Το Στέκι των Πληροφορικών

Επαγγελματικό Λύκειο => Γενικά => Προγραμματισμός Υπολογιστών => Μήνυμα ξεκίνησε από: mikezante στις 19 Ιουν 2021, 10:59:57 ΠΜ

Τίτλος: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 2021
Αποστολή από: mikezante στις 19 Ιουν 2021, 10:59:57 ΠΜ
Τα σημερινά θέματα
Τίτλος: Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 2021
Αποστολή από: mikezante στις 24 Ιουν 2021, 11:16:37 ΠΜ
Εκ παραδρομής, είχα αναρτήσει σε αυτό το thread τα θέματα των δικτύων της περασμένης εβδομάδας.
Τίτλος: Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 2021
Αποστολή από: mikezante στις 24 Ιουν 2021, 11:18:53 ΠΜ
Σχόλια:
Πολύ δύσκολο Α1. Δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος που να πιάσει 5/5

Αρκετά απαιτητικό Β2

Νορμάλ τα Γ και Δ, πλην της ταξινόμησης στο Δ3

Γενικά θυμίζει θέματα Γενικού.
Τίτλος: Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 2021
Αποστολή από: seibei στις 24 Ιουν 2021, 11:32:04 ΠΜ
Ναι, γενικώς τσιμπημένα σε σχέση με προηγούμενα θέματα. Δεν είναι κακό αυτό, αλλά
το θέμα είναι να μην αδικούνται τα παιδιά της Πληροφορικής, σε
σχέση με άλλα παιδιά, που δίνουν άλλα μαθήματα για τις ίδιες θέσεις...
Τίτλος: Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 2021
Αποστολή από: polikarpos στις 24 Ιουν 2021, 11:36:26 ΠΜ
Με επιφύλαξη οι πρώτες λύσεις
Τίτλος: Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 2021
Αποστολή από: taxata στις 24 Ιουν 2021, 11:56:05 ΠΜ
ΘΕΜΑ - Β2
Δεν ήμουν ποτέ οπαδός των θεμάτων συμπλήρωσης κενών σε μη τυποποιημένους αλγόριθμους
Κώδικας (pascal) [Επιλογή]

ar = [2]
for i in range(2,11):
  x = 2 * ar[1234 - 1234]
  ar.append(2 ** i)

# και πιο eXtreme
ar = [2]
for i in range(0,9):
    x = 2 * ar[0 - 0]
    ar.append([4,8,16,32,64,128,256,512,1024][i])

# λύση από μαθητή μου στους ΦΑ
AR = [2]
for i in range( 0 , 9 ):
  x = 2 * AR[ len(AR) - 1 ]
  AR.append(x) 


Τίτλος: Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 2021
Αποστολή από: bumaye στις 24 Ιουν 2021, 11:58:35 ΠΜ
Κάποιες ενδεικτικές λύσεις με μια απορία στο Δ4. όταν ισοβαθμούν ομάδες μετράμε και την ομάδα που είναι στη θέση 0;
Τίτλος: Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 2021
Αποστολή από: taxata στις 24 Ιουν 2021, 12:04:02 ΜΜ
Παράθεση από: bumaye στις 24 Ιουν 2021, 11:58:35 ΠΜ
Κάποιες ενδεικτικές λύσεις με μια απορία στο Δ4. όταν ισοβαθμούν ομάδες μετράμε και την ομάδα που είναι στη θέση 0;
1)Έτσι όπως είναι η εκφώνηση νομίζω μετράμε και την ομάδα της θέσης 0, εάν έλεγε το πλήθος των ομάδων που ισοβαθμούν με αυτήν της 1ης θέσης όχι.

2)Τα θέματα Γ & Δ με μόνες αλλαγές το λίστα σε πίνακα και  τη δήλωση μεταβλητών θα ήταν όντως για ΑΕΠΠ Γεράσιμε

3)Στα θετικά και σημαντικά, δεν έχουν αστοχίες
Τίτλος: Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 2021
Αποστολή από: polikarpos στις 24 Ιουν 2021, 12:33:59 ΜΜ
ΠαράθεσηΘΕΜΑ - Β2
Δεν ήμουν ποτέ οπαδός των θεμάτων συμπλήρωσης κενών σε μη τυποποιημένους αλγόριθμους
Συμφωνώ απολύτως.
προβλημάτισε πολύ τα παιδιά και εμένα για να πω την αλήθεια.
εξαιρετική λύση! ;D
Τίτλος: Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 2021
Αποστολή από: ApoAntonis στις 24 Ιουν 2021, 11:23:06 ΜΜ
Μάλλον έχουν κάτι τα μάτια μου, γιατί η ευκολία των θεμάτων είναι στα όρια του αστείου.
Στο διαγώνισμα αυτό, αν ξέρεις να κάνεις APPEND έχεις περάσει την βάση.

6 print για 6 μονάδες είναι να το συζητάμε;
Τα κενά από το Β2 κάτι που πρέπει να το "σκεφτούμε"; Διπλασιάζει και το γράφει στα δοσμένα
και είναι αυτό δύσκολο;

Στα θέματα  Γ + Δ ποιό κάτω δεν πάει. Μέχρι και στην ταξινόμηση γράφει η εκφώνηση να προσέξουν την δεύτερη λίστα.
Όπως και στο ΓΕΛ, δεν πιστεύω να έχει πρόβλημα η διόρθωση του Δ4.

Εϊναι αντιληπτό για ποιό λόγο συμμετέχουν οι υποψήφιοι στον διαγωνισμό;

Δεν είδα τα δίκτυα, αλλά με τα Μαθηματικά της προηγούμενης βδομάδας, κουμάντο θα κάνει η Έκθεση τελικά
(όπως λέει ο Envy).

Τίτλος: Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 2021
Αποστολή από: taxata στις 25 Ιουν 2021, 01:59:52 ΜΜ
Η δυσκολία ή η ευκολία των θεμάτων αξιολόγησης για οποιοδήποτε λόγο είναι κάτι σχετικό: με τους μαθητές που έχεις απέναντί σου ως άτομα, με τη λειτουργικότητα μίας τάξης ως σύνολο, με τις ιδιαιτερότητες της βαθμίδας, με τις συνθήκες της χρονιάς που διανύεις, με τον όγκο της ύλης, τους στόχους κ.α.
Μπορούν όμως να έχουν  αντικειμενικά χαρακτηριστικά ανεξάρτητα του βαθμού "δυσκολίας τους": (Σαφήνεια εκφωνήσεων, έλλειψη επιστημονικών αστοχιών, διαβάθμιση, εύρος εξεταζόμενης ύλης, διατήρηση του πνεύματος του παρεχόμενου διδακτικού υλικού, των στόχων του μαθήματος κλπ)
Οι απόψεις, τα λεγόμενα, οι κρίσεις και τα γραφόμενα (και τα δικά μου βεβαίως) είναι διαφορετικές οπτικές και δε συνιστούν αντικειμενική αλήθεια (εάν αυτή υπάρχει) είναι χρήσιμες όλες πάντως, πιστεύω καλοπροαίρετες  και βοηθούν στην αυτοβελτίωση ατόμων και διαδικασιών.
Για την ιστορία  παραθέτω:
Τα τελευταία θέματα 2016 (ΕΠΑΛ-Pascal):
http://blogs.sch.gr/chatzipap/files/2016/11/Domimenos_2016.pdf
Το ενδεικτικό Διαγώνισμα του νέου βιβλίου (σελ 121 Python):
http://www.iep.edu.gr/images/IEP/EPISTIMONIKI_YPIRESIA/Epist_Monades/B_Kyklos/Tee/2017/2017_02-13_G_D_EPAL_ProgrammatismosHY_STbook.pdf

Καλά Αποτελέσματα !!!
Τίτλος: Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 2021
Αποστολή από: ApoAntonis στις 25 Ιουν 2021, 10:28:02 ΜΜ
Μπορώ να δεχθώ την υποκειμενικότητα ως προς την θεώρηση του επιπέδου δυσκολίας, αλλά αυτό μπορεί να συμβεί μέχρι κάποιου ορίου το οποίο μοιάζει να το υπερβαίνουμε πολύ γρήγορα.

τα στοιχεία έχουν αντληθεί από την σελίδα του Υπουργείου (https://www.minedu.gov.gr/exetaseis-2/baseis-an)
Το 2016, το σύνολο των επιτυχόντων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ήταν 4006 από τους 9411 υποψήφιους που δήλωσαν συμμετοχή.
Το 2020 οι επιτυχόντες ανήρθαν στους 6024 από τους 14269.
(οι αριθμοί αναφέρονται στην γενική κατηγορία ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΕΠΑΛ, υπάρχουν κάποιες προσαυξήσεις για τους υποψήφιους προηγούμενων ετών καθώς και τους εισαχθέντες από τις επαναληπτικές εξετάσεις)
Ουσιαστικά παρέμεινε σταθερή η αναλογία, όμως το 2016, οι υποψήφιοι διεκδίκησαν μια θέση μόνο στα Ανώτατα Τεχνολογικά Ιδρύματα.
Πλέον οι υποψήφιοι διεκδικούν θέσεις σε όλα τα ιδρύματα.

Η αύξηση των βάσεων εισαγωγής είναι χαώδης σε πλείστες περιπτώσεις.  Η διαδικασία οφείλει -ιδανικά- να διαχωρίζει τους υποψήφιους βάσει της δυναμικότητας τους. Δεν υπάρχει κάποιος παιδαγωγικός στόχος που πρέπει να επιτευχθεί. Οι στόχοι περιγράφονται στο αναλυτικό πρόγραμμα. Το αναλυτικό πρόγραμμα όμως δεν περιλαμβάνει την περιγραφή της εξεταστικής διαδικασίας.

Το ξανάγραψα στην αντίστοιχη περσινή συζήτηση. Δεν χρειάζεται και δεν πρέπει να χαίρουν ειδικής μεταχείρισης οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ.

Τελευταία σημείωση, οι υποψήφιοι δεν είναι μαθητές αποκλειστικά.

Θα κλείσω με ερώτηση:
εκτός από τα θέματα της Έκθεσης (ή όπως ονομάζεται), σε ποιό άλλο μάθημα τα θέματα αντιστοιχούν σε τρίωρη εξέταση;

Τίτλος: Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 2021
Αποστολή από: George Eco στις 28 Ιουν 2021, 01:15:52 ΠΜ
Νομίζω για παιδιά ΕΠΑΛ που πέρασαν 7 μήνες καραντινάτους, θα θέματα δεν είναι και τόσο εύκολα.
Βέβαια δική μου γνώμη.
Ήθελε πολλά. Αν πιάνεις για πλάκα βάση δε σημαίνει πως πιάνεις 20 για πλάκα ή 18 για πλάκα ή 16 για πλάκα.
Υπάρχει δυσκολία. Έπρεπε να διαμοιραστεί διαφορετικά; Ίσως. Αλλά δε το λες κι ευκολάκι.
Υπενθυμίζω, μιλάμε για εξεταζόμενους σε ΕΠΑΛ.