Θέματα Προγραμματισμού (Σάββατο 10-6-2023)
https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2023/panelladikes_2023_iounios/programming_epal_230610.pdf
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ
https://drive.google.com/file/d/1D18C6YNdE9yOyZ118xfBqITcanKkxXbg/view?usp=sharing
Διπλή for;
Πιο εύκολα τα γελ. ;)
Πιο δύσκολα από πέρσυ, το Γ νομίζω πρώτη φορά εμφωλευμένο βρόχο αλα δισδιάστατοι πίνακες του ΓΕΛ (που δε μπορούν όμως να χρησιμοποιήσουν και γίνεται πιο δύσκολη, δεν έχουν συνηθίσει σε τέτοια θέματα).
Και το Δ5 αρκετά δυνατό.
Επίσης το Β3 το πήγαν φέτος 1-2 βήματα παρακάτω.
Ωραία θέματα, το ΕΠΑΛ έχει γίνει πολύ πιο ενδιαφέρων κι ευχάριστο από τα ΓΕΛ...
Μόλις θυμήθηκα την εξής στιχομυθεία όταν γράφαμε το βιβλίο της Python:
(Ε: Εγώ, Χ: άγνωστος Χ)
Ε: Μην βάλουμε κεφάλαιο με αρχεία. Δεν έχει νόημα
Χ: Όχι , χρειάζονται είναι σημαντικά και στις εργαστηριακές ασκήσεις
Ε: Μα αλγοριθμικά δεν έχει νόημα. Άσε που μπορεί να τα βάλει κανείς στις εξετάσεις και να χρειαστεί τα παιδιά να μαθαίνουν απέξω ανούσιες εντολές read, write και τις παραμέτρους τους
Χ: Όχι ρε , αποκλείεται ποιος θα βάλει αρχεία στις εξετάσεις? Θα τους ζητήσεις να γράψουν κώδικα για αρχεία στο χαρτί?
Ε: Το αποκλείεις? Εγώ όχι
Χ: Αποκλείεται, φαίνεται από το βιβλίο ότι δεν έχουμε αυτή τη φιλοσοφία. Άλλωστε είναι χαζό, τι εξετάζεις έτσι;
The rest as they say it's history...
Παράθεση από: evry στις 10 Ιουν 2023, 11:40:36 ΠΜΜόλις θυμήθηκα την εξής στιχομυθεία όταν γράφαμε το βιβλίο της Python:
(Ε: Εγώ, Χ: άγνωστος Χ)
Ε: Μην βάλουμε κεφάλαιο με αρχεία. Δεν έχει νόημα
Χ: Όχι , χρειάζονται είναι σημαντικά και στις εργαστηριακές ασκήσεις
Ε: Μα αλγοριθμικά δεν έχει νόημα. Άσε που μπορεί να τα βάλει κανείς στις εξετάσεις και να χρειαστεί τα παιδιά να μαθαίνουν απέξω ανούσιες εντολές read, write και τις παραμέτρους τους
Χ: Όχι ρε , αποκλείεται ποιος θα βάλει αρχεία στις εξετάσεις? Θα τους ζητήσεις να γράψουν κώδικα για αρχεία στο χαρτί?
Ε: Το αποκλείεις? Εγώ όχι
Χ: Αποκλείεται, φαίνεται από το βιβλίο ότι δεν έχουμε αυτή τη φιλοσοφία. Άλλωστε είναι χαζό, τι εξετάζεις έτσι;
The rest as they say it's history...
lol epic
Παράθεση από: NIKOS_KALYVAS στις 10 Ιουν 2023, 11:19:15 ΠΜΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ
https://drive.google.com/file/d/1D18C6YNdE9yOyZ118xfBqITcanKkxXbg/view?usp=sharing
Συνάδελφε, ευχαριστούμε.
Ένα τυπογραφικό έχεις μόνο, στο Θέμα Γ, που άνοιξες το αρχείο για ανάγνωση.
Παράθεση από: Άρης Κεσογλίδης στις 10 Ιουν 2023, 11:46:33 ΠΜΣυνάδελφε, ευχαριστούμε.
Ένα τυπογραφικό έχεις μόνο, στο Θέμα Γ, που άνοιξες το αρχείο για ανάγνωση.
Όταν βιάζεσαι ....
Διορθώθηκε!!
Παράθεση από: NIKOS_KALYVAS στις 10 Ιουν 2023, 11:49:06 ΠΜΌταν βιάζεσαι ....
Διορθώθηκε!!
Πολύ ωραία Ευχαριστούμε πολύ. επιτρέπεις να το ανεβάσω στο Moodle;
Εδώ είναι οι δικές μου λύσεις.
(Άχρωμες, όπως θα έγραφε ο μαθητής στο χαρτί... :) )
Στο Θέμα Γ χρησιμοποίησα λίστες, και ασχολήθηκα με το αρχείο στο τέλος.
https://drive.google.com/file/d/1pW3d899pbuoXsS89sOi8uCuXvGL_MjrP/view?usp=sharing
Παράθεση από: polikarpos στις 10 Ιουν 2023, 11:58:05 ΠΜΠολύ ωραία Ευχαριστούμε πολύ. επιτρέπεις να το ανεβάσω στο Moodle;
Πολύκαρπε και βέβαια. Με τιμάς.
Σχετικα με το Β2. το να "εμφανισετε το ονομα του στιγμιοτυπου", το θεωρω άστοχο και ασαφες. Αν εγραφε το "εμφανισετε το ονομα του σπουδαστη" ή έστω το "εμφανισετε το onoma του στιγμιοτυπου", θα ηταν οκ. Μαθητες εμφανισαν το string Student1 η Student2 ως ονοματα στιγμιοτυπου και οχι το Student1.onoma .