Περιεχόμενο αλφαριθμητικής μεταβλητής

Ξεκίνησε από despoina, 23 Οκτ 2012, 08:31:55 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

despoina

Χ<-- 'ΑΛΗΘΗΣ' . Είχε πέσει και το 2012! Το περιεχόμενο της μεταβλητής Χ είναι  'ΑΛΗΘΗΣ' ή ΑΛΗΘΗΣ; Γιατί στις προτεινόμενες λύσεις το έχω δει και με τους 2 τρόπους... :-\

Νίκος Αδαμόπουλος

Είναι η αλφαριθμητική σταθερά ΑΛΗΘΗΣ ... δηλαδή οι 6 χαρακτήρες που περιέχει η λέξη αυτή. Τα μονά εισαγωγικά που χρησιμοποιεί η εντολή εκχώρησης χρειάζονται για να ξεχωρίζει αυτή η αλφαριθμητική σταθερά από την λογική σταθερά ΑΛΗΘΗΣ. Όμως τα εισαγωγικά δεν αποθηκεύονται μέσα στη μεταβλητή, αφού τότε θα είχαμε 8 χαρακτήρες...

despoina

Ευχαριστώ πολύ! Αυτό νόμιζα κι εγώ εξαρχής, όμως το είδα λάθος σε πολλές προτεινόμενες λύσεις φροντιστηρίων και κάπου παραξενεύτηκα...!

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: despoina στις 24 Οκτ 2012, 12:57:57 ΠΜ
Ευχαριστώ πολύ! Αυτό νόμιζα κι εγώ εξαρχής, όμως το είδα λάθος σε πολλές προτεινόμενες λύσεις φροντιστηρίων και κάπου παραξενεύτηκα...!

Μην παραξενεύεσαι! Ακόμα και οι προτεινόμενες λύσεις της ΚΕΕ ήταν με εισαγωγικά! Ωστόσο η βαθμολόγηση σε αυτό το σημείο ήταν ελαστική.

P.Tsiotakis

είναι σαφές οτι δε θέλει εισαγωγικά
επειδή όμως το μάθημα δεν είναι προγραμματισμός και κανείς δεν πήρε φακό να κοιτάξει μέσα στη μνήμη
τα εισαγωγικά στη μνήμη υποδηλώνουν ότι το περιεχόμενο είναι αλφαριθμητική τιμή - και όχι ίσως μια άλλη μεταβλητή (έχει δηλαδή εκπαιδευτικό νόημα η χρήση των εισαγωγικών)

ξέρω ότι δε θα μπορούσε να υπάρχει μεταβλητή με όνομα αληθής, αλλά δε με παραξενεύει η χρήση των εισαγωγικών. Και γω στις λύσεις του 2012 χρησιμοποίησα εισαγωγικά με το παραπάνω σκεπτικό

despoina


Λευτέρης Δουκέρης

Συμφωνώ απόλυτα με τον παναγιώτη και τους άλλους συνάδερφους που λένε ότι Το περιεχόμενο της μεταβλητής Χ είναι  ΑΛΗΘΗΣ . Το περιεχόμενο του χ θα ήταν "ΑΛΗΘΗΣ" αν είχαμε την εντολή:
Χ <--" "AΛΗΘΗΣ" "
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ