ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΩΣ ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΤΑ ΛΥΚΕΙΑ

Ξεκίνησε από pthomop, 24 Μαρ 2009, 11:03:07 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

pentsas

Καλά τα λες evry.
Αλλά και πάλι το μήνυμά σου δεν είναι καθόλου ενωτικό.
Εγώ θα μπορούσα να προσθέσω και άλλα σε σχέση με την επιλογή των συμβούλων αλλά δε θα το κάνω.
Δε θα το κάνω γιατί θα μπορούσα να γίνω ακόμα πιο "ενωτικός".

Όλοι μπορούν να προσφέρουν (εφόσον το θέλουν φυσικά).

Nikosn

Circle, ζητάω συγνώμη δημοσίως αν σε προσέβαλα λόγω γενίκευσης αυτού που είπα, σίγουρα υπάρχουν και συνάδελφοι δίχως πτυχίο πληροφορικής οι οποίοι θέλουν και προσπαθούν και τα καταφέρνουν πολύ καλά στη διδασκαλία της πληροφορικής αλλά θεωρώ πως η πλειοψηφια δεν προσπαθεί.
   Τέλος πάντων μάλλον κακώς το είδα από αυτή την πλευρά, αλλά δε μπορούσα να το παραβλέψω αυτό διότι έχω αρκετά αρνητικά παραδείγματα. Λοιπόν η ομάδα που είπα να φτιάξουμε αναφέρεται σε ¨ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ και όχι σε αυτούς που μονίμως "διδάσκουν" ιντερνετ....(χωρις να με ενδιαφέρει το πτυχίο τους, ακόμη και αν εχουν πτυχιο πληροφορικής  και δεν ενδιαφέρονται να προσφερουν στην εκπαίδευση τι να τους κανουμε σε μια ομαδα προσπάθειας για κατι καλύτερο σχετικα με τα μαθηματα πληροφορικης.
Η γνώση κατακτάται μέσα από τα λάθη μας

pentsas

#32
" Τώρα αν θέλετε να μιλήσουμε για το ποιος μπορεί και ποιος όχι να διδάξει πληροφορική στα σχολεία τότε να τα βάλουμε όλα στα τραπέζι. Δηλαδή εμένα προσωπικά δεν μπορεί κανείς να με πείσει ότι ένας απόφοιτος κάποιου περιφερειακού ΤΕΙ που τυχαίνει να έχει και τον όρο "Πληροφορική" στον τίτλο του ξέρει περισσότερα από έναν απόφοιτο του μαθηματικού Αθήνας που έχει πάρει όλα τα μαθήματα που προσφέρει το μαθηματικό για την πληροφορική και έχει και μεταπτυχιακό στην πληροφορική.  Μάλιστα αυτός ο μαθηματικός έχει πάρει περισσότερα μαθήματα πληροφορικής από έναν ηλεκτρολόγο μηχανικό που έχει επιλέξει την κατεύθυνση της ενέργειας στο πολυτεχνείο και ο οποίος έχει τα ίδια δικαιώματα με έναν απόφοιτο πληροφορικής."

Συνάδελφε... είναι πολύ εύκολο για μένα (τον απόφοιτο του ΤΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ) να παραχωρήσω την θέση μου σε κάποιον περισσότερο άξιο.
Δε θα το κάνω όμως, και ξέρεις γιατί.
Καλύτερα να πολεμάς με ένα τουφέκι, παρά να έχεις τανκ και να το γυαλίζεις.
Έλεος με την υπεροψία.
Την βαρέθηκα.


Σημ. Θα παρακαλούσα λοιπόν να είσαστε περισσότερο προσεκτικοί στα γραφόμενά σας (ιδιαίτερα όταν είσαστε γενικοί διαχειριστές).
Είναι πολύ εύκολο να διώξεις πολλούς  απο μια συλλογική προσπάθεια. Είναι όμως πολύ δύσκολο να κερδίσεις έστω και έναν. (βασική παιδαγωγική αρχή).
Διότι πάνω απ' όλα είμαστε δάσκαλοι (σε κοινή θέα).

Nikosn

Ωραία ενότητα εχουμε. Καταλάβατε τώρα τι φταίει?
Εγω πάντως ξεκίνησα λεγοντας πως όσοι μιλαμε εδω ενδιαφερομαστε!
Μετα άρχισαν οι παρεξηγήσεις (ναι εγω τις προκαλεσα).
Συμφωνω με όλους σας πάντως αλλά και με κανένα.
  Να πω λοιπόν πως επειδή δε διδασκουμε σε κανα πανεπιστημιο αυτο που παιζει το μεγαλύτερο ρολο είναι το ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ για διδασκαλια και όχι οι γνωσεις.
Λοιπόν επειδή εγώ ξεκίνησα αυτη τη συζητηση νοιωθω όπως όταν διδάσκω την ΑΕΠΠ και βάζω τα παιδια να κανουν κάτι και να βρουν μονα τους τη λυση, μονο που εδώ είμαι και γω στη θεση του μαθητη!
   Ελπίζω μετα από αυτη τη συζήτηση να καταλάβουμε όλοι μας την αιτια και να προσπαθησουμε να την καταπολεμήσουμε
Η γνώση κατακτάται μέσα από τα λάθη μας

Circle

Παράθεση από: Νάννος Νίκος στις 22 Νοε 2009, 10:59:25 ΜΜ
Circle, ζητάω συγνώμη δημοσίως αν σε προσέβαλα ...

Αγαπητέ συνάδελφε, δεν με προσέβαλες εμένα προσωπικά. Το γράφω και στην πρώτη απάντησή μου, ότι  είμαι αντίθετη με τέτοιες λογικές.  Να θεωρήσουμε όμως ότι έχει λήξει αυτό το σημείο μετά και την δεύτερη τοποθέτηση σου.

Στις άλλες τοποθετήσεις, εγώ τουλάχιστον δεν αισθάνομαι ούτε ανώτερη ούτε κατώτερη από άλλο συνάδελφο και δεν εξέφρασα κάτι ενάντια στην ενότητα του κλάδου.  Ίσα ίσα θεωρώ τους διαχωρισμούς απαράδεκτους (το έχω ξαναγράψειί στην πρώτη απάντησή μου).  Δεν είπα ποτέ τι έχω σπουδάσει και δεν έχει σημασία (για εσάς) είμαι απλά δασκάλα στην κατηγορία ΠΕ19 - ΠΕ20.

Ας λήξει εδώ το θέμα των πτυχίων και των διαχωρισμών και ας γίνουν προτάσεις προς την κατεύθυνση της ουσίας του μαθήματος, έτσι όπως το βλέπει και το ζει ο καθένας.


evry


Δεν είναι θέμα υπεροψίας. Δεν γενίκευσα για τα ΤΕΙ γενικά, αλλά για συγκεκριμένα περιφερειακά ΤΕΙ τα οποία έχουν εξαιρετικά χαμηλό επίπεδο, όπως άλλωστε συμβαίνει τελευταία και με αρκετά ΑΕΙ. Απλά επειδή συνήθως τα περισσότερα ΤΕΙ έχουν χαμηλότερη βάση προσελκύουν και χαμηλότερου επιπέδου φοιτητές. Αν εξαιρέσεις τα 3 παλιά ΤΕΙ (Αθήνας, Θεσσαλονικής , Πειραιά) που έχουν καλό επίπεδο και καλό πρόγραμμα σπουδών οι υπόλοιπες νεοσύστατες σχολές πιστεύεις ότι έχουν το ίδιο επίπεδο? Για να μην μιλήσω για το πρόγραμμα σπουδών τους το οποίο είναι λίγο απ'όλα (πληροφορική, διοίκηση, οικονομικά κλπ) και ότι κάτσει.
  Τους έβαλαν έναν πιασιάρικο τίτλο με τη λέξη πληροφορική ή παραγωγό της και τους έδωσαν και τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με τους απόφοιτους των άλλων τμημάτων πληροφορικής.
   Δεδομένου ότι οι περισσότεροι φοιτητές μπαίνουν σε αυτές τις σχολές με βαθμολογίες γύρω στο 9-12 με τα σημερινά δεδομένα (και θέματα) δε σημαίνει ότι το επίπεδο είναι χαμηλότερο από άλλες χρονιές? Σκέψου επίσης ότι οι καλοί φοιτητές που διάλεγαν παλιά ένα τέτοιο ΤΕΙ τώρα (λόγω του κομπλεξισμού της ελληνικής κοινωνίας) θα επιλέξουν κάποιο ΑΕΙ. Μην ξεχνάμε ότι τα ΑΕΙ έχουν πολλαπλασιαστεί ενώ ο αριθμός των υποψηφίων έχει μείνει σχεδόν ο ίδιος. Αυτό σημαίνει ότι αυτοί που με τις δέσμες δεν μπορούσαν να μπουν σε καμία σχολή τώρα μπαίνουν σε αυτές με την πιο χαμηλή βάση.
Επίσης χωρίς αυτό να αποδεικνύει αυτά που λέω, είναι όμως μια ένδειξη, στον τελευταίο ΑΣΕΠ έδωσαν πάνω από 2000 απόφοιτοι ΤΕΙ. Ξέρεις πόσοι πέρασαν τη βάση? μόνο 37!!!! Αυτό δε λέει κάτι?

  Αν πιστεύεις ότι ο παραπάνω συλλογισμός μου έχει κάπου λάθος, ή λέω κάτι παράλογο μπορείς να το επισημάνεις αλλά αυτό που είπες περί υπεροψίας δεν το δέχομαι σε καμία περίπτωση. Με τον ίδιο τρόπο που μίλησα για κάποια ΤΕΙ μίλησα και για τους ΗΜΜΥ που δεν έχουν πάρει τη ροή ΗΥ.

   Πάντως καλό το ενδιαφέρον αλλά αυτό συνοδεύεται συνήθως από τις γνώσεις. Ξέρεις κάτι καλά επειδή σε ενδιαφέρει. Αν δεν σου αρέσει δεν θα κάτσεις να ασχοληθείς. Άρα δεν θα μπορέσεις και να το μεταδώσεις στα παιδιά. Η σχέση ενδιαφέροντος - γνώσεων είναι αμφίδρομη

Παράθεση από: pentsas στις 22 Νοε 2009, 11:03:40 ΜΜ
Συνάδελφε... είναι πολύ εύκολο για μένα (τον απόφοιτο του ΤΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ) να παραχωρήσω την θέση μου σε κάποιον περισσότερο άξιο.
Δε θα το κάνω όμως, και ξέρεις γιατί.
Καλύτερα να πολεμάς με ένα τουφέκι, παρά να έχεις τανκ και να το γυαλίζεις.
Έλεος με την υπεροψία.
Την βαρέθηκα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pentsas

NO PULSE ____________________________________________

I' m going out of this for ever.

Πάω να μελετήσω κηπουρική στο ελεύθερο του χρόνου μου.
Χάρηκα που τα είπαμε.
Αυτό είναι το τελευταίο μου μήνυμα.
Ελπίζω το ΣΤΕΚΙ να αποβάλει και τα τελευταία στεγανά και να συνεχίσει να βοηθά καθηγητές και μαθητές.

evry

Παράθεση από: pentsas στις 23 Νοε 2009, 12:08:23 ΠΜ
Ελπίζω το ΣΤΕΚΙ να αποβάλει και τα τελευταία στεγανά και να συνεχίσει να βοηθά καθηγητές και μαθητές.

Οι απόψεις όπως είπα και πριν είναι προσωπικές
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

alkisg

Παράθεση από: pentsas στις 22 Νοε 2009, 11:03:40 ΜΜ
Σημ. Θα παρακαλούσα λοιπόν να είσαστε περισσότερο προσεκτικοί στα γραφόμενά σας (ιδιαίτερα όταν είσαστε γενικοί διαχειριστές).
Είναι πολύ εύκολο να διώξεις πολλούς  απο μια συλλογική προσπάθεια. Είναι όμως πολύ δύσκολο να κερδίσεις έστω και έναν.
Το στέκι είναι ένας χώρος συζητήσεων. Ανεξάρτητα από το ρόλο του (διαχειριστής, συντονιστής, ομάδες κτλ) ο καθένας εδώ έχει κάποια προσωπική γνώμη και είναι ελεύθερος να την εκφράσει. Δεν απαιτείται από τους διαχειριστές να έχουν "ορθότερες" απόψεις από τους υπόλοιπους - δεν έχουμε καν μέτρο σύγκρισης για κάτι τέτοιο.
Αν κάποιος προσβληθεί από κάποιο μήνυμα, αρκεί να πατήσει το link "αναφορά στο συντονιστή", και η ομάδα διαχείρισης θα κοιτάξει να λύσει το πρόβλημα. Δεν έχει σημασία αν αυτός που δημιούργησε το πρόβλημα είναι διαχειριστής. Αν π.χ. κάποτε η ομάδα διαχείρισης μου πει ότι κάπου παραφέρθηκα, και μια συγνώμη δεν είναι αρκετή, δεν θα έχω πρόβλημα να αναλάβει άλλος το administration.

Όμως, θα υπάρξουν και μηνύματα με τα οποία έχουμε 100% αντίθετη άποψη αλλά δεν είναι προσβλητικά. Σ' αυτά οι διαχειριστές δεν πρέπει να παρέμβουν, αλλιώς τίθεται χειρότερο ζήτημα, της μη ελευθερίας του λόγου. Σ' αυτά τα μηνύματα οι ίδιοι οι συμμετέχοντες μπορούν είτε να κάνουν αυτό που είπες, "Καλύτερα να πολεμάς με ένα τουφέκι, παρά να έχεις τανκ και να το γυαλίζεις.", είτε αυτό που έκανες, δηλαδή να αποσύρονται από τη συζήτηση. Ο καθένας μπορεί ελεύθερα να εκφράσει την άποψή του ή να φύγει ή να ξαναέρθει όποτε θέλει (btw όμως αν θέλετε μη διαγράφετε τους λογαριασμούς σας εκτός αν είστε 100% σίγουροι ότι δεν θα ξαναεπιστρέψετε· είναι δύσκολο διαχειριστικά να ξανααποδώσεις τα μηνύματα του παλιού λογαριασμού σε κάποιον νέο).

Ευτυχώς, στα 7 χρόνια λειτουργίας του, το στέκι σπάνια βίωσε τέτοια προβλήματα (πρέπει να είναι η 3η φορά που κάποιος φεύγει από το στέκι, αν δεν απατώμαι, ενώ ο ένας έχει επιστρέψει...). Και νομίζω ότι το γεγονός ότι έχουμε ελάχιστα προβλήματα ενώ είμαστε εκατοντάδες άτομα που συζητάμε εδώ μέσα, ε, σημαίνει ότι κάπως ενωμένοι είμαστε σαν ειδικότητα και καλές είναι οι συζητήσεις μας εν γένει... έχω δει πολλούς συλλόγους καθηγητών να έχουν πολύ περισσότερα προβλήματα σε διάστημα μιας ώρας απ' ότι είχε το στέκι όλα αυτά τα χρόνια. Μην υποτιμάμε δηλαδή τους εαυτούς μας... ;)

toufeki

Πρώτα να πώ ότι ζητώ συγνώμη για την αναστάτωση (τεχνική) που προκάλεσα.
Ο alkisg με έπεισε να μην αφήσω τα όπλα.
Παραδέχομαι ότι λειτούργησα παρορμητικά, αλλά άνθρωπος είμαι και γώ.

"θα υπάρξουν και μηνύματα με τα οποία έχουμε 100% αντίθετη άποψη αλλά δεν είναι προσβλητικά."

Κανείς δε μπορεί να ξέρει πότε και πόσο ένα μήνυμα μπορεί να προσβάλει.

Παρών λοιπόν και γώ ως toufeki αυτή τη φορά. (αν είμαι ευπρόσδεκτος φυσικά)



evry

Παράθεση από: toufeki στις 23 Νοε 2009, 09:25:23 ΠΜ
Κανείς δε μπορεί να ξέρει πότε και πόσο ένα μήνυμα μπορεί να προσβάλει.
Πες μου ποιο ακριβώς κομμάτι του μηνύματος σε προσέβαλε και αν είναι έτσι θα σου ζητήσω συγγνώμη.  Αν θες στείλε μου pm για να μην κουράζουμε αυτούς που διαβάζουν το φόρουμ

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

za√‘ag

Δεν ξέρω κατά πόσο είμαι εντός θέματος αλλά διαβάζοντας το topic έχω κάποιες "ενστάσεις/απορίες"

Δηλ.

-- Για ποιο λόγο ένας μαθηματικός/φυσικός/θεολόγος κλπ ο οποίος σπούδασε με οποιοδήποτε τρόπο Πληροφορική και δουλεύει σαν εκπαιδευτικός ΠΕ19/ΠΕ20 μπορεί να μειονεκτεί από ένα "καθαρόαιμο πληροφορικό" ;

-- Και για να ρίξω κι άλλο λάδι στη φωτιά ... ένας διορισμένος ΠΕ19/ΠΕ20 ΧΩΡΙΣ ΑΣΕΠ (της προηγούμενης "συνομοταξίας" ) είναι βέβαιο ότι έχει λιγότερες γνώσεις πληροφορικής ή παιδαγωγικής από ένα "καθαρόαιμο πληροφορικό";

-- Υπάρχει κανένα μέτρο σύγκρισης ή μιλάμε αυθαίρετα;

Στο κάτω-κάτω στα κέντρα λήψης αποφάσεων, για όποια ειδικότητα μιλάμε, βρίσκονται άτομα που ελάχιστες ώρες έχουν διδάξει σε μαθητές και η πλάτη τους είναι γεμάτη με τίτλους και μεταπτυχιακά. Δε νομίζω ότι (σε ότι αφορά στον κλάδο μας) παίρνονται αποφάσεις από θεολόγους ή γυμναστές ... σωστά;

Δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική σε όσα αναφέρθηκαν παραπάνω.

Και για να σταματήσουμε αυτό τον "εμφύλιο" ας βρούμε ένα τρόπο να αποβάλλουμε από τον κλάδο μας αυτούς που αποφασίζουν για μας (δεν ξέρω καν πόσες ενώσεις έχουμε σαν κλάδος) χωρίς καν να μας εκφράζουν αλλά απλά έχουν μια "υψηλή θέση" και είναι παντελώς άσχετοι με τα θέματα που πραγματικά απασχολούν τον κλάδο μας.

Και τελειώνοντας .... (για να πω και την δική μου άποψη)

Άσχετοι με το αντικείμενο που διδάσκουν δεν είναι απαραίτητα αυτοί που δεν έχουν τα "τυπικά προσόντα" αλλά αυτοί που δεν ενδιαφέρονται πραγματικά για το ρόλο τους ως "δάσκαλοι" (εκπαιδευτικοί αν το θέλετε). ΔΥΣΤΥΧΩΣ αδιάφοροι υπάρχουν σε όλες τις ειδικότητες και σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης και (προσωπικά πιστεύω) είναι περισσότεροι από όσο θα ανέμενε κανείς. Και όσο περνάνε τα χρόνια μου στην δημόσια εκπαίδευση διαπιστώνω ότι .... δεν κάνω λάθος (!)

Δυστυχώς το ΑΣΕΠ και κάθε ΑΣΕΠ δεν είναι κριτήριο για το πόσο "καλός δάσκαλος" μπορεί να είναι κάποιος.

Το μεράκι για το λειτούργημά μας (δεν το είδα ποτέ ως "επάγγελμα") δεν μπορεί να στηρίζεται μόνο σε μεταπτυχιακούς τίτλους ή σε άλλα "κρύα χαρτιά" .... έτσι πιστεύω ....

.... αν κάνω λάθος πέστε μου
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

evry

 
   Το πρόβλημα με την "αγάπη" για την εκπαίδευση είναι ότι δεν αποτελεί μετρήσιμο κριτήριο. Καταλαβαίνω ότι ο ΑΣΕΠ ειδικά στο παιδαγωγικό/διδακτικό κομμάτι δεν είναι και ο καλύτερος τρόπος επιλογής αλλά τουλάχιστον στο γνωστικό είναι μια σχετικά αξιοκρατική διαδικασία (θέλω να πιστεύω). Δυστυχώς δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να ξεχωρίσουν κάποιοι αφού δεν μπορούν να γίνουν όλοι εκπαιδευτικοί.
  Σχετικά με αυτό που είπες για το που μπορεί να μειονεκτεί ένας μαθηματικός/φυσικός/θεολόγος σχετικά με έναν που έχει σπουδάσει πληροφορική η απάντηση είναι απλή: Στα περισσότερα. Αυτοί που ασχολήθηκαν από μεράκι με την πληροφορική δεν έχουν το εύρος γνώσεων κάποιου που έχει σπουδάσει πληροφορική. Μπορεί σε 1-2 θέματα να είναι καλύτεροι αλλά δεν έχουν τη συνολική εικόνα της επιστήμης. Το ίδιο ισχύει και για αυτόν που δεν έχει σπουδάσει μαθηματικά, φυσική κλπ. Αυτή είναι κατά τη γνώμη μου η διαφορά. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνει ένας καλός καθηγητής πληροφορικής, πάντα όμως θα μειονεκτεί από έναν εξίσου καλό καθηγητή πληροφορικής που έχει σπουδάσει την συγκεκριμένη επιστήμη.

     Ένα μέτρο σύγκρισης είναι το πρόγραμμα σπουδών που έχει παρακολουθήσει ο κάθε ένας. Δηλαδή τι μαθήματα έχει πάρει. π.χ. κάποιος που δεν έχει κάτσει να υλοποιήσει ένα compiler έστω και σε πολύ απλή μορφή ή δεν ξέρει τα στοιχειώδη της θεωρίας υπολογισμού και της σχεδίασης αλγορίθμων δεν νομίζω ότι μπορεί να θεωρείται πληροφορικός, για τον πολύ απλό λόγο ότι αυτά μαζί με μερικά άλλα μαθήματα συνιστούν τη βάση της επιστήμης της πληροφορικής. Αν δεν ξέρεις τη θεωρητική βάση της επιστήμης σου, τι σόι επιστήμονας είσαι? Εκτός αν συμφωνήσουμε ότι η πληροφορική δεν είναι επιστήμη οπότε εκεί αλλάζει το πράγμα.
   Για το τελευταίο που λες δεν κάνεις λάθος. Φυσικά και τα "κρύα" χαρτιά δεν καθορίζουν ποιος είναι καλός δάσκαλος. Για παράδειγμα πόσους καθηγητές στο πανεπιστήμιο θυμάστε που να έκαναν καλό μάθημα? Και όμως είχαν πολύ καλά χαρτιά.
   Από την άλλη όμως τι προτείνεις να γίνει? Να δηλώνει ο κάθε ένας ότι θέλει? Το βασικό πτυχίο δεν είναι ένα βασικό κριτήριο?
   
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

za√‘ag

Τελικά ποιο είναι το θέμα αυτού του topic;

Μήπως είναι καλύτερα να ανοίξεις (ως διαχειριστής) νέο θέμα και να μεταφέρεις εκεί τα "εκτός θέματος" όπου να γράψουμε όλα τα "σχετικά";

«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

evry

#44
έγινε

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2406.new#new

μπορείς να απαντήσεις εδώ

αν και νομίζω ότι ο καθένας έχει πει τις απόψεις του και όποιος διαβάζει μπορεί να κρίνει.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr