ΒΟΗΘΗΜΑ ΓΙΑ ΔΟΜΗΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Ξεκίνησε από karinakis, 06 Φεβ 2010, 07:39:51 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

karinakis

συνάδελφοι μήπως γνωρίζει κανένας ή έχει χρησιμοποιήσει, κάποιο βοήθημα για το μάθημα του Δομημένου προγραμματισμού το οποίο να περιέχει επιπλέον ασκήσεις (γιατί οι ασκήσεις του βιβλίου και συγκεκριμένα οι εκφωνήσεις είναι να μην πω καλύτερα) αλλά και να είναι γραμμένο για τον Δομημένο Προγραμματισμό;;;; δηλαδή να ακολουθεί την φιλοσοφία του ψευδοκώδικα που εμείς καλούμαστε να διδάξουμε στα παιδιά μέσα από ανύπαρκτα παραδείγματα του βιβλίου!!!!

iliasthes

:-( . Πάντως στο φόρουμ θα βρεις εκατοντάδες ασκήσεις από όλα τα κεφάλαια.

toufeki

Η αλήθεια είναι ότι η τεχνική εκπαίδευση (αν και λόγω ύλης κυρίως) θα έπρεπε να κεντρίζει περισσότερο το ενδιαφέρον των πληροφορικών (και ιδιαίτερα των συναδέλφων με πολλές ανησυχίες), εντούτοις παρατηρώ ότι η ενέργεια των περισσοτέρων "ενεργών" συναδέλφων διοχετεύεται στην ΑΕΠΠ.
Δεν θέλω να ερμηνεύσω το φαινόμενο- αν και θα μπορούσα να το κάνω και πολύ καλά μάλιστα- διότι θα ξεκινήσουν οι "εύκολες " βολές.
Διότι το θέμα έχει και κοινωνικές προεκτάσεις και θα χρειαστούμε και κοινωνιολόγους για την αντικειμενικότερη αντιπαράθεση. 

evry


  Αυτοί που δουλεύουν ή έχουν δουλέψει στην τεχνική εκπαίδευση νομίζω ότι μπορούν να ερμηνεύσουν μια χαρά το φαινόμενο
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

toufeki

...και αυτοί που "σπούδασαν" κιόλας μπορούν να το ερμηνεύσουν ακόμα καλύτερα.

evry

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

toufeki

Ναι βρε συ Ευριπίδη. Αυτοί. Τα παιδιά ενός άλλου θεού.
Ή αν θέλεις τα παιδιά των μοντέρνων "γκέτο".
Ή αλλιώς αυτό που περισσεύει από το κόσκινο.
Ή όπως αλλιώς θέλεις όρισέ το τέλος πάντων μια και βιώνεις το φαινόμενο από την θέση του καθηγητή.

poursali

πραγματικος διαλογος σε ΕΠΑΛ την ημερα που δινονται βαθμοι στα παιδια.

μητερα: γιατι βαλατε στο παιδι μου 10?
καθηγητης: μα δεν διαβαζει, δεν συμμετεχει, δεν γραφει κλπ κλπ...
μητερα: αν ηξερα οτι πρεπει να διαβασει δεν θα τον εστελνα στο ΕΠΑΛ

γελαστε ή κλαψτε, οτι θεωρειτε καλυτερο
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: poursali στις 07 Φεβ 2010, 11:28:08 ΜΜ
πραγματικος διαλογος σε ΕΠΑΛ την ημερα που δινονται βαθμοι στα παιδια.

μητερα: γιατι βαλατε στο παιδι μου 10?
καθηγητης: μα δεν διαβαζει, δεν συμμετεχει, δεν γραφει κλπ κλπ...
μητερα: αν ηξερα οτι πρεπει να διαβασει δεν θα τον εστελνα στο ΕΠΑΛ

γελαστε ή κλαψτε, οτι θεωρειτε καλυτερο

Παρατηρώ το εξής

αν ο συγκεκριμένος μαθητής ήταν στην Γ λυκείου Γενικού σίγουρα θα είχε καλύτερους βαθμούς
γιατί άραγε;

P.Tsiotakis

μα δεν αναφερόταν σε μαθητή της Γ
και για τους μαθητές των ΕΠΑΛ δεν έχει σημασία ο προφορικός βαθμός όπως δεν είχε και σε εμάς που δώσαμε με τις Δέσμες

karinakis

εγώ μία γνώμη ζήτησα για βιβλία εξωσχολικά με επιπλέον ασκήσεις και αλλού στράφηκε το θέμα. Όλοι ξέρουμε συνάδελφοι τι σημαίνει ΕΠΑΛ, ειδικότερα εμείς που δουλεύουμε εκεί. Τώρα τα υπόλοιπα είναι φιλολογίες

iliasthes

Κοιτάξτε συνάδελφοι προσωπικά σκέφτηκα να κάνω ένα τέτοιο εγχείρημα, αλλά αντικειμενικά δεν έχει βάση για επιτυχία, το πολύ πολύ να το διανέμεις σε ηλεκτρονική μορφή δωρεάν. 1) Οι μαθητές των ΕΠΑΛ και ιδιαίτερα του Τομέα μας είναι υποπολλαπλάσιοι σε αριθμό συγκριτικά με τον αριθμό των αποφοίτων τεχνολογικής κατεύθυνσης. Περίπου το 1/4 των μαθητών λυκείου φοιτούν σε Επαγγελματικά Λύκεια ενώ λίγο πάνω από τα 3/4 φοιτά σε Ενιαία Λύκεια. Σε αυτά τα 3/4 η τεχνολογική κατεύθυνση είναι η πιο δημοφιλής ενώ στα Επαγγελματικά Λύκεια ο Τομέας μας είναι μόνο ένας από πάρα πολλούς με δεκάδες ειδικότητες. Συγκεκριμένα πέρσι περίπου 32.500 μαθητές αποφοίτησαν από την Τεχνολογική Κατεύθυνση στον Κύκλο Πληροφορικής και Υπηρεσιών. Τόσοι δεν ήταν οι απόφοιτοι όλων των ΕΠΑΛ όλων των ειδικοτήτων. Αυτό σημαίνει πολλά πράγματα. Πρώτον μεγαλύτεο κοινό στο οποίο απευθύνεται η δουλειά σου και δεν είναι μόνο το οικονομικό κίνητρο, αλλά να ξέρεις πως η δουλειά που θα κάνεις, απευθύνεται σε ένα υπαρκτό κοινό. Φυσικά 32.500 απόφοιτοι σημαίνει πάνω από 1000 εκπαιδευτικοί που διδάσκουν το συγκεκριμένο μάθημα στα σχολεία και άλλοι τόσοι στα φροντιστήρια, άρα περισσότερος υποψήφιος κόσμος που θα ασχοληθεί σοβαρά με το θέμα.

Από εκεί και μετά άλλοι ιδιαίτεροι λόγοι είναι πόσοι πραγματικά μαθητές της Γ ΕΠΑΛ ενδιαφέρονται για τις εξετάσεις, οι συνεχείς αλλαγές που έχουμε στην επαγγελματική εκπαίδευση (πέρασμα από ΤΕΕ σε ΕΠΑΛ) με αλλαγές στα εξεταζόμενα μαθήματα που σου απαγορεύει να κάνεις μακροχρόνιο προγραμματισμό. ´Οταν παρακολουθούσαμε την επιμόρφωση επιχείρησα να προετοιμάσω ένα-δυο μαθήματα με τη μέθοδο του μαύρου κουτιού. Χρειάστηκα περίπου 4 ώρες για μια διδακτική ώρα. Σκέφτεστε να ξοδέψετε τόσο χρόνο για να ετοιμάσετε διδακτικό υλικό για όλη την ύλη και την επόμενη χρονιά να αλλάξει το βιβλίο και η ύλη;

Αν και γενικά είμαι κατά των εξετάσεων, γιατί έχουν άσχημη επίδραση στην αυτοπεποίθηση των αδύνατων μαθητών κυρίως και από τα αποτελέσματα πάντα ενισχύονται όσοι έχουν την οικονομική άνεση να καταφεύγουν σε επιπλέον μαθήματα, πραγματικά λέω μακάρι να φύγει η βαθμολόγηση από εμάς και να πάμε σε περεφερειακού επιπέδου εξετάσεις στο τέλος κάθε τετραμήνου για κάθε μάθημα, από τις οποίες θα καθορίζεται ο βαθμός τετραμήνου σε ένα σημαντικό ποσοστό. Αυτή η πίεση που πολλές φορές καταντάει και εκβιασμός από μαθητές και γονείς είναι πλέον ανυπόφορος. Ίσως όχι τόσο στα ΕΠΑΛ, αλλά στα Γυμνάσια και τα Γενικά Λύκεια.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 08 Φεβ 2010, 10:16:15 ΠΜ
μα δεν αναφερόταν σε μαθητή της Γ
και για τους μαθητές των ΕΠΑΛ δεν έχει σημασία ο προφορικός βαθμός όπως δεν είχε και σε εμάς που δώσαμε με τις Δέσμες
Σωστά παρατήρησες Παναγιώτη. Δεν κατάλαβα καλά εγώ ΟΤΙ δεν αναφέρονταν σε μαθητή της Γ Λυκείου.
Εν τούτοις πολλοί συνάδερφοι εκφράζουν πολύ πιο εύκολα την αυστηρότητα της βαθμολογίας στους μαθητές των ΕΠΑΛ σε σχέση με τους μαθητές Γυμνασίου η Ενιαίου.
Σε ελέγχους μαθητών ΕΠΑΛ έχω δει βαθμούς που δεν πίστευα ότι υπήρχαν 6, 7, 8 και κάτι άκουσα και για 4 με επιφύλαξη.....