παραμετροποίηση mikrotik router

Ξεκίνησε από DimisLz, 09 Οκτ 2024, 10:50:36 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

DimisLz

καλησπέρα σας
στο σχολείο που είναι φέτος έχουμε κλασικά ένα mikrotik router το οποίο δεν δίνει ίντερνετ και από την οπτική και είμαστε με το adsl. Κρίμα και άδικο. Υπάρχουν πουθενά ρυθμίσεις για το router, ή που να απευθυνθώ;  :D

mandarinos

Εάν δεν έχει επαφή με την οπτική ίνα, τότε κοιτάζουμε μην έσπασε ο κοννέκτορας, ή μήπως θόλωσε η άκρη της ίνας. Ή, απλά, μήπως κάποιος από αδεξιότητα δίπλωσε την ίνα σε κάποιο σημείο, καί τσαλάκωσε το υλικό της. (Μάγκωσε σε κάποιο γραφείο, πχ.)

Εάν δεν συμβαίνει αυτό, αλλά είναι πρόβλημα εσωτερικό του router, το πρώτο που κοιτάζουμε είναι η υποστήριξη (support) στο site της κατασκευάστριας εταιρείας. Εδώ: https://mikrotik.com/
Πιστεύω θα έχουν το εγχειρίδιο του συγκεκριμένου μοντέλου.


mandarinos

Κι αν δεν αποδώσουν οι δικές μας προσπάθειες, ρωτάμε στο HelpDesk του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου: https://helpdesk.sch.gr/

DimisLz


falexakos

#4
Κατά πρώτον, υπάρχει και το τηλ. 801-11-801-81 του ΠΣΔ για πιο άμεση υποστήριξη. Επίσης, μιας και τα Mikrotik είναι στην ουσία κάτι σαν Cisco σε λογική τιμή :-) , κατέβασε από εδώ το WinBox ή δοκίμασε αν μπαίνεις στον router βάζοντας την default IP του (192.168.88.1) στη γραμμή τοποθεσίας στον browser. Το τελευταίο πιθανότατα δεν θα δουλέψει αν ο δρομολογητής είναι ήδη σεταρισμένος απ' το ΠΣΔ, οπότε θα "μοιράζει" εσωτερικά IPs Class A του στυλ: 10.18n.y.z (π.χ. 10.181.254.13) .
Οπότε μπαίνεις με το WinBox (προϋπόθεση να γνωρίζεις το administrative password) και πατάς αριστερά στο Interfaces. (Στο screenshot). Εκεί θα δεις μήπως π.χ. είναι "κάτω" το οπτικό interface. Κι έτσι θα καθοδηγήσεις καλύτερα τους ανθρώπους στο ΠΣΔ ώστε να βρούνε λύση.
Just saying... :)
MikrotikInt.PNG