Αποστολέας Θέμα: Θέμα Α  (Αναγνώστηκε 25992 φορές)

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2837
  • Πύργος Ηλείας
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #15 στις: 01 Ιουν 2012, 03:56:19 μμ »
Στο ερώτημα Α2, στη δεύτερη γραμμή και την τρίτη στήλη του πίνακα που μας δίνεται, δηλαδή εκεί που ζητείται το περιεχόμενο της μεταβλητής Χ<- 'ΑΛΗΘΗΣ' , εγώ έγραψα σκέτο ΑΛΗΘΗΣ, χωρίς τα εισαγωγικά, σκεπτόμενη ότι ζητείται μόνο το περιεχόμενο και όχι η μεταβλητή. Είναι σωστό; Γιατί έχω δει ορισμένες λύσεις στις οποίες βάζουν τα εισαγωγικά.

Η αλήθεια είναι ότι όταν είδα το θέμα Α2 με το συγκεκριμένο ζήτημα, σκέφτηκα ότι θα υπάρχει πρόβλημα σχετικά με τα εισαγωγικά ( '  ' ). Δηλαδή άλλοι θα νομίζουν ότι πρέπει να μπουν και τα εισαγωγικά και άλλοι όχι. Κανονικά δεν πρέπει να μπουν εισαγωγικά! Τελικά, η Ε.Ε. έστειλε τις λύσεις με εισαγωγικά! Θεωρώ πως πρέπει να θεωρηθούν σωστά και τα δύο...

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2364
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #16 στις: 01 Ιουν 2012, 04:13:18 μμ »
Συγνώμη, αν δεν μπουν εισαγωγικά, ποια η διαφορά της λογικής τιμής ΑΛΗΘΗΣ από την αλφαριθμητική τιμή 'ΑΛΗΘΗΣ';
Χ <-- 'ΑΛΗΘΗΣ'
Χ <-- 7 > 4
ΑΛΗΘΗΣ είναι η τιμή και στα 2;;;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3318
    • P.Tsiotakis
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #17 στις: 01 Ιουν 2012, 04:24:54 μμ »
το περιεχόμενο της μνήμης ζητάει
βάζει εισαγωγικά η μνήμη;

κατά τη γνώμη μου και τα δυο είναι σωστά
ο μαθητής απάντησε οτι είναι αλφαριθμητικό στην προηγούμενη στήλη

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2364
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #18 στις: 01 Ιουν 2012, 04:28:11 μμ »
Το περιεχόμενο της μεταβλητής ζητάει
Δηλαδή η γραμμή 1 και η γραμμή 3 μπορούν να έχουν την ίδια τιμή;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3318
    • P.Tsiotakis
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #19 στις: 01 Ιουν 2012, 04:31:05 μμ »
προσωπικά πιστεύω οτι πρέπει να μπουν εισαγωγικά
δε νομίζω οτι πρέπει να κοπεί μονάδα
ειδικά αν έχει απαντηθεί ότι είναι αλφαριθμητικό

kkkerm

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2008
  • *
  • Μηνύματα: 19
Απ: Θέμα Α - Α2 - χ<-'ΑΛΗΘΗΣ'
« Απάντηση #20 στις: 01 Ιουν 2012, 04:41:34 μμ »
cls
   x$="ΑΛΗΘΗΣ"
   print x$

   x$=chr$(34)+"ΑΛΗΘΗΣ"+chr$(34)
   print x$

end

όποιος έχει αμφιβολία για τα εισαγωγικά ας εκτελέσει αυτό το απλό πρόγραμμα  qbasic και θα το διαπυστώσει μόνος του.
« Τελευταία τροποποίηση: 02 Ιουν 2012, 05:45:59 πμ από kkkerm »

George

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 45
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #21 στις: 01 Ιουν 2012, 05:05:45 μμ »
Να κάνω μια   ερώτηση
Γιατί το δεύτερο πρόγραμμα έχει  αυξημένες απαιτήσεις  σε μνήμη σε σχέση με το πρώτο?

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΧ1
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
   ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Α
ΑΡΧΗ
   ΔΙΑΒΑΣΕ Α
   ΕΚΤΥΠΩΣΕ Α
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΧ2
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
   ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Α[1]
ΑΡΧΗ
   ΔΙΑΒΑΣΕ Α[1]
   ΕΚΤΥΠΩΣΕ Α[1]
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

merlin

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 323
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #22 στις: 01 Ιουν 2012, 05:24:01 μμ »
Το δώσαμε ως παρατήρηση στην ΚΕΕ, αλλά δεν βγήκε διευκρίνηση αν μπορούν να δοθούν 2 απαντήσεις

Μα γιατί να βγει διευκρίνηση? Αφού είναι προφανές ότι 12 div 2 = 13 div 2, ίσα ίσα με το 2ο ο μαθητής δείχνει ότι ξέρει πως δουλεύει η div!
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

merlin

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 323
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #23 στις: 01 Ιουν 2012, 05:33:14 μμ »
Κάτι ακόμα, πιστεύω ότι ήταν λίγο "ατυχής" η προσθήκη της 3ης στήλης στο Α2 ερώτημα. Αρκούσε να ρωτήσει τον τύπο της μεταβλητής.

Είναι προφανές ότι θα δημιουργούσε 2 απαντήσεις ('ΑΛΗΘΗΣ' και ΑΛΗΘΗΣ).
Οδηγεί στο να σκεφτείς πώς είναι αποθηκευμένα τα δεδομένα στη μνήμη, κάτι που δεν αναφέρεται στο βιβλίο (και καλώς για μένα, γιατί θα είχαμε πολλά μπλεξίματα).
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

moraitis

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 4
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #24 στις: 01 Ιουν 2012, 05:35:41 μμ »
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ Α3Β
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 6 ΜΕΧΡΙ 10
    ΑΝΤΙΜΕΤΑΘΕΣΕ Α[Ι],Α[11-Ι]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΘΕΙ ΣΑΝ ΠΙΘΑΝΗ ΛΥΣΗ ΣΤΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΑ

alpapanto

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 88
  • ΗΟΜΕ μοναχομ
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #25 στις: 01 Ιουν 2012, 05:36:01 μμ »
Συγνώμη, αν δεν μπουν εισαγωγικά, ποια η διαφορά της λογικής τιμής ΑΛΗΘΗΣ από την αλφαριθμητική τιμή 'ΑΛΗΘΗΣ';
Χ <-- 'ΑΛΗΘΗΣ'
Χ <-- 7 > 4
ΑΛΗΘΗΣ είναι η τιμή και στα 2;;;
αν δωσεις στις δυο αυτες περιπτωσεις : ΓΡΑΨΕ χ, δεν εμφανιζονται ' '.

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2364
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #26 στις: 01 Ιουν 2012, 05:36:46 μμ »
Η άσκηση δεν ζητούσε τι θα εμφανιστεί στην οθόνη όμως
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

moraitis

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 4
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #27 στις: 01 Ιουν 2012, 05:42:06 μμ »
ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ;

ipoulis

  • ΠΛΗΝΕΤ
  • *
  • Μηνύματα: 56
  • Dum spiro spero
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #28 στις: 01 Ιουν 2012, 05:43:24 μμ »
Υπάρχουν πουθενά οι λύσεις της ΚΕΕ να τις δούμε.
Έτσι για ενημέρωση.

ipoulis

  • ΠΛΗΝΕΤ
  • *
  • Μηνύματα: 56
  • Dum spiro spero
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #29 στις: 01 Ιουν 2012, 05:44:46 μμ »
ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ;
Φυσικά και είναι σωστό.