ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

όχι γιατί ο κουράκης συνειδητοποίησε πόσο καλή είναι η σχολή μας του ΕΚΠΑ και για αυτό μας έβαλε στο 2ο πεδίο  :D
ενώ εσείς θα δέχεστε ότι περισσεύει από τις οικονομικές  >:D

Παράθεση από: pgrontas στις 08 Απρ 2015, 07:42:23 ΜΜ
Δηλαδή κάποιος δεν μπορεί να δηλώσει Πληροφορική Πειραιά και Πληροφορική Αθήνας;

τες πα, είναι φανερό ότι η ηγεσία δεν έχει ιδέα περί σχολών πεδίων και κατευθύνσεων αλλιώς θα ήξερε ότι δεν ανήκουν οι σχολές σε τμήματα αλλά τα τμήματα σε σχολές
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

Παράθεση από: evry στις 08 Απρ 2015, 07:03:52 ΜΜ
Βασικό επιχείρημα: Δεν είναι δυνατόν τμήματα της ίδιας σχολής (θετικών επιστημών) να χωρίζονται σε διαφορετικά πεδία

Το βιολογικό και το χημικό είναι μια χαρά (πάντα) διαχωρισμένα, το γεωπονικό και το μαθηματικό είναι μια χαρά (πλέον) διαχωρισμένα.

Το νέο λύκειο των Μπαλτά-Κουράκη ....

pgrontas

It keeps getting better.
Παράθεση από: evry στις 08 Απρ 2015, 07:47:06 ΜΜ
όχι γιατί ο κουράκης συνειδητοποίησε πόσο καλή είναι η σχολή μας του ΕΚΠΑ και για αυτό μας έβαλε στο 2ο πεδίο  :D
ενώ εσείς θα δέχεστε ότι περισσεύει από τις οικονομικές  >:D

τες πα, είναι φανερό ότι η ηγεσία δεν έχει ιδέα περί σχολών πεδίων και κατευθύνσεων αλλιώς θα ήξερε ότι δεν ανήκουν οι σχολές σε τμήματα αλλά τα τμήματα σε σχολές
Υπάρχει και η θετική πλευρά ομως: Όσο πιο παράλογο τόσο πιο εύκολα θα καταρρεύσει... (ή όχι);

ΥΓ προς evry: Μάλλον για κατσαβιδάδες σας έχει εσάς αφού εσείς είστε του υλικού ;D
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

thana$i$

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 08 Απρ 2015, 07:45:58 ΜΜ
Μάλιστα υπάρχει κάποια ευφάνταση διάκριση σε ΥΛΙΚΟ και ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ, θεωρώντας το πρώτο "Θετικό" και το δεύτερο "Οικονομικό" τομέα.

Πάει, χαζέψαμε τελείως  ...

ntzios kostas

Εδώ έχουμε φανερό διαχωρισμό μαθητών και σχολών σε Α και Β κατηγορίας. Είναι εξωφρενικό.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

dski

Αν καταλαβαίνω από την απάντηση Κουράκη η λογική ήταν: Αφού βάζουμε όλες τις σχολές (ιατρικές, πολυτεχνεία, φυσικά, μαθηματικά, χημικά) σε ένα πεδίο (το 2ο) μετά μετράμε, σε πόσα είναι πιο απαραίτητη η χημεία και σε πόσα η πληροφορική; Με τις ιατρικές κτλ το σκορ πρέπει να βγαίνει κάτι σε 2 προς 1 υπέρ της χημείας (δεν ξέρω αν υπολογίζω σωστά τα νούμερα αλλά για κάποια τέτοια αναλογία θα μιλάμε νομίζω) οπότε, αφού πρέπει τα μαθήματα να είναι 4, επιλέγουμε αυτό που ταιριάζει με τις περισσότερες σχολές στο σύνολο του πεδίου, δηλ. χημεία...

Τώρα αυτά περί σχολών πληροφορικής των μαθηματικών τμημάτων να τα γράφει υπουργός παιδείας, έστω και στο facebook... Απλά παραδίνομαι...

P.Tsiotakis

#516
Σχολιασμός για το νέο λύκειο Μπαλτά-Κουράκη

https://www.facebook.com/pages/%CE%A4%CE%AC%CF%83%CE%BF%CF%82-%CE%9A%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%AC%CE%BA%CE%B7%CF%82/448550535300493


Η σελίδα facebook, του κ. Μπαλτά δεν έχει εντοπιστεί ακόμη

P.Tsiotakis


vistrian

τι δεν καταλαβαίνεται δείτε το βίντεο του κουράκη απο 3:20 και μετά

https://www.youtube.com/watch?v=erK2J4KTi90

ο άνθρωπος το ζητούσε τότε, ο Λοβέρδος το έκανε και αυτός (κουράκης) μας έγραψε κανονικά  :D
VR in Computing

Spyridon

Δε θέλει να σπάσει το φυσικομαθηματικο αλλά θέλει να σπάσει μαθηματικό-πληροφορική και πληροφορικές μεταξύ τους;;!!!

Παιδιά αν ισχύει κάτι τέτοιο πιστεύω ότι η είδηση θα βγει πρωτοσέλιδο σε εφημερίδες..Και το εννοώ..Είναι βαρύ..

merlin

Είναι πολύ απλό. Το υπουργείο μας λέει οτι ο απόφοιτος μιας σχολής που θα δισκασκει Πληροφορική και θα διορίζεται σαν Πληροφορικος, δε θα εξετάζεται σε αυτήν, παρ' όλο που υπάρχει σαν εξεταζόμενο μαθημα.

Ειμαι τόσο απογοητευμένος που δεν έχω κουράγιο να παραπονεθώ...
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

petrosp13

Κι εκεί που υπήρχε το ερωτηματικό αν θα ενταχθούν οι ΗΜΜΥ στο πεδίο της Πληροφορικής, έρχεται ο τιτανομέγιστος αναπληρωτής Υπουργός να μας πει ότι δεν πρέπει να θεωρούνται καν δεδομένες οι 33 σχολές Πληροφορικής που αυτονόητα θα πρέπει να ενταχθούν στο πεδίο αυτό
Γιατί;
Μα γιατί είναι ελκυστικές και θεωρούνται κομμάτι της νίκης, τρόπαια της κορωνίδας των επιστημών
Κι εκεί που μιλούσαμε για το παράδοξο του να μπορεί κάποιος να γίνει Πληροφορικός και όχι Μαθηματικός ή Αρχιτέκτονας, τώρα θα λέμε ότι μπορεί να γίνει Πληροφορικός του ΕΚΠΑ ή Πληροφορικός του ΑΠΘ
Τα κείμενα και οι παρεμβάσεις του κυρίου Τάσου Κουράκη απέναντι σε Λοβέρδο και Αρβανιτόπουλο για την Πληροφορική, άπειρα
Τόσα πολλά που μπορεί να οδηγηθεί ακόμη και σε παραίτηση μετά τα ευφυολογήματα που έγραψε στον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης
Μόνο ως ανέκδοτο μπορούν να εκληφθούν
Η Πληροφορική θα είναι εξεταζόμενη για το ΤΕΙ Λογιστικής Σερρών αλλά όχι για το τμήμα Πληροφορικής του ΑΠΘ
Αγαπητή εκδότρια, μπορείς και καλύτερα

ΥΓ. kourakis(at)parliament.gr
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

dimitrios67

Παράθεση από: evry στις 08 Απρ 2015, 07:03:52 ΜΜ
Θα έλεγα ότι μεμονωμένα τμήματα πληροφορικής είναι αυτό του Πειραιά, του χαροκοπείου, της λαμίας, δηλαδή αυτά που δεν εντάσσονται σε κάποια σχολή θετικών επιστημών
Της Λαμίας ειναι τμήμα της σχολής θετικων επιστημων του πανεπ.Θεσσαλιας , η οποία σχολή θετ. επιστ. εχει 2 τμηματα:
1.Πληροφορικής
2. Πληροφορικής με εφαρμογες στην Βιοϊατρική.

ntzios kostas

Παράθεση από: dimitrios67 στις 08 Απρ 2015, 09:18:52 ΜΜ

2. Πληροφορικής με εφαρμογες στην Βιοϊατρική.
Αυτή θα πάει στις επιστήμες Υγείας. Άλλωστε δεν μπορούν να σπάσουν ομοειδή τμήματα για το καλό των μαθητών. Μη Χ€$ω.

Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

dtzimas

Παράθεση από: petrosp13 στις 08 Απρ 2015, 09:13:21 ΜΜ
, έρχεται ο τιτανομέγιστος αναπληρωτής Υπουργός να μας πει ότι δεν πρέπει να θεωρούνται καν δεδομένες οι 33 σχολές Πληροφορικής που αυτονόητα θα πρέπει να ενταχθούν στο πεδίο αυτό

είναι επικίνδυνος όχι μόνο για την επιστήμη μας, αλλά για όλη την παιδεία. Πρέπει να εκθέσουμε τον γκαφατζή σε μμε, γονείς, μαθητές