ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: fupat2 στις 11 Ιαν 2015, 07:12:36 ΜΜ
Κάτσε βρε συνάδελφε, για να καταλάβω, γιατί μάλλον με μπλέκεις με κάποιον άλλο.

;D

Να βοηθήσω λίγο στο ξέμπλεγμα:

arliba -> mirtilo -> escobr -> stpdt -> fupat -> fupat2

(μπορεί να μου έχει ξεφύγει και κανένας!)

fupat2

#121
Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 12 Ιαν 2015, 10:21:07 ΠΜ
;D

Να βοηθήσω λίγο στο ξέμπλεγμα:

arliba -> mirtilo -> escobr -> stpdt -> fupat -> fupat2

(μπορεί να μου έχει ξεφύγει και κανένας!)

Είναι προφανές ότι ο fupat2 έχει προϊστορία τον fupat, και το ερώτημα είναι, τι είπε ο fupat και τον διαγράψατε;  :)
Από εκεί και πέρα, ναι, κάποιοι σου ξεφύγανε, και κάποιοι μπήκαν εμβόλιμοι στην λίστα σου.
Τουλάχιστον όμως, υπάρχει ποικιλία.
Ενώ εσύ; Πάντα ίδιος και ίδια η συμπεριφορά σου.
Νίκος Αδαμόπουλος -> Νίκος Αδαμόπουλος -> Νίκος Αδαμόπουλος -> Νίκος Αδαμόπουλος -> Νίκος Αδαμόπουλος
Καταντάει βαρετός ο ρόλος σου. :P

Βαρετό επίσης είναι να παρουσιάζουμε ως απάντηση σε επιχειρήματα ή ώς επιβεβαίωση των επιχειρημάτων,  φάκελο με τον βίο και την πολιτεία αυτού που τα εκφράζει. Τα επιχειρήματα υπάρχουν από μόνα τους, δεν έχουν ανάγκη από ονοματεπώνυμο.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

tdrivas

Παράθεση από: fupat2 στις 12 Ιαν 2015, 11:30:43 ΠΜ
Είναι προφανές ότι ο fupat2 έχει προϊστορία τον fupat, και το ερώτημα είναι, τι είπε ο fupat και τον διαγράψατε;  :)
Από εκεί και πέρα, ναι, κάποιοι σου ξεφύγανε, και κάποιοι μπήκαν εμβόλιμοι στην λίστα σου.
Τουλάχιστον όμως, υπάρχει ποικιλία.
Ενώ εσύ; Πάντα ίδιος και ίδια η συμπεριφορά σου.
Νίκος Αδαμόπουλος -> Νίκος Αδαμόπουλος -> Νίκος Αδαμόπουλος -> Νίκος Αδαμόπουλος -> Νίκος Αδαμόπουλος
Καταντάει βαρετός ο ρόλος σου. :P

Βαρετό επίσης είναι να παρουσιάζουμε ως απάντηση σε επιχειρήματα ή ώς επιβεβαίωση των επιχειρημάτων,  φάκελο μα τον βίο και την πολιτεία αυτού που τα εκφράζει. Τα επιχειρήματα υπάρχουν από μόνα τους, δεν έχουν ανάγκη από ονοματεπώνυμο.

Να υπενθυμίσω σε όσους το έχουν ξεχάσει ότι το νήμα αυτό σχετίζεται με το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα και όσα το πλαισιώνουν. Κάθε μακροχρόνια συζήτηση πέρα από αυτό μόνο κουραστική ή/και προβοκατόρικη μοιάζει. Άλλωστε υπάρχει και το pm ...
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

thana$i$


peter13

Θα ήταν πολύ σημαντικό να δούμε και τις επιλογές του ερωτηματολογίου....
Π.χ.
Σενάριο 1:
1)πληροφορική 2) Χημεία
Διαλέξτε ένα από τα δύο

Σενάριο 2:
1)Πληροφορική 2)Χημεία 3)Πληροφορική ή Χημεία....

petrosp13

Θετικότατο το ότι όλες οι σχολές μπαίνουν στο παιχνίδι χωρίς διαχωρισμό πιο πριν
Έχουν εξαιρεθεί μόνο οι σχολές Πληροφορικής και Χημείας
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

dpa2006

Πότε περιμένουμε αποτελέσματα από το ερωτηματολόγιο;
θα δημοσιοποιηθούν;
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

vtsakan

...και τι θα γίνει εάν το μαθηματικό Πάτρας πεί Πληροφορική και το Μαθηματικό Ιωαννίνων πει Χημεία;
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

fupat2

Παράθεση από: vtsakan στις 15 Ιαν 2015, 06:47:24 ΜΜ
...και τι θα γίνει εάν το μαθηματικό Πάτρας πεί Πληροφορική και το Μαθηματικό Ιωαννίνων πει Χημεία;

Το ένα θα είναι σχολή μαθηματικο-χημείας και το άλλο σχολή μαθηματικο-πληροφορικής.
no problem.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

gpapargi

Παράθεση από: vtsakan στις 15 Ιαν 2015, 06:47:24 ΜΜ
...και τι θα γίνει εάν το μαθηματικό Πάτρας πεί Πληροφορική και το Μαθηματικό Ιωαννίνων πει Χημεία;
Αυτό είναι το βασικό πρόβλημα. Λογικά στα μαθηματικά τμήματα δε θα υπάρξει διαφωνία, αλλά σχολές όπως οι μηχανολόγοι μηχανικοί των πολυτεχνείων χρειάζονται και πληροφορική και χημεία και μπορεί να έχουμε διαφωνίες. Σε αυτές τις περιπτώσεις η λογική λέει ότι θα υπάρξει κεντρική διαχείριση. Δηλαδή θα τους βάλουν όλους μαζί σε ένα τραπέζι να τα βρούνε πχ πλειοψηφικά. Αν δεν τα βρουν αποφασίζει η ΑΔΙΠ (έστω και φασιστικά) γιατί πρέπει να ληφθεί απόφαση.
Είναι πολύ θετικό πάντως το ότι ρωτήθηκαν τα τμήματα. Κανείς δεν έχει δικαίωμα να διαμαρτυρηθεί.  Και το ότι η απόφαση θα λαμβάνεται κάθε χρόνο είναι πολύ θετικό. Αν γίνει καμιά ματσολιά, δε θα διατηρηθεί για πολύ.

ntzios kostas

Δεν ξέρω ποιες σχολές θα είναι, αλλά αυτοί που είναι υπεύθυνοι στη διαμόρφωση της ύλης του μαθήματος, ΔΕΝ θα πρέπει να θεωρήσουν προαπαιτούμενες γνώσεις την ύλη της Β΄Λυκείου. Θα πρέπει τα περισσότερα μην πω όλα να διδαχτούν ξανά.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

dpa2006

Παράθεση από: gpapargi στις 16 Ιαν 2015, 12:18:14 ΜΜ
Αυτό είναι το βασικό πρόβλημα. Λογικά στα μαθηματικά τμήματα δε θα υπάρξει διαφωνία, αλλά σχολές όπως οι μηχανολόγοι μηχανικοί των πολυτεχνείων χρειάζονται και πληροφορική και χημεία και μπορεί να έχουμε διαφωνίες. Σε αυτές τις περιπτώσεις η λογική λέει ότι θα υπάρξει κεντρική διαχείριση. Δηλαδή θα τους βάλουν όλους μαζί σε ένα τραπέζι να τα βρούνε πχ πλειοψηφικά. Αν δεν τα βρουν αποφασίζει η ΑΔΙΠ (έστω και φασιστικά) γιατί πρέπει να ληφθεί απόφαση.
Είναι πολύ θετικό πάντως το ότι ρωτήθηκαν τα τμήματα. Κανείς δεν έχει δικαίωμα να διαμαρτυρηθεί.  Και το ότι η απόφαση θα λαμβάνεται κάθε χρόνο είναι πολύ θετικό. Αν γίνει καμιά ματσολιά, δε θα διατηρηθεί για πολύ.

Οι Μηχανολόγοι εξειδικεύονται στην Μηχανική (αναφέρομαι ως κλάδος της Φυσικής) με αυξημένες απαιτήσεις σε μαθηματικά και γνώσεις Χημείας π.χ καύσεις για ΜΕΚ κλπ,
Οι κατευθύνσεις τους που ασχολούνται με οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων, ασχολούνται ουσιαστικά με μαθηματικά,η Μέθοδος Simplex κ.α. είναι μαθηματικά εργαλεία,όπως και η Μαθηματική Διοίκηση.
http://www.mech.ntua.gr/gr/studies/ugrads/studyguide/ME_GR_2013-2014.pdf
Ελπίζω να τα λάβουν υπόψιν τους

Δεν νομίζω να δηλώσουν Χημεία,θα έλεγα ότι τα τμήματα Μηχανολόγων  θα τους ταίριαζε να δηλώσουν τα Μαθηματικά,όπως άλλωστε τους είχε αποδωθεί ως βασικό μάθημα στις Δέσμες. Πλην Χημικών Μηχανικών που και επί Δεσμών η Χημεία ήταν το βασικό μάθημα-αν δεν κάνω λάθος.
Βέβαια άγνωσται αι βουλαί...
εκτός αν έχουμε κάποια πληροφόρηση για τα μαθήματα που θα δηλώσουν τα τμήματα αυτά.
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

Νίκος Αδαμόπουλος

Αυτό που κοιτάμε κυρίως είναι ποια τμήματα θα επιλέξουν Πληροφορική και ποια Χημεία. Μαθηματικά έτσι κι αλλιώς θα έχουν. Όσον αφορά στο μάθημα βαρύτητας νομίζω ότι δεν πολυενδιαφέρει...

Επίσης, θα πρέπει να έχουμε το νου μας γιατί οι άσπονδοι φίλοι μας θα προσπαθήσουν να εκμεταλλευτούν την πιθανή αλλαγή ηγεσίας για να σκορπίσουν από την αρχή την τράπουλα!

dpa2006

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 19 Ιαν 2015, 04:48:13 ΜΜ
Αυτό που κοιτάμε κυρίως είναι ποια τμήματα θα επιλέξουν Πληροφορική και ποια Χημεία. Μαθηματικά έτσι κι αλλιώς θα έχουν. Όσον αφορά στο μάθημα βαρύτητας νομίζω ότι δεν πολυενδιαφέρει...

Επίσης, θα πρέπει να έχουμε το νου μας γιατί οι άσπονδοι φίλοι μας θα προσπαθήσουν να εκμεταλλευτούν την πιθανή αλλαγή ηγεσίας για να σκορπίσουν από την αρχή την τράπουλα!
Πολύ σωστη τοποθέτηση.
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

P.Tsiotakis

Αφού έμεινε ακέφαλο επι μήνες το ΙΕΠ το 2012, αφού συγκρατήθηκαν οι αλλαγές σε Δημοτικό και Γυμνάσιο κάτι πιλοτικά χρόνια, αφού σχεδιάστηκε το ΝΕΟ (sic) Λύκειο των Δεσμών με ύλη και υλικό του 1999 (εκτός από τα βιβλία πολιτικής παιδείας), αφού παρέλυσε η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, αφού σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν στο πόδι τράπεζα θεμάτων, αξιολόγηση κ.λπ. και το ΙΕΠ από πυλώνας χάραξης εκπαιδευτικής πολιτικής μετατράπηκε σε απλό διεκπεραιωτή.... τώρα γίνεται επίκληση σε χρονοδιαγράμματα και σχεδιασμό.

Τελικά δεν έχουμε χάσει την αίσθηση του χιούμορ σε αυτή τη χώρα, είναι βέβαιο.

Το επομενο σχολικό έτος, άραγε, ακόμη κι αν είχατε τη δυνατότητα να τρέξετε το παραπάνω χρονοδιάγραμμα , θα είχαμε βιβλία στη Γ', κ. Γκλαβά;; Ποιό μήνα;


http://www.esos.gr/arthra/36673/iep-gia-ta-nea-programmata-spoydon-kai-ta-nea-vivlia-gia-lykeio