Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

NiColas1957

Και αυτό θα μπορούσε να είναι ένα Τρίτο σενάριο ...

2 ώρες Γενικής παιδιάς το μάθημα της Χημείας
2 ώρες Γενικής παιδιάς το μάθημα της Πληροφορικής
4 ώρες Κατεύθυνση Χημεία ή Πληροφορική        (ανάλογα με τις σχολές)
4 ώρες την δεύτερη κατεύθυνση ... (Αν το επιλέξουν ως πέμπτο μάθημα)

Αυτή η Τρίτη πρόταση :
•   Επιτρέπει στο υπουργείο να διατηρήσει την βασική του στόχευση για 4 πανελλαδικώς   εξεταζόμενα μαθήματα.
•   Επιτρέπει στους μαθητές αν το θελήσουν να στοχεύσουν σε μεγαλύτερο εύρος σχολών.
•   Επιτρέπει και στις δύο επιστήμες Χημεία και Πληροφορική να διδαχθούν ισότιμα και να βρουν την ανταπόκριση που τους αναλογεί στο Λύκειο.
•   Ικανοποιεί τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των ακαδημαϊκών δασκάλων, και των δύο επιστημών, όπως τις κατέθεσαν με τα κείμενά τους.





balatsa

#4171
Έγινε αλλαγή λόγω James Bond.

Τώρα θέλω να δω και του δημοσίου και του ιδιωτικού που λένε ότι νοιάζονται πόσο μετράει ο λόγος τους.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος διαμάχης μεταξύ μας. Δεν τα έχω με κανέναν πληροφοριακό αλλά με τους κυβερνώντες.
Μάλλον εκεί να σημαδέψουμε όλοι και όχι να τσακωνόμαστε σαν παιδάκια (φταις εσύ, όχι φταις εσύ... κτλ).
Επίσης έχω να τονίσω ότι μου την σπάσατε ιδιαίτερα όλοι όσοι σπέρνεται διχόνοια στο κλάδο και ταυτόχρονα το παίζεται και ειδήμονες ο καθένας στον τομέα του. (Ίσως ευτυχώς να έγιναν αυτά για να πάρει και ο κλάδος της πληροφορικής υπόσταση και να τεθούν γερές βάσεις επιτέλους.)
Αλλά τύποι που τσακώνονται για λεπτομέρειες που αναφέρω πιο πάνω δεν νομίζω αναβαθμίζουν την επιστήμη μας.

Γι αυτό κόψτε τις μαλακίες, συσπειρωθείτε και συνεχίζουμε μέχρι τέλους.
Αυτά που γράφω τα λέω με πραγματικό ενδιαφέρον για την ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ.

Τα παραπάνω απευθύνονται σε όσους ενδιαφέρονται πραγματικά. (δημόσιοι και ιδιωτικοί)
Οι υπόλοιποι που δεν νοιάζονται παρακαλώ να μη μας ενοχλούν μέχρι να τελειώσει αυτό το μαρτύριο.

Είμαστε τόσο κοντά μην τα παρατάτε τώρα. Λίγο ακόμα θέλει...


Προς το παρόν αυτά.

Καλή συνέχεια σε όσους ακόμα αντέχουν. ;)
Μπαλατσός Θωμάς
Καθηγητής Πληροφορικής

AlexPapplir

#4172
 ;)

Σπύρος Δουκάκης

#4173
Η διάχυση της πληροφορίας είναι σημαντική. Το ερώτημα πάντα είναι ποια είναι η κατάλληλη στιγμή να κάνουμε την ενημέρωση...

Παράθεση από: balatsa στις 07 Σεπ 2013, 04:36:23 ΜΜ
Καλή συνέχεια σε όσους ακόμα αντέχουν. ;)

NiColas1957

Εεεεεε μα πιά  !!!!!!!!!      :D


thana$i$

Κάτι όχι και τόσο άσχετο.
Αν προσέξατε τις β' αναθέσεις αφαιρεί από τους ξενόγλωσσους την Ιστορία και το μάθημα Ελληνικός και Ευρωπαϊκός Πολιτισμός. Φυσικά διατηρείται σαν β'ανάθεση στους ΠΕ10 -Κοινωνιολόγους, ΠΕ13 - Νομικών και Πολιτικών Επιστημών, (οι δικοί μας άνθρωποι) η Ιστορία, αλλά και ο Ευρωπαϊκός Πολιτισμός, και όπως είναι απολύτως λογικό σαν β'ανάθεση η Ιστορία μπορεί να δωθεί και στους θεολόγους. 
Θα μου πείτε ρε Θανάση κούνα το κεφάλι σου, στο Στέκι γράφεις. Έχετε δίκιο, αλλά είναι ενδεικτικό του πως σκέπτονται και δρουν εκεί στο Υπουργείο. Ο άνθρωπος αυτός και οι σύμβουλοί του είναι πραγματικά τραγικοί, έχουν μπερδέψει τα σχολεία με ΜΚΟ. Σε λίγο θα βγάλει φιρμάνι ότι οι καθηγητές από την Μεσσηνία και την Β' Πειραιά πέρνουν σαν αναθέσεις όλα τα μαθήματα.

Στα δικά μας καλή δύναμη, συνεχίζουμε τις ενοχλήσεις όπως και με οποιονδήποτε τρόπο μπορεί ο καθένας. Τα ΝΠΔΔ και ειδικά αυτή η κυρία δεν αξίζουν keystrokes http://www.skroutz.gr/books/a.30952.%CE%A3%CE%B9%CE%B4%CE%AD%CF%81%CE%B7-%CE%A6%CE%B9%CE%BB%CE%BB%CE%AD%CE%BD%CE%B9%CE%B1.html , αντιπροσωπεύουν μια νοοτροπία που ψοφάει και πιστεύω ότι στα μάτια ενός ουδέτερου και νηφάλιου παρατηρητή μας βοηθάνε κιόλας.
Τον φιλόλογο στο protagon δεν μπορούσα να τον αγνοήσω http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.paideia&id=27415 , παραήταν πρκλητικός και γενίκευε στα όρια του φασισμού.
Για Ερευνητικές εργασίες, δικτυακούς τόπους σχολείων, διαθέσιμα εργαστήρια , μηχανογράφηση κλπ μερεμέτια

NO ΑΕΠΠ, ΝΟ PARTY
Καλημέρα και καλή δύναμη.
May the source be with you

tdrivas

Καταρχάς "ενοχλούμε" εδώ...
Είναι από το στρατόπεδο της νδ και η μόνη που έθεσε θέμα για σπάσιμο του 2ου ε.π. σε άλλα δύο για να μπει και η Πληροφορική.


Μπατσαρά Γεωργία βουλευτής ΝΔ
Email:
gbatsara@yahoo.gr
Διεύθυνση:
Αθήνα, Μητροπόλεως 1, Τ.Κ. 10557
τηλ: 210 3709631-2, FAX: 210 3709630
Βέροια, Καπετάν Άγρα 1, Τ.Κ. 59100
τηλ: 23310 75157, 75334, FAX: 23310 75159

fb : ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΠΑΤΣΑΡΑ
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

dimk

Παράθεση από: balatsa στις 07 Σεπ 2013, 04:36:23 ΜΜ
Επειδή κάποιοι δεν σταματούν να παλεύουν, ένα μόνο έχω να σας πω και μάλιστα από πολύ έγκυρες πηγές.
Το μόνο πράγμα που συζητιέται ακόμη είναι το θέμα πληροφορικής.
Είχα σήμερα συναντήσεις με βουλευτές (κάποιοι γνωρίζουν ποιους) και μου είπαν ότι η μόνη αλλαγή που μπορεί να γίνει είναι το δικό μας θέμα. Το έχουν αφήσει ανοιχτό και περιμείνουνε να δουν τι θα γίνει στην ολομέλεια και αν ξανατεθεί το θέμα πληροφορικής στην βουλή τότε θα μπει στα πανελλαδικά. Ήδη έχει γίνει προσχέδιο κάτι σαν plan B.
Γι αυτό πρέπει να πιέσουμε τους πάντες έτσι ώστε ακουστεί πάλι στην βουλή.
Δεν μπορώ να πω περισσότερα οι λόγοι είναι γνωστοί.

Τώρα θέλω να δω και του δημοσίου και του ιδιωτικού που λένε ότι νοιάζονται πόσο μετράει ο λόγος τους.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος διαμάχης μεταξύ μας. Δεν τα έχω με κανέναν πληροφοριακό αλλά με τους κυβερνώντες.
Μάλλον εκεί να σημαδέψουμε όλοι και όχι να τσακωνόμαστε σαν παιδάκια (φταις εσύ, όχι φταις εσύ... κτλ).
Επίσης έχω να τονίσω ότι μου την σπάσατε ιδιαίτερα όλοι όσοι σπέρνεται διχόνοια στο κλάδο και ταυτόχρονα το παίζεται και ειδήμονες ο καθένας στον τομέα του. (Ίσως ευτυχώς να έγιναν αυτά για να πάρει και ο κλάδος της πληροφορικής υπόσταση και να τεθούν γερές βάσεις επιτέλους.)
Αλλά τύποι που τσακώνονται για λεπτομέρειες που αναφέρω πιο πάνω δεν νομίζω αναβαθμίζουν την επιστήμη μας.

Γι αυτό κόψτε τις μαλακίες, συσπειρωθείτε και συνεχίζουμε μέχρι τέλους.
Αυτά που γράφω τα λέω με πραγματικό ενδιαφέρον για την ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ.

Τα παραπάνω απευθύνονται σε όσους ενδιαφέρονται πραγματικά. (δημόσιοι και ιδιωτικοί)
Οι υπόλοιποι που δεν νοιάζονται παρακαλώ να μη μας ενοχλούν μέχρι να τελειώσει αυτό το μαρτύριο.

Είμαστε τόσο κοντά μην τα παρατάτε τώρα. Λίγο ακόμα θέλει...

Επαναλαμβάνω πολύ έγκυρες πηγές. Μετά την ψήφιση, όποιο και να είναι το αποτέλεσμα μπορώ να αποκαλύψω και ονόματα.
Προς το παρόν αυτά.

Καλή συνέχεια σε όσους ακόμα αντέχουν. ;)
τωρα πρεπει να τα δωσουμε ολα. Αυτοι τωρα μετρανε αντιδρασεις, αν δεν υπαρξουν σου λεει οκ, αν υπαρξει αντιδραση εντονη θα κανουν πισω με τη πληροφορικη, γιατι αν γινει σουσουρο ο κοσμος ειναι μαζι μας. Στη βουλη δεν κουκουλωνεται ευκολα ο θορυβος και οι αντιδρασεις. Στο 90 πρεπει να χτυπησουμε με περισσοτερη φωνη και δυναμη απ' οτι προηγουμενως. Στειλτε mail παντου και  αντιδραστε με οποιο τροπο νομιζετε. Τωρα παιζονται ΟΛΑ!!!!!!

kostaskls

Παράθεση από: dimk στις 07 Σεπ 2013, 05:42:54 ΜΜ
τωρα πρεπει να τα δωσουμε ολα. Αυτοι τωρα μετρανε αντιδρασεις, αν δεν υπαρξουν σου λεει οκ, αν υπαρξει αντιδραση εντονη θα κανουν πισω με τη πληροφορικη, γιατι αν γινει σουσουρο ο κοσμος ειναι μαζι μας. Στη βουλη δεν κουκουλωνεται ευκολα ο θορυβος και οι αντιδρασεις. Στο 90 πρεπει να χτυπησουμε με περισσοτερη φωνη και δυναμη απ' οτι προηγουμενως. Στειλτε mail παντου και  αντιδραστε με οποιο τροπο νομιζετε. Τωρα παιζονται ΟΛΑ!!!!!!

+10000000000000000000

itt

ΠαράθεσηΤο είπα πολλές φορές και ίσως φάνηκα κουραστικός. Κάτι έπρεπε να αλλάξει τα τελευταία χρόνια στο λύκειο κάτι που κανένας δεν εισηγήθηκε ποτέ ώστε να μην μπορούσαν σήμερα να μας αγγίξουν. Είδατε που μας χτυπάνε λέγοντας ότι
ΑΕΠΠ = εξειδίκευσή;
Εμείς αυτό με κάποιο τρόπο έπρεπε να το κάνουμε από Β' Λυκείου
"Επίλυση προβλημάτων με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστή"= Ανάπτυξη ικανοτήτων ανάλυσης και επίλυσης προβλημάτων για όλους τους μαθητές του δικού μας τεχνολογικού (πλην τμημάτων χημείας) πεδίου.
ή κάτι τέλος πάντων που θα κρατούσε ένα ολόκληρο πεδίο πάνω του. 

Δεν υπάρχει τίποτα το εξειδικευμένο στο αεππ, απλά ο κάθε άκυρος  έχει πάρει γραμμή και πετάει την ανοησία του. Το επόμενο βήμα είναι να αρχίσουμε να λέμε το ότι η χημεία είναι εφηρμοσμένη κβαντική μηχανική, απλά για να πούμε και εμείς την βλακεία μας ( η οποία παρεπιπτόντως έχει και περισσότερη βάση). Ειδικευμένο είναι να κάνεις πχ. java για κάποιο συγκεκριμένο σκοπό, όχι μια ιδεατή γλώσσα που υπάρχει για να παρουσιάζονται κάποιοι βασικοί αλγόριθμοι.

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: itt στις 07 Σεπ 2013, 07:25:13 ΜΜ
Δεν υπάρχει τίποτα το εξειδικευμένο στο αεππ, απλά ο κάθε άκυρος  έχει πάρει γραμμή και πετάει την ανοησία του. Το επόμενο βήμα είναι να αρχίσουμε να λέμε το ότι η χημεία είναι εφηρμοσμένη κβαντική μηχανική, απλά για να πούμε και εμείς την βλακεία μας ( η οποία παρεπιπτόντως έχει και περισσότερη βάση). Ειδικευμένο είναι να κάνεις πχ. java για κάποιο συγκεκριμένο σκοπό, όχι μια ιδεατή γλώσσα που υπάρχει για να παρουσιάζονται κάποιοι βασικοί αλγόριθμοι.

Ένας ακόμα λόγος για τον οποίο δεν θα έπρεπε να διδάσκεται συγκεκριμένη γλώσσα προγραμματισμού, όπως αντίθετα πολλοί υποστηρίζουν...

gerk

Κάποιοι θίχτηκαν με αυτό περί δημοσίου... αναφέρθηκα σε όλους ανεξαιρέτως πουθενά;Είπα ότι σέβομαι όλους εκείνους τους συναδέλφους που συμμετέχουν εδώ μέσα  καθώς κι εκείνους που διδάσκουν υπεύθυνα την επιστήμη μας σε οποιοδήποτε τομέα. Όλοι αυτοί συνεχίζουμε τον αγώνα μας κι όπου βγεί! Όμως,.. κοιτάξτε, σπούδασα πληροφορική σε ΑΕΙ και εξασκώ το επάγγελμα του πληροφορικού στην εκπαίδευση, όχι του μαθηματικού ή φυσικού. Αντιθέτως, και σε φροντιστήρια αλλά και στο δημόσιο άτομα άλλων ειδικοτήτων διδάσκουν πληροφορική, όπως σε μεγάλη επαρχιακή πόλη που είμαι εγώ, και αυτό δεν επιδέχεται αμφισβήτησης. Επίσης, όπως ανέφερα, πολλοί 'συνάδελφοι' μετέτρεψαν τις ώρες της Α' και Β' Λυκείου σε ώρες του παιδιού (ενώ θα μπορούσαν να κάνουν αλγοριθμική εως ένα βαθμό κατά την άποψή μου) και σ' αυτά στηρίζονται μερικοί μερικοί για να μας υποτιμήσουν σαν κλάδο (προσωπικά βίωσα προχθές εν τη απουσία μου τέτοιες αναφορές 'φίλου' χημικού σε φιλόλογο και βιολόγο μέσα σε φροντιστήριο, βέβαια, όταν πήρα χαμπάρι τι λέγεται και αντέδρασα έκατσαν 'κότ..' ...ναι, δίκιο έχετε κτλ. ... καταλαβαίνετε από τι 'φίδια' περιτριγυριζόμαστε ). Δεν δέχομαι να υποτιμάται η επιστήμη μας από άτομα που πέρασαν σε άλλες σχολές με 11-14 μο να μου το παίζουν 'επιστήμονες, εκπαιδευτικοί κύρους, ιδιοκτήτες φροντιστηρίων κτλ.' κι εμείς με πτυχία Πληροφορικής κ΄Τηλεπικοινωνιών, Ηλεκ/οι Μηχ/οι ΕΜΠ κ.ά να καταλήγουμε να πιέζουμε βουλευτές για τα αυτονόητα, να βαλλόμαστε από τους άλλους κλάδους (κι εμείς το παίζουμε πνεύμα κ' ηθική, καλή ώρα ΠΕΚΑΠ, ΕΠΕ κτλ), να θεωρούμαστε από τους μαθηματικοφυσικούς μάθημα (ΑΕΠΠ) ίδιας δυσκολίας με ΑΟΔΕ (προσωπική εμπειρία από πολλά αφεντικά), να ξεφτιλιζόμαστε από κάποιους 'συναδέλφους;;;' που κάνουν ΑΕΠΠ σε σχολεία ή φροντιστήρια με απίστευτες μπαρούφες!!! Πώς προστατευόμαστε απ' όλα αυτά;Είμαστε κλάδος με φοβερή 'θεωρητικά' ισχύ αλλά τόσο αδύναμοι πρακτικά...Anyway παιδιά, αν γίνει το θαύμα την τρίτη όπως τουλάχιστον υποστηρίζετε κάποιοι, αυτά τα θέματα πρέπει να λυθούν, και να πάρουμε στον εκπαιδευτικό τομέα τη θέση που μας αρμόζει, δίπλα στους υπεύθυνους καθηγητές όλων των ειδικοτήτων που προσφέρουν έργο στον τομέα τους και δεν υποτιμούν τις άλλες επιστήμες. Συνεχίζουμε τον αγώνα μας και...καλή δύναμη σε όλους..
Υ.Γ. Επαναλαμβάνω και μην ψάχνετε κάποιοι αφορμές για 'κόντρες'... σέβομαι, τιμώ κι ευχαριστώ τους συναδέλφους δημοσίου κ΄ιδιωτικού τομέα που ασχολούνται υπεύθυνα με το αντικείμενό μας... δεν θα κρύψω όμως κάτω απ' το χαλάκι και τα 'αρνητικά' που μας κατέντησαν σάκο του μποξ για τους άλλους...εδώ θίγεται η εργασία μας με ότι αυτό συνεπάγεται (είναι πολλές οι δουλειές στην επαρχία νομίζετε;)...

Σπύρος Δουκάκης

Γίνομαι μονότονος αλλά νομίζω ότι χρειάζεται...

:-X

Αυτή είναι η μεγαλύτερη βοήθεια που μπορούμε να προσφέρουμε τούτη τη δύσκολη στιγμή σε αυτό το χώρο.


novaro

Παράθεση από: itt στις 07 Σεπ 2013, 07:25:13 ΜΜ
Δεν υπάρχει τίποτα το εξειδικευμένο στο αεππ, απλά ο κάθε άκυρος  έχει πάρει γραμμή και πετάει την ανοησία του. Το επόμενο βήμα είναι να αρχίσουμε να λέμε το ότι η χημεία είναι εφηρμοσμένη κβαντική μηχανική, απλά για να πούμε και εμείς την βλακεία μας ( η οποία παρεπιπτόντως έχει και περισσότερη βάση). Ειδικευμένο είναι να κάνεις πχ. java για κάποιο συγκεκριμένο σκοπό, όχι μια ιδεατή γλώσσα που υπάρχει για να παρουσιάζονται κάποιοι βασικοί αλγόριθμοι.

Η ντρίπλα που έγινε αν δεν έγινε αντιληπτό και για αυτό το λόγο τουλάχιστον μέχρι σήμερα είμαστε απ'έξω είναι ότι
ΑΕΠΠ = ειδίκευση (εννοούν ότι η κατασκευή προγράμματος είναι ειδίκευση για το λόγο αυτό δεν πρέπει να είναι απαιτούμενη γνώση στο σχολείο) άρα διδάσκεται στο πανεπιστήμιο.   Οπότε όλο το παιχνίδι ήταν και είναι πως θα τους κάνουμε να αλλάξουν γνώμη ως προς αυτό. Ότι η Αλγοριθμική είναι γνώση , τέχνη , δεξιότητα , φαντασία, επιστήμη και πολλά άλλα ωραία πράγματα μαζί.

Για μένα το εφικτό εδώ τώρα που φτάσαμε στο 90' είναι το 5ο μάθημα για σχολές πληροφορικής. Αν δεν το βάλουν σημαίνει ότι έχουν βάλει στο στόχαστρο εκτός από εμάς και τα τμήματα πληροφορικής ΑΕΙ και ΤΕΙ. Θέλουν να μειωθούν δηλαδή τα επόμενα χρόνια. Για αυτό η κινητοποίηση από τα τμήματα και τους φοιτητές κατά τη γνώμη μου πρέπει να είναι ακόμα πιο δυναμική.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 07 Σεπ 2013, 08:34:14 ΜΜ
Γίνομαι μονότονος αλλά νομίζω ότι χρειάζεται...

:-X

Αυτή είναι η μεγαλύτερη βοήθεια που μπορούμε να προσφέρουμε τούτη τη δύσκολη στιγμή σε αυτό το χώρο.

++++

Τώρα μούγκα όλοι...και δουλειά! ;)