Τρόπος Βαθμολόγησης γραπτών ΑΕΠΠ 2011

Ξεκίνησε από pfan, 26 Μαΐου 2011, 10:02:14 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

pfan

Θα ήθελα να ρωτήσω τους συναδέλφους που βαθμολογούν στο ερώτημα Β2 αν ο μαθητής δεν μεταφέρει με αντιστοιχία τις παραμέτρους (δηλ το z στο z και το
w στο w) και εμφανίζει σωστά 3, 3, 5, 5, 7, 7, ...... , 37, 37, τότε πόσες μονάδες κόβονται;

Νομίζω ότι τα θέματα ήταν πολύ καλά έχω όμως κάποιες μικρές ενστάσεις μια από αυτές είναι ότι το Β2 έπρεπε να είχε και τον πίνακα τιμών ώστε η βαθμολόγηση να είναι πιο αξιόπιστη.
Πύρζα Φανή
Καθηγήτρια Πληροφορικής

ikariofil

<<εμφανίζει σωστά 3, 3, 5, 5, 7, 7, ...... , 37, 37, τότε πόσες μονάδες κόβονται;>>


μα δεν εμφανίζονται αυτές οι τιμές!

Stefevan

ε ναι αφού η σειρά των τυπικών παραμέτρων είναι διαφορετική  :(

και μόνο από αυτά τα αποτελέσματα πρέπει να παραξενευτείς ...

Stefevan

Χωρίς παρεξήγηση, για μένα πρέπει να χάσει όλες τις μονάδες, εξετάζεσαι σε κάποια θέματα και στο συγκεκριμένο εξεταζόσουν στο αν ξέρεις ότι οι παράμετροι περνούν με την ίδια σειρά, το τρέξιμο είναι το πιο εύκολο και δεν νομίζω να το έβαλαν το θέμα για αυτό το λόγο

Sergio

#4
Το θέμα δεν εξέταζε ΜΟΝΟ το πέρασμα των παραμέτρων.

Ουσιαστικά εξέταζε:
1) πέρασμα παραμέτρων
2) εκτέλεση υποπρογράμματος στην τοπική μνήμη
3) εμφάνιση τιμών σε υπό - και - κύριο - πρόγραμμα
4) εκτέλεση βρόχου όσο

Σε μαθητή που παρουσιάζει στο καθαρό πίνακα τιμών και αποδεικνύει πως το πέρασμα είναι το μόνο του λάθος, και κάνει όλα τα άλλα (σημεία 2, 3 και 4) σωστά θεωρώ πως δε μπορώ να κόψω σε καμία περίπτωση περισσότερες από 5 μονάδες.  Και νομίζω πως πάλι τον αδικώ, νίσως θα έπρεπε για απώλεια ενός από τα 4 προς εξέταση σημεία να κόβουμε 3 από τα 10 μονάδες.

Σημειωτέον πως άν ένας πλήρης τιμών αποδεικνύει πως και το πέρασμα των παραμέτρων γίνεται (και δε γίνεται η εκτέλεση του προγράμματος με τις θέσεις μνήμης του κύριου προγράμματος) αλλά δε γίνεται με σωστή αντιστοίχιση, δε μιλάμε καν για συνολική αποτυχία του σημείου 1 αλλά για μερική.  Οπότε οι 3 από τις 10 μονάδες είναι αρκετή απώλεια.

Ε, δεν πιστεύω πως 10 στις 100 μονάδες του διαγωνίσματος επιχειρούν να ανιχνεύσουν μόνο το δεύτερο κανόνα που εμφανίζεται στη σελίδα 220.
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

andreas_p

Το θέμα δεν εξέταζε ΜΟΝΟ το πέρασμα των παραμέτρων.

Ουσιαστικά εξέταζε:
1) πέρασμα παραμέτρων
2) εκτέλεση υποπρογράμματος στην τοπική μνήμη
3) εμφάνιση τιμών σε υπό - και - κύριο - πρόγραμμα
4) εκτέλεση βρόχου όσο

και όχι μόνο ...

5) Η διαδικασία Διαδ  αλλάζει το περιεχόμενο  των τυπικών της παραμέτρων
    και αυτή η αλλαγή  ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ  στις  ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ πραγματικές  του κυρίου προγράμματος
    ΘέμαΒ     (κάτι το οποίο ΔΕ γίνεται με τη ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ !!! )

       Βλέπε  :   Μαρούσι 20-04-2010
       Αριθ. Πρωτ.   43652/Γ2
       Σελ. 3/4, ερώτ. 2)


Α.Π.

Sergio

Παράθεση από: andreas_p στις 26 Μαΐου 2011, 09:13:44 ΜΜ
και όχι μόνο ...

5) Επιστροφή των τιμών των τυπικών παραμέτρων στις ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ πραγματικές.
    (κάτι το οποίο ΔΕ γίνεται με τη ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ !!! )
       Βλέπε  :   Μαρούσι 20-04-2010
       Αριθ. Πρωτ.   43652/Γ2

Σωστό και αυτό..

Το θλιβερό είναι πως κάποια βαθμολογικά κέντρα μάλλον έχουν αποφασίσει να αφαιρούν το σύνολο των μονάδων..

Θλιβερό..

Να πού χρειαζόταν η επικοινωνία των συντονιστών.. Δυστυχώς, αν και δεν κόστιζε τίποτα, το έκοψαν και αυτό φέτος .. :-\
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

andreas_p

Το θέμα είναι πιο απλό.΄
Μια φόρμα πίνακα τιμών, από την ΚΕΕ.

Α.Π.

Sergio

Αφού δεν ήρθε με τα θέματα και η βαθμολόγηση έχει ξεκινήσει.. πάει..

Αν υπήρχε το forum στο ΠΣΔ κάτι μπορεί να γινόταν μεταξύ συντονιστών.. Τώρα πλέον γυρίσαμε στην εποχή των μη μετρήσιμων αποκλίσεων μεταξύ βαθμολογικών.  Στην εποχή των πλασματικών ποσοστών αναβαθμολόγησης που παρουσίαζαν ιδεατή εικόνα σύγκλισης κριτηρίων βαθμολόγησης.

Ποιός ξέρει.. ίσως είχαν σοβαρούς λόγους που κατήργησαν (αντί να ενισχύσουν θεσμικά) το συντονιστικό όργανο που πασχίζαμε από το το 2006 μέχρι το 2009 για να ξεκινήσουμε :(
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

evry

Δεν νομίζω ότι θα υπάρξει βαθμολογητής που θα κόψει όλες τις μονάδες για κάποια λάθη στον πίνακα τιμών. Θα πρέπει να τρέξει με το χέρι το πρόγραμμα
Δεν είναι δύσκολο. Στον έναν αριθμό βάζεις + 2 και μετά προσθέτεις στον άλλον τους 2 προηγούμενους. Βγαίνει αμέσως.
Στο δικό μου βαθμολογικό ισχύει το 1 λάθος πιάνεται 1 φορά. Το πρόβλημα είναι να γίνει λάθος στο λάθος γιατί τότε είναι δύσκολο να βγάλεις άκρη.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pgrontas

Συμφωνώ 100% με τον Sergio. Η άσκηση δεν εξετάζει μόνο το πέρασμα παραμέτρων, οπότε στο κλασικό λάθος που συμβαίνει στα γραπτά δηλ. το 3,5,7...,37, δεν πρέπει να χαθούν όλες οι μονάδες. Στο δικό μας βαθμολογικό κέντρο η αρχική άποψη ήταν να κοπούν όλες οι μονάδες, αλλά μετά από σχετική (έντονη) συζήτηση στην ενημέρωση, αποφασίσαμε να δωθούν κάποιες μονάδες, ανάλογα με την απάντηση.

Σε όσα γραπτά έχω διορθώσει μέχρι τώρα, πάντως οι περισσότερες μονάδες χάνονται από την θεωρία και από τον πίνακα στο θέμα Γ. 
Η καλύτερη απάντηση που έχω διαβάσει είναι: Τμηματικός προγραμματισμός είναι η ιεραρχική σχεδίαση σε πρόγραμμα. Προτείνω να μπει στην επόμενη έκδοση του βιβλίου.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

TNS

Καλησπέρα. Τελικά με την απάντηση που έχω δώσει:
     Στο πρόγραμμα θα εμφανιστούν: 4, 9, 16, 25, 36
     Στο υποπρόγραμμα θα εμφανιστούν: 5, 7, 9, 11, 13
Πώς θα βαθμολογηθεί;

evry

Στο γραπτό υπάρχει πίνακας στον οποίο να φαίνεται ότι πρώτα εμφανίζονται οι αριθμοί της διαδικασίας και μετά του προγράμματος?
Αν θυμάσαι το θέμα έλεγε ότι οι αριθμοί πρέπει να είναι με τη σειρά

Σε οποιαδήποτε περίπτωση μπορεί να μην χάσεις τίποτα αλλά μπορεί να χάσεις και 2 μονάδες πολύ αυστηρά. Το πιθανότερο είναι να χάσεις 1 κατά τη γνώμη μου

Παράθεση από: TNS στις 26 Μαΐου 2011, 10:29:59 ΜΜ
Καλησπέρα. Τελικά με την απάντηση που έχω δώσει:
     Στο πρόγραμμα θα εμφανιστούν: 4, 9, 16, 25, 36
     Στο υποπρόγραμμα θα εμφανιστούν: 5, 7, 9, 11, 13
Πώς θα βαθμολογηθεί;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

andreas_p

Δηλαδή θα στείλει το  z (1), θέση 1, πραγματική παράμετρoς, ΣΤΟ z , θέση 2 , τυπική παράμετρος και αντίστοιχα, το  w (3), θέση 2, πραγματική παράμετρος, ΣΤΟ w , θέση 1 , τυπική παράμετρος ,
θα εκτελέσει την Όσο 15 ίσως και 20 φορές ... και μέσα στην ανεμοθύελλα των τιμών θα ψάχνουμε για κάποια σωστή ::::::

Ας συνέλθουμε λιγο !!!


Α.Π.

evry

καλά βρε αντρέα, δεν είπαμε να τρέξει και όλο το πρόγραμμα για 100 τιμές. Σήμερα κάποιος είχε φτάσει στο 312 αν θυμάμαι καλά.
Απλά αν δει ότι οι τιμές ακολουθούν το pattern που είπα τότε νομίζω ότι πρέπει να δώσει κάποιες μονάδες
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr