Καθιέρωση 2ης ειδικότητας εκπαιδευτικού (μήπως και στην Πληροφορική;)

Ξεκίνησε από Wizard, 15 Απρ 2010, 06:30:08 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Wizard

Στο προσχέδιο νόμου αναφέρεται: Καθιέρωση της δεύτερης ειδικότητας του εκπαιδευτικού στις περιπτώσεις που δεν καλύπτεται το υποχρεωτικό ωράριο των εκπαιδευτικών

Συνάδελφοι, μήπως έχουμε παραβλέψει αυτό το θέμα;
Θα είναι πάρα πολλοί αυτοί που θα θελήσουν να συμπληρώσουν ωράριο με Πληροφορική, είτε λόγω πιστοποίησης είτε λόγω μεταπτυχιακού που απλώς θα έχει στον τίτλο Πληροφορικοί, είτε άλλοι κλάδοι θετικών επιστημών (π.χ. Μαθηματικοί που θεωρούν ότι μπορούν να διδάξουν ΑΕΠΠ).
Αν στην κατάρτιση των ωρών που λείπουν λαμβάνεται υπόψη τέτοια 2η "ειδικότητα", την πατήσαμε!

Ελπίζω για το καλό μας να είμαι απλώς υπερβολικός...

Loukritia

Πιστεύω (είμαι αισιόδοξη) πως η 2η ειδικότητα θα είναι κάτι σαν την 2η ανάθεση. π.χ. ο Μαθηματικός θα έχει δεύτερη ειδικότητα ΠΕ04 και θα μπορεί να διδάξει φυσικοχημείες (το οποίο νομίζω πως γίνεται και τώρα). Το πρόβλημα είναι:
1. Μέχρι τώρα ο Πληροφορικός είχε 2η ανάθεση μόνο την Τεχνολογία Επικοινωνιών. Τώρα τι;;;;
2. Αν επιλέξουν κάποιοι πληροφορική ως 2η ειδικότητα θεωρητικά θα είναι εις βάρος των νέων προσλήψεων αλλά και του κύρους των μαθημάτων μας. Αλίμονο μας όντως!!
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

Wizard

Οι 2ες αναθέσεις υπήρχαν έτσι κι αλλιώς. Προφανώς η "2η ειδικότητα" θα είναι κάτι διαφορετικό, αλλιώς δεν θα το ανακοινώνανε, αλλά δεν μπορώ να εντοπίσω τι διαφορετικό μπορεί να περιέχει.

poursali

Παράθεση από: Wizard στις 15 Απρ 2010, 07:16:17 ΜΜ
Οι 2ες αναθέσεις υπήρχαν έτσι κι αλλιώς. Προφανώς η "2η ειδικότητα" θα είναι κάτι διαφορετικό, αλλιώς δεν θα το ανακοινώνανε, αλλά δεν μπορώ να εντοπίσω τι διαφορετικό μπορεί να περιέχει.

μηπως θα αποκταμε δευτερη ειδικοτητα μετα απο κανα μεγααααααλο σεμιναριο 50 ωρων ή 200 ή ....
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

_pali_

ΠαράθεσηΕπανάσταση

<<Η πρώτη νομοθετική ρύθμιση είναι η επανάσταση του αυτονόητου.
      Όμως οι αλλαγές αυτές που πρέπει να έρθουν φέτος στην τάξη, γιατί θέλω να σας πω ότι φέτος θα πάμε το Σεπτέμβρη με 17 χιλιάδες λιγότερες προσλήψεις ωρομισθίων και αναπληρωτών απ' ότι τις άλλες χρονιές και οι τάξεις θα πρέπει να λειτουργήσουν.
     Το στοίχημα είναι μεγάλο και σημαίνει ότι θα πρέπει να διαχε[color=]ιριστούμε σωστά το ανθρώπινο δυναμικό.
     Δηλαδή να εξαντληθεί το ωράριο, να μπορούν να υπάρξουν υπερωρίες, να μην υπάρχουν υπεράριθμοι, οι αποσπασμένοι να γυρίσουν στις τάξεις τους, να μπορούν να κάνουν δύο αναθέσεις έργου οι εκπαιδευτικοί, δηλαδή να μπορούν να διδάξουν και άλλα μαθήματα εκτός από τη στενή ειδικότητά τους, να μεταφέρουμε εκπαιδευτικούς όπου χρειάζεται από τη δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια, δηλαδή μία καθηγήτρια αγγλικής φιλολογίας να μπορεί να διδάξει στο ολοήμερο όπου κάνει αγγλικά το απόγευμα και όχι να πάρουμε και ωρομίσθιο και να έχουμε και εκπαιδευτικό που δε συμπληρώνει τις ώρες του.>>
Ως  δεύτερη ειδικότητα το παραπάνω ψιλοκαταλαβαίνω.  Δηλαδή την δεύτερη και τρίτη ανάθεση.

ΠαράθεσηΩράριο
<<Εξάντληση του ωραρίου. Κανένας εκπαιδευτικός δεν μπορεί να μην εξαντλεί το ωράριό του.
Υπάρχουν όμως πολύ μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών οι οποίοι δεν εξαντλούν αυτό το ωράριο.
Ιδιαίτερα να σας πω στην τεχνική εκπαίδευση έχουμε ένα 20% υπεραρίθμων οι οποίοι δεν έχουν καθόλου ωράριο, για να καταλάβουμε για τι κατάσταση μιλάμε.
Γιατί θα σας πω παράδειγμα φετινό, εκπαιδευτικός μετακινείται γιατί έχει ένα έντονο κοινωνικό πρόβλημα. Στη θέση αυτή δεν κάνει ο διευθυντής αναπλήρωση από υπεράριθμο που υπήρχε αλλά προκηρύσσει αναπληρωτή. Μπαίνει ο αναπληρωτής, έχει επ' επαπειλούμενη κύηση, φεύγει αμέσως. Με το που διορίζεται έχει επ' επαπειλούμενη κύηση.
Κι έχουμε για μία θέση τρεις φορές να την πληρώνουμε.>>

..κάπως έτσι φτάσαμε ίσως εδώ που φτάσαμε σαν Ελλάδα.


gthal

Τι ακριβώς εννοείτε "την πατήσαμε" ή "αλίμονό μας" ;
Από τι κινδυνεύουν οι διορισμένοι καθηγητές πληροφορικής;
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

P.Tsiotakis

και εγώ ως άπλωμα των αναθέσεων μαθημάτων το αντιλαμβάνομαι

Wizard

Παράθεση από: gthal στις 16 Απρ 2010, 01:40:37 ΠΜ
Τι ακριβώς εννοείτε "την πατήσαμε" ή "αλίμονό μας" ;
Από τι κινδυνεύουν οι διορισμένοι καθηγητές πληροφορικής;

Μέχρι τώρα, οι 2ες αναθέσεις σχετίζονταν με το κύριο αντικείμενό, δηλαδή με την κύρια ειδικότητα (π.χ. Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή μπορούν να διδάξουν ως 2η ανάθεση οι φιλόλογοι, Ιστορία οι των ξένων γλωσσών, Μαθηματικά οι Φυσικοί κλπ). Δεν χρειαζόσουν άλλα προσόντα ή σπουδές για την 2η ανάθεση.
Τώρα μιλάνε για 2η ειδικότητα. Αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι π.χ. Μαθηματικός (κύρια ειδικότητα) με μεταπτυχιακό στην Πληροφορική ή ακόμα χειρότερα ECDL (2η ειδικότητα). Έτσι, αν λείπουν ώρες Πληροφορικής σε ένα σχολείο και ο συγκεκριμένος Μαθηματικός δεν συμπληρώνει ωράριο, θα μπορεί να πάρει τις ώρες αυτές.
Γιατί στο προσχέδιο αναφερόταν: "Για τις περιπτώσεις που δεν καλύπτεται το υποχρεωτικό ωράριο των εκπαιδευτικών αλλά και για να αξιοποιούνται τα επιπλέον προσόντα και οι άλλες σπουδές των διδασκόντων, εφαρμόζονται οι διαδικασίες της δεύτερης ανάθεσης και καθιερώνεται η δεύτερη ειδικότητα του εκπαιδευτικού."
Τι λέτε;

gthal

Παράθεση από: Wizard στις 16 Απρ 2010, 10:36:38 ΠΜ
Έτσι, αν λείπουν ώρες Πληροφορικής σε ένα σχολείο και ο συγκεκριμένος Μαθηματικός δεν συμπληρώνει ωράριο, θα μπορεί να πάρει τις ώρες αυτές.
Αλλά δεν εξυπακούεται ότι ο Πληροφορικός θα έχει συμπληρώσει το ωράριό του; Αυτό δεν καταλαβαίνω. Κινδυνεύει να του πάρουν ώρες για να τις δώσουν σε άλλον;
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

adam

Συνάδελφοι καλημέρα
Σε σχέση με το θέμα της 2ης ειδικότητας ώστε να συμπληρώνουν ωράριο όλοι. Εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι θα εκμεταλλευτούν τα 2α πτυχία που έχουν πολλοί συνάδελφοι στην εκπαίδευση καθώς και τα μεταπτυχιακά, που είναι τίτλοι σπουδών και όχι τίτλοι πιστοποίησης (π.χ. ECDL που αναφέρθηκε ή σεμινάρια κάποιων ωρών στην Πληροφορική). Υπάρχει παράδειγμα συναδέλφου που έχει πτυχίο Φυσικών Επιστημών και Θεολογικής. Σε αυτό το άτομο θα μπορούσε να ανατεθεί εκτός από το μάθημα της Φυσικής και το μάθημα των Θρησκευτικών, ώστε να μην προσλάβουν Θεολόγο!
Είναι μήπως χαζή ή καλόπιστη η σκέψη μου? Διορθώστε με αν κάνω λάθος

Wizard

Παράθεση από: gthal στις 16 Απρ 2010, 11:20:44 ΠΜ
Αλλά δεν εξυπακούεται ότι ο Πληροφορικός θα έχει συμπληρώσει το ωράριό του; Αυτό δεν καταλαβαίνω. Κινδυνεύει να του πάρουν ώρες για να τις δώσουν σε άλλον;

Φυσικά θα έχει συμπληρώσει το ωράριό του. Δεν αναφέρομαι στους εκπαιδευτικούς με οργανική που υπηρετούν στο σχολείο, αλλά στα κενά που θα έχει το κάθε σχολείο.

VAIOS

Εγώ πάντως σκέφτομαι θετικά  8) και πιστέυω ότι θα πάρουμε ως δευτερη ανάθεση και τα μαθηματικά, γιατί όχι.  ;)

pgrontas

Αυτό που νομίζω ότι πρέπει να κυνηγήσουν οι ενώσεις μας είναι αυτό που λέει ο VAIOS. Αν όλοι (ανεξαρτήτως δεύτερου πτυχίου και μεταπτυχιακού) αποκτήσουν δεύτερη ειδικότητα, πρέπει και εμείς να κυνηγήσουμε τα μαθηματικά.
Από την άλλη δεν θεωρώ ότι κινδυνεύουμε να χάσουμε ώρες, με το να μας πάρουν μαθήματα. Αυτό θα μπορούσε να γίνει σε κάποιο σχολείο που δεν υπάρχει πληροφορικός. Αυτό δεν συμβαίνει πουθενα. Το αντίθετο μάλιστα. Παντού περισσεύουμε. Οπότε στα μαθήματα της πληροφορικής θα εξακολουθεί να προηγείται ο πληροφορικός.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Δε νομίζω ότι συντρέχει λόγος ανησυχίας. Ήδη είμαστε πολλοί και περισσεύουμε. Πάντως αν θεσμοθετηθεί 2η ειδικότητα, εγώ θα επιδιώξω να γίνω γυμναστής ή θεολόγος. Μη με κρίνετε από τη φάτσα γαϊδάρου που έχω. Μου πάνε και τα δύο!
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

achilleasgr

μακάρι να μας έδιναν ως 2η ανάθεση Μαθηματικά άλλωστε τόσα μαθήματα μαθηματικών είχαμε στο πανεπιστήμιο...σε δημοτικό και γυμνάσιο άνετα τα καταφέρνουμε