που ειστε στην υλη?

Ξεκίνησε από zwoula, 24 Δεκ 2009, 05:07:26 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

zwoula

περυσι (για οσους δε γνωριζουν δινω δευτερη φορα) ειχαμε τελειωσει την υλη τελη φεβρουαριου,οποτε ειχαμε αρκετο χρονο για επαναληψεις!!για να τελειωσουμε την υλη τοσο γρηγορα ομως ειχε αρκετο τρεξιμο κ κουραση!!κουραση ομως που μ'αρεσε κ τελικα οπως αποδειχτηκε οτι αξιζε τον κοπο!!!!!οι μαθητες ομως που αντιμετωπιζαν το μαθημα ως ενα απλο μαθημα πανελληνιων τελικα δεν μπορεσαν να ανταποκριθουν με επιτυχια.η επαναληψη γι'αυτους ηταν σαν να τα ακουγαν πρωτη φορα.
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

gpapargi

#16
Πολύ σημαντικές θεωρώ τις εντολές επανάληψης.
Εννοείται όμως ότι πρέπει να γίνουν τα πάντα. Πχ ασκήσεις από τετράδιο μαθητή με 2 και 3 αστέρια όπως ΔΣ5 (δυναμοσειρά του ημιτόνου) και ΔΣ6 (ανάπτυξη σε πρώτους παράγοντες), εμφωλεύσεις κλπ.
Το θέμα είναι όταν κάνεις επανάληψη να κάνεις επανάληψη και όχι να μαθαίνεις καινούργια πράγματα. Με άνεση χρόνου Γενάρη κάνω μονοδιάστατους, Φλεβάρη δισδιάστατους και Μάρτη υποπρογράμματα όπου αντιμετωπίζουμε ασκήσεις που είχαμε λύσει πιο πριν αλλά με υποπρογράμματα έτσι ώστε να φανεί το πλεονέκτημα του αναλυτικού τρόπου σκέψης.  Έτσι γίνεται και επανάληψη ταυτόχρονα αφού παιρνάς από τις ίδιες ασκήσεις.
Για την τελική επανάληψη μένουν πράγματα που έχουν παραγκωνιστεί από τους πίνακες και μετά όπως διαγράμματα ροής. Τα άλλα γίνονται συνεχώς επανάληψη αφού κάθε κεφάλαιο εμπεριέχει και τα προηγούμενα.
Το μάθημά μας δεν είναι σαν τα μαθηματικά που κάνοντας ολοκλήρωμα κάνεις κάτι διαφορετικό από τους μιγαδικούς και θέλεις επανάληψη. Και η φυσική θέλει επανάληψη αφού άλλο το στερεό σώμα και άλλο τα κύματα. Σε εμάς αυτό δεν ισχύει. Κάθε εντολή που μαθαίνεις χρησιμοποιείται και αυτή μαζί με τις άλλες σε ασκήσεις.

Για μένα το σκεπτικό είναι πολύ ξεκάθαρο. Γερό πρώτο χέρι στην κάλυψη της ύλης.

ΕΠίσης κάτι πολύ βασικό: Πρέπει να υπάρχει interaction με το μαθητή. Να βλέπεις κάθε στιγμή αν κατάλαβε πριν πας παρακάτω. Αν απλά λες το ποίημα σου χωρίς να έχεις αίσθηση του τι έγινε κατανοητό τότε τελειώνεις όποτε θέλεις. Το ζήτημα είναι το τι πήρε ο μαθητής όχι το τι έδωσε ο καθηγητής.

Loukritia

Εγώ στο σχολείο, τελειώνω 3.3 (δισδιάστατους) και έπονται αναζήτηση, ταξινόμηση, ουρά και στοίβα καθώς και όλα τα κεφάλαια μετά το 6, γιατί επέλεξα να μην ακολουθήσω τη σπειροειδή μέθοδο. Έχω κάνει αρκετές κατηγορίες ασκήσεων και έχουν χαθεί πολύ λίγες ώρες! Θεωρείτε πως είμαι πίσω;
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

Καρκαμάνης Γεώργιος

Με κλειστό μια εβδομάδα το σχολείο λόγο γρίπης, με κατάληψη 2 ημερών και αποχή μιας ημέρας, έχω διδάξει 1,2( τώρα τελειώνω δομή επανάληψης),6,7,8 και σε μια ή δυο εβδομάδες θα μπω στου πίνακες.

Προτιμώ να μείνω περισσότερο καιρό στο 2ο κεφάλαιο ώστε να κατανοήσουν τα παιδιά αρκετά πράγματα στην δομή επανάληψης κυρίων, και ας μείνει λίγος χρόνος για επανάληψη.

Laertis

Εγώ έχω τελειώσει 1,2,7,8 και ξεκινάω πίνακες. Έμεινα κι εγώ περισσότερο στο 2ο Κεφάλαιο και στις επαναληπτικές δομές με αρκετές ασκήσεις.

Παράθεση από: k.p. στις 07 Ιαν 2010, 04:41:38 ΜΜ
Εγώ στο σχολείο, τελειώνω 3.3 (δισδιάστατους) και έπονται αναζήτηση, ταξινόμηση, ουρά και στοίβα καθώς και όλα τα κεφάλαια μετά το 6, γιατί επέλεξα να μην ακολουθήσω τη σπειροειδή μέθοδο. Έχω κάνει αρκετές κατηγορίες ασκήσεων και έχουν χαθεί πολύ λίγες ώρες! Θεωρείτε πως είμαι πίσω;

Όχι, νομίζω είσαι καλά, υποθέτοντας ότι θα "τρέξεις" τα κεφάλαια 7 και 8.  :)
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

batos

Μάλλον είμαι πιο πίσω από όλους; Σε δύο εβδομάδες τελειώνω κεφ.1,2 και 6,7,8.

zwoula

σε αλλα 2μαθηματα δηλαδη 3ωρες τελειωνουμε το 6 κ θα ελεγξουμε τις ασκησεις που ειχαμε για τα χριστουγεννα.μετα ολο το φεβρουαριο υποπρογραμματα!
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

lp

Μάλλον είστε πολύ μπροστά οι περισσότεροι. Με περίπου 1,5 ώρα ανά εβδομάδα (με 1 (ένα) μόνο μάθημα μέσα στο Σεπτέμβρη) έχουμε και λέμε: 1,2, 7, 8 και πολλές ασκήσεις - μεθοδολογίες.
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

zwoula

μπηκαμε στο δεκα και το τελευταιο...πικρααααααααααααααααααααααα...... :'( :'( :'( :'( >:D
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

lsourtzo

το 2 και το 7,8,9 τα κάνω μαζί ... χωρίς καθαρή αναφορά στις λεπτομέρειες της θεωρίας των 7,8,9
στο 3 μπήκα εδώ και 2-4 μαθήματα .... ανάλογα με το τμήμα ... και έχω μπει και δισδιάστατους.
αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι εγώ δουλεύω σε φροντιστήριο και είμαι εκεί .. και έχω σχολεία που έχουν κάνει και το 6 ... και έχουν τελειώσει και τους πίνακες ... και αναρωτιέμαι τι σόι ασκήσεις πρόλαβαν να κάνουν στους δισδιάστατους ...

Crazy_Waters

Μόλις μπήκα σε ασκήσεις σε δισδιάστατους πίνακες και δεν ακολουθώ τη σπειροειδή προσέγγιση. Σήμερα έστειλα τον πίνακα παρακολούθησης ύλης με τη σελίδα 59. Πάντως από μια ματιά που είχα ρίξει στα άλλα σχολεια του νομού πριν τα Χριστούγεννα δεν ήμουνα πίσω. Εννοείται πως 7,8,9 θα φύγουν με συνοπτικές διαδικασίες.