Αγαπητοί συνάδελφοι,
θέλω την άποψή σας σχετικά με την χρήση της Αντιμετάθεσε σε Πρόγραμμα.
Ως γνωστόν στο κεφάλαιο 2 η κλήση της Αντιμετάθεσε γίνεται γράφοντας πχ Αντιμετάθεσε(α, β). Όμως στο Κεφάλαιο 10 μαθαίνει ο μαθητής ότι μια διαδικασία, καλείται με την εντολή ΚΑΛΕΣΕ, οπότε μιας και η Αντιμετάθεσε είναι διαδικασία θα έπρεπε να πει κανεις ΚΑΛΕΣΕ Αντιμεταθεσε(α, β).
Τελικά μπορούν οι μαθητές να καλούν την διαδικασία Αντιμετάθεσε σε πρόγραμμα; και αν ναι τότε πως πιστεύετε ότι θα πρέπει να γίνει η κλήση της;
Ευχαριστώ, και περιμένω τα σχόλιά σας.
Αγαπητέ KillBill,
η εντολή "αντιμετάθεσε" υπάρχει μόνο στους αλγορίθμους. Για να χρησιμοποιηθεί σε πρόγραμμα θα πρέπει να γραφεί μετά το ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ η σχετική διαδικασία, ώστε να μπορεί να γίνει η κλήση της μέσα από το κύριο πρόγραμμα, φυσικά με την εντολή ΚΑΛΕΣΕ όπως αναφέρεις κι εσύ.
Με εκτίμηση.
[glossa]
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Αντιμετάθεσε (αριθμός_1, αριθμός_2)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ : αριθμός_1, αριθμός_2, βοηθητική
ΑΡΧΗ
βοηθητική <- αριθμός_1
αριθμός_1 <- αριθμός_2
αριθμός_2 <- βοηθητική ! πρώην τιμή της μεταβλητής αριθμός_1
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
[/glossa]
Πρέπει να τονιστεί οτι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί η παραπάνω διαδικασία για αντιμετάθεση σε πίνακα χαρακτήρων
Υπάρχουν ασκήσεις στον δικτυακό κόμβο που παρουσιάζεται στο τέλος του εν λόγω μηνύματος
Με εκτίμηση, :juggle:
Αγαπητέ Παναγιώτη
γιατί δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί η διαδικασία σου για αντιμετάθεση 2 στοιχείων ενός πίνακα ως εξής?
ΚΑΛΕΣΕ Αντιμετάθεσε(Π[α], Π[α-1]) (για παράδειγμα)
Το είχα συναντήσει αυτό σε ένα πρόγραμμα που έφτιαξα σε ΓΛΩΣΣΑ , αν θυμάμε καλά και δεν το χρησιμοποίησα.
Γεια χαρά
Ηλίας Πούλης
Ξέχασα
πως εννοείται ότι στο τμήμα δηλώσεων είχα βάλει χαρακτήρες τις μεταβλητές.
Ηλίας Πούλης
Μα ακριβώς έτσι χρησιμοποιείται... Για τον τύπο των μεταβλητών αριθμός1 και αριθμός2 μιλούσα
Καληνύχτα, τα λέμε αύριο