ΘΕΜΑ Β

Ξεκίνησε από gpapargi, 06 Ιουν 2014, 09:08:17 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

SuperTz

Φοβάμαι ότι ο σκοπός στο Β2 είναι να γίνει με ΟΣΟ ή ΓΙΑ. Ασχέτως αν δουλεύει με ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ.
Αν υπάρχει συνάδελφος που ήταν σε εξεταστικό Φυσικώς Αδυνάτων και μπορεί να μοιραστεί τις οδηγίες της επιτροπής θα μας διαφώτιζε

freedomst

Ελπίζω να μη μας ενδιαφέρουν οι "σκοποί" των θεματοδοτών!!!
Οποιαδήποτε λύση επιστημονικά τεκμηριωμένη είναι σωστή!
Σταματοπούλου Ελευθερία
ΠΕ19 - ΓΕΛ Κρύας Βρύσης

"Ουδέν κακόν αμιγές καλού"

petrosp13

Γενικά τους προτρέπουμε να μην αλλάζουν το είδος της επανάληψης, κυρίως για να μην την πατήσουν με κάποια επανάληψη που χρειάζεται κάτι παραπάνω από απλή μετατροπή
Αλλά το συγκεκριμένο είναι πολύ απλό και δεν πρέπει να θεωρηθεί λάθος καμία από τις 3 δομές
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

SuperTz

Δεν είναι η άποψή μου ότι οι σκοποί πρέπει να μας ενδιαφέρουν. Όμως υπάρχουν οδηγίες βαθμολόγησης τις οποίες θα πρέπει να ακολουθούν οι βαθμολογητές. Και για αυτό αναρωτιέμαι

freedomst

Ειδικά για το μάθημά μας θεωρώ ότι οι οδηγίες είναι αδύνατον να καλύψουν όλους τους δυνατούς τρόπους σκέψης.
Γι' αυτό τόνισα ότι το θέμα του "σκοπού", γιατί ειδικά εμείς δεν μπορούμε να "καλουπωνόμαστε" :-)
Σταματοπούλου Ελευθερία
ΠΕ19 - ΓΕΛ Κρύας Βρύσης

"Ουδέν κακόν αμιγές καλού"

alpapanto

Παράθεση από: petrosp13 στις 06 Ιουν 2014, 02:51:30 ΜΜ
Γενικά τους προτρέπουμε να μην αλλάζουν το είδος της επανάληψης, κυρίως για να μην την πατήσουν με κάποια επανάληψη που χρειάζεται κάτι παραπάνω από απλή μετατροπή
Αλλά το συγκεκριμένο είναι πολύ απλό και δεν πρέπει να θεωρηθεί λάθος καμία από τις 3 δομές
Θα διαφωνήσω. Αν θεωρηθεί σωστή και η λύση με μεχρις οτου, επειδή το οσο μετατρέπεται σε μεχρις ότου, τότε για ποιο λόγο να διδάσκονται οι μαθητές το διάγραμμα ροής της μέχρις ότου...
Η εκφώνηση ΔΕ ζητούσε μετατροπή, ζητούσε να καταλάβουν το συγκεκριμένο διάγραμμα σε ποια δομή επανάληψης αντιστοιχει.

freedomst

Παράθεση από: alpapanto στις 06 Ιουν 2014, 03:41:40 ΜΜ

Θα διαφωνήσω. Αν θεωρηθεί σωστή και η λύση με μεχρις οτου, επειδή το οσο μετατρέπεται σε μεχρις ότου, τότε για ποιο λόγο να διδάσκονται οι μαθητές το διάγραμμα ροής της μέχρις ότου...
Η εκφώνηση ΔΕ ζητούσε μετατροπή, ζητούσε να καταλάβουν το συγκεκριμένο διάγραμμα σε ποια δομή επανάληψης αντιστοιχει.

Ζητούσε κωδικοποίηση σε ψευδογλώσσα, πουθενά δεν έλεγε αναγνωρίστε τη "σωστή" δομή επανάληψης που περιγράφετε στο διάγραμμα ροής γιατί πολύ απλά για το συγκεκριμένο διάγραμμα δεν υπάρχει μία σωστή!
Έχει ιδιαιτερότητα στο διάγραμμα: ΔΕΝ είναι ακριβώς Όσο, ΔΕΝ είναι ακριβώς Για, ΔΕΝ είναι ακριβώς Μεχρις_ότου.
Γιατί αυτή η ιδιαιτερότητα να μην εκφραστεί με τη Μέχρις_ότου και να πρέπει υποχρεωτικά να εκφραστεί με Όσο ή Για;

Τελικά ποιο είναι το νόημα; Να παπαγαλίζουμε τις δομές και τα διαγράμματα ροής τους ή να κατανοούμε τη λογική τους και να κάνουμε την κωδικοποίηση;
Σταματοπούλου Ελευθερία
ΠΕ19 - ΓΕΛ Κρύας Βρύσης

"Ουδέν κακόν αμιγές καλού"

dg69

Να κωδικοποιήσετε τον παραπάνω αλγόριθμο σε ψευδογλώσσα

Δεν λέει να είναι ισοδύναμος. Συμφωνώ ότι η Οσο και η Για είναι η σωστή λύση... Αλλά και η Μεχρις_ότου υλοποιεί τον ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ αλγόριθμο... Δεν ξέρω...

freedomst

Παράθεση από: dg69 στις 06 Ιουν 2014, 04:31:33 ΜΜ
Αλλά και η Μεχρις_ότου υλοποιεί τον ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ αλγόριθμο... Δεν ξέρω...

Αυτό ακριβώς, μιλάμε για το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟ αλγόριθμο άρα... και οι τρεις λύσεις σωστές! :-)

Σταματοπούλου Ελευθερία
ΠΕ19 - ΓΕΛ Κρύας Βρύσης

"Ουδέν κακόν αμιγές καλού"

alpapanto

Τότε να μη διδάσκουμε διαγραμμα ροής στη μεχρις οτου...και οτι και να δίνουν να το κάνουμε όπως να ναι...αφού υλοποιούν τον ίδιο αλγόριθμο.

petrosp13

Κακώς διυλίζουμε τόσο τον κώνωπα
Τα διαγράμματα ροής είναι παρωχημένος τρόπος αναπαράστασης αλγορίθμου, ωστόσο διδακτικά στοχεύει στην αποτύπωση των βημάτων του με γραφικό τρόπο
Αν ο μαθητής κατάλαβε ότι πρέπει να κάνει 200 επαναλήψεις, αξίζει να πάρει όλες τις μονάδες με όποιο τρόπο και να έβαλε
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

freedomst

Παράθεση από: alpapanto στις 06 Ιουν 2014, 04:44:56 ΜΜ
Τότε να μη διδάσκουμε διαγραμμα ροής στη μεχρις οτου...και οτι και να δίνουν να το κάνουμε όπως να ναι...αφού υλοποιούν τον ίδιο αλγόριθμο.

Μιλάμε για το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ θέμα και όχι για όλα τα θέματα με διάγραμμα ροής.

Το συγκεκριμένο διάγραμμα δεν "ανήκει" σε καμία από τις 3 δομές επανάληψης που διδάσκουμε. Πρέπει να δημιουργηθεί ισοδύναμη κωδικοποίηση. Άρα, όλες οι δομές επανάληψης μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη λύση.
Σταματοπούλου Ελευθερία
ΠΕ19 - ΓΕΛ Κρύας Βρύσης

"Ουδέν κακόν αμιγές καλού"

vanalex

Να ρωτήσω κάτι...όταν καθένας μας έκανε στην τάξη ένα διάγραμμα ροής δεν έγραφε ακριβώς τη συνθήκη που συναντούσε στον κώδικα αναλύοντας το ρόλο της θέσης της συνθήκης και γιατί πρέπει να γραφεί έτσι...;;

Άποψή μου ότι η αντιστροφή αυτής της λογικής και το "πάντρεμα" δύο δομών επαναλήψεων στο μυαλό των παιδιών στο σημερινό Β2, είναι αιτία πολλοί να έχασαν αυτές τις πολύτιμες μονάδες...
Αλέξης Μιχαλακίδης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ

evry

Η απάντησε με Για...από...μέχρι είναι προφανώς σωστή.
Η απάντηση με μέχρις_ότου έχει το πρόβλημα ότι κωδικοποιείται άλλο τμήμα αλγορίθμου, δηλαδή τα βήματα είναι διαφορετικά. Εκεί κατά τη γνώμη μου κάποιοι θα δώσουν όλα τα μόρια και κάποιοι ίσως να κόψουν 1 το πολύ.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

kostasprotopapas

Διαφωνώ με το να κοπεί μια μονάδα μόνο σε αυτούς που το λύσαν με Μέχρις_ότου...
Είναι άδικο για τα παιδιά που το λύσαν με τις άλλες δύο δομές. Όπως και στο B2 του 2012 που κάποιοι το χαν λύσει με ΌΣΟ..
Καθηγητής Πληροφορικής, απόφοιτος Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ