Μήνυμα που έστειλα και στο mailing list της ΠΕΚΑΠ με τίτλο “Πως θα ήθελα να είναι στο μέλλον κάποια απ' τα σχολικά βιβλία”
Συνάδελφε αυτό που λες μπορεί να γίνει σαν συλλογική εργασία εκπαιδευτικών με μεράκι, ιδέες αλλά και εμπειρία μέσα σε τάξη.
Στο Γυμνάσιο ας πούμε όπου διδάσκω χρόνια, έκανα σιγά σιγά όλο το βιβλίο σε μορφή παρουσιάσεων. Είνια μια διαδικασία επίπονη για να βγει της προκοπής και να προσθέσει κάτι στο μάθημα. Σχεδόν κάθε χρόνο βρίσκω και άλλα πράγματα που πρέπει να προσθέσω ή να αφαιρέσω, έχοντας πάντα σα γνώμονα την ανταπόκριση των μαθητών μου, παρατηρώντας τις αντιδράσεις τους και ερμηνεύοντας τα σχόλια που γίνονται κατά τη διάρκεια της κάθε παρουσίασης.
Το θέμα βέβαια είναι αν υπάρχει αυτόν τον καιρό όρεξη και ενεργητικότητα για τέτοια πράγματα, γιατί για να φτιαχτεί κάτι πραγματικά καλό θέλει και πολύ κόπο και πολύ χρόνο και πολύ καλή οργάνωση και συννενόηση.
Δυστυχώς η συγκυρία δε φαίνεται να είναι και η καλύτερη.
Επυσυνάπτω μια σελίδα από τη βασική δομή αυτού που χρησιμοποιώ στο εργαστήριο για να κάνω το μάθημα (στο Γυμνάσιο βέβαια). Κάποια κομμάτια τα έχω ανεβάσει και στο forum. Κάτι τέτοιο έχεις στο μυαλό σου και για το Λύκειο ή κάτι πιο προχωρημένο ας πούμε;