Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

apom

Παράθεση από: kostasalgo στις 28 Αυγ 2013, 09:19:51 ΜΜ
  Αν τελικα  η πληροφορικη ειναι με το νεο συστημα γενικης παδειας μαθημα τον Ιουνιο τι θεματα θα βαλουμε συναδελφοι απο πια βιβλια και αυτη η τραπεζα θεματων, θα βαζςι ευκολα θεματα ετσι ωστε γα παιδια να γραφουν υψηλους βαθμους  'η θα τα θεματα της τραπεζας θεματων θα ειναι δυσκολα και μετα ποιος θα τα διορθωσει τα γραπτα .
Και γαμω τα συστηματα εχει κανεις να προσθεσει κατι; Πρεπει μηπως να σκεφτουμε να να βαζουμε στα θεματα και καμια ασκηση και οχι να ειναι το στυλ.   Να Λολα ενα μηλο ετσι τα μαθηματα μας θα εχουν και ενα ενδιαφερον απο τους μαθητες μας

Αν περιμένεις να ενδιαφέρονται οι μαθητές για μαθήματα που δεν θα εξεταστούν παννελαδικά... θα περιμένεις πααααρα πολυυυυ!!! Για θυμήσου τον εαυτό σου τι έκανε σε ανάλογες περιπτώσεις στο σχολείο... εγώ θυμάμαι εμένα... πλήρης αδιαφορία!!!

Καλό κουράγιο!!

apom

Παράθεση από: Λευτέρης Δουκέρης στις 28 Αυγ 2013, 09:25:20 ΜΜ
Στην   συγκέντρωση στο υπουργείο έφταιγε ο 15Αύγουστος και τα μπάνια του λαού για την απουσία μας .

Σήμερα ποιός ήταν ό λόγος που ήταν απόντες , όλοι (εκτός απο τους 40 "γραφικούς";

Μου θύμισε " ΣΟΥ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΕΙΣ
ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ , ΚΑΘΕΣΑΙ ΚΑΙ ΒΡΙΖΕΙΣ"

+1  Μήπως θα πρέπει να πάψουμε λοιπόν να τους ψηφίζουμε;;;

apom

Παράθεση από: Λευτέρης Δουκέρης στις 28 Αυγ 2013, 09:25:20 ΜΜ
Στην   συγκέντρωση στο υπουργείο έφταιγε ο 15Αύγουστος και τα μπάνια του λαού για την απουσία μας .

Σήμερα ποιός ήταν ό λόγος που ήταν απόντες , όλοι (εκτός απο τους 40 "γραφικούς";

Μου θύμισε " ΣΟΥ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΕΙΣ
ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ , ΚΑΘΕΣΑΙ ΚΑΙ ΒΡΙΖΕΙΣ"

4000 πληροφορικοi... να υποθέσω ... με 1% συμμετοχή = 40 άτομα... μια χαρά!!! όπως προείπα 1500000 και ούτε το 1% ( 15000 ) δεν έχουν κάνει μία πορεία της προκοπής... μια χαρά είμαστε...
:-\

Keep Growing

Παράθεση από: janag79 στις 28 Αυγ 2013, 09:08:26 ΜΜ
Σας παρακαλώ, αυτά τα προφανή επιχείρηματα που γράφετε εδώ, να τα στείλετε και εκεί που πρέπει και με επιμονή!

Δεν γίνεται να γράφουν κάποιοι ότι εδώ και μέρες οτι έχουν επικοινωνήσει με τους ακαδημαϊκούς τους και δεν υπήρχε ανταπόκριση και μόλις (πριν 2,3 μέρες) στείλαμε (εγώ και 2-3 συνάδελφοι) επιστολή στο ΕΜΠ, να μας απαντήσουν αμέσως και να βγάλουν και ανακοίνωση υποστήριξης

Σας παρακαλώ, εξωστρέφεια!!!

Εξωστρέφεια σημαίνει επικοινωνώ με τον κόσμο έξω από το στέκι, κατεβαίνω στις διαμαρτυρίες, παίρνω τηλέφωνα και ενοχλώ βουλευτές και ΟΧΙ ΑΠΛΑ  ΚΑΘΟΜΑΙ ΚΑΙ ΚΑΝΩ F5 , περιμένοντας με ένα μαγικό τρόπο να τα λύσουν όλα οι άλλοι..

ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΤΑ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΠΟΛΛΩΝ ΑΠΟ ΔΩ ΜΕΣΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ...


Εάν διοργάνωνε η ΠΕΚΑΠ ημερίδα με θέμα διδασκαλία της ΑΕΠΠ ξέρεις πόσοι θα μαζευότανε; Φίσκα θα ήταν η αίθουσα...
γιατί υπάρχουν και οι βεβαιώσεις.
Τώρα που διαφαίνεται περιπέτεια στη διατήρησή της στο Λύκειο, μόνο καμιά εικοσαριά(και όχι όσοι θα έπρεπε - δηλαδοί όλοι, λόγω του ότι είναι ζήτημα ζωής και θανάτου γιαυτούς) ιδιωτικοί και καμιά δεκαριά δημόσιοι ασχολούνται ...και ύστερα μας φταίει η χημεία και οι χημικοί.
Αν δείτε κάτω κάτω στα στατιστικά του forum θα δείτε ότι:  "Περισσότεροι συνδεδεμένοι χρήστες: 238 " ήταν στις απαντήσεις των θεμάτων της ΑΕΠΠ. Το τελευταίο διάστημα που είναι ζήτημα ζωής και θανάτου για το μάθημα: "Περισσότεροι συνδεδεμένοι χρήστες σήμερα: 138".
Τα παραπάνω στατιστικά αποδεικνύουν ότι ο ωχαδερφισμός και η προσμονή από όλους τους άλλους να βγάλουν τα κάστανα από τη φωτιά, είναι το χαρακτηριστικό όχι μόνο του πληροφορικού αλλά και του Έλληνα γενικότερα.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Λευτέρης Δουκέρης

Μάλλον πρέπει να κόψουμε τον καναπέ , η αδράνεια και ο "ωχ-αδερφισμός" πολλά δεινά έχει επιφέρει.

Να είστε σίγουροι από το 2-0-0 , με λίγο ξεβόλεμα και κινητοποίηση φτάσαμε στο 2-1-2.

Αν είχαν κινητοποιηθεί οι 2000 που λέγαμε θα φτάναμε στο 35-35-35!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

petrosp13

Αγαπητέ κύριε/κυρία βουλευτή και μέλος της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής,

οι τελευταίες πληροφορίες μιλάνε ότι υπάρχουν ενδοιασμοί για το αν η Πληροφορική θα πρέπει να είναι πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα.

Θα παραθέσω ένα πολύ απλό επιχείρημα:

Θα ήθελα να βάλετε το χέρι στην καρδιά και να απαντήσετε στο ερώτημα αν οι παρακάτω 87 σχολές που παραθέτω απαιτούν την γνώση της επιστήμης των Υπολογιστών και άρα θα πρέπει να εξετάζονται πανελλαδικά σε αντίστοιχο μάθημα για την εισαγωγή σε αυτές.

Δεν νομίζω ότι χρειάζονται περαιτέρω επιχειρήματα (πέρα από τις προφανείς παρεμβάσεις που έχουν κάνει επί τόσες βδομάδες ακαδημαϊκοί της Πληροφορικής).

Η λογική επιτάσσει να δημιουργηθεί ένα πεδίο για τις σχολές των τεχνολογικών επιστημών (που είναι τόσες πολλές) και να εξετάζεται η Πληροφορική μαζί με τα Μαθηματικά και την Φυσική. Η Χημεία δεν θα χρειαστεί σε κανένα από τα παρακάτω τμήματα και θα στερήσει πολύτιμες γνώσεις Πληροφορικής στους εισακτέους.

Ας πρυτανεύσει η λογική έναντι του παραλόγου και της πίεσης των συμφερόντων.

Μετά τιμής,

Παπαδόπουλος Πέτρος

Καθηγητής Πληροφορικής

Σχολές

    Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης  ΠΑΝΕΠ Ηράκλειο
    Εφαρμοσμένης Πληροφορικής Μακεδονίας  ΠΑΝΕΠ Θεσσαλονίκη
    Πληροφορικής  ΠΑΝΕΠ Θεσσαλονίκη
    Πληροφορικής  ΠΑΝΕΠ Πειραιάς
    Πληροφορικής & Τηλεματικής Χαροκόπειου Παν/μίου ΠΑΝΕΠ Αθήνα
    Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών  ΠΑΝΕΠ Αθήνα
    Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Πελοποννήσου  ΠΑΝΕΠ Τρίπολη
    Πληροφορικής Θεσσαλίας  ΠΑΝΕΠ Λαμία
    Πληροφορικής Ιονίου  ΠΑΝΕΠ Κέρκυρα
    Πληροφορικής με Εφαρμ. στη Βιοϊατρική Θεσσαλίας  ΠΑΝΕΠ Λαμία
    Πληροφορικής Οικονομικού Παν. Αθήνας  ΠΑΝΕΠ Αθήνα
    Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ  ΤΕΙ Αθήνα
    Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ  ΤΕΙ Θεσσαλονίκη
    Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ Ανατ. Μακεδονίας & Θράκης  ΤΕΙ Καβάλα
    Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ Δυτ. Ελλάδας  ΤΕΙ Ναύπακτος
    Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ Δυτ. Μακεδονίας  ΤΕΙ Καστοριά
    Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ Ηπείρου  ΤΕΙ Αρτα
    Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ Θεσσαλίας  ΤΕΙ Λάρισα
    Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ Κεντρ. Μακεδονίας  ΤΕΙ Σέρρες
    Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ Κρήτης  ΤΕΙ Ηράκλειο
    Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ Πελοποννήσου  ΤΕΙ Σπάρτη
    Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ Στερεάς Ελλάδας  ΤΕΙ Λαμία
    Μηχανικών Πληρ/κής & Τηλ/νιών Δυτ. Μακεδονίας  ΠΑΝΕΠ Κοζάνη
    Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστ. Αιγαίου  ΠΑΝΕΠ Σάμος
    Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής  ΠΑΝΕΠ Ιωάννινα
    Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής  ΠΑΝΕΠ Πάτρα
    Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολ. Συστημάτων ΤΕ  ΤΕΙ Πειραιάς
    Μηχανικών Αυτοματισμού ΤΕ  ΤΕΙ Θεσσαλονίκη
    Μηχανικών Αυτοματισμού ΤΕ  ΤΕΙ Πειραιάς
    Μηχανικών Αυτοματισμού ΤΕ Στερεάς Ελλάδας  ΤΕΙ Χαλκίδα
    Μηχανικών Τεχνολογίας Αεροσκαφών ΤΕ Στερεάς Ελλάδας  ΤΕΙ Χαλκίδα
    Μηχανικών Τοπογραφίας & Γεωπληροφορικής ΤΕ / Εισ. Κατεύθυνση (Τμ. Πολ. Μηχ/κών ΤΕ & Μηχ/κών Τοπογραφίας & Γεωπληρ/ικής ΤΕ)  ΤΕΙ Αθήνα
    Μηχανικών Τοπογραφίας & Γεωπληροφορικής ΤΕ Κεντρ. Μακεδονίας / Εισ. Κατεύθυνση (Τμ. Πολ. Μηχ/κών ΤΕ & Μηχ/κών Τοπογραφίας & Γεωπληρ/ικής ΤΕ)  ΤΕΙ Σέρρες
    Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ  ΠΑΝΕΠ Θεσσαλονίκη
    Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ ΕΜΠ  ΠΑΝΕΠ Αθήνα
    Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ Θεσσαλίας  ΠΑΝΕΠ Βόλος
    Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ Θράκης  ΠΑΝΕΠ Ξάνθη
    Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Η/Υ  ΠΑΝΕΠ Πάτρα
    Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ  ΤΕΙ Πειραιάς
    Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ Ανατ. Μακεδονίας & Θράκης  ΤΕΙ Καβάλα
    Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ Δυτ. Ελλάδας  ΤΕΙ Πάτρα
    Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ Δυτ. Μακεδονίας  ΤΕΙ Κοζάνη
    Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ Θεσσαλίας  ΤΕΙ Λάρισα
    Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ Κρήτης  ΤΕΙ Ηράκλειο
    Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ Στερεάς Ελλάδας  ΤΕΙ Χαλκίδα
    Ηλεκτρονικών Μηχ/κών & Μηχ/κών Η/Υ Πολυτ. Κρήτης  ΠΑΝΕΠ Χανιά
    Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΤΕ  ΤΕΙ Αθήνα
    Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΤΕ  ΤΕΙ Θεσσαλονίκη
    Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΤΕ  ΤΕΙ Πειραιάς
    Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΤΕ Κρήτης  ΤΕΙ Χανιά
    Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΤΕ Στερεάς Ελλάδας  ΤΕΙ Λαμία
    Μηχανολόγων & Αεροναυπηγών Μηχανικών  ΠΑΝΕΠ Πάτρα
    Μηχανολόγων Μηχανικών  ΠΑΝΕΠ Θεσσαλονίκη
    Μηχανολόγων Μηχανικών Δυτ. Μακεδονίας  ΠΑΝΕΠ Κοζάνη
    Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ  ΠΑΝΕΠ Αθήνα
    Μηχανολόγων Μηχανικών Θεσσαλίας  ΠΑΝΕΠ Βόλος
    Μηχανολόγων Μηχανικών ΤΕ  ΤΕΙ Πειραιάς
    Μηχανολόγων Μηχανικών ΤΕ Ανατ. Μακεδονίας & Θράκης / Εισ. Κατεύθυνση (Τμ. Μηχ/κών Τεχ/γίας Πετρελαίου & Φυσ. Αερίου ΤΕ & Μηχ/γων Μηχ/κών ΤΕ)  ΤΕΙ Καβάλα
    Μηχανολόγων Μηχανικών ΤΕ Δυτ. Ελλάδας  ΤΕΙ Πάτρα
    Μηχανολόγων Μηχανικών ΤΕ Δυτ. Μακεδονίας / Εισ. Κατεύθυνση (Τμ. Μηχανολόγων Μηχ/κών & Βιομ.Σχεδιασμού ΤΕ)  ΤΕΙ Κοζάνη
    Μηχανολόγων Μηχανικών ΤΕ Θεσσαλίας  ΤΕΙ Λάρισα
    Μηχανολόγων Μηχανικών ΤΕ Κεντρ. Μακεδονίας  ΤΕΙ Σέρρες
    Μηχανολόγων Μηχανικών ΤΕ Κρήτης  ΤΕΙ Ηράκλειο
    Μηχανολόγων Μηχανικών ΤΕ Στερεάς Ελάδας  ΤΕΙ Χαλκίδα
    Μηχανολόγων Οχημάτων ΤΕ  ΤΕΙ Θεσσαλονίκη
    Βιομηχανικής Διοίκησης & Τεχνολογίας  ΠΑΝΕΠ Πειραιάς
    Βιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ Δυτ. Μακεδονίας / Εισ. Κατεύθυνση (Τμ. Μηχανολόγων Μηχ/κών & Βιομ.Σχεδιασμού ΤΕ)  ΤΕΙ Κοζάνη
    Γραφιστικής / Εισαγωγική Κατεύθυνση (Τμ. Γραφιστικής)  ΤΕΙ Αθήνα
    Διαχείρ. Πολιτισμικού Περιβ/ντος & Νέων Τεχν/γιών Πατρών  ΠΑΝΕΠ Αγρίνιο
    Εκπαιδευτικών Ηλεκτρολογίας Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. / Εισ. Κατεύθυνση (Τμ. Εκπ/κών Ηλεκτρολογίας & Ηλεκτρονικής)  ΤΕΙ Αθήνα
    Εκπαιδευτικών Ηλεκτρονικής Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. / Εισ. Κατεύθυνση (Τμ. Εκπ/κών Ηλεκτρολογίας & Ηλεκτρονικής)  ΤΕΙ Αθήνα
    Εκπαιδευτικών Μηχανολογίας Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.  ΤΕΙ Αθήνα
    Ψηφιακών Συστημάτων  ΠΑΝΕΠ Πειραιάς
    Ναυπηγών Μηχ/γων Μηχ/κών ΕΜΠ  ΠΑΝΕΠ Αθήνα
    Ναυπηγών Μηχανικών ΤΕ  ΤΕΙ Αθήνα
    Μαθηματικών  ΠΑΝΕΠ Αθήνα
    Μαθηματικών  ΠΑΝΕΠ Θεσσαλονίκη
    Μαθηματικών  ΠΑΝΕΠ Ιωάννινα
    Μαθηματικών  ΠΑΝΕΠ Πάτρα
    Μαθηματικών Αιγαίου / Εισαγωγική Κατεύθυνση (Τμ. Μαθηματικών)  ΠΑΝΕΠ Σάμος
    Μαθηματικών Κρήτης / Εισαγωγική Κατεύθυνση (Τμ. Μαθηματικών & Εφαρμοσμένων Μαθηματικών)  ΠΑΝΕΠ Ηράκλειο
    Εφαρμοσμένων Μαθημ. & Φυσ. Επιστημών ΕΜΠ  ΠΑΝΕΠ Αθήνα
    Εφαρμοσμένων Μαθηματικών Κρήτης / Εισαγωγική Κατεύθυνση (Τμ. Μαθηματικών & Εφαρμοσμένων Μαθηματικών)  ΠΑΝΕΠ Ηράκλειο
    Στατιστικής & Αναλογιστικών-Χρημ/κών Μαθ/κών Αιγαίου / Εισ. Κατεύθυνση (Τμ. Μαθηματικών)  ΠΑΝΕΠ Σάμος
    Στατιστικής & Ασφαλιστικής Επιστήμης  ΠΑΝΕΠ Πειραιάς
    Στατιστικής Οικονομικού Παν. Αθήνας  ΠΑΝΕΠ Αθήνα
    Τεχνολογίας Γραφικών Τεχνών / Εισαγωγική Κατεύθυνση (Τμ. Γραφιστικής)  ΤΕΙ Αθήνα

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

AlexPapplir


tdrivas

έχουμε κάπου τα email της επιτροπής μαζεμένα?
(συγγνώμη αν έχει ξαναζητηθεί)
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

P.Tsiotakis

οποιος ειναι ευχαριστημενος με το 2-1-2 δικαιωμα του, οι υπολοιποι συνεχιζουμε τη μαχη με το θηριο που ποτε δεν ειναι προκαταβολικα χαμενη

petrosp13

Παράθεση από: morfeus στις 28 Αυγ 2013, 09:48:31 ΜΜ
έχουμε κάπου τα email της επιτροπής μαζεμένα?
(συγγνώμη αν έχει ξαναζητηθεί)

gkonst9@otenet.gr, 
a.gkerekou@parliament.gr,  agerek@hol.gr
annamani@otenet.gr, 
gvlahos@ath.forthnet.gr, 
info@elzoni.gr, 
christos@dimas.gr, 
karef@karef.gr,  e.karanasios@parliament.gr
Konsolasmanos@gmail.com, 
kostaskontogeorgos@gmail.com, 
g.pasxalidis@parliament.gr,  giannispasxalidis@gmail.comt2510833310@gmail.com
http://www.e-stylianidis.gr
stylianidis@e-stylianidis.gr, 
stylios@parliament.gr, 
ntagaras@parliament.gr, 
ypsilaw@otenet.gr, 
aalexopoulos@parliament.gr, 
amajohn1961@gmail.com,  amajohn@parliament.gr
efikeram@yahoo.gr,  efgeorgopoulou@parliament.gr
ayhankarayusuf@gmail.com, 
kourakis@parliament.gr, 
mkrits@parliament.gr, 
tatsopoulos@parliament.gr,  tatsopoulospetros@yahoo.com
p.dimas@parliament.gr, 
ahmet.haciosman@gmail.com, 
kountoura.e@gmail.com, 
p.chaikalis@parliament.gr, 
p.zisimopoulos@parliament.gr, 
p.iliopoulos@parliament.gr, 
i.panousis@parliament.gr, 
demarlarissa@gmail.com,  t.psyrras@parliament.grthomaspsyrras@gmail.com
kke@parliament.gr, 
bolaris@otenet.gr, 
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

petrosp13

Όλοι θα ασχοληθούν με τις μετατάξεις που μόλις ανακοινώθηκαν...
Το παίζει καλά το παιχνίδι το υπουργείο
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Keep Growing

Παράθεση από: AlexPapplir στις 28 Αυγ 2013, 09:47:46 ΜΜ
τα λες απλά και ωραία!

Πέτρο, πολύ καλό μήνυμα. Μπορώ να το στείλω και γω;
Αλλά θα αφαιρέσω την πρόταση: "Η Χημεία δεν θα χρειαστεί σε κανένα από τα παρακάτω τμήματα και θα στερήσει πολύτιμες γνώσεις Πληροφορικής στους εισακτέους."
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

petrosp13

Στείλτο. Κανένα πρόβλημα
Στείλτε το όσοι θέλετε με όποια τροποποίηση θέλετε
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

lp

Παράθεση από: petrosp13 στις 28 Αυγ 2013, 09:45:44 ΜΜ
Αγαπητέ κύριε/κυρία βουλευτή και μέλος της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής,

οι τελευταίες πληροφορίες μιλάνε ότι υπάρχουν ενδοιασμοί για το αν η Πληροφορική θα πρέπει να είναι πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα.

Θα παραθέσω ένα πολύ απλό επιχείρημα:

Θα ήθελα να βάλετε το χέρι στην καρδιά και να απαντήσετε στο ερώτημα αν οι παρακάτω 87 σχολές που παραθέτω απαιτούν την γνώση της επιστήμης των Υπολογιστών και άρα θα πρέπει να εξετάζονται πανελλαδικά σε αντίστοιχο μάθημα για την εισαγωγή σε αυτές.

Δεν νομίζω ότι χρειάζονται περαιτέρω επιχειρήματα (πέρα από τις προφανείς παρεμβάσεις που έχουν κάνει επί τόσες βδομάδες ακαδημαϊκοί της Πληροφορικής).

Η λογική επιτάσσει να δημιουργηθεί ένα πεδίο για τις σχολές των τεχνολογικών επιστημών (που είναι τόσες πολλές) και να εξετάζεται η Πληροφορική μαζί με τα Μαθηματικά και την Φυσική. Η Χημεία δεν θα χρειαστεί σε κανένα από τα παρακάτω τμήματα και θα στερήσει πολύτιμες γνώσεις Πληροφορικής στους εισακτέους.

Ας πρυτανεύσει η λογική έναντι του παραλόγου και της πίεσης των συμφερόντων.

Μετά τιμής,

Παπαδόπουλος Πέτρος

Καθηγητής Πληροφορικής


Εστειλα και εγώ με λίγες αλλαγές στο κείμενο σου.
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου