Αλλαγή ύλης στην Τεχνολογία Επικοινωνιών!

Ξεκίνησε από Wizard, 04 Σεπ 2009, 05:08:09 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

pgrontas

Νομίζω ότι εδώ (και όχι μόνο) ταιριάζει το ρητό: Ποτέ μην αποδίδεις δόλο σε ό,τι μπορεί να εξηγηθεί επαρκώς με την βλακεία.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

andreas_p

μπορεί να εξηγηθεί επαρκώς με την βλακεία.

Άντε πάλι ...

http://www.alfavita.gr/OdigosEkpaideytikou/od5_9_9_40809.php

σελ. 70-71 !

lp

Μα γιατί πνιγόμαστε σε μια κουταλιά νερό; Πρώτα από όλα το μάθημα το έχουμε δεύτερη ανάθεση. Άρα συμπληρώνουμε με την πρώτη και καθαρίσαμε... Ας ψάξουν να βρουν φυσικούς-ραδιοηλεκτρολόγους να το κάνουν. Δυστυχώς έτσι θα την πληρώσουν οι νέοι συνάδελφοι  >:D

Από την άλλη η παλιότερη ύλη ήταν απαράδεκτη έτσι και αλλιώς, τώρα βάλανε και μερικά ενδιαφέροντα πραγματάκια. π.χ. φωτογραφία. Δική μου πρόταση:
Αν το θέλουμε το παίρνουμε και δίνουμε βάση μόνο σε ότι νομίζουμε εμείς. Εγώ σκέφτομαι να πάρω ένα τμήμα φέτος μόνο και μόνο για την φωτογραφία και τον σχεδιασμό...

Να πω σε αυτό το σημείο ότι ο σύμβουλος της περιοχής μας δεν ασχολείται με το μάθημα γιατί πολύ απλά και βολικά λέει ότι δεν πρέπει να έχουμε σχέση με αυτό.
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

Καρκαμάνης Γεώργιος

O Παναγιώτης δίνει ωραίες ιδέες.....:
Παράθεσηκαι ανάπτυξη εφαρμογών

Παράθεσητο βιβλίο ύλης τα έχει όλα κομπλέ

στον προγραμματισμό ύλης, θα δώσω τον περσινό, με το 1/3 της ύλης
λυπάμαι αλλά δεν προλαβαίνω

ας τις ακολουθήσουμε.

ΠαράθεσηΑν πρέπει για κάτι να παλέψουμε είναι να φύγει από τις αίθουσες αυτό το περιοδικό εικοσαετίας που κάποιοι βάφτισαν βιβλίο και να αντικατασταθεί από ένα μάθημα δικής μας ανάθεσης. Κατά την γνώμη μου αυτό που πρέπει να γίνει είναι να αλλάξει η ύλη, το όνομα και το βιβλίο της ΑΕΠΠ και να διδαχθεί σαν ισάξιο μάθημα κατεύθυνσης από την Β. Λυκείου. Αυτό που συμβαίνει με την τεχνολογία επικοινωνιών είναι ντροπή και η ευθύνη ανήκει σε αυτούς που "σχεδίασαν" και διατήρησαν αυτό το μάθημα.
Συμφωνώ μαζί σου άλλα δε νομίζω να γίνει καμία αλλαγή, μέχρι τις επικείμενες αλλαγές στο Λύκειο(δεν ξέρω όμως πότε θα γίνουν αυτές)

P.Tsiotakis


sstergou

Έχει κανείς επίσημη ενημέρωση για το θέμα;
Είναι όντως λάθος;

andreas_p

ΝΑΙ !

Πήρα απάντηση (με mail) από Σύμβουλο (φυσικός ραδιοηλεκτρολόγος ή ηλεκτρονικός μηχανικός).

Το ΥΠΕΠΘ ... έκανε λάθος.

ΥΛΗ  : Κεφ. 1,2,3,7,16,17,18.

sstergou


Laertis

Μα είναι δυνατόν να κάνει λάθος κοτζαμάν Υπουργείο ... μάλλον κάνει λάθος ο σύμβουλός σου Ανδρέα  ;D
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

andreas_p


Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 14 Σεπ 2009, 02:35:25 ΜΜ
τι έγινε με το βιβλίο Γιώργο, βγήκε?
Δυστυχώς Παναγιώτη, το βιβλίο δεν έχει εκδοθεί. Ενώ θα έπρεπε ήδη να έχει κυκλοφορήσει, αλλά....... καθυστερεί.

andreas_p

Μαρούσι, 14-10-2009
Αριθ. Πρωτ.  126466/Γ2

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ  της  97962/Γ2/12-08-09

Εξεταστέα  : Κεφ. 1,,2,3,7,16,17,18

indigo

ΘΕΜΑ : Καθορισμός και διαχείριση διδακτέας ύλης Θετικών Μαθημάτων, των Α΄ Β΄ και Γ΄ 
               τάξεων Ημερήσιου και Εσπερινού Γενικού Λυκείου, για το σχολικό έτος 2010–11.

Μαρούσι               15-09-2010           
Αριθ. Πρωτ            114361/Γ2

Τεχνολογία Επικοινωνιών Τεχνολογικής Κατεύθυνσης


Περιεχόμενο
Κεφάλαια Σχολικού Εγχει-ρίδιου   Διδακτέα ύλη
(σελίδες βιβλίου)   
Παρατηρήσεις
Κεφάλαιο 1: Η κατανόηση των συστημάτων επικοινωνι-ών   6-21   Παραμένει ως έχει
Κεφάλαιο 2: Οι μεταβολές ως χαρακτηριστικό γνώρισμα της τεχνολογίας επικοινωνιών   22-39   Παραμένει ως έχει
Κεφάλαιο 3: Οι επιπτώσεις της τεχνολογίας επικοινω-νιών   40-55   Παραμένει ως έχει
Κεφάλαιο 6: Οι εφαρμογές των υπολογιστών   121-126 μέχρι και το σύστημα των πιστωτικών καρ-τών   
Προστίθενται σελ.121-126
Κεφάλαιο 7: Αρχές τεχνικού σχεδιασμού   ___   Αφαιρείται το Κεφάλαιο 7
Κεφάλαιο 16: Αρχές επικοι-νωνίας με ήχο και εικόνα   366-377   Παραμένει ως έχει
Κεφάλαιο 17: Εξοπλισμός ήχου και εικόνας   378-400 μέχρι και τους δίαυλους με-τάδοσης *   Αφαιρούνται οι σελί-δες
400-406
Κεφάλαιο 18: Εφαρμογές συστημάτων ήχου και εικόνας   408-414 μέχρι και την Αμφίδρομη επικοινωνία *   Αφαιρούνται οι σελί-δες
414-426
*Περιλαμβάνεται και η επανάληψη του Κεφαλαίου που αναφέρεται στη σχετική ύλη.

Παρατηρήσεις
Στο Κεφάλαιο 6 να προστεθούν οι σελίδες 121-126, οι οποίες αναφέρονται σε FAX, συστήματα σχεδίασης στη βιομηχανία, ραβδωτό κώδικα και πιστωτικές κάρτες.
Το Κεφάλαιο 7 αφαιρείται ολόκληρο. Αναφέρεται σε εισαγωγικές θεωρητικές έννοιες σχετικά με το Τεχνικό Σχέδιο. Η ενότητα αυτή απαιτεί την πρακτική άσκηση των μαθητών και όχι μόνο τη θεωρητική παρουσίαση που επιβάλλει το πλαίσιο του μαθήματος.
Στις ενότητες του Κεφαλαίου 16, οι οποίες αναφέρονται στον Ηλεκτρομαγνητισμό, στην Επαγωγή και στο Εναλλασσόμενο ρεύμα, θα πρέπει να γίνει μια σύνδεση με αντίστοιχες ενότητες που δι-δάσκονται στη Φυσική Β' Τάξης. Βασικός στόχος είναι οι μαθητές να κατανοήσουν τις έννοιες αυ-τές, ώστε να επικεντρωθούν στις αρχές επικοινωνίας που ακολουθούν.
Στα Κεφάλαια 17 και 18 αφαιρούνται οι ενότητες, οι οποίες αναφέρονται σε συσκευές που δεν χρησιμοποιούνται σήμερα (π.χ. γραμμόφωνο, μαγνητόφωνα).

dkonetas

Δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο ασχολείται κάποιος με την τυπική ύλη του μαθήματος . Το σωστότερο για τους μαθητές είναι να διδάσκουμε αυθαιρετώντας πραγματικά σύγχρονη ύλη τεχνολογίας επικοινωνιών.
Όσο και αν αυτό ακούγεται περίεργο είναι κρίμα - και μάλλον πιό βολικό για ημιμαθείς- να ακολουθεί κάποιος την ύλη που αναφέρεται στο συγκεκριμένο βιβλίο.  (για προτάσεις σχετικά με το πως πρέπει να διατεθεί ο συγκεκριμένος διδακτικός χρόνος υπα΄ρχει και άλλο Thread στο: https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2826.0 )