Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 10
11
Γ΄ Λυκείου / Απ: Ύλη πανελλαδικών εξετάσεων 2022
« Τελευταίο μήνυμα από petrosp13 στις 20 Ιουλ 2021, 11:11:58 πμ »
Τα ίδια Παντελάκη μου

Είναι φανερό ότι η αύξηση της ύλης έγινε πρόχειρα σε διάφορα σημεία και καλό θα είναι να εξορθολογιστούν, για να μην χρειάζεται οι μαθητές να μπερδεύονται μέσα σε αυτό το χάος κι εμείς να μην έχουμε πρόβλημα να εξηγούμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες

Για πλάκα μπορούν και πρέπει να γίνουν οι εξής αλλαγές από την επόμενη χρονιά. Αφορούν "διπλοεγγραφές ύλης" που δεν έχει κανένα νόημα να καλύπτονται σε δυο διαφορετικά σημεία, με διαφορετικούς ορισμούς και λεπτομέρειες:

1. Αφαίρεση παραγράφου τμηματικού προγραμματισμού από το Κεφάλαιο 6. Καλύπτεται πλήρως στο Κεφάλαιο 10 των υποπρογραμμάτων και δεν προσφέρει ΤΙΠΟΤΑ
2. Αφαίρεση παραγράφου αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού από το Κεφάλαιο 6. Καλύπτεται πλήρως στο νέο Κεφάλαιο του Αντικειμενοστραφούς Προγραμματισμού και δεν προσφέρει ΤΙΠΟΤΑ
3. Αφαίρεση παραγράφων που αφορούν τα λάθη από το Κεφάλαιο 6. Καλύπτεται πλήρως και πιο αναλυτικά στο νέο Κεφάλαιο της Εκσφαλμάτωσης
4. Αφαίρεση της παραγράφου 3.1. για τα Δεδομένα και τις Πληροφορίες γιατί είναι πολύ άσχημα γραμμένη και καλύπτεται πλήρως από το Κεφάλαιο 1.
5. Αφαίρεση παραγράφων Στοίβας-Ουράς από το Κεφάλαιο 3. Καλύπτονται από το αντίστοιχο κεφάλαιο του νέου βιβλίου.

Από εκεί και πέρα, υπάρχουν και σημεία που πραγματικά δεν προσφέρουν τίποτα στην ύλη ενός μαθήματος Πληροφορικής για διάφορους λόγους:

1. Το Κεφάλαιο 1. Καλύπτεται σχετικά στο βιβλίο της Β.
2. Το Κεφάλαιο 4. Αναφέρονται τόσο λίγα πράγματα και τόσο θεωρητικά που δεν προσφέρουν τίποτα. Η Δυαδική αναζήτηση έχει ήδη διδαχθεί, οπότε η λογική του "Διαίρει και Βασίλευε" δεν προσφέρει κάτι νέο.
3. Η παράγραφος 6.1. που αφορά το αντικείμενο του προγραμματισμού. Είναι ξεκομμένη από το υπόλοιπο κεφάλαιο και δεν προσφέρει τίποτα στον μαθητή.

Κατανοούμε ότι λόγω αύξησης ωρών, έπρεπε να αυξηθεί και η ύλη, ΑΛΛΑ αυτό δεν σημαίνει ότι έπρεπε να προστεθούν κεφάλαια 2-3 διδακτικών ωρών, να προστεθούν παράγραφοι που διπλο-παρουσιάζονται, ή ανούσια θεωρητικά τμήματα.
Η εισαγωγή "μεγάλων" κεφαλαίων όπως ο Αντικειμενοστραφής, η Εκσφαλμάτωση και οι Δομές Δεδομένων έχει περισσότερο νόημα, παρά την δυσκολία τους.
13
Τεχνική υποστήριξη / ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΑΠΕΙ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ
« Τελευταίο μήνυμα από Tas στις 19 Ιουλ 2021, 01:23:19 πμ »
Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Ποιες οι διαφορές μεταξύ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ παπει και πληροφορικη Χαροκοπειου; Αυτό διότι έχω γράψει 15952 στις πανελληνιες αλλά άκουσα ότι το Χαροκοπειο θα ανέβει αρκετά.
14
Γ΄ Λυκείου / Απ: Ποια γλώσσα θέλετε για την Γ΄ Λυκείου;
« Τελευταίο μήνυμα από dpa2006 στις 17 Ιουλ 2021, 11:40:11 μμ »
Καλησπέρα,
χάριν πληρότητας να αναφέρω για όσους δεν γνωρίζουν υλοποιήσεις της Python στον Browser.

Running Python in the Browser
TRANSCRYPT. Transcrypt gives you a command-line tool you can run to compile a Python script into a JavaScript file. ...
BRYTHON. Brython lets you write Python in script tags in exactly the same way you write JavaScript. ...
SKULPT. (Skulpt is an[/size] [/size]entirely in-browser[/size] [/size]implementation of Python.
[/size]              No preprocessing, plugins, or server-side support required, just write Python and reload.[/size])
PYPY.
BATAVIA.
PYODIDE.
15
Μετά το Λύκειο / Απ: Σχολή πληροφορικής σε Αττική
« Τελευταίο μήνυμα από Angelo στις 17 Ιουλ 2021, 06:47:59 μμ »
Εντάξει, ευχαριστώ!
16
Μετά το Λύκειο / Απ: Σχολή πληροφορικής σε Αττική
« Τελευταίο μήνυμα από gbougioukas στις 17 Ιουλ 2021, 03:05:16 μμ »
Όταν λες όπως αυτό της σχολής των Ικάρων εννοείς ότι δεν θα γίνει έτσι στις σχολές τις Αττικής;

Εννοώ σε όλα τα τμήματα πληροφορικής ανεξαρτήτως περιοχής. Βέβαια αυτή είναι μια εκτίμηση/πρόβλεψη με βάση κάποια προφανή λογική. Μάγος δεν είμαι.
17
Μετά το Λύκειο / Απ: Σχολή πληροφορικής σε Αττική
« Τελευταίο μήνυμα από Angelo στις 17 Ιουλ 2021, 02:46:12 μμ »
Το αναμενόμενο γενικά είναι τα τμήματα πληροφορικής (όπως αυτό της Σχολής Ικάρων) να δώσουν τον μεγαλύτερο συντελεστή στην πληροφορική και τον μικρότερο στα οικονομικά.

Όταν λες όπως αυτό της σχολής των Ικάρων εννοείς ότι δεν θα γίνει έτσι στις σχολές τις Αττικής;
18
Εξετάσεις 2020-2021 / Απ: Θέματα Εξετάσεων 2020-2021 και σχολιασμός
« Τελευταίο μήνυμα από pvs στις 17 Ιουλ 2021, 01:05:37 μμ »
Προσωπικά διδάσκω σε φροντιστήρια, πέρυσι και φέτος μιλώντας με τους μαθητές μου και τις δύο χρονιές σχεδόν όλοι συμφώνησαν ότι το μάθημα όχι μόνο δεν υστέρησε μέσω Internet αλλά σχεδόν όλοι μου είπαν ότι είχαν την ευκαιρία να βλέπουν πώς τρέχει το πρόγραμμα, να κάνουμε περισσότερες ασκήσεις και γενικά είδαν την τηλεκπαίδευση με θετικό μάτι (μόνο στο δικό μας μάθημα το τονίζω). Αυτοί που δεν τους άρεσε η όλη διαδικασία φυσικά ήταν οι αδιάφοροι και όσοι έρχονταν στο φροντιστήριο απλά και μόνο για να μπορούν να φεύγουν από το σπίτι. Βέβαια αυτοί (κακώς) δημιουργούν πρόβλημα καθώς οι γονείς πιστεύουν ότι αν ήμασταν από κοντά με κάποιο μαγικό τρόπο τα παιδιά τους θα διέπρεπαν. Τα θέματα φέτος κατά την άποψή μου ήταν λίγο πιο εύκολα από πέρυσι, αν και το εύκολα είναι για εμάς όχι για τα παιδιά. Το ερώτημα που τίθεται πλέον είναι αν του χρόνου θα έχουμε ολόκληρη την ύλη (ελπίζω όχι)  οπότε πλέον θα μιλάμε με άλλα δεδομένα.     
19
Μετά το Λύκειο / Απ: Σχολή πληροφορικής σε Αττική
« Τελευταίο μήνυμα από gbougioukas στις 17 Ιουλ 2021, 11:17:49 πμ »
Καλησπέρα.
Ευχαριστώ για την πληροφορία, δεν το ήξερα. Μήπως έχεις ένα λινκ για να δω για όλες τις σχολές τις Ελλάδας; Μόνο των Ικάρων δεν μου λέει κάτι.

Δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα συνολικά. Οι στρατιωτικές σχολές ανακοινώθηκαν από τώρα προφανώς γιατί οι προκαταρκτικές εξετάσεις είναι το φθινόπωρο. Το αναμενόμενο γενικά είναι τα τμήματα πληροφορικής (όπως αυτό της Σχολής Ικάρων) να δώσουν τον μεγαλύτερο συντελεστή στην πληροφορική και τον μικρότερο στα οικονομικά. Γενικά, η μικρότερη τιμή που μπορεί να πάρει ο συντελεστής βαρύτητας είναι 20% (και επομένως η μεγαλύτερη 40%).
20
Μετά το Λύκειο / Απ: Σχολή πληροφορικής σε Αττική
« Τελευταίο μήνυμα από Angelo στις 16 Ιουλ 2021, 04:39:28 μμ »
Καλησπέρα.

Επίσης, καλό είναι να λάβεις υπόψη σου όσον αφορά τις Πανελλαδικές ότι το 2022 οι συντελεστές βαρύτητας των μαθημάτων θα δίνονται από κάθε τμήμα ξεχωριστά.
Ευχαριστώ για την πληροφορία, δεν το ήξερα. Μήπως έχεις ένα λινκ για να δω για όλες τις σχολές τις Ελλάδας; Μόνο των Ικάρων δεν μου λέει κάτι.
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 10