Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Αθανάσιος Πέρδος

Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 30 Αυγ 2013, 09:12:20 ΜΜ
Αντιπαράθεση Χημικών - καθηγητών Πληροφορικής

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_29/08/2013_531510

...
Οι χημικοί πέρασαν στην αντεπίθεση. Ενδεικτικά, χθες η κ. Φιλένια Σιδέρη, μέλος της διοικούσας επιτροπής της Ενωσης Ελλήνων Χημικών, μιλώντας στην «Κ» εστίασε στα στρεβλά του εκπαιδευτικού συστήματος. Οπως αναφέρει σε κείμενό της: «Το εφαρμοζόμενο εκπαιδευτικό σύστημα δεν οικοδομήθηκε με στόχο τον εκσυγχρονισμό της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά κυρίως την εξυπηρέτηση συντεχνιακών αιτημάτων εύρεσης εργασίας. Ενα από τα αποτελέσματα είναι ο προφανής παραλογισμός, η πλειοψηφία των φοιτητών στα 160 τμήματα ΑΕΙ/ΤΕΙ που είτε έχουν κύριο αντικείμενο τη Χημεία (Χημικοί, Χημικοί Μηχανικοί, Τεχνολόγοι Τροφίμων) είτε προαπαιτούν γνώσεις Χημείας (Γεωπόνοι, Μεταλλειολόγοι, Περιβαλλοντολόγοι) να έχουν εξεταστεί σε Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Πληροφορικής και όχι στη Χημεία». Και η κ. Σιδέρη τονίζει: «Στο νομοσχέδιο που κατατέθηκε η επιλογή των 4 μαθημάτων θεωρήθηκε ότι έγινε με νέα κριτήρια και η Χημεία είναι ένα από τα εξεταζόμενα μαθήματα για τις θετικές, τεχνολογικές και επιστήμες Υγείας. Δυστυχώς, οι συντεχνιακές πιέσεις από τον κλάδο της Πληροφορικής και στις οποίες διαφαίνεται να ενδίδει η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας έχουν αναστατώσει τον κόσμο των Χημικών. Το επιχείρημα του κλάδου της Πληροφορικής είναι η αναγκαιότητα του τεχνολογικού αλφαβητισμού (που και εμείς θεωρούμε απαραίτητο), τον οποίο συνδέει με την εξέταση της Πληροφορικής για την εισαγωγή σε ΑΕΙ/ΤΕΙ. Το επιχείρημα είναι αβάσιμο και αναληθές, διότι οι μαθητές από το Δημοτικό έως και τη Γ΄ Γυμνασίου έχουν ολοκληρώσει την εκμάθηση όλων των προγραμμάτων που συνδέονται με τον τεχνολογικό αλφαβητισμό και μπορούν να αποκτήσουν σχετικό πιστοποιητικό. Επίσης, σε κανένα ευρωπαϊκό εκπαιδευτικό σύστημα δεν εξετάζεται για τα ΑΕΙ μάθημα Πληροφορικής». «Προβάλαμε τη σημασία της διδασκαλίας της Πληροφορικής στο Λύκειο, ενώ ζητάμε όσοι θέλουν να εισαχθούν σε τμήματα Πληροφορικής να έχουν εξετασθεί στο μάθημα. Δεν υπάρχει αντιπαράθεση για την αξία της διδασκαλίας της Χημείας» ανέφερε χθες στην «Κ» ο γραμματέας της Πανελλήνιας Ενωσης Καθηγητών Πληροφορικής, Ιω. Τσοπάκης.


Χθες μαθήτρια της Θετικής Κατεύθυνσης πέρασε στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική στο ΠΑΜΑΚ. Χωρίς να εξεταστεί σε ΑΟΔΕ και ΑΕΠΠ αλλά σε χημεία και βιολογία. Στόχος της ήταν η φαρμακευτική ώστε να "κληρονομήσει" το φαρμακείο της μαμάς. Άλλη μαθήτρια της θετικής πέρασε στο ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) χωρίς προφανώς να διδαχτεί ΑΟΔΕ και ΑΕΠΠ. Ευτυχώς και οι δύο έχουν τις απαραίτητες γνώσεις χημείας να ανταποκριθούν στα προγράμματα σπουδών τους. Ας σταματήσει αυτό το παραμύθι με τις σχολές που απαιτούν τη χημεία γιατί αυτές που είναι αχρείαστη είναι περισσότερες και το σύστημα ήταν στρεβλό και από την άλλη πλευρά.
Η μόνη στρέβλωση που υπάρχει αυτή τη στιγμή είναι η εξέταση της χημείας για την είσοδο σε τόσο μεγάλο αριθμό σχολών.
Και κάτι έτσι για ξεκάρφωμα. Η κόρη του χημικού στο σχολείο πέρασε στο χημικό μέσω της τεχνολογικής κατεύθυνσης. 

dg69

Τα τελευταία χρόνια είχα μαθητές «μέτριους» στα Μαθηματικά και τη Φυσική, αλλά εξαιρετικά ευφυείς στην ΑΕΠΠ. Οι μαθητές  αυτές πέρασαν σε τμήματα Πληροφορικής και όχι  μόνο, στηριζόμενοι στο βαθμό του μαθήματος ΑΕΠΠ, ενός μαθήματος που δεν θέλει αποστήθιση αλλά κρίση και σπιρτάδα. Λυπάμαι, αλλά στο Νέο Λύκειο, αυτά τα «ταλεντάκια» θα χαθούν, στο βωμό της Χημείας.
....
Αλήθεια, έχουμε το δικό μας πρόβλημα, αλλά το Νέο Λύκειο, αν το μελετήσουμε λίγο παραπάνω, θα διαπιστώσουμε ότι είναι ότι χειρότερο θα μπορούσε να υπάρξει για τα παιδιά μας. Πολλές ώρες με λίγα γνωστικά αντικείμενα. Χωρίς καμία φαντασία. Ένα Νέο Λύκειο που στηρίζει τις παλιές ειδικότητες. Ένα ξεπερασμένο πρόγραμμα σπουδών. Αλήθεια, τα παιδιά θα μπορέσουν να αντέξουν τόσες ώρες ίδια μαθήματα;

Σπύρος Δουκάκης

Συνάδελφοι από τα φροντιστήρια,

γίνονται πράγματα που δεν λέγονται  :-X και λέγονται πράγματα που δεν γίνονται  :D.

Δεν υπάρχει τπτ τελικό  :-\.
Δεν μπορεί ναι δοθεί καμία υπόσχεση, αλλά pls αναμονή χωρίς  :'(! Ας την βάλουμε την ΑΕΠΠ στο ψυγείο μετά τις 06.09.

Επίσης το βιβλίο, η ύλη και η δομή είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει στην εκπαίδευση  ;). Το μοναδικό μάθημα με τετράδιο μαθητή στο λύκειο. Το μοναδικό μάθημα που ... (συμπληρώστε θετικά). Αν έχει κάποιος αντίθετη γνώμη αυτή τη στιγμή  :police:

ntzios kostas

Παράθεση από: balatsa στις 30 Αυγ 2013, 09:08:44 ΜΜ
Καλησπέρα σε όλους. Τον τελευταίο καιρό έχω δώσει και εγώ τον αγώνα μου (mails,τηλεφωνα, κτλ) όπως και οι περισσότεροι εδω μέσα. Σας παρακολουθώ συνεχώς χωρίς να γραφώ τις ενέργειες που έχω κάνει λογω κατασκοπίας που υπάρχει στο site. Εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα πράγμα που σημαίνει ότι σε δυο χρόνια θα είμαι ΑΝΕΡΓΟΣ.
Στο θέμα μας τώρα.
Κατάφερα μετά από χιλιάδες τηλέφωνα και προσπάθειες να έχω αύριο συνάντηση αυτοπροσώπως με δυο βουλευτές (μελή της επιτροπής μορφωτικών και σε διαφορετικές ώρες στα γραφεία τους) με σκοπό να τους γνωστοποιήσω το θέμα. Μην σας φαίνεται τρελό δεν έχουν ακούσει τίποτα και μου το είπαν οι ίδιοι σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους.

Θα ήθελα όσοι μπορείτε να μου στείλετε μαζεμένες τις επιστολές των πανεπιστημιακών και οποιαδήποτε άλλη επίσημη επιστολή υπάρχει με σκοπό να φτιάξω ένα φάκελο να τους τα δώσω αύριο εγώ με τα χεράκια μου γιατί δεν πιστεύω κανέναν πλέον.
Αν υπάρχει κάτι ακόμα που θα θέλατε να τονίσω στην αυριανή συνάντηση να μου το πείτε.
Τις επιστολές να μου τις στείλετε με ΠΜ.

Συγγνώμη δεν μπορώ να ανακοινώσω δημόσια τι γίνεται διότι μας παρακολουθούν και δεν μπορώ να κάνω τίποτα γιατί μας προλαβαίνουν όπου και να έχω πάει.

Προς τον κύριο Τσιωτακη
Στείλτε μου ΠΜ με το τηλέφωνο σας να σας καλέσω εγώ για να σας ενημερώσω σχετικά με τις ενέργειες που πιστεύω πως πρέπει να γίνουν.


Μπράβο συνάδελφε για την πρωτοβουλία. Θα σου έλεγα να κρατάς μαζί σου εκτός των άλλων και το σχολικό βιβλίο, δείχνοντάς τους τους στόχους του μαθήματος, καθώς και το πρώτο κεφάλαιο που έχει να κάνει με το πρόβλημα.

Ολόψυχα σου εύχομαι καλή επιτυχία.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

lxart

Η θεατρική ιστορία της μικρής μας πόλης

Στη μικρή μας πόλη υπάρχουν από παλιά μερικά θέατρα. Σ' αυτά παίζουν ηθοποιοί - ΝΤΙΒΕΣ, κάποιοι παλιότεροι, μερικοί νεώτεροι, όλοι ηθοποιοί που τελείωσαν την μεγάλη Δραματική Σχολή της πόλης και έχουν πάντα κάποιο κοινό. Οι πολίτες, μια που δεν είχαν πολλές επιλογές, πήγαιναν αναγκαστικά σ' αυτά και παρακολουθούσαν τα έργα που ανέβαζαν. Το πρόβλημα όμως ήταν ότι το ρεπερτόριο τους ήταν πάντα το ίδιο χωρίς μεγάλες αλλαγές από χρονιά σε χρονιά, πράγμα που έκανε τους θεατές τους να βαριούνται όλο και περισσότερο. Είχαν μάθει τα έργα απ' έξω. Σ' ένα από αυτά η ΝΤΙΒΑ ΧΜ (ηθοποιός επίσης σπουδαγμένη και της ΣΧΟΛΗΣ), συνήθιζε να ανεβάζει δυο έργα. Ένα (Οργανωμένοι Χημικοί Αγώνες) το χειμώνα και ένα (Ανοργάνωτοι Χημικοί Αγώνες) το καλοκαίρι.

Κάποια χρονιά στην μικρή μας πόλη εμφανίστηκε ένας θίασος με όνομα ΠΛ, αποτελούμενος από νεαρούς κυρίως ηθοποιούς, που άρχισε να ανεβάζει νέα έργα σε ένα θέατρο δίπλα ακριβώς από αυτό της ΝΤΙΒΑΣ ΧΜ. Όλοι οι παλιοί και φυσικά η ΝΤΙΒΑ μας, δεν έδωσαν στην αρχή σημασία (άλλωστε αυτοί ήταν της ΣΧΟΛΗΣ) και είχαν το κοινό τους τόσα χρόνια. Οι νέοι όμως της πόλης άρχισαν να πηγαίνουν δειλά-δειλά, να παρακολουθούν και το κυριότερο να συμμετέχουν στις παραστάσεις. Αυτό γιατί τα έργα που ανέβαζε επέτρεπαν και σ' αυτούς να συμμετέχουν στην παράσταση και το σημαντικότερο, τα έργα ανανεώνονταν ανά τακτά διαστήματα, μιλούσαν για τη σημερινή εποχή και τα ενδιαφέροντα τους. Με άλλα λόγια δεν βαριόταν σχεδόν ποτέ στα έργα που παιζόταν.
Σιγά σιγά, και επειδή το θέατρο της ΧΜ ήταν ακριβώς δίπλα σ' αυτό των νέων ηθοποιών και μπορούσε άμεσα να συγκρίνει, άρχισε ο κόσμος να αποφεύγει την ΝΤΙΒΑ (παρόλο που ήταν και της ΣΧΟΛΗΣ) και να προτιμάει τον ΠΛ.

Επειδή το κακό παράγινε σκέφτηκε αυτή να αντιδράσει. Όχι ανεβάζοντας κάτι καινούργιο που να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κόσμου (δεν ήξερε να παίζει και κάτι άλλο), αλλά βάζοντας τον Δήμαρχο (μέσω κοινών γνωστών) να διώξει το νέο θέατρο σε άλλη πόλη. Το πρόσχημα ήταν ότι η «πόλη μας είναι ΜΟΝΟ για ηθοποιούς της ΣΧΟΛΗΣ και όχι για νεαρούς που ποιος ξέρει αν και που μάθανε να παίζουν θέατρο». Ούτε πέρασε από το μυαλό της ότι αυτά που έπαιζε χρόνια και χρόνια, ανήκαν σε άλλη εποχή και τα είχαν βαρεθεί οι πολίτες της μικρής μας πόλης.

Οι νέοι ηθοποιοί αποφάσισαν να αντιδράσουν γιατί είχαν «όλο το δίκιο με το μέρος τους». Αφού οι πολίτες τους προτιμούν, γιατί να έχει σημασία πόσα χρόνια έπαιζαν και από ποια σχολή βγήκαν. Τους φαινόταν αδιανόητο να τους διώχνουν όταν είχαν τον περισσότερο κόσμο και πρόσφεραν το καλύτερο θέαμα.


Αυτά ......
Θα ρωτήσετε πως τελειώνει αυτή η ιστορία.
Ε, η ιστορία δεν τελειώνει ακόμη. Απλά περιμένουν στη μικρή μας πόλη τον Δήμαρχο και τους Συμβούλους του να αποκαταστήσουν το Δίκαιο και να ξαναφέρουν το νέο θίασο ΠΛ στη θέση που ήταν.
Θα τα καταφέρουν;
Για κάντε κάτι κι εσείς !


Αθανάσιος Πέρδος

Ο δήμαρχος να θυμάται ότι σε δυο χρόνια έχει εκλογές. Και ότι οι ψηφοφόροι του θα είναι πολύ οργισμένοι με την αδικία. Επίσης στην εποχή της πληροφορικής οι ΑΛχημείες δεν περνάνε.

Katsadouros_Dhm


pgrontas

 
Έστειλα αυτό ως απάντηση στην Καθημερινή:

Παράθεση
Καλησπέρα σας,

Σας αποστέλλω αυτή την επιστολή, με αφορμή το άρθρο σας «Αντιπαράθεση Χημικών - καθηγητών Πληροφορικής» (http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_29/08/2013_531510) στο οποίο δεν φαίνεται κάποιος συντάκτης. Το συγκεκριμένο άρθρο είναι επιφανειακό και μονομερές καθώς αντλεί τα επιχειρήματα μόνο από τηλεφωνικές επικοινωνίες και αφιερώνει δυσανόλογο χώρο στις δύο απόψεις.
Συγκεκριμενα, αν είχατε προβεί σε στοιχειώδη δημοσιογραφική έρευνα θα είχατε διαπιστώσεις ότι η αλήθεια είναι αρκετά διαφορετική.

Πρώτα από όλα ο ισχυρισμός της κας Σιδέρη ότι με το παρόν σύστημα οι φοιτητές σχολών που  'είτε έχουν κύριο αντικείμενο τη Χημεία (Χημικοί, Χημικοί Μηχανικοί, Τεχνολόγοι Τροφίμων) είτε προαπαιτούν γνώσεις Χημείας (Γεωπόνοι, Μεταλλειολόγοι, Περιβαλλοντολόγοι) ' δεν έχουν επαρκείς γνώσεις χημείας είναι ψευδής. Στο υπάρχον σύστημα που εφαρμόζεται εδώ και 15 χρόνια, οι μαθητές μπορούν να εισαχθούν στις συγκεκριμένες σχολές από 3 κατευθύνσεις τις: Θετική, Τεχνολογική Ι, Τεχνολογική ΙΙ. Η κα Σιδέρη αναφέρεται μόνο στην Τεχνολογική ΙΙ, αποσιωπώντας το γεγονός ότι στις συγκεκριμένες σχολές οι μαθητές μπορούν να εισαχθούν και από τις 2 πρώτες όπου έχουν διδαχθεί Χημεία. Επιπλέον οι μαθητές του Λυκείου διδάσκονται υποχρεωτικά χημεία στις 2 πρώτες τάξεις, άρα έχουν τις στοιχειώδεις γνώσεις.

Παρ'όλα αυτά στο υπάρχον σύστημα, όντως υπάρχει ένα παράθυρο να εισαχθεί κάποιος σε σχολή τα μαθήματα της οποίας είναι άσχετα από αυτά που έχει παρακολουθήσει στο Λύκειο. Το φαινόμενο είναι γενικό δηλαδή και δεν αφορά μόνο τη Χημεία. Μπορεί να συμβεί μαθητής να εισαχθεί σε τεχνολογική σχολή από θεωρητική κατεύθυνση (Αρχαία, Ιστορία κτλ.). Φυσικά αυτό δεν πρέπει να συμβαίνει και πρέπει στο νέο σύστημα να διορθωθεί. Διορθώνεται όμως; Όχι, γιατί στο νέο σύστημα, υποχρεωτικά και όχι δυνητικά όπως στο παλιό, οι φοιτητές των σχολών Πληροφορικής, Μαθηματικών και αρκετών άλλων κρίνονται στην Χημεία, βασική επιστήμη μεν, αλλά άσχετη με το πρόγραμμα σπουδών των συγκεκριμένων σχολών. Δεν νομίζω να θεωρείτε καλύτερο, ένα φοιτητής προγραμματισμού να γνωρίσει την πραγματική φύση των σπουδών του, μέσα στο Πανεπιστήμιο, ενώ μπορεί να το κάνει στο Λύκειο; Αυτό ακριβώς είναι το επιχείρημα των Πληροφορικών και οι Χημικοί, που αυτό-θεωρούνται παθόντες, θα έπρεπε να ήταν οι πρώτοι που θα το στήριζαν.  Το γιατί, δεν το στηρίζουν μπορεί να αποτελέσει αφορμή για δημοσιογραφική έρευνα. Φυσικά, ξαναντικρούοντας την κα. Σιδέρη, δεν μιλάμε πλέον για τεχνολογικό αλφαβητισμό, αλλά για γνώσεις ουσιώδεις σε φοιτητές που θα σπουδάσουν πληροφορική, οι οποίες εξετάζονται σε αρκετά εκπαιδευτικά συστήματα όπως για παράδειγμα στην Μ. Βρετανία (http://www.computingatschool.org.uk/data/uploads/ComputingCurric.pdf) σύμφωνα μάλιστα με άρθρο που δημοσιεύτηκε στην καθημερινή.

Κλείνοντας θα ήθελα να τονίσω το εξής: Η πληροφορική στην εκπαίδευση έχει δύο όψεις: Αυτή του τεχνολογικού αλφαβητισμού και αυτή της βασικής επιστήμης. Η πρώτη σωστά διδάσκεται μέχρι το Γυμνάσιο. Η δεύτερη απουσιάζει όμως στο νέο σχέδιο και αυτό είναι ο λόγος που διαμαρτύρονται οι καθηγητές πληροφορικής, χωρίς να στοχεύουν σε κανένα άλλο μάθημα ή ομάδα καθηγητών.

Ευχαριστώ για τον χώρο και τον χρόνο,

Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

andrika

Παράθεση από: lxart στις 30 Αυγ 2013, 10:27:18 ΜΜ
Η θεατρική ιστορία της μικρής μας πόλης

Στη μικρή μας πόλη υπάρχουν από παλιά μερικά θέατρα. Σ' αυτά παίζουν ηθοποιοί - ΝΤΙΒΕΣ, κάποιοι παλιότεροι, μερικοί νεώτεροι, όλοι ηθοποιοί που τελείωσαν την μεγάλη Δραματική Σχολή της πόλης και έχουν πάντα κάποιο κοινό. Οι πολίτες, μια που δεν είχαν πολλές επιλογές, πήγαιναν αναγκαστικά σ' αυτά και παρακολουθούσαν τα έργα που ανέβαζαν. Το πρόβλημα όμως ήταν ότι το ρεπερτόριο τους ήταν πάντα το ίδιο χωρίς μεγάλες αλλαγές από χρονιά σε χρονιά, πράγμα που έκανε τους θεατές τους να βαριούνται όλο και περισσότερο. Είχαν μάθει τα έργα απ' έξω. Σ' ένα από αυτά η ΝΤΙΒΑ ΧΜ (ηθοποιός επίσης σπουδαγμένη και της ΣΧΟΛΗΣ), συνήθιζε να ανεβάζει δυο έργα. Ένα (Οργανωμένοι Χημικοί Αγώνες) το χειμώνα και ένα (Ανοργάνωτοι Χημικοί Αγώνες) το καλοκαίρι.

Κάποια χρονιά στην μικρή μας πόλη εμφανίστηκε ένας θίασος με όνομα ΠΛ, αποτελούμενος από νεαρούς κυρίως ηθοποιούς, που άρχισε να ανεβάζει νέα έργα σε ένα θέατρο δίπλα ακριβώς από αυτό της ΝΤΙΒΑΣ ΧΜ. Όλοι οι παλιοί και φυσικά η ΝΤΙΒΑ μας, δεν έδωσαν στην αρχή σημασία (άλλωστε αυτοί ήταν της ΣΧΟΛΗΣ) και είχαν το κοινό τους τόσα χρόνια. Οι νέοι όμως της πόλης άρχισαν να πηγαίνουν δειλά-δειλά, να παρακολουθούν και το κυριότερο να συμμετέχουν στις παραστάσεις. Αυτό γιατί τα έργα που ανέβαζε επέτρεπαν και σ' αυτούς να συμμετέχουν στην παράσταση και το σημαντικότερο, τα έργα ανανεώνονταν ανά τακτά διαστήματα, μιλούσαν για τη σημερινή εποχή και τα ενδιαφέροντα τους. Με άλλα λόγια δεν βαριόταν σχεδόν ποτέ στα έργα που παιζόταν.
Σιγά σιγά, και επειδή το θέατρο της ΧΜ ήταν ακριβώς δίπλα σ' αυτό των νέων ηθοποιών και μπορούσε άμεσα να συγκρίνει, άρχισε ο κόσμος να αποφεύγει την ΝΤΙΒΑ (παρόλο που ήταν και της ΣΧΟΛΗΣ) και να προτιμάει τον ΠΛ.

Επειδή το κακό παράγινε σκέφτηκε αυτή να αντιδράσει. Όχι ανεβάζοντας κάτι καινούργιο που να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κόσμου (δεν ήξερε να παίζει και κάτι άλλο), αλλά βάζοντας τον Δήμαρχο (μέσω κοινών γνωστών) να διώξει το νέο θέατρο σε άλλη πόλη. Το πρόσχημα ήταν ότι η «πόλη μας είναι ΜΟΝΟ για ηθοποιούς της ΣΧΟΛΗΣ και όχι για νεαρούς που ποιος ξέρει αν και που μάθανε να παίζουν θέατρο». Ούτε πέρασε από το μυαλό της ότι αυτά που έπαιζε χρόνια και χρόνια, ανήκαν σε άλλη εποχή και τα είχαν βαρεθεί οι πολίτες της μικρής μας πόλης.

Οι νέοι ηθοποιοί αποφάσισαν να αντιδράσουν γιατί είχαν «όλο το δίκιο με το μέρος τους». Αφού οι πολίτες τους προτιμούν, γιατί να έχει σημασία πόσα χρόνια έπαιζαν και από ποια σχολή βγήκαν. Τους φαινόταν αδιανόητο να τους διώχνουν όταν είχαν τον περισσότερο κόσμο και πρόσφεραν το καλύτερο θέαμα.


Αυτά ......
Θα ρωτήσετε πως τελειώνει αυτή η ιστορία.
Ε, η ιστορία δεν τελειώνει ακόμη. Απλά περιμένουν στη μικρή μας πόλη τον Δήμαρχο και τους Συμβούλους του να αποκαταστήσουν το Δίκαιο και να ξαναφέρουν το νέο θίασο ΠΛ στη θέση που ήταν.
Θα τα καταφέρουν;
Για κάντε κάτι κι εσείς !



ΤΕΛΕΙΟ ετσι ακριβως ειναι τα πραγματα.

andrika

Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 30 Αυγ 2013, 10:22:16 ΜΜ
Συνάδελφοι από τα φροντιστήρια,

γίνονται πράγματα που δεν λέγονται  :-X και λέγονται πράγματα που δεν γίνονται  :D.

Δεν υπάρχει τπτ τελικό  :-\.
Δεν μπορεί ναι δοθεί καμία υπόσχεση, αλλά pls αναμονή χωρίς  :'(! Ας την βάλουμε την ΑΕΠΠ στο ψυγείο μετά τις 06.09.

Επίσης το βιβλίο, η ύλη και η δομή είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει στην εκπαίδευση  ;). Το μοναδικό μάθημα με τετράδιο μαθητή στο λύκειο. Το μοναδικό μάθημα που ... (συμπληρώστε θετικά). Αν έχει κάποιος αντίθετη γνώμη αυτή τη στιγμή  :police:
Μακαρι τα πραγματα που γινονται και δεν λεγονται να πετυχουν

Σπύρος Δουκάκης

Παράθεση από: pgrontas στις 30 Αυγ 2013, 10:40:20 ΜΜ

Έστειλα αυτό ως απάντηση στην Καθημερινή:

Καλησπέρα σας,

    Σας αποστέλλω αυτή την επιστολή, με αφορμή το άρθρο σας «Αντιπαράθεση Χημικών - καθηγητών Πληροφορικής» (http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_29/08/2013_531510) στο οποίο δεν φαίνεται κάποιος συντάκτης. Το συγκεκριμένο άρθρο είναι επιφανειακό και μονομερές καθώς αντλεί τα επιχειρήματα μόνο από τηλεφωνικές επικοινωνίες και αφιερώνει δυσανόλογο χώρο στις δύο απόψεις.
    Συγκεκριμενα, αν είχατε προβεί σε στοιχειώδη δημοσιογραφική έρευνα θα είχατε διαπιστώσεις ότι η αλήθεια είναι αρκετά διαφορετική.

    Πρώτα από όλα ο ισχυρισμός της κας Σιδέρη ότι με το παρόν σύστημα οι φοιτητές σχολών που  'είτε έχουν κύριο αντικείμενο τη Χημεία (Χημικοί, Χημικοί Μηχανικοί, Τεχνολόγοι Τροφίμων) είτε προαπαιτούν γνώσεις Χημείας (Γεωπόνοι, Μεταλλειολόγοι, Περιβαλλοντολόγοι) ' δεν έχουν επαρκείς γνώσεις χημείας είναι ψευδής. Στο υπάρχον σύστημα που εφαρμόζεται εδώ και 15 χρόνια, οι μαθητές μπορούν να εισαχθούν στις συγκεκριμένες σχολές από 3 κατευθύνσεις τις: Θετική, Τεχνολογική Ι, Τεχνολογική ΙΙ. Η κα Σιδέρη αναφέρεται μόνο στην Τεχνολογική ΙΙ, αποσιωπώντας το γεγονός ότι στις συγκεκριμένες σχολές οι μαθητές μπορούν να εισαχθούν και από τις 2 πρώτες όπου έχουν διδαχθεί Χημεία. Επιπλέον οι μαθητές του Λυκείου διδάσκονται υποχρεωτικά χημεία στις 2 πρώτες τάξεις, άρα έχουν τις στοιχειώδεις γνώσεις.

    Παρ'όλα αυτά στο υπάρχον σύστημα, όντως υπάρχει ένα παράθυρο να εισαχθεί κάποιος σε σχολή τα μαθήματα της οποίας είναι άσχετα από αυτά που έχει παρακολουθήσει στο Λύκειο. Το φαινόμενο είναι γενικό δηλαδή και δεν αφορά μόνο τη Χημεία. Μπορεί να συμβεί μαθητής να εισαχθεί σε τεχνολογική σχολή από θεωρητική κατεύθυνση (Αρχαία, Ιστορία κτλ.). Φυσικά αυτό δεν πρέπει να συμβαίνει και πρέπει στο νέο σύστημα να διορθωθεί. Διορθώνεται όμως; Όχι, γιατί στο νέο σύστημα, υποχρεωτικά και όχι δυνητικά όπως στο παλιό, οι φοιτητές των σχολών Πληροφορικής, Μαθηματικών και αρκετών άλλων κρίνονται στην Χημεία, βασική επιστήμη μεν, αλλά άσχετη με το πρόγραμμα σπουδών των συγκεκριμένων σχολών. Δεν νομίζω να θεωρείτε καλύτερο, ένα φοιτητής προγραμματισμού να γνωρίσει την πραγματική φύση των σπουδών του, μέσα στο Πανεπιστήμιο, ενώ μπορεί να το κάνει στο Λύκειο; Αυτό ακριβώς είναι το επιχείρημα των Πληροφορικών και οι Χημικοί, που αυτό-θεωρούνται παθόντες, θα έπρεπε να ήταν οι πρώτοι που θα το στήριζαν.  Το γιατί, δεν το στηρίζουν μπορεί να αποτελέσει αφορμή για δημοσιογραφική έρευνα. Φυσικά, ξαναντικρούοντας την κα. Σιδέρη, δεν μιλάμε πλέον για τεχνολογικό αλφαβητισμό, αλλά για γνώσεις ουσιώδεις σε φοιτητές που θα σπουδάσουν πληροφορική, οι οποίες εξετάζονται σε αρκετά εκπαιδευτικά συστήματα όπως για παράδειγμα στην Μ. Βρετανία (http://www.computingatschool.org.uk/data/uploads/ComputingCurric.pdf) σύμφωνα μάλιστα με άρθρο που δημοσιεύτηκε στην καθημερινή.

    Κλείνοντας θα ήθελα να τονίσω το εξής: Η πληροφορική στην εκπαίδευση έχει δύο όψεις: Αυτή του τεχνολογικού αλφαβητισμού και αυτή της βασικής επιστήμης. Η πρώτη σωστά διδάσκεται μέχρι το Γυμνάσιο. Η δεύτερη απουσιάζει όμως στο νέο σχέδιο και αυτό είναι ο λόγος που διαμαρτύρονται οι καθηγητές πληροφορικής, χωρίς να στοχεύουν σε κανένα άλλο μάθημα ή ομάδα καθηγητών.

    Ευχαριστώ για τον χώρο και τον χρόνο,


Που έχουμε φτάσει Παναγιώτη!! Ευτυχώς που είμαστε δάσκαλοι και δεν μας ενοχλεί να επαναλαμβάνουμε πολλές φορές τα αυτονόητα...
Μπράβο!

vtsakan

Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

seibei

Παράθεση από: pgrontas στις 30 Αυγ 2013, 10:40:20 ΜΜ

Έστειλα αυτό ως απάντηση στην Καθημερινή:
Πολύ καλό! Επίσης, να προσθέσω για την κυρία Σιδέρη, πως στις ΗΠΑ, το αντίστοιχο εισαγωγικό μάθημα
πληροφορικής για την τριτοβάθμια (AP Computer Science Α ) προσφέρεται απο το 1984!!

Το 2012 το πήραν 26.000 υποψήφιοι!!!

Τώρα σχεδιάζεται και συμπληρωματικό CS AP: Advanced Placement Computer Science: Principles is currently under development. It is designed not to be a replacement for AP Computer Science A, but rather as a parallel option that will focus on computational thinking and fluency.
Pilot materials are currently being created, with pilot studies planned to run  through 2016.

http://en.wikipedia.org/wiki/AP_Computer_Science

Αλλά γιαυτό κυρία Σιδέρη οι ΗΠΑ είναι αυτοκρατορία.

Και οι δηλώσεις σας φανερώνουν γιατί εμείς είμαστε Μπανανία.

Παπαμιχαήλ Δημήτρης

#3313
Ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης ...

Σπύρος Δουκάκης

Παράθεση από: papatsis στις 30 Αυγ 2013, 11:00:44 ΜΜ
...

Συνάδελφοι, δεν συνεισφέρουν αυτά τα σχόλια. Θα κάνουμε ψυχοθεραπεία μετά τις 06.09 και τότε τα λέμε... Τώρα θέλουμε συμμάχους. Κανένας δεν κωφεύει.