ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

apom

Και μην μου στείλει κανένας πμ... όποιος θέλει ότι θέλει εδώ... συνάδελφε αγχώνεσαι για την οργανική σου; κλαις που θα πας στο Δημοτικό; κλαις γιατί θα πηγαίνεις σε διαφορετικά σχολεία; κλαις γιατί θα σε πάνε σε άλλη πόλη; κλαις γιατί θα δουλέψεις 22 ωρες αντί για 20; κλαις γιατί δεν σου δίνουν τόσα χρήματα όσα θέλεις...;;;

Αγαπητέ εάν δεν σου αρέσουν οι συνθήκες δουλειάς ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ... ευχαρίστως θα πάρω την θέση σου ακόμα και με αυτούς τους όρους και με τα μισά χρήματα εάν χρειαστεί... δεν το κατάλαβα δηλαδή... κλαίγεστε σαν δεκάχρονα... εδώ είμαστε χιλιάδες οικογένειες που δεν θα έχουμε να φάμε...

Και μην μου ξανακλαφτεί κανένας γιατί ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΜΟΘΡΕΦΤΑ... ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΙ ΤΡΑΒΑΜΕ... ΚΑΤΕΒΗΚΑΤΕ ΜΕ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ... ΑΝΤΕ ΠΙΑ

AlexPapplir

συνάδελφοι, για να γίνουν όλα αυτά (ενδυνάμωση της ΕΠΥ, ΠΕΚΑΠ κλπ) απαιτείται χρόνος και συνεχής ενημέρωση και παρότρυνση των συναδέλφων. Αυτά που γράφουμε εδώ μέσα δεν αρκούν για την επιτύτευξη του στόχου. Θεωρώ ότι πρέπει να συσταθεί μία ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ από συγκεκριμένα άτομα "του στεκιού" που έδειξαν τον τελευταίο καιρό ότι διαθέτουν σθένος, ιδέες και χρόνο. Πρέπει να συσταθεί μία "δυνατή ομάδα" από 10-15 άτομα ποου θα αναλάβει συγκεκριμένες δράσεις, όπως:

-  αφύπνιση και ενημέρωση των συναδέλφων ΠΕ19-ΠΕ20 με e-mails που θα αποστέλλονται μαζικά σε όλες τις σχολικές μονάδες (Δημοτικά, Γυμνάσια, ΕΠΑΛ, Λύκεια) με θέμα:  "Ενημέρωση για τον καθηγητή Πληροφορικής. " . Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ θα έχει δικό της mail με διακριτικό τίτλο.

- δράσεις πρός τα ΜΜΕ, τους βουλευτές τους φορείς, το Υπουργείο, τα πανεπιστήμια.

- "ταρακούνημα" των ΠΕΚΑΠ, ΕΠΥ, ΕΠΕ κλπ
-  δράσεις προς φορείς και οργανισμούς στο εξωτερικό.


Βασικός στόχος δεν πρέπει να είναι το πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα, αυτό θα έρθει σαν συνέπεια επίτευξης του γενικότερου στόχου: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

κλπ κλπ



petrosp13

Apom ηρέμησε λαίμαι
Δεν βοηθάς σε τίποτα έτσι
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Javert

Aperdos, μπλέκουμε δυο διαφορετικές κατηγορίες. Μια κατηγορία που μπορεί να έχει πτυχίο πχ μαθηματικού και μετά να συνέχισε σε μεταπτυχιακές ή και διδακτορικές σπουδές στην πληροφορική και έχει και ακαδημαϊκή πορεία. Αυτοί σίγουρα θα πρέπει να είναι δεκτοί σε οποιαδήποτε ένωση πληροφορικών.
Μια άλλη κατηγορία που έκανε σεμινάρια. Αυτοί αν και έχουν περάσει από τότε αρκετά χρόνια, δεν προσπάθησαν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους στην πληροφορική. Έμειναν στο σεμινάριο. Αυτοί δεν πρέπει να είναι σε καμιά ένωση πληροφορικής δεκτοί, ακόμα και των καθηγητών.
Αν δεν το κατανοήσουμε αυτό, και προσπαθήσουμε να κρύψουμε τα προβλήματα κάτω από το χαλί, τότε θα κάνουμε μια τρύπα στο νερό. Γιατί αν στην ένωση πληροφορικών έχουμε κόσμο και από ecdl γιατί να μην έχουμε και καθηγητές πληροφορικής με ecdl.
ΥΓ Εννοώντας βέβαια πτυχίο μαθηματικών για τότε που υπήρχαν λίγες σχολές πληροφορικής. Ας μπει μια κόκκινη γραμμή, ότι μέχρι πχ το 2000 όποιος είχε πτυχίο άλλης σχολής και μεταπτυχιακό στην πληροφορική, γίνεται αποδεκτός. Μετά το 2000, θα πρέπει να έχει αναγκαστικά πτυχίο πληροφορικής. Και για μας τους καθηγητές, όποιος μετά από τόσα χρόνια έμεινε στα σεμινάρια, τότε αναγκαστικά να γυρίσει στο πτυχίο του κλάδου του. Γιατί δεν έχει τις απαραίτητες γνώσεις να σταθεί μέσα στην τάξη, και γιατί κοροϊδεύει τους μαθητές του αν νομίζει ότι με 100 ώρες σεμιναρίων έμαθε πληροφορική.

anergospliroforikos

Παράθεση από: apom στις 13 Σεπ 2013, 01:22:14 ΜΜ
Και μην μου στείλει κανένας πμ... όποιος θέλει ότι θέλει εδώ... συνάδελφε αγχώνεσαι για την οργανική σου; κλαις που θα πας στο Δημοτικό; κλαις γιατί θα πηγαίνεις σε διαφορετικά σχολεία; κλαις γιατί θα σε πάνε σε άλλη πόλη; κλαις γιατί θα δουλέψεις 22 ωρες αντί για 20; κλαις γιατί δεν σου δίνουν τόσα χρήματα όσα θέλεις...;;;

Αγαπητέ εάν δεν σου αρέσουν οι συνθήκες δουλειάς ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ... ευχαρίστως θα πάρω την θέση σου ακόμα και με αυτούς τους όρους και με τα μισά χρήματα εάν χρειαστεί... δεν το κατάλαβα δηλαδή... κλαίγεστε σαν δεκάχρονα... εδώ είμαστε χιλιάδες οικογένειες που δεν θα έχουμε να φάμε...

Και μην μου ξανακλαφτεί κανένας γιατί ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΜΟΘΡΕΦΤΑ... ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΙ ΤΡΑΒΑΜΕ... ΚΑΤΕΒΗΚΑΤΕ ΜΕ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ... ΑΝΤΕ ΠΙΑ
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

itt

Παράθεση από: Javert στις 13 Σεπ 2013, 01:50:56 ΜΜ
Aperdos, μπλέκουμε δυο διαφορετικές κατηγορίες. Μια κατηγορία που μπορεί να έχει πτυχίο πχ μαθηματικού και μετά να συνέχισε σε μεταπτυχιακές ή και διδακτορικές σπουδές στην πληροφορική και έχει και ακαδημαϊκή πορεία. Αυτοί σίγουρα θα πρέπει να είναι δεκτοί σε οποιαδήποτε ένωση πληροφορικών.
Μια άλλη κατηγορία που έκανε σεμινάρια. Αυτοί αν και έχουν περάσει από τότε αρκετά χρόνια, δεν προσπάθησαν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους στην πληροφορική. Έμειναν στο σεμινάριο. Αυτοί δεν πρέπει να είναι σε καμιά ένωση πληροφορικής δεκτοί, ακόμα και των καθηγητών.
Αν δεν το κατανοήσουμε αυτό, και προσπαθήσουμε να κρύψουμε τα προβλήματα κάτω από το χαλί, τότε θα κάνουμε μια τρύπα στο νερό. Γιατί αν στην ένωση πληροφορικών έχουμε κόσμο και από ecdl γιατί να μην έχουμε και καθηγητές πληροφορικής με ecdl.
ΥΓ Εννοώντας βέβαια πτυχίο μαθηματικών για τότε που υπήρχαν λίγες σχολές πληροφορικής. Ας μπει μια κόκκινη γραμμή, ότι μέχρι πχ το 2000 όποιος είχε πτυχίο άλλης σχολής και μεταπτυχιακό στην πληροφορική, γίνεται αποδεκτός. Μετά το 2000, θα πρέπει να έχει αναγκαστικά πτυχίο πληροφορικής. Και για μας τους καθηγητές, όποιος μετά από τόσα χρόνια έμεινε στα σεμινάρια, τότε αναγκαστικά να γυρίσει στο πτυχίο του κλάδου του. Γιατί δεν έχει τις απαραίτητες γνώσεις να σταθεί μέσα στην τάξη, και γιατί κοροϊδεύει τους μαθητές του αν νομίζει ότι με 100 ώρες σεμιναρίων έμαθε πληροφορική.

Διαφωνώ, το μαθηματικό Αθήνας πχ, έχει κατεύθυνση Εφηρμοσμένων Μαθηματικών, όπου μπορείς να παρακολουθήσεις πάρα πολλά μαθήματα Θεωρητικής Πληροφορικής. Μια χαρά qualify για καθηγητής πληροφορικής είναι ένας που έχει ακολουθήσει τέτοιο συνδυασμό μαθημάτων. Δεν χρειάζεται να έχεις διδακτορικό/μεταπτυχιακό για να διδάξεις ΑΕΠΠ στο λύκειο, μην τα ισοπεδώνουμε όλα.

stpdt

#231
Παράθεση από: apom στις 13 Σεπ 2013, 01:22:14 ΜΜ
Και μην μου στείλει κανένας πμ... όποιος θέλει ότι θέλει εδώ... συνάδελφε αγχώνεσαι για την οργανική σου; κλαις που θα πας στο Δημοτικό; κλαις γιατί θα πηγαίνεις σε διαφορετικά σχολεία; κλαις γιατί θα σε πάνε σε άλλη πόλη; κλαις γιατί θα δουλέψεις 22 ωρες αντί για 20; κλαις γιατί δεν σου δίνουν τόσα χρήματα όσα θέλεις...;;;

Αγαπητέ εάν δεν σου αρέσουν οι συνθήκες δουλειάς ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ... ευχαρίστως θα πάρω την θέση σου ακόμα και με αυτούς τους όρους και με τα μισά χρήματα εάν χρειαστεί... δεν το κατάλαβα δηλαδή... κλαίγεστε σαν δεκάχρονα... εδώ είμαστε χιλιάδες οικογένειες που δεν θα έχουμε να φάμε...

Και μην μου ξανακλαφτεί κανένας γιατί ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΜΟΘΡΕΦΤΑ... ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΙ ΤΡΑΒΑΜΕ... ΚΑΤΕΒΗΚΑΤΕ ΜΕ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ... ΑΝΤΕ ΠΙΑ

Άλλος ένας εργαζόμενος στον ιδιωτικό τομέα του οποίου η εργασία εξαρτάται αποκλειστικά από το κράτος. Δυστυχώς για την χώρα, η μεγάλη πλειοψηφία του ιδιωτικού τομέα είναι κρατικοδίαιτοι. Ιδιωτικός τομέας του οποίου η επιβίωση εξαρτάται αποκλειστικά από νόμους του κράτους, ε δεν τον λες και ιδιωτικό. Μάλλον διευρυμένος δημόσιος τομέας θα έπρεπε να ονομάζεται.

Προσωπικά δεν έχω καμιά εκτίμηση στον ιδιωτικό τομέα ο οποίος βασίζει την επιβίωσή του στην δημιουργία λόμπυ που προωθούν νόμους, για να ευνοούν την ύπαρξή του.

Και αυτό είναι γενική παρατήρηση για την παθογένεια του ιδιωτικού τομέα, δεν αφορά προσωπικά τον συγκεκριμένο συνάδελφο. Αν και ο συγκεκριμένος συνάδελφος, εκ των πραγμάτων είναι αναγκασμένος να χορέψει σε αυτόν τον ανήθικο χορό των λόμπυ, αφού όλοι οι ιδιωτικοί τομείς στην ελλάδα τον ίδιο χορό χορεύουν.

Συνάδελφε, το πρόβλημα δεν είναι ο δημόσιος τομέας, ή ο ιδιωτικός.

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙ.

Εκεί πρέπει να εστιάσεις την οργή σου. Το πρόβλημα είναι πολιτικό. Η παθογένεια, είναι παθογένεια του πολιτεύματος. Όσο το πολίτευμα είναι αντιπροσωπευτικό, τόσο αυτό θα σημαίνει ότι ο καθένας τυχάρπαστος που αποκτά πρόσβαση στο τιμόνι, θα κατευθύνει το σκάφος προς το χωριό του , και όχι προς το χωρίο των άλλων.

Απέκτησε λοιπόν πολιτική σκέψη, και κατάλαβε ότι ο ιδιωτικός τομέας χρειάζεται σταθερότητα. Και σταθερότητα υπάρχει μόνο όταν οι αποφάσεις βγαίνουν μετά από ψηφοφορία όλου του λαού, και όχι από το κεφάλι του κάθε λομπίστα υπουργού.

Έλα στις συνελεύσεις μας, έλα στις καταλήψεις μας.
Συντάσσου υπέρ του αγώνα μας, που είναι αγώνας πολιτικός για την κατάργηση της μεταπολιτευτικής χούντας.
Αυτός ο αγώνας είναι κοινός για όλους μας.
Είναι αγώνας και για τον δημόσιο τομέα αλλά και για τον ιδιωτικό.


ΨΥΛΛΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ

Συνάδερφοι το ΄΄ καλύτερο ΄΄ που έχουμε να κάνουμε τώρα είναι να αρχίσουμε να τρωγόμαστε και μεταξύ μας .

Δεν έχει νόημα αυτό ,  ο καθένας προσπαθεί να βγάλει το ψωμί του. 

Ας σεβαστεί ο ένας τον άλλο και ας κοιτάξει αλλού να βρει το πρόβλημα .
Όλοι ξέρουνε τι φταίει ....

Αθανάσιος Πέρδος

Παράθεση από: Javert στις 13 Σεπ 2013, 01:50:56 ΜΜ
Aperdos, μπλέκουμε δυο διαφορετικές κατηγορίες. Μια κατηγορία που μπορεί να έχει πτυχίο πχ μαθηματικού και μετά να συνέχισε σε μεταπτυχιακές ή και διδακτορικές σπουδές στην πληροφορική και έχει και ακαδημαϊκή πορεία. Αυτοί σίγουρα θα πρέπει να είναι δεκτοί σε οποιαδήποτε ένωση πληροφορικών.

Άρα η ΕΠΕ που θέλει πρώτο πτυχίο πληροφορικής δημιουργεί αποκλεισμούς. Και αυτό γιατί σκέφτεται με λογική δευτεροβάθμιας.


Παράθεση από: Javert στις 13 Σεπ 2013, 01:50:56 ΜΜ
Μια άλλη κατηγορία που έκανε σεμινάρια. Αυτοί αν και έχουν περάσει από τότε αρκετά χρόνια, δεν προσπάθησαν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους στην πληροφορική. Έμειναν στο σεμινάριο. Αυτοί δεν πρέπει να είναι σε καμιά ένωση πληροφορικής δεκτοί, ακόμα και των καθηγητών.
Πάλι λογική δευτεροβάθμιας. Να πάμε λοιπόν σε αξιολόγηση. Έχεις την αίσθηση ότι θα ανταποκριθούν όλοι με πρώτο πτυχίο πληροφορικής ή τελός πάντων με ότι θεωρείται πτυχίο πληροφορικής. Το σύστημα για να εισάγει την πληροφορική στα σχολεία "εκμεταλεύτηκε" ανθρώπους με γνώσεις πληροφορικής. Απλά στη συνέχεια αυτοί εκμεταλεύτηκαν το σύστημα. Μόνο με αξιολόγηση φεύγουν απο την Δευτεροβάθμια.

Παράθεση από: Javert στις 13 Σεπ 2013, 01:50:56 ΜΜ
Αν δεν το κατανοήσουμε αυτό, και προσπαθήσουμε να κρύψουμε τα προβλήματα κάτω από το χαλί, τότε θα κάνουμε μια τρύπα στο νερό. Γιατί αν στην ένωση πληροφορικών έχουμε κόσμο και από ecdl γιατί να μην έχουμε και καθηγητές πληροφορικής με ecdl.
Εννοείται ότι κάποιος με ECDL δεν είναι καθηγητής πληροφορικής. Κάποιος που διδάσκει 10 χρόνια ECDL αποδεδειγμένα και έχει πτυχίο χημικού μπορεί να είναι φίλος ή ακόμα και μέλος της ένωσης που προωθεί την πληροφορική στην Ελλάδα. Εκτός αν δεχτούμε ότι πληροφορική δεν είναι ΤΠΕ. Πάει το Δημοτικό, πάει και το Γυμνάσιο τότε. 

Παράθεση από: Javert στις 13 Σεπ 2013, 01:50:56 ΜΜ
ΥΓ Εννοώντας βέβαια πτυχίο μαθηματικών για τότε που υπήρχαν λίγες σχολές πληροφορικής. Ας μπει μια κόκκινη γραμμή, ότι μέχρι πχ το 2000 όποιος είχε πτυχίο άλλης σχολής και μεταπτυχιακό στην πληροφορική, γίνεται αποδεκτός. Μετά το 2000, θα πρέπει να έχει αναγκαστικά πτυχίο πληροφορικής. Και για μας τους καθηγητές, όποιος μετά από τόσα χρόνια έμεινε στα σεμινάρια, τότε αναγκαστικά να γυρίσει στο πτυχίο του κλάδου του. Γιατί δεν έχει τις απαραίτητες γνώσεις να σταθεί μέσα στην τάξη, και γιατί κοροϊδεύει τους μαθητές του αν νομίζει ότι με 100 ώρες σεμιναρίων έμαθε πληροφορική.
Σε ότι αφορά την δευτεροβάθμια οι τελευταίοι που διορίστηκαν ως πληροφορικοί χωρίς βασικό πτυχίο ήταν το 1997 εφόσον είχαν μεταπτυχιακό και το 1998 εφόσον είχαν διδακτορικό. Αργότερα τους αναπληρωτές η Γιαννάκου τους έδωσε την προυπηρεσία τους στη βασική τους ειδικότητα σε ότι αφορά το Δημόσιο. Από εκεί και πέρα έληξε το θέμα. Άρα αυτό που λες ισχύει. Όμως πάλι με λογική δευτεροβάθμιας μιλάς.

Η πρόταση μου εμένα λέει τέρμα στους αποκλεισμούς, τέρμα στις διαμάχες. Αυτό εννοώ όταν λέω βάλτε τα προβλήματα κάτω από το χαλί. Μία ένωση που θα περιλαμβάνει όλους όσους ασχολούνται με την πληροφορική θα έχει και λόγο στις αποφάσεις. Αν είχες 20000 γραμμένα μέλη θα σε υπολόγιζαν στο υπουργείο. Θα υπήρχε ευκαιρία ενημέρωσης και τα σχόλια στη διαβούλευση θα ήταν τριπλάσια. Οι κινήσεις θα ήταν αυτοματοποιημένες και όχι αποσπασματικές. Οι κινήσεις θα ήταν συντονισμένες και δεν θα βασίζονταν στον εθελοντισμό και την διάθεση του καθενός.

Εμένα με ενδιαφέρει η επιστήμη που αγαπώ και υπηρετώ να έχει τη θέση που της αρμόζει. Αφού οι κρατούντες δεν καταλαβαίνουν από λόγια ας δουν ότι μπορεί να είμαι δυνατός με βάση τους δικούς τους όρους.

Και ειλικρινά δεν με νοιάζει καθόλου αν η εξαδέρφη μου η θεολόγος με τα σεμινάρια των 200 ωρών θεωρείται το ίδιο πληροφορικός με εμένα με τα δύο πτυχία, το μεταπτυχιακό και το διδακτορικό. Άλλωστε και οι δυο το ίδιο υπηρετούμε, για το ίδιο αγωνιζόμαστε.
Μου τη δίνει όμως που φέτος σε 90 παιδιά στο λύκειο μου, τα 45 είναι στην τεχνολογική κατεύθυνση και σε δύο χρόνια δεν θα είναι. Αυτό πρέπει να αλλάξει.

apom

Εστειλα στον janaq79 μία ιδέα πλασαρίσματος της πληροφορικής ως εξεταζόμενου...

Η πρόταση λαμβάνει υπόψιν τα εξής δεδομένα
- το υπουργείο δεν θέλει διαχωρισμό.
- η επιστήμη πληροφορικής θα είναι γενικής παιδείας και θα διδάσκεται σε όλους τους μαθητές.
- Θα υπάρξει ''πρόβλημα'' με γονείς και μαθητές που δεν θα θέλουν να είναι ''μαντρωμένοι'' σε ένα πεδίο και να μην μπορούν να επιλέξουν άλλη σχολή σε άλλο πεδίο...
- Η χημεία rules...

... και είναι απόλυτα εφαρμόσιμο... χωρίς αλλαγές σε ωράρια και περίεργα συστήματα...

Οσοι πιστοί προσέλεθετε στο janaq79... και σε εμένα ( θα απαντήσω μόνο σε όσους είναι του συναφιού μας εδώ μέσα... σε αγνώστους όχι... οπότε μην παρεξηγηθεί κάποιος...) εννοείται ότι μπορείται να το προωθήσετε σε ''γνωστούς σας''... περιμένω απόψεις...

apom

Ο συνάδελφος anergospliroforikos μου έστειλε μνμ . Δεν πρόκειται να απαντήσω μιας και δεν τον γνωρίζω... εάν θέλει κάποιος ας τον ενημερώσει...

Χωρίς παρεξήγηση ε!!

seibei

Παράθεση από: petrosp13 στις 13 Σεπ 2013, 12:51:10 ΜΜ
Οι πανεπιστημιακοί είναι το κλειδί πλέον, αλλά όχι μόνο οι Πληροφορικής
Κι επειδή δεν μπορώ να πάω εγώ κι εσύ, πρέπει να το αναλάβει κάποιος επίσημος φορέας
Τώρα όμως, όχι σε έναν χρόνο
Ακριβώς, μια ισχυρή ένωση με υποστήριξη πολλών σχολών. Δεν θα μπορέσουν να αγνοήσουν έναν τέτοιο συνδυασμό για πολύ.

Empire

#237
2 πολύ σημαντικές "κινήσεις" πρέπει να γίνουν:
Μια ένωση
Αποκλειστικά απόφοιτοι πληροφορικής στον κλάδο(το αυτονόητο δλδ):

Βιομηχανικής Πληροφορικής, Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Καβάλας
Επιστήμης και Τεχνολογίας Τηλεπικοινωνιών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Επιστήμης και Τεχνολογίας Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Εφαρμοσμένης Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων, Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης
Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, (μόνο) Κατεύθυνση Ηλεκτρονικής και Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, ΑΠΘ
Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, (μόνο) Κατεύθυνση Πληροφορικής, ΕΜΠ
Ηλεκτρονικών Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών, Πολυτεχνείο Κρήτης
Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων, Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά
Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Πατρών
Μηχανικών Η/Υ Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Μηχανικών Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Πληροφορικής, Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης
Πληροφορικής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Πληροφορικής, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Πληροφορικής, Ιόνιο Πανεπιστήμιο
Πληροφορικής με εφαρμογές στη Βιοϊατρική, Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας
Πληροφορικής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Πειραιά
Πληροφορικής, Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας
Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών, Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πληροφορικής και Τηλεματικής, Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
Πληροφορικής και Επικοινωνιών, Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Σερρών
Πληροφορικής και Τεχνολογίας Υπολογιστών, Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Λαμίας
Πληροφορικής και Τεχνολογίας Υπολογιστών, Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Δυτικής Μακεδονίας
Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου
Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Καλαμάτας
Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Λάρισας
Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων και Δικτύων (Ναυπάκτου), Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Μεσολογγίου
Ψηφιακών Συστημάτων, Πανεπιστήμιο Πειραιά

Η παραπάνω λίστα έχει αντικατασταθεί βάσει του "Αθηνά"(κυρίως για τα TEI) με το "Μηχανικών Πληροφορικής"(λανθασμένα κατ'εμέ γιατί ορισμένα τμήματα είχαν και έχασαν μια "ιδιαίτερη"/"ξεχωριστή" ταυτότητα)!

Αν γίνουν σε πρώτη φάση αυτά τα 2 "βήματα" σίγουρα πολύ σύντομα θ'αποκατασταθούν οι ισορροπίες σε πολλά μέτωπα.....!!!Ως κλάδος είμαστε το μέλλον και καλώς ή κακώς θα το αποδεχθούν!

jtsop

Η ΠΕΚΑΠ είναι αυτή που πρώτη είπε ότι οι Πανεπιστημιακοί είναι το κλειδί. Το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ επικοινώνησε με Παπαδημητρίου και Σηφάκη (και άλλους). Υπήρξε επικοινωνία με πολλούς Πανεπιστημιακούς.

Τώρα πλέον πρέπει να πιέσουμε ώστε να υπάρξουν διορθώσεις και να μπει η Πληροφορική ως εξεταζόμενο μάθημα.

ΥΓ: Με πρωτοβουλία μελών του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ υπήρξε κοινό ανακοινωθέν με τις άλλες ενώσεις (ΕΠΥ,ΕΠΕ,ΕΜΗΠΕΕ) παρά τις προσπάθειες διαφόρων ώστε να μην γίνει.

Παράθεση από: G.S. στις 11 Σεπ 2013, 07:09:04 ΜΜ
Συνάδελφοι,
οι πολιτικοί είναι τόσο αναίσθητοι άνθρωποι που ότι και να τους ζητήσουμε μέσω ΠΕΚΑΠ ή κάποιας άλλης ένωσης δε θεωρώ ότι θα καταφέρουμε κάτι.  Πρώτον γιατί η ΠΕΚΑΠ ίσως και να είναι βολεμένη με την κατάσταση που δημιοργήθηκε και δεν πιέζει αρκετά και δευτερον γιατί οι ενώσεις των "υπολοίπων" είναι πολύ πιο ισχυρές απο τη ΠΕΚΑΠ. Σημαντικό είναι ότι εκτός απο τους επικεφαλείς της ΠΕΚΑΠ, πολλοί απο διορισμένους συναδέλφους έχουν μπεί στο ρόλο του δημοσίου υπαλλήλου και σου λένε: "...τη δουλεια να μη χάσω και ας είναι και στο γυμνάσιο... " και δεν υποστηρίζουν αυτό που συζητάμε εμείς εδώ. Δίκαιο έχουν αλλά αυτό δε βοηθάει καθόλου στην κατευθυνση που προσπαθούμε οι υπόλοιποι...
Θεωρώ ότι οι πιο ισχυροί πληροφορικαριοι αυτή τη στιγμή στη χώρα μας είναι οι πανεπιστημιακοί. Αυτοί μπορούν να απαιτήσουν συνάντηση με τον  υπουργό, να δημιουργήσουν μια πρόταση πιο τεκμηριωμένη απο όλους εμάς τους υπολοίπους η οποία θα έχει μεγαλύτερο ειδικό βάρος απο οποιαδήποτε πρόταση της ΠΕΚΑΠ. Μπορούν να πιέσουν την κατάσταση θέτωντας ως βέτο για την εισαγωγή στις σχολές τους την εξέταση μαθήματος Αλγοριθμικής στις πανελλαδικές.
Εκτός απο τους καθηγητές των τμημάτων πληροφορικής μπορούμενα απευθυνθούμε και σε καθηγητές των πολυτεχνικών σχολών ζητώντας τους δράσεις προς την κατευθυνση μας, που θίγεται περισσότερο απο τον νέο νομοσχέδιο.
Να συντάξουμε μια επιστολή με συγκεκριμένες προτάσεις και ιδέες προς τους πανεπιστημιακούς και ας αναλάβει να το στείλει ο καθένας απο εμάς όπου μπορεί.
Το θέμα μας είναι ένα μάθημα για πρόσβαση στα τριτοβάθμια εκπαίδευση συνεπώς οι πανεπιστημιακοί έχουν άμεση σχέση με το συγκεκριμένο θέμα (εμείς--> μάθημα τύπου ΑΕΠΠ--> πανεπιστημιακοί). Υπάρχει κοινό σημείο.
Όταν είχαμε στείλει το Αυγουστο emails προς αυτόυς ήτανε πολυ νωρίς ακόμη και οι καθηγητές δεν ήτανε στις θέσεις τους και το νομοσχέδιο ήτανε ακόμη σε πολύ αρχικό στάδιο. Τώρα τα δεδομένα είναι τελείως διαφορετικα.

Σιαφάκας Γιώργος
ΠΕ19

jtsop

Παράθεση από: Javert στις 13 Σεπ 2013, 11:27:21 ΠΜ
Γράφτηκε στο fb της πεκάπ, σχετικά με ίδρυση συλλόγου πληροφορικής για την πρωτοβάθμια. Σύλλογος που να λέει τι ακριβώς; Να υποστηρίζει πχ την αλγοριθμική στην πρώτη δημοτικού;
Και μάλιστα απάντησε ο πρόεδρος, ότι ο ΓΓ πήρε μετάταξη στην πρωτοβάθμια! Δηλαδή την ώρα που δινόταν η κρισιμότερη μάχη για το λύκειο, ο ΓΓ έκανε αίτηση για την πρωτοβάθμια;!
Δεν ήξερα ότι πρέπει να πάρω την έγκριση σου πρώτα. Πως ακριβώς επηρέασε αυτό τη μάχη;

Παράθεση από: Javert στις 13 Σεπ 2013, 11:27:21 ΠΜ
Η πρωτοβάθμια έχει περισσότερες ώρες πληροφορικής απ'ότι η δευτεροβάθμια. Η θέση της ΠΕΚΑΠ ποια είναι; Με τις τωρινές συνθήκες δεν χωράνε δυο καρπούζια στην ίδια μασχάλη. Ας ζητήσουμε να ελευθερωθούν ώρες από τις μικρές τάξεις, να δοθούν στο γυμνάσιο για πιστοποίηση και στην ΑΕΠΠ. Και να ξεκινά η πληροφορική από Δ' δημοτικού. Γιατί είναι για γέλια το όλο σκηνικό. Και είναι ακόμα πιο γελοίο που το δεχόμαστε παθητικά και σιωπηρά.
Η θέση μας είναι στην δευτεροβάθμια. Εκτός αν σπουδάζαμε όλοι για δάσκαλοι σε σχολές πληροφορικής.

Αν το θέμα ήταν απλά και μόνο ποσοτικό, αντί για το 2-1-2 θα μας έβαζαν 6 ώρες  στη Γ Λυκείου. Προφανώς κάποιοι φοβούνται να δώσουν την επιλογή στους μαθητές να επιλέξουν Πληροφορική ή την επιστήμη τους.