (0%)
Θα υπάρχει ως μάθημα επιλογής
0 (0%)
Δεν θα υπάρχει καθόλου
0 (0%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 0

Η ψηφοφορία έληξε: 24 Ιουν 2013, 05:26:47 ΜΜ

che

http://www.star.gr/Pages/Ellada_Kosmos.aspx?art=175925&artTitle=epistrofi_stis__desmes_allazoun_ta_panta_sto_lykeio_apo_ton_septemvrio

Συνάδελφοι πως το κρίνετε το προσχέδιο ;
Ποσα απο τα υποχρεωτικά θα ειναι εξεταζόμενα ;

kostas76

Έχω την εντύπωση ότι το μάθημα της Πληροφορικής πάει πια για κατάργηση στο Λύκειο. Οι οργανικές στο Λύκειο θα χαθούν και θα είμαστε ο αδύναμος κρίκος στις ορέξεις του Υπουργείου.
Δυστυχώς, εμείς θα συνεχίζουμε να ασχολούμαστε με τα σεμινάρια και τις ανούσιες επιμορφώσεις Α και Β επιπέδου για μικρά παιδιά.

pgrontas

Παράθεση από: kostas76 στις 10 Απρ 2013, 03:39:33 ΜΜ
Έχω την εντύπωση ότι το μάθημα της Πληροφορικής πάει πια για κατάργηση στο Λύκειο. Οι οργανικές στο Λύκειο θα χαθούν και θα είμαστε ο αδύναμος κρίκος στις ορέξεις του Υπουργείου.
Δυστυχώς, εμείς θα συνεχίζουμε να ασχολούμαστε με τα σεμινάρια και τις ανούσιες επιμορφώσεις Α και Β επιπέδου για μικρά παιδιά.
Μα δεν κατάλαβες συνάδελφε. Οι επιμορφώσεις είναι ακριβώς για εκεί που μας προορίζουν. Για μικρά παιδιά!
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

ΓΑΖΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

Το κριτήριο της εξόδου (απο το λυκειο) είναι υποχρεωτικό.

jfk1976

Εαν δείξουμε ότι είμαστε εύκολος αντίπαλος θα το περάσουν. Πρέπει η αντίδρασή μας να είναι αγωνιστική και μαζική! Εαν δεν μαζέψουμε π.χ 500 άτομα στο υπουργείο τότε καλά να μας κάνουν...

tfat

Συνάδελφοι, δείτε αναλυτικά το προσχέδιο για το λύκειο

http://www.alfavita.gr/sites/default/files/attachments/104131112.jpg

Απ' ότι φαίνεται δεν υπάρχει ούτε μια ώρα για την ειδικότητά μας ούτε στην Α' ούτε στη Β' Λυκείου. Το αξιοπερίεργο είναι ότι μας δίνουν από 3 ώρες και στον 2ο και στον 3ο κύκλο σπουδών(απ΄ότι διαφαίνεται με μεγαλύτερη βαρύτητα στον 3ο) της Γ' Λυκείου και ίσως κάποιες λιγοστές και καθόλου δεδομένες ώρες επιλογής πάλι στη Γ' Λυκείου. Δηλαδή με τη λογική του Υπουργείου ένας μαθητής δε θα έρχεται καθόλου σε επαφή με την πληροφορική κατά τη διάρκεια των δύο πρώτων τάξεων του Λυκείου και ξαφνικά στη Γ' θα είναι βασικό μάθημα στους 2 από τους 3 κύκλους σπουδών!!! Μαγείααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!

dim

Νέοι κύκλοι σπουδών...
Δίωρο αύξηση ωραρίου....
Αριθμός μαθητών ανά τμήμα...
Συγχωνεύσεις σχολείων....
"Αναθέσεις"...
Αξιολόγηση.....
Εξορθολογισμός...




dim

Ουπς...
Διάβασα τον παραπάνω αλγόριθμο :D.. (κάτι δεν κολλάει)
έχει είσοδο έχει επεξεργασία αλλά δεν έδινε έξοδο.....
πάμε πάλι...

Νέοι κύκλοι σπουδών...
Δίωρο αύξηση ωραρίου....
Αριθμός μαθητών ανά τμήμα...
Συγχωνεύσεις σχολείων....
"Αναθέσεις"...
Αξιολόγηση.....
Εξοστρακισμός!

Γιάννης Αναγνωστάκης

Δεν έχει νόημα όπως παρουσιάζεται με τη μορφή αυτή το πρόγραμμα σπουδών

Δεν μπορεί ένας  μαθητής να διδάσκεται Μαθηματικά - Φυσική - Χημεία - Βιολογία - Επιστήμη υπολογιστών..

να το βάλουμε και Κβαντομηχανική να τον ξετινάξουμε λέω εγώ

Προφανώς κάποια επιλογή θα γίνεται μαθημάτων θα γίνεται...

che

Εγω τουλάχιστον σε επίπεδο γ´ λυκείου το βλέπω αναβαθμισμένο το μάθημα μας. Δεδομένου ότι εμπλεκομαστε σε 2 κύκλους. Όλα νομίζω κρίνονται απο το ποια μαθήματα θα ειναι εξεταζόμενα. Δεν νομίζω οι υποψήφιοι της ιατρικής δηλαδή να δίνουν Επιστημη υπολογιστών. Μάλλον θα γίνεται επιλογη της βιολογιας σε αυτη την περίπτωση.

gpapargi

Πράγματι κάτι δεν πάει καλά στο δεύτερο κύκλο. Η ιατρικές σχολές και οι παραδοσιακές σχολές θετικών επιστημών + πολυτεχνεία είναι 2 διαφορετικοί κόσμοι. Ή με το ένα ασχολείσαι ή με το άλλο. Δεν έχει νόημα να είναι στον ίδιο κύκλο. Στο υπάρχον σύστημα έχουν ενοποιήσει τις θετικές επιστήμες +πολυτεχνεία με τα οικονομικά. Τώρα μας στέλνουν με τις ιατρικές.
Τόσο δύσκολο είναι να καταλάβουν ότι οι παλιές δέσμες είχαν κάνει το σωστό διαχωρισμό στα αντικείμενα; (Θετικές επιστήμες/ πολυτεχνεία - Ιατρικές σχολές - Φιλολογικές/Νομικές - οικονομικά)... 4 ανεξάρτητοι κόσμοι σε 4 διαφορετικές δέσμες. Βέβαια θα πρέπει να απαντηθεί και το ερώτημα: αν είναι να τα κάνουμε όπως ήταν πριν τότε γιατί τα κάναμε έτσι όπως είναι τώρα;

petrosp13

Έχω μεγάλη απορία τι θα περιλαμβάνει το μάθημα Εφαρμογές Υπολογιστών του 3ου κύκλου
Προγραμματισμός δεν θα είναι σίγουρα γιατί δεν ταιριάζει με το πνεύμα του κύκλου
Οπότε, με τι θα ασχολείται;
Με Powerpoint, Excel, SPSS κτλ.;;;
Και οι εξετάσεις πώς θα γίνονται;;;;
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Gnirut

Ανάπτυξη δεν χρειάζεται η χώρα;
Μας προσέλαβαν, μας πληρώνουν, ε ας μας χρησιμοποιήσουν με ..."αναπτυξιακό" τρόπο.

6 χρόνια γυμνάσιο-λύκειο δύο ώρες τη βδομάδα επιστήμη υπολογιστών ΚΑΙ προγραμματισμό.
Σε όλους τους τύπους σχολείων γενικά, επαγγελματικά, τεχνικά, απογευματινά, εσπερινά ή ό,τι άλλο.

Διδασκαλία χρήσης υπολογιστών την εποχή των windows 8 και των tablets δεν την χρειάζονται πλέον οι έφηβοι ή μπορεί να περιοριστεί μόνο στο δημοτικό σε μονόωρη εβδομαδιαία βάση και στα πλαίσια των υπόλοιπων μαθημάτων.

Με ένα κατάλληλο πρόγραμμα σπουδών, διαβαθμισμένης δυσκολίας μέχρι την Γ' λυκείου, μέσα σε 6 χρόνια η Ελλάδα θα έχει 18 χρονούς με τα καλύτερα software και computer skills παγκοσμίως.

Άντε μετά να μη γίνει η χώρα software center όλης της ευρώπης.


elias

Ψυχραιμία! Μην πιστεύουμε ότι μας πασάρουν.

Υ.Γ Δεν ξέρω αν τελικά φύγει η πληροφορική, πρέπει επειγόντως πάντως να μπεί μάθημα του στυλ "Η αξιοπιστία της πληροφορίας και η αξιολογηση της" :)

landreou

Δηλαδή παιζει να μη δινεται το μάθημα απο του χρόνου ?


landreou

Εγώ που θέλω να δώσω το 2015 θα υπαρχει το μάθημα σαν εξεταζόμενο ;


petrosp13

Προφανώς και θα υπάρχει, μην ανησυχείς
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

landreou

Ετσι οπως ειναι το μάθημα καλύτερα να ειναι επιλογης οχι υποχρεωτικο.
Υπαρχει μεγάλο θεμα με το μάθημα αυτο γενικά .

petrosp13

Ίσα ίσα, αν θέλουμε σαν χώρα να αναπτύξουμε κάποιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, αυτό θα μπορούσε να είναι η παροχή υπηρεσιών τεχνολογίας, αλλά αυτό προϋποθέτει να τέμνεται όλο το οικοδόμημα της εκπαίδευσης από τις αρχές της πληροφορικής
Σαν ανέκδοτο το αναφέρω βέβαια
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Γιάννης Αναγνωστάκης


Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: landreou στις 22 Απρ 2013, 01:13:04 ΜΜ
Ετσι οπως ειναι το μάθημα καλύτερα να ειναι επιλογης οχι υποχρεωτικο.
Υπαρχει μεγάλο θεμα με το μάθημα αυτο γενικά .

Τι είδους θέμα?

nikosx

Πράγματι, συνάδελφος ηλεκτρολόγος, για να δούμε.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

landreou

Το μαθημα της ΑΕΠΠ ειναι πολυ εξειδικευμένο για παιδια Λυκειου.

Καλύτερα να δίνονται 4 μαθήματα όπως παλια που στη Πρώτη
δέσμη δίναμε Εκθεση Μαθηματικά Φυσική και Χημεία.
Μετά αν περάσει κάποιος σε σχολή Πληροφορικής ας δει εκει τους
αλγόριθμους.

Κανονικά έπρεπε να έμπαιναν θέματα που να αξιολογείται αν ξέρει
ο υποψήφιος να χειρίζεται στοιχειωδώς τις δομές επανάληψης,
επιλογής,ακολουθίας και τους πίνακες.
Εδώ τα θέματα που έχουν μπει μετα το 2007 δεν τα λύνεις μέσα σε μιαμιση ώρα
(γιατι άλλη μιαμιση ώρα πρέπει να έχεις αφιερώσει για τα θέματα θεωρίας ΠΟΥ
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΣΚΗΣΕΙΣ).
Το χαρτί που πρέπει να καταναλώσεις με τα γραψε σβήσε για μία άσκηση είναι
ατελείωτο και επόμενο έιναι ένας μαθητής να τα χάνει έχοντας και την πιεση τω 3 ωρών.
Κανονικά πρέπει να υπαρχει τερματικό μόνο με notepad μεσα που να φτιαχνεις εκει τον αλγόριθμο
οπότε δεν καταναλώνεται το χαρτί του αιώνα και προσθετα νοιώθεις καλύτερα βλέποντας μπροστά
σου σε οθόνη αυτα που γράφεις.




noname

Παράθεση από: landreou στις 23 Απρ 2013, 08:32:34 ΠΜ
Το μαθημα της ΑΕΠΠ ειναι πολυ εξειδικευμένο για παιδια Λυκειου.

Εξειδικευμένα είναι όλα τα μαθήματα των κατευθύνσεων. Εκτός αν εννοείς ότι η ΑΕΠΠ είναι πολύ τεχνικό μάθημα. Αυτό είναι μια άλλη κουβέντα.

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: landreou στις 23 Απρ 2013, 08:32:34 ΠΜ
Το μαθημα τις ΑΕΠΠ Στις πανελλαδικές
-> Το μάθημα της ΑΕΠΠ στις πανελλαδικές"

Μέχρι το 2015 που θα εξεταστείς κι εσύ, σίγουρα θα έχεις αλλάξει άποψη για πολλά! Επομένως, ας μην προβαίνεις σε αφορισμούς και μάλιστα τόσο έντονα! Και μάλιστα μέσα σε ένα θέμα που έχει τον συγκεκριμένο τίτλο...

Επίσης, η πρότασή σου για εξέταση μέσω υπολογιστή είναι τελείως ανέφικτη...

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: landreou στις 23 Απρ 2013, 08:32:34 ΠΜ
Το μαθημα της ΑΕΠΠ ειναι πολυ εξειδικευμένο για παιδια Λυκειου.

Καλύτερα να δίνονται 4 μαθήματα όπως παλια που στη Πρώτη
δέσμη δίναμε Εκθεση Μαθηματικά Φυσική και Χημεία.
Μετά αν περάσει κάποιος σε σχολή Πληροφορικής ας δει εκει τους
αλγόριθμους.

Κανονικά έπρεπε να έμπαιναν θέματα που να αξιολογείται αν ξέρει
ο υποψήφιος να χειρίζεται στοιχειωδώς τις δομές επανάληψης,
επιλογής,ακολουθίας και τους πίνακες.
Εδώ τα θέματα που έχουν μπει μετα το 2007 δεν τα λύνεις μέσα σε μιαμιση ώρα
(γιατι άλλη μιαμιση ώρα πρέπει να έχεις αφιερώσει για τα θέματα θεωρίας ΠΟΥ
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΣΚΗΣΕΙΣ).
Το χαρτί που πρέπει να καταναλώσεις με τα γραψε σβήσε για μία άσκηση είναι
ατελείωτο και επόμενο έιναι ένας μαθητής να τα χάνει έχοντας και την πιεση τω 3 ωρών.
Κανονικά πρέπει να υπαρχει τερματικό μόνο με notepad μεσα που να φτιαχνεις εκει τον αλγόριθμο
οπότε δεν καταναλώνεται το χαρτί του αιώνα και προσθετα νοιώθεις καλύτερα βλέποντας μπροστά
σου σε οθόνη αυτα που γράφεις.





Σίγουρα θα ήταν καλύτερο να υπήρχε άλλη μία ώρα εργαστηρίου, αλλά αυτό που λες με το γράψε-σβήσε δεν θα συμφωνήσω καθόλου...Δηλαδή τι να πουν στα άλλα μαθήματα....

petrosp13

Υποτίθεται ότι η δουλειά του καθηγητή είναι να σε καθοδηγήσει στο πώς θα αποφύγεις το γράψε-σβήσε και να μάθεις να σκέφτεσαι και να ενεργείς με δομημένο τρόπο
Αν φτάσεις στο σημείο να γράφεις και να σβήνεις για πολλή ώρα, ή δεν δούλεψες πολύ, ή δεν μπήκες στο πνεύμα του μαθήματος
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

landreou

Τα παιδια ας απαντήσουν για το μάθημα της ΑΕΠΠ.
Δεν έχετε παρα να τα ρωτήσετε.

Το θέμα με τον υπολογιστή το ξερω είναι ανεφικτο.....αλίμονο
Απλά σας λέω είναι πολυ εξειδικευμένο για να εξετάζεται
σαν υποχρεωτικό στις Πανελλαδικές.

Αν θέλει κάποιο παιδί ας το δηλώνει προαιρετικά και να το
δίνει . Που είναι δηλαδή το παράδοξο ;

Αλλά ότι και να λέω το μάθημα μαλλον το δίνω οποτε
εντάξει παιδια ολα καλα . ΑΕΠΠ ειναι .. θα περασει .

noname

Παράθεση από: landreou στις 23 Απρ 2013, 11:00:42 ΠΜ
Τα παιδια ας απαντήσουν για το μάθημα της ΑΕΠΠ.
Δεν έχετε παρα να τα ρωτήσετε.
Κάθε χρόνο και κάθε μέρα ρωτάω και παίρνω απαντήσεις από δεκάδες παιδιά. :-)

Παράθεση από: landreou στις 23 Απρ 2013, 11:00:42 ΠΜ
Απλά σας λέω είναι πολυ εξειδικευμένο για να εξετάζεται
σαν υποχρεωτικό στις Πανελλαδικές.
Ας το ξαναγράψω: Όλα τα μαθήματα κατευθύνσεων είναι εξειδικευμένα. :-)

gpapargi

Παράθεση από: landreou στις 23 Απρ 2013, 08:32:34 ΠΜ
Το μαθημα της ΑΕΠΠ ειναι πολυ εξειδικευμένο για παιδια Λυκειου.

Καλύτερα να δίνονται 4 μαθήματα όπως παλια που στη Πρώτη
δέσμη δίναμε Εκθεση Μαθηματικά Φυσική και Χημεία.
Μετά αν περάσει κάποιος σε σχολή Πληροφορικής ας δει εκει τους
αλγόριθμους.

Η άποψη αυτή με ενδιαφέρει, ειδικά τώρα που από ότι κατάλαβα ότι είσαι μαθητής Α λυκείου και ασφαλώς ψαγμένος. Γιατί είναι εξειδικευμένο ένα εισαγωγικό μάθημα αλγορίθμων;
Ας το δούμε με ένα παράδειγμα της καθημερινότητας: σου δίνουν 10 αριθμούς και σου ζητάνε να τους βάλεις σε σειρά. Εσύ μηχανικά τους βάζεις. Δεν είναι αρκετά ενδιαφέρον το να αντιληφθείς τι ακριβώς έκανε ενστικτωδώς ο εγκέφαλός σου και έβαλε τα 10 πράγματα σε σειρά;

Άλλο παράδειγμα. Ανοίγεις ένα τηλεφωνικό κατάλογο και ψάχνεις να βρεις ένα όνομα. Τι κάνεις ακριβώς; Δεν είναι προφανές το ερώτημα. Μπορείς να ψάξεις με τη σειρά ή μπορεί να πας στο ευρετήριο, η να πας στη μέση και μετά στο μισό του μισού κλπ. Δεν έχει ενδιαφέρον να καταλάβεις τι ακριβώς κάνεις λύνοντας αυτό το καθημερινό (για όλους μας) πρόβλημα;

landreou

Πόσο εξειδίκευση μπορέι να έχουν τα Μαθηματικά απο τη στιγμή που είναι 3 κεφάλαια και παλιά διαβάζαμε απο 3 βιβλία ;
( και ακόμα πιο παλια μη σου πω τι γινόταν ... ασε )
Με το ίδιο σκεπτικό και η φυσική σε σχεση με πιο παλια ( και βγάλε ..... για τι πιο παλια μιλάμε για το πλήρες χάος απο πλευράς ύλης ).
Και για τη Χημεία τα ίδια ισχύουν .
Καλά δε μιλάω για την εξειδικευση της Εκθεσης  ( τι να λεμε εδω ....) .

Αλλα τί να λεμε τώρα ;

Το μάθημα καλό θα ήταν να γινει προαιρετικό στις εξετάσεις ( και όχι να μη διδάσκεται στα σχολεία - τουναντίον ) .

petrosp13

Η ανούσια ενασχόληση με τεχνικές μαθηματικών, χωρίς να φαίνεται πουθενά πρακτική εφαρμογή, είναι προτιμότερη από ένα μάθημα που σε μαθαίνει να βάζεις την σκέψη σου σε μια σειρά για να καταλάβεις και ο ίδιος πώς σκέφτεσαι;;;
Η ενασχόληση με εξειδικευμένα θέματα φυσικής (κύματα, μηχανικές κτλ.) είναι λιγότερο εξειδικευμένη από ένα μάθημα αλγοριθμικής;
Εκείνα γιατί δεν είναι προαιρετικά;
Επειδή μάθαμε από μικροί ότι τα μαθηματικά και η φυσική είναι το παν, ο,τι και να περιλαμβάνει η ύλη τους;;

Σε φόρουμ πληροφορικών είσαι, τέτοιες απόψεις θα διαβάσεις. Απλά σκέψου το λίγο πιο αντικειμενικά και κυρίως περίμενε μέχρι να δεις το μάθημα μας και τα άλλα μαθήματα στην πράξη
Και σε κείνα τα μαθήματα θα δεις ανούσια πράγματα. Απλά εκείνα υποβαθμίζονται γιατί τα παιδιά τα βλέπουν σαν μαθήματα βαρύτητας και η προσήλωση είναι τυφλή
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

gpapargi

Το βασικό ζητούμενο είναι η επίλυση προβλήματος. Αν δεις στα αναλυτικά προγράμματα σπουδών δίνεται έμφαση στην επίλυση προβλημάτων. Απλά οι μαθηματικοί δεν το εφαρμόζουν. Δείχνουν πχ εξισώσεις αλλά όταν έρθει η ώρα να τις εφαρμόσουν στην επίλυση προβλημάτων πάνε παρακάτω.

Ο λόγος που υπάρχουν τα μαθηματικά στο σχολείο (το επίσημο επιχείρημα δηλαδή) είναι ότι οξύνουν την ικανότητα του μαθητή στο να λύνει προβλήματα. Δυστυχώς οι μαθηματικοί το ξεχνούν.

Για τον ίδιο λόγο είναι σημαντική και η αλγοριθμική στο σχολείο. Αλγόριθμος είναι τα βήματα που κάνεις για να λύσεις ένα πρόβλημα. Άρα όχι μόνο το λύνεις, αλλά καταγράφεις και τα βήματα ώστε να μπορεί κάποιος χωρίς νοημοσύνη (πχ ο υπολογιστής) να τα εκτελέσει μηχανικά και να φτάσει στη λύση.
Για τον ίδιο λόγο που έχουν  θέση τα μαθηματικά στο σχολείο (λύση προβλημάτων) έχει θέση και η αλγοριθμική.

tdrivas

Αυτό που φαντάζει εφικτό, είναι δίκαιο και προκρινόταν πριν λίγο καιρό είναι να ορίζει το τμήμα τα απαιτούμενα μαθήματα..Πώς θα πας Χημικό χωρίς Χημεία ή Πληροφορική δίχως αλγοριθμική..?? Η παραπάνω ιδέα με την σειρά της πρέπει να βασιστεί σε κάτι ΠΟΛΥ σημαντικό..τον επαγγελματικό προσανατολισμό ή καλύτερα την εύρεση των κλίσεων του κάθε παιδιού...
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

pgrontas

Παράθεση από: morfeus στις 24 Απρ 2013, 10:28:10 ΠΜ
Αυτό που φαντάζει εφικτό, είναι δίκαιο και προκρινόταν πριν λίγο καιρό είναι να ορίζει το τμήμα τα απαιτούμενα μαθήματα..Πώς θα πας Χημικό χωρίς Χημεία ή Πληροφορική δίχως αλγοριθμική..?? Η παραπάνω ιδέα με την σειρά της πρέπει να βασιστεί σε κάτι ΠΟΛΥ σημαντικό..τον επαγγελματικό προσανατολισμό ή καλύτερα την εύρεση των κλίσεων του κάθε παιδιού...
Μα αυτό ακριβώς είναι το θέμα. Η πληροφορική (και η αλγοριθμική ως τμήμα της) ΔΕΝ πρέπει να είναι μόνο εξειδίκευση για την σχολή. Πρέπει να είναι μάθημα γενικής παιδείας. Και στο παράδειγμα που αναφέρεις, η χημεία από παράδοση μόνο έχει την θέση που έχει στην γενική παιδεία, ενώ κατά τη γνώμη μου προσφέρει στο σύγχρονο άνθρωπο πολύ λιγότερα από την πληροφορική!
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

nik_gr

Σε όλες τις σχολές της Τεχνολογικής κατεύθυνσης υπάρχουν μαθήματα Πληροφορικής και διδάσκονται γλώσσες προγραμματισμού. Το ΑΕΠΠ μπορεί να μη διδάσκει JAVA ή αντικειμενοστραφή προγραμματισμό και να στηρίζεται περισσότερο στις αρχές της BASIC, αλλά εισάγει τους υποψήφιους φοιτητές στη νοοτροπία του αλγοριθμικού προγραμματισμού και τους διευκολύνει να ανταπεξέλθουν στα μαθήματα που θα συναντήσουν αργότερα. Επίσης, θεωρώ ότι είναι λιγότερο εξειδικευμένο και πολύ πιο χρήσιμο από το ΑΟΔΕ και το ΑΟΘ.

itt

Παράθεση από: landreou στις 23 Απρ 2013, 08:32:34 ΠΜ
Το μαθημα της ΑΕΠΠ ειναι πολυ εξειδικευμένο για παιδια Λυκειου.

Καλύτερα να δίνονται 4 μαθήματα όπως παλια που στη Πρώτη
δέσμη δίναμε Εκθεση Μαθηματικά Φυσική και Χημεία.
Μετά αν περάσει κάποιος σε σχολή Πληροφορικής ας δει εκει τους
αλγόριθμους.

Κανονικά έπρεπε να έμπαιναν θέματα που να αξιολογείται αν ξέρει
ο υποψήφιος να χειρίζεται στοιχειωδώς τις δομές επανάληψης,
επιλογής,ακολουθίας και τους πίνακες.
Εδώ τα θέματα που έχουν μπει μετα το 2007 δεν τα λύνεις μέσα σε μιαμιση ώρα
(γιατι άλλη μιαμιση ώρα πρέπει να έχεις αφιερώσει για τα θέματα θεωρίας ΠΟΥ
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΣΚΗΣΕΙΣ).
Το χαρτί που πρέπει να καταναλώσεις με τα γραψε σβήσε για μία άσκηση είναι
ατελείωτο και επόμενο έιναι ένας μαθητής να τα χάνει έχοντας και την πιεση τω 3 ωρών.
Κανονικά πρέπει να υπαρχει τερματικό μόνο με notepad μεσα που να φτιαχνεις εκει τον αλγόριθμο
οπότε δεν καταναλώνεται το χαρτί του αιώνα και προσθετα νοιώθεις καλύτερα βλέποντας μπροστά
σου σε οθόνη αυτα που γράφεις.


Το μάθημα δεν είναι καθόλου εξειδικευμένο,δεδομένου πώς δεν παρουσιάζεται κανένα εξεζητημένο abstraction.Απεναντίας,είναι αρκετά παρωχημένο σε πολλά θέματα και πάρα πολλά πράγματα τα παρουσιάζει με τουλάχιστον αστόχαστο τρόπο.Επίσης,όπως ήδη ειπώθηκε,σε κάθε τμήμα προπτυχιακού επιπέδου(απο βιολογικά εως οικονομικά) χρησιμοποιούν ανάλογο λογισμικό,οπότε είναι εκτός εκπαιδευτικής πραγματικότητας να μην υφίσταται το μάθημα σαν βασικό.