Pascal

Ξεκίνησε από joanna, 04 Νοε 2008, 12:05:31 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

kristi

Νefeli σ' ευχαριστώ πολύ. Εγώ δεν είμαι σε σχολείο κανω ιδιαίτερα. Είμαι πολύ πισω στην ύλη. Έχω κάνει 1,2,3 , το 4 λίγο, 8,9 και τώρα είμαι στο 10. Ελπίζω να δώσουν πανελλαδικέσ  μέσα στο Ιούνιο και όχι μάιο αλλιώσ θα τρέχω και δε θα φτάνω. Πάντωσ έχω παρατηρήσει πως τισ σύνθετεσ  ασκήσεισ τισ λύνουν με δυσκολία(και αν τις λύσουν)!   :(

Crazy_Waters

Καλησπέρα συνάδελφοι,

Στέλνω ένα φυλλάδιο για τις "διαφορές" Pascal - ψευδοκώδικα και κάποιες ασκήσεις που λύσαμε με τα παιδιά σαν εισαγωγή στην Pascal (δομή ακολουθίας). Η τελευταία είναι και επίκαιρη αφού έρχονται Χριστούγεννα  :) 

joanna

Ανεβάζω τις ασκήσεις που έφτιαξα για τα Χριστούγεννα. Όχι δικές μου, κλεμμένες από δω και από εκεί. Πιστεύω ότι είναι αρκετά καλές, αν και ξαναδιαβάζοντας τες μάλλον λίγο δύσκολες...

Crazy_Waters

Ανεβάζω τις τελευταίες ασκήσεις που κάναμε πριν τα Χριστούγεννα (κυρίως με Div και Mod). Εννοείται ότι οι περισσότεροι μαθητές στα ΕΠΑ.Λ. δυσκολεύονται αρκετά σε αυτά, αν και υπάρχουν και οι εξαιρέσεις. Joanna το παραπάνω (ωραίο) φυλλάδιο το έδωσες για να το λύσουν οι μαθητές μέσα στις γιορτές? Αν ναι, είσαι μάλλον πολύ τυχερή που δουλεύουν οι μαθητές σου τόσο στο σπίτι :) . Καλά Χριστούγεννα σε όλους 

iliasthes

#34
Καλησπέρα και Καλή χρονιά, κάποια προβλήματα και υποχρεώσεις με έκαναν να μην μπαίνω για περίπου 1 μήνα.  πριν τις γιορτές έδωσα ένα φυλλάδιο με επαναληπτικές ερωτήσεις και ασκήσεις από το κεφάλαιο 1 έως και 9 (περίπου 140 ερωτήσεις και ασκήσεις σύνολο). Είναι κάποιες δικές μου που ήδη έχω ανεβάσει, άλλων συναδέλφων που ανέβασαν εδώ ασκήσεις (πχ Joanna), αλλά και κάποιες καινούριες (ιδιαίτερα στους αλγόριθμους).

Το καλό είναι οτι υπήρξαν πέντε μαθητές που μου φέρανε τις απαντήσεις (σωστές ή λάθος θα δείξει). Το κακό είναι πως όλη την εβδομάδα λύναμε επαναληπτικές ασκήσεις από αυτό το φυλλάδιο με αποτέλεσμα να καθυστερήσουμε.    Φυσικά πρις τις χρησιμοποιήσετε ρίξτε καμιά ματιά και για λαθάκια.
Επειδή τις απαντήσεις δεν έχω προλάβει να τις γράψω όλες, δεν τις ανεβάζω προς το παρόν.

kristi

Χαίρεται!!!¨Εχω μία απορία στην σελιδα 66,ερώτηση 3 τι απάντηση περιμένει να δώσουμε;Μήπωσ ξέρει κανεισ αν θα δώσουν στο τέλοσ pascal στο χαρτί ή σε pc; :)

likoyrgos

H απάντηση βρίσκεται στην σελ 56 τελευταίο πινακάκι. :)

xryka

Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους...
ήθελα να ρωτήσω στη σελ.88 ασκ7 στην τελευταία γραμμή θεωρούμε ότι έχει συντακτικό λάθος ή απλά το αγνοούμε και θεωρούμε ως εντολή την writeln('Language=', la);

marianad

Εγώ έκανα το δεύτερο.

xristina

ε, ναι και εγω το ιδιο υπέθεσα
γιατι στη σελιδα 73 η τελευταια πραξη ειναι λάθος.
6+3(2*4) κάνει περίπου 6,375..
οχι αυτα που λεει
τεσπα.....μικρό το λάθος...
:D

iliasthes

#40
Καλησπέρα σε αυτό το μάθημα τα συναισθήματα μου εναλλάσσονται συνεχώς. Απογοήτευση όταν διαπιστώνω πως η πλειοψηφία δεν μπορεί να λύσει ακόμα
και μια απλή προγραμματιστική άσκηση, ενθουσιασμός όταν ξαφνικά κάποιος μαθητής ή κάποια μαθήτρια, σε εκπλήσσει απαντώντας με έναν φυσικό αυθορμητισμό σαν να σε καλημερίζει σε κάποια ερώτηση που απαιτεί σύνθετη σκέψη και βαθειά κατανόηση των διδαχθέντων. Αναρωτιέμαι αν αρκετοί μαθητές μου έχουνε την ίδια αγωνία με μένα για την επιτυχία τους.

Ανεβάζω 2 φυλλάδια με επιμέρους θέματα για τις εντολές επιλογής. Κάποιες συντακτικές λεπτομέρειες, αλλά και λογικές λεπτομέρειες. Το βιβλίο δεν έχει ικανοποιητική ανάπτυξη σε αυτό το κομμάτι, αν και κάποιες από τις ασκήσεις του το απαιτούνε. Στο δεύτερο έγγραφο, υπάρχουνε και οι λύσεις για τις ασκήσεις 3,5, 6, και 7 του βιβλίου. Αν εντοπίσετε τίποτα λαθάκια, ή έχετε κάποια άλλη πρόταση είμαι πρόθυμος να την ακούσω. Ειδικότερα στην άσκηση 6 όπου έχω μια επανάληψη της εισόδου των αριθμών για κάθε πράξη.

vellamos

καλησπερα σας.ειμαι νεοσ στο forum και  να ειμαι μαθητης τησ Γ επαλ.Τυχαινει στο σχολειο να εχουμε εναν απο τουσ καλυτερουσ καθηγητες της πολησ μασ αλλα δεν τον καταλαβαινω.θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει καποιο σχετικο βοηθημα με τον προγραμματισμο και τα δικτυα.επιδη οπωσ καταλαβα οι περισσοτεροι ειστε καθηγητες αν σας προσβαλει η ερωτηση μου απλα αγνοηστε την.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!! :angel:

iliasthes

Vellamos, βοήθημα που να έχει βγει ειδικά για το συγκεκριμένο μάθημα δεν ξέρω προσωπικά. Ειδικά για τον προγραμματισμό χωρίς να το αποκλείω το θεωρώ δύσκολο, γιατί μέχρι τον Σεπτέμβρη όλοι περιμέναμε να στείλει το υπουργείο άλλο βιβλίο για να κάνουμε c.Ωστόσο υπάρχουν αρκετά βιβλία, τόσο για προγραμματισμό όσο και για δίκτυα που να είναι περισσότερο καλογραμμένα από τα σχολικά και ίσως σε βοηθούσαν. . Εγώ προσωπικά για την pascal χρησιμοποιώ κυρίως ένα άλλο βιβλίο. Πάντως αφού έχεις πρόσβαση στο  internet κάνε μια αναζήτηση, θα βρεις αρκετή βοήθεια. Ασκήσεις, θεωρία κλπ.

nefeli

To βιβλίο είναι μέσα στα λάθη. Ειδικά στο κεφ. 11 υπάρχουν πολλά λάθη στα παραδείγματα της while αλλά και στην εμφωλευμένη for. Εγώ τη διόρθωσα στους μαθητές μου ως εξής, ώστε τουλάχιστον να βγάζει το αποτέλεσμα που λέει:

for teleytaio_gramma := 'A' to 'G' do

nefeli

To βιβλίο είναι μέσα στα λάθη. Ειδικά στο κεφ. 11 υπάρχουν πολλά λάθη στα παραδείγματα της while αλλά και στην εμφωλευμένη for. Εγώ τη διόρθωσα στους μαθητές μου ως εξής, ώστε τουλάχιστον να βγάζει το αποτέλεσμα που λέει:

for teleytaio_gramma := 'A' to 'G' do
       begin
       for letter:= 'A' to teleytaio_gramma  do write(letter);
       writeln;
       end;

Σχετικά με το παράδειγμα της σελ. 73 μάλλον έχουν ξεχαστεί οι παρενθέσεις και το αποτέλεσμα που λέει δίνεται από την παράσταση (6+3)/(2*4)=1,125.

Τουλάχιστον το βιβλίο μας δίνει την ευκαιρία να εξασκηθούμε στις σπαζοκεφαλιές για να βρούμε τι μπορεί να εννοούσαν οι συγγραφείς του...