ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΙΝΑΚΑ

Ξεκίνησε από klitos, 27 Φεβ 2010, 12:04:32 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

manpap

Συμφωνώ ότι η λύση με την συνένωση σε ένα καινούργιο είναι πιο εύκολη και όντως σε μερικούς καλούς μαθητές που την έδωσα πέρυσι, την υλοποίησαν έτσι. Η συγκεκριμένη πάντως λύση επειδή χρειαζόσουν μόνο έξι από τους δύο πίνακες (αφού οι 2 πρώτοι μπαίναν στις 2 πρώτες θέσεις) λυνόταν σχετικά εύκολα:
ι<-2
ξ<-2
Για κ από 3 μέχρι 8
Αν Α[ι]>=Β[ξ] τότε
Γ[κ]<-Α[ι]
ι<-ι+1
Αλλιώς
Γ[κ]<-Β[ξ]
ξ<-ξ+1
Τελος_Αν
Τελος_Επαναληψης
Κάτι τέτοιο δεν είναι τόσο δύσκολο να καταγραφεί αν δοθεί σχετική οδηγία στην άσκηση (π.χ. να συγκρίνει μία μία τις επιδόσεις και να τις τοποθετεί στο νέο πίνακα).
Και είναι πολύ πιο σύντομο από την άλλη λύση
Πάντως ο μαθητής είναι σημαντικό να καταλάβει ότι πέραν των περιπτώσεων με παράλληλους πίνακες, είναι καλό να χρησιμοποιεί διαφορετικό δείκτη για κάθε πίνακα γιατί μπορεί να αυξάνεται με διαφορετικό τρόπο.
Συντηρώ το μυαλό μου ακοίμητο, λαγαρό, ανήλεο. Το αμολώ να παλεύει ακατάλυτα. Άλλο αργαστήρι να κάνω το σκοτάδι φως δεν έχω.
Ν. Καζαντζάκης

P.Tsiotakis

Η
Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 05 Μαρ 2010, 09:35:42 ΠΜ
... Αν η διατύπωση της άσκησης έλεγε ότι δεν πρέπει να κάνουν χρήση της φυσαλίδας;

Δε νομίζω οτι μπορεί να βρεθεί εύκολα τέτοια διατύπωση, άλλωστε παραβιάζει τον γενικό κανόνα πως κάθε σωστή λύση είναι αποδεκτή και στην ΑΕΠΠ και σε όλα τα μαθήματα

Αν πάρω 2 ταξινομημένους πίνακες ως είσοδο και με κάποιο τρόπο δώσω έναν ταξινομημένο πίνακα με όλα τα στοιχεία ως αποτέλεσμα αυτό δεν είναι συγχώνευση είπαμε, αυτό δε λέει ο ορισμός; Έχει σημασία το πως έγινε;