Καθιέρωση 2ης ειδικότητας εκπαιδευτικού (μήπως και στην Πληροφορική;)

Ξεκίνησε από Wizard, 15 Απρ 2010, 06:30:08 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Wizard

Στο προσχέδιο νόμου αναφέρεται: Καθιέρωση της δεύτερης ειδικότητας του εκπαιδευτικού στις περιπτώσεις που δεν καλύπτεται το υποχρεωτικό ωράριο των εκπαιδευτικών

Συνάδελφοι, μήπως έχουμε παραβλέψει αυτό το θέμα;
Θα είναι πάρα πολλοί αυτοί που θα θελήσουν να συμπληρώσουν ωράριο με Πληροφορική, είτε λόγω πιστοποίησης είτε λόγω μεταπτυχιακού που απλώς θα έχει στον τίτλο Πληροφορικοί, είτε άλλοι κλάδοι θετικών επιστημών (π.χ. Μαθηματικοί που θεωρούν ότι μπορούν να διδάξουν ΑΕΠΠ).
Αν στην κατάρτιση των ωρών που λείπουν λαμβάνεται υπόψη τέτοια 2η "ειδικότητα", την πατήσαμε!

Ελπίζω για το καλό μας να είμαι απλώς υπερβολικός...

Loukritia

Πιστεύω (είμαι αισιόδοξη) πως η 2η ειδικότητα θα είναι κάτι σαν την 2η ανάθεση. π.χ. ο Μαθηματικός θα έχει δεύτερη ειδικότητα ΠΕ04 και θα μπορεί να διδάξει φυσικοχημείες (το οποίο νομίζω πως γίνεται και τώρα). Το πρόβλημα είναι:
1. Μέχρι τώρα ο Πληροφορικός είχε 2η ανάθεση μόνο την Τεχνολογία Επικοινωνιών. Τώρα τι;;;;
2. Αν επιλέξουν κάποιοι πληροφορική ως 2η ειδικότητα θεωρητικά θα είναι εις βάρος των νέων προσλήψεων αλλά και του κύρους των μαθημάτων μας. Αλίμονο μας όντως!!
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

Wizard

Οι 2ες αναθέσεις υπήρχαν έτσι κι αλλιώς. Προφανώς η "2η ειδικότητα" θα είναι κάτι διαφορετικό, αλλιώς δεν θα το ανακοινώνανε, αλλά δεν μπορώ να εντοπίσω τι διαφορετικό μπορεί να περιέχει.

poursali

Παράθεση από: Wizard στις 15 Απρ 2010, 07:16:17 ΜΜ
Οι 2ες αναθέσεις υπήρχαν έτσι κι αλλιώς. Προφανώς η "2η ειδικότητα" θα είναι κάτι διαφορετικό, αλλιώς δεν θα το ανακοινώνανε, αλλά δεν μπορώ να εντοπίσω τι διαφορετικό μπορεί να περιέχει.

μηπως θα αποκταμε δευτερη ειδικοτητα μετα απο κανα μεγααααααλο σεμιναριο 50 ωρων ή 200 ή ....
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

_pali_

ΠαράθεσηΕπανάσταση

<<Η πρώτη νομοθετική ρύθμιση είναι η επανάσταση του αυτονόητου.
      Όμως οι αλλαγές αυτές που πρέπει να έρθουν φέτος στην τάξη, γιατί θέλω να σας πω ότι φέτος θα πάμε το Σεπτέμβρη με 17 χιλιάδες λιγότερες προσλήψεις ωρομισθίων και αναπληρωτών απ' ότι τις άλλες χρονιές και οι τάξεις θα πρέπει να λειτουργήσουν.
     Το στοίχημα είναι μεγάλο και σημαίνει ότι θα πρέπει να διαχε[color=]ιριστούμε σωστά το ανθρώπινο δυναμικό.
     Δηλαδή να εξαντληθεί το ωράριο, να μπορούν να υπάρξουν υπερωρίες, να μην υπάρχουν υπεράριθμοι, οι αποσπασμένοι να γυρίσουν στις τάξεις τους, να μπορούν να κάνουν δύο αναθέσεις έργου οι εκπαιδευτικοί, δηλαδή να μπορούν να διδάξουν και άλλα μαθήματα εκτός από τη στενή ειδικότητά τους, να μεταφέρουμε εκπαιδευτικούς όπου χρειάζεται από τη δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια, δηλαδή μία καθηγήτρια αγγλικής φιλολογίας να μπορεί να διδάξει στο ολοήμερο όπου κάνει αγγλικά το απόγευμα και όχι να πάρουμε και ωρομίσθιο και να έχουμε και εκπαιδευτικό που δε συμπληρώνει τις ώρες του.>>
Ως  δεύτερη ειδικότητα το παραπάνω ψιλοκαταλαβαίνω.  Δηλαδή την δεύτερη και τρίτη ανάθεση.

ΠαράθεσηΩράριο
<<Εξάντληση του ωραρίου. Κανένας εκπαιδευτικός δεν μπορεί να μην εξαντλεί το ωράριό του.
Υπάρχουν όμως πολύ μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών οι οποίοι δεν εξαντλούν αυτό το ωράριο.
Ιδιαίτερα να σας πω στην τεχνική εκπαίδευση έχουμε ένα 20% υπεραρίθμων οι οποίοι δεν έχουν καθόλου ωράριο, για να καταλάβουμε για τι κατάσταση μιλάμε.
Γιατί θα σας πω παράδειγμα φετινό, εκπαιδευτικός μετακινείται γιατί έχει ένα έντονο κοινωνικό πρόβλημα. Στη θέση αυτή δεν κάνει ο διευθυντής αναπλήρωση από υπεράριθμο που υπήρχε αλλά προκηρύσσει αναπληρωτή. Μπαίνει ο αναπληρωτής, έχει επ' επαπειλούμενη κύηση, φεύγει αμέσως. Με το που διορίζεται έχει επ' επαπειλούμενη κύηση.
Κι έχουμε για μία θέση τρεις φορές να την πληρώνουμε.>>

..κάπως έτσι φτάσαμε ίσως εδώ που φτάσαμε σαν Ελλάδα.


gthal

Τι ακριβώς εννοείτε "την πατήσαμε" ή "αλίμονό μας" ;
Από τι κινδυνεύουν οι διορισμένοι καθηγητές πληροφορικής;
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

P.Tsiotakis

και εγώ ως άπλωμα των αναθέσεων μαθημάτων το αντιλαμβάνομαι

Wizard

Παράθεση από: gthal στις 16 Απρ 2010, 01:40:37 ΠΜ
Τι ακριβώς εννοείτε "την πατήσαμε" ή "αλίμονό μας" ;
Από τι κινδυνεύουν οι διορισμένοι καθηγητές πληροφορικής;

Μέχρι τώρα, οι 2ες αναθέσεις σχετίζονταν με το κύριο αντικείμενό, δηλαδή με την κύρια ειδικότητα (π.χ. Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή μπορούν να διδάξουν ως 2η ανάθεση οι φιλόλογοι, Ιστορία οι των ξένων γλωσσών, Μαθηματικά οι Φυσικοί κλπ). Δεν χρειαζόσουν άλλα προσόντα ή σπουδές για την 2η ανάθεση.
Τώρα μιλάνε για 2η ειδικότητα. Αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι π.χ. Μαθηματικός (κύρια ειδικότητα) με μεταπτυχιακό στην Πληροφορική ή ακόμα χειρότερα ECDL (2η ειδικότητα). Έτσι, αν λείπουν ώρες Πληροφορικής σε ένα σχολείο και ο συγκεκριμένος Μαθηματικός δεν συμπληρώνει ωράριο, θα μπορεί να πάρει τις ώρες αυτές.
Γιατί στο προσχέδιο αναφερόταν: "Για τις περιπτώσεις που δεν καλύπτεται το υποχρεωτικό ωράριο των εκπαιδευτικών αλλά και για να αξιοποιούνται τα επιπλέον προσόντα και οι άλλες σπουδές των διδασκόντων, εφαρμόζονται οι διαδικασίες της δεύτερης ανάθεσης και καθιερώνεται η δεύτερη ειδικότητα του εκπαιδευτικού."
Τι λέτε;

gthal

Παράθεση από: Wizard στις 16 Απρ 2010, 10:36:38 ΠΜ
Έτσι, αν λείπουν ώρες Πληροφορικής σε ένα σχολείο και ο συγκεκριμένος Μαθηματικός δεν συμπληρώνει ωράριο, θα μπορεί να πάρει τις ώρες αυτές.
Αλλά δεν εξυπακούεται ότι ο Πληροφορικός θα έχει συμπληρώσει το ωράριό του; Αυτό δεν καταλαβαίνω. Κινδυνεύει να του πάρουν ώρες για να τις δώσουν σε άλλον;
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

adam

Συνάδελφοι καλημέρα
Σε σχέση με το θέμα της 2ης ειδικότητας ώστε να συμπληρώνουν ωράριο όλοι. Εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι θα εκμεταλλευτούν τα 2α πτυχία που έχουν πολλοί συνάδελφοι στην εκπαίδευση καθώς και τα μεταπτυχιακά, που είναι τίτλοι σπουδών και όχι τίτλοι πιστοποίησης (π.χ. ECDL που αναφέρθηκε ή σεμινάρια κάποιων ωρών στην Πληροφορική). Υπάρχει παράδειγμα συναδέλφου που έχει πτυχίο Φυσικών Επιστημών και Θεολογικής. Σε αυτό το άτομο θα μπορούσε να ανατεθεί εκτός από το μάθημα της Φυσικής και το μάθημα των Θρησκευτικών, ώστε να μην προσλάβουν Θεολόγο!
Είναι μήπως χαζή ή καλόπιστη η σκέψη μου? Διορθώστε με αν κάνω λάθος

Wizard

Παράθεση από: gthal στις 16 Απρ 2010, 11:20:44 ΠΜ
Αλλά δεν εξυπακούεται ότι ο Πληροφορικός θα έχει συμπληρώσει το ωράριό του; Αυτό δεν καταλαβαίνω. Κινδυνεύει να του πάρουν ώρες για να τις δώσουν σε άλλον;

Φυσικά θα έχει συμπληρώσει το ωράριό του. Δεν αναφέρομαι στους εκπαιδευτικούς με οργανική που υπηρετούν στο σχολείο, αλλά στα κενά που θα έχει το κάθε σχολείο.

VAIOS

Εγώ πάντως σκέφτομαι θετικά  8) και πιστέυω ότι θα πάρουμε ως δευτερη ανάθεση και τα μαθηματικά, γιατί όχι.  ;)

pgrontas

Αυτό που νομίζω ότι πρέπει να κυνηγήσουν οι ενώσεις μας είναι αυτό που λέει ο VAIOS. Αν όλοι (ανεξαρτήτως δεύτερου πτυχίου και μεταπτυχιακού) αποκτήσουν δεύτερη ειδικότητα, πρέπει και εμείς να κυνηγήσουμε τα μαθηματικά.
Από την άλλη δεν θεωρώ ότι κινδυνεύουμε να χάσουμε ώρες, με το να μας πάρουν μαθήματα. Αυτό θα μπορούσε να γίνει σε κάποιο σχολείο που δεν υπάρχει πληροφορικός. Αυτό δεν συμβαίνει πουθενα. Το αντίθετο μάλιστα. Παντού περισσεύουμε. Οπότε στα μαθήματα της πληροφορικής θα εξακολουθεί να προηγείται ο πληροφορικός.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Δε νομίζω ότι συντρέχει λόγος ανησυχίας. Ήδη είμαστε πολλοί και περισσεύουμε. Πάντως αν θεσμοθετηθεί 2η ειδικότητα, εγώ θα επιδιώξω να γίνω γυμναστής ή θεολόγος. Μη με κρίνετε από τη φάτσα γαϊδάρου που έχω. Μου πάνε και τα δύο!
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

achilleasgr

μακάρι να μας έδιναν ως 2η ανάθεση Μαθηματικά άλλωστε τόσα μαθήματα μαθηματικών είχαμε στο πανεπιστήμιο...σε δημοτικό και γυμνάσιο άνετα τα καταφέρνουμε

denispyr

Περισσεύουμε - μόνο που τώρα θα παραπερισσεύουμε. Εγώ δεν έχω οργανική και είμαι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ. Αν δύο σχολεία βγάλουν απο 8 ώρες μπορώ να πάω. Δημιουργήθηκε πρόβλημα πέρυσι, όταν μπόρεσε ένα κάρο κόσμος να να πάρει υπόλοιπο ωρών από εκεί, με τις δεύτερες αναθέσεις που καθιερώθηκαν. Τώρα με τις (χαλαρότερες) δεύτερες ειδικότητες .......
Βασικά το πρόβλημα είναι (και ήταν) δομικό:

  • αν πας παιδαγωγικά τότε δεν θα 'πρεπε καν να υπάρχουν οι περισσότερες δεύτερες αναθέσεις
  • αν πας σε καλύτερη (οικονομικότερη) εκμετάλλευση του προσωπικού τότε θα πρέπει να γίνουν και τρίτες και τέταρτες αναθέσεις, μέχρι ο εκπαιδευτικός να συμπληρώσει το ωράριό του.
Σε αντιστοιχία, στον ιδιωτικό τομέα, αν έχεις μία εταιρεία πληροφορικής

  • μπορείς να πάρεις έναν εξειδικευμένο προγραμματιστή για να κάνει web development
  • μπορείς να πάρεις έναν εξειδικευμένο προγραμματιστή για να κάνει web development, αναφορές, γράψιμο στο word, τεχνική υποστήριξη και λίγο κατσαβίδωμα
Και οι δύο περιπτώσεις είναι σεβαστές. Για τη δεύτερη υπάρχουν και αγγελίες που ζητάνε ανθρώπους με γνώσεις από Cobol μέχρι Flash script. (Προσοχή: είπα "σεβαστές" κι όχι "σοβαρές", μην μπερδευόμαστε).
Διονύσης

Vangelis

Στην Γερμανία (δεν γνωρίζω για άλλες χώρες της κεντρικής Ευρώπης) οι καθηγητές του αντίστοιχου δικού μας Γυμνασίου και δημοτικού (5η, 6η τάξη) έχουν διπλές ειδικότητες απο τις σπουδές τους.  Δηλαδή ένας καθηγητής/τρια Αγγλικών διδάσκει και Γλώσσα και Ιστορία κ.λπ κανονικά.
Αυτός ο προσανατολισμός των πανεπιστημίων μας  (καθηγητικές σχολές) σε δύο ειδικότητες θα έλυνε πολλά προβλήματα ελλείψεων ειδικοτήτων σε πολλά απομονωμένα μέρη (νησιά, ορεινές περιοχές κ.λπ).
Η Διαμαντοπούλου μπορεί να έχει αυτό στο μυαλό της.  Τώρα πως πιστεύω ότι  θα εφαρμοστεί.  Αρχικά για όσους έχουν δύο πτυχία.  Δεν καταλαβαίνω γιατί ένας πληροφορικός που έχει και πτυχίο μαθηματικού να μην μπορεί να κάνει μαθηματικά (και φυσικά το αντίστροφο).  Ίσως αυτό γίνει και με τα μεταπτυχιακά αλλά αυτό δεν μας συμφέρει επειδή πολλοί κάνουν μεταπτυχιακό που έχει σχέση με πληροφορική (νέες Τεχνολογίες) και θα θέλουν να βάλουν πόδι στις ώρες μας.  Με σεμινάρια δεν το πιστεύω γιατί παρατράβηξε αυτή η ιστορία  ( θα κάνουμε και εμείς σεμινάρια μαθηματικών).

_pali_

Παράθεση από: Vangelis στις 16 Απρ 2010, 11:15:17 ΜΜ
Στην Γερμανία (δεν γνωρίζω για άλλες χώρες της κεντρικής Ευρώπης) οι καθηγητές του αντίστοιχου δικού μας Γυμνασίου και δημοτικού (5η, 6η τάξη) έχουν διπλές ειδικότητες απο τις σπουδές τους.  Δηλαδή ένας καθηγητής/τρια Αγγλικών διδάσκει και Γλώσσα και Ιστορία κ.λπ κανονικά.
Το παραπάνω ισχύει και στην Ελλάδα και το ονομάζουμε 2 ανάθεση.
Κάποιος εκπαιδευτικός που έχει πτυχίο αγγλικών ή Φιλολογίας διδάσκει και Ιστορία και Αγγλικά.
Στην Γερμανία που μας αναφέρεις ο εκπαιδευτικός έχει 2 πτυχία για να μπορέσει να διδάξει τα 2 παραπάνω μαθήματα?
Αναθέσεις:  http://www.alfavita.gr/OdigosEkpaideytikou/od18_09_08_1411.php
Ιστορία Α΄ ΑΝΑΘΕΣΗ ΠΕ02  Β΄ ΑΝΑΘΕΣΗ ΠΕ01, ΠΕ05, ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΩΝ, Ε07, ΠΕ13

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Μα και τώρα μια καθ. Γερμανικών δικαιούται να διδάξει ελληνική ιστορία ως ανάθεση! Κανονικά και με το νόμο!

Εγώ θεωρώ ξεφτίλα να διδάξουμε μαθηματικά, έστω και με σεμινάρια. Επίσης δε μου αρέσει να διδάσκει ο μαθηματικός πληροφορική και να έχουν πιάσει όλες τις οργανικές στις μεγάλες πόλεις, επειδή έτυχε να πάρει πτυχίο 2-3 χρόνια πριν από εμένα. Ας πάει να διδάξει μαθηματικά. Καθένας στο πόστο του. Θα παραδεχτώ εκείνη την Αννούλα, η οποία θα κάνει υποχρεωτική αναδιανομή ειδικοτήτων και θα ξεκαθαρίσει το θέμα με την ειδικότητά μας.

Αλλά ξαναλέω: μακάρι να δούμε αλλαγές προς το καλό. Αλήθεια, το εύχομαι. Για να ακριβολογήσω, αναμένω με περιέργεια τις όποιες αλλαγές...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

za√‘ag

Και ποιος τους απαγορεύει να μας αναθέσουν την ηλεκτρονική λάντσα και την ψηφιακή οριζοντιοποίηση (technical support); Στο δικό μας ΠΥΣΔΕ είμαστε πολλοί σε διάθεση και απότι φαίνεται φέτος θα είναι χειρότερα τα πράγματα
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Vangelis

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 17 Απρ 2010, 12:27:40 ΠΜ
Μα και τώρα μια καθ. Γερμανικών δικαιούται να διδάξει ελληνική ιστορία ως ανάθεση! Κανονικά και με το νόμο!

Αυτό ακριβώς είναι η δέυτερη ανάθεση.  Αυτό που αναφέρω στη Γερμανία δεν έινα δεύτερη ανάθεση (αλλά δύο πρώτες αν μπορούμε να το πούμε).  Για παράδειγμα και τώρα ένας που έχει δέυτερο πτυχίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη δέυτερη ειδικόττηά του αλλά μόνο συμπληρωματικά.  Η διπλή ειδικότητα σημαίνει κάνω 9 ώρες Αγγλικά και 9 ώρες γυμναστική (για παράδειγμα).  (Και οι γυμανστές είχαν διπλή ειδικότητα συνήθως  μουσικής αλλά μπορούσαν οτιδήποτε άλλο)   

evry

Αυτά με τις δεύτερες αναθέσεις έτσι γενικά και αόριστα τα φοβάμαι. Υποθέτω πως εννοεί ότι όσοι έχουν και 2ο πτυχίο μπορούν να κάνουν άνετα μαθήματα του πτυχίου αυτού, κάτι που ίσχυε ήδη αλλά μόνο αν το ήθελε ο εκπαιδευτικός και αν δεν υπήρχε άλλος στο σχολείο της ίδιας ειδικότητας που να μην συμπληρώνει.
     Αυτό θεωρώ και το μόνο λογικό, να εκμεταλλευτούν το 2ο πτυχίο τους όσοι έχουν αλλά μέχρι εκεί. Διότι αν αρχίσουμε να παίρνουμε και να δίνουμε μαθήματα με τους μαθηματικούς είμαστε χαμένοι από χέρι, όχι μόνο επειδή είμαστε λιγότεροι αλλά και επειδή αυτοί έχουν πιο ισχυρές ενώσεις.
   Αλλά ας υποθέσουμε για μια στιγμή ότι οι μαθηματικοί μας δίνουν μαθηματικά και εμείς τους δίνουμε μαθήματα πληροφορικής. Τι πιστεύετε ότι θα γίνει? Έχετε την ψευδαίσθηση ότι θα μας δώσουν κατεύθυνση? Τις γεωμετρίες θα πάρουμε και γενικότερα ότι μαθηματικά θέλουν να αποφύγουν. Αυτοί όμως θα ζητήσουν την ΑΕΠΠ και να είστε βέβαιοι για αυτό. Και με τι επιχείρημα? Θα πουν ότι "Αφού έχω κατεύθυνση μαθηματικά παίρνω και το ΑΕΠΠ  για να μην έχω πολλά κενά και να φεύγω και νωρίς και πάρε εσύ την Γεωμετρία της Α' και θα έρχεσαι αργότερα" και φυσικά θα συμφωνήσει και ο προγραμματιστής (γιατί θα του βγαίνει το πρόγραμμα μια χαρά) και ο διευθυντής, και άντε γεια

 
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

_pali_

Σαββατοκύριακο στη ΝΕΤ
Ok.
Το είπε σήμερα στην παραπάνω εκπομπή πως εκπαιδευτικός που έχει δύο πτυχία θα υπάρχει η δυνατότητα να απασχολείται και στις δύο ειδικότητες.
Τα λόγια της ήταν αυτά. (στην συγκεκριμένη δήλωση δεν ξεκαθάρισε το μεταπτυχιακό σε κάποια ειδικότητα)

pgrontas

Παράθεση από: _pali_ στις 18 Απρ 2010, 10:25:08 ΠΜ
Σαββατοκύριακο στη ΝΕΤ
Ok.
Το είπε σήμερα στην παραπάνω εκπομπή πως εκπαιδευτικός που έχει δύο πτυχία θα υπάρχει η δυνατότητα να απασχολείται και στις δύο ειδικότητες.
Τα λόγια της ήταν αυτά. (στην συγκεκριμένη δήλωση δεν ξεκαθάρισε το μεταπτυχιακό σε κάποια ειδικότητα)
To είδα κι εγώ. Μάλλον τα μαθηματικά είναι ευσεβείς πόθοι και η δική μας δεύτερη ειδικότητα θα είναι η ψηφιακή λάντζα, όπως ειπώθηκε νωρίτερα.
Επίσης πρέπει να σημειώσουμε την μαχητικότητα των δημοσιογράφων που στρίμωξαν την υπουργό στη γωνία με τις πάσες (συγγνώμη ερωτήσεις) που της έκαναν...
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

za√‘ag

Παράθεση από: pgrontas στις 18 Απρ 2010, 11:07:09 ΠΜ
To είδα κι εγώ. Μάλλον τα μαθηματικά είναι ευσεβείς πόθοι και η δική μας δεύτερη ειδικότητα θα είναι η ψηφιακή λάντζα, όπως ειπώθηκε νωρίτερα.
Επίσης πρέπει να σημειώσουμε την μαχητικότητα των δημοσιογράφων που στρίμωξαν την υπουργό στη γωνία με τις πάσες (συγγνώμη ερωτήσεις) που της έκαναν...


Έγραψα ηλεκτρονική λάντζα .... είναι πιο γενική και τεχνική λέξη (πχ δεν γράφτηκε καλά το CD ...αλλά και το USB δεν κάνει καλή επαφή .... το τροφοδοτικό του διαδραστικού πίνακα τα φτυσε .... κλπ)

Και η ζωή τραβάει την ανηφόρα....
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

iliasthes

Αυτό ίσως θα μπορούσε να οδηγήσει μελλοντικά, όσοι συνάδελφοι ΠΕ19 διορίστηκαν με σεμινάρια, να μπορούν να διδάξουν το αντικείμενο του βασικού τους πτυχίου. Βέβαια διδάσκοντας 15 χρόνια ήδη Πληροφορική, δεν ξέρω κατά πόσο οι ίδιοι θα θέλανε κάτι τέτοιο, και μην ξεχνάτε πως θα διαμορφωθούν οι σχέσεις μεταξύ των συναδέλφων, όταν κάποιος θα βγάζει από το μανίκι του δεύτερο πτυχίο και θα τρώει τις ώρες από κάποιον άλλο.