Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

lkt

Διαβάζω στο group της ΠΕΚΑΠ στο facebook κάποια μηνύματα με αφορμή τα ωρολόγια που ανακοινώθηκαν και δυστυχώς βλέπω ότι ξανάρχισε η εσωστρέφεια και η φαγωμάρα.
Αντιλαμβάνομαι την αγωνία όλων αλλά αυτές τις στιγμές χρειάζεται ψυχραιμία και αυτοσυγκράτηση από όλους.

Katsadouros_Dhm

Παράθεση από: lkt στις 21 Αυγ 2013, 07:10:05 ΜΜ
...Το μείζον όμως αυτή τη στιγμή είναι να επιβληθούμε στη συνείδηση όλων ως ισότιμη επιστήμη. Τα υπόλοιπα θα έρθουν σταδιακά
Πολύ σωστά. Συνάδελφοι, ψυχραιμία.
Σήμερα είχαμε μια θετική δήλωση, χθες δεν είχαμε τίποτα. Να πατήσουμε πάνω σ' αυτό για να έχουμε αύριο κάτι περισσότερο και μεθαύριο κάτι ακόμα μέχρι να φτάσουμε σε αυτό που έχουμε στόχο. Μην τα ζητάμε όλα σε πέντε λεπτά. Ξέρω, δεν υπάρχει χρόνος αλλά ας μην γκρινιάζουμε τόσο πολύ για όλα. Με σωστές κινήσεις όλα θα γίνουν όπως θέλουμε, το δίκιο είναι με το μέρος μας. Σήμερα ας είμαστε λίγο πιο αισιόδοξοι, το αξίζουμε μετά από όσα περάσαμε αυτό το καλοκαίρι. Ας έχουμε δύναμη να συνεχίσουμε την πίεση παντού.  :)

AlexPapplir

Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Θέλουν  να τους βγουν τα νούμερα.....
Αφού αντιλήφθηκαν την πατάτα που έκαναν με την αφαίρεση της πληροφορικής από το λύκειο και μετά από το κράξιμο, κυρίως των πανεπιστημιακών, αναδιπλώθηκαν  στο πρόγραμμα του Γυμνασίου για να βγουν τα νούμερα...

Keep Growing

Ο αγώνας μας θα πρέπει να είναι συνολικά για την Πληροφορική παιδεία στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Τελεία και παύλα.
Αν πιέζουμε μόνο για το Γενικό Λύκειο, επειδή τα κουκιά τους είναι μετρημένα, τότε θα πετσοκόβουν από αλλού και θα φαίνονται στην κοινή γνώμη ότι έκαναν πίσω ικανοποιώντας το Πληροφορική ή Χημεία...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

lkt

Παράθεση από: Keep Growing στις 21 Αυγ 2013, 08:15:11 ΜΜ
Ο αγώνας μας θα πρέπει να είναι συνολικά για την Πληροφορική παιδεία στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Τελεία και παύλα.
Αν πιέζουμε μόνο για το Γενικό Λύκειο, επειδή τα κουκιά τους είναι μετρημένα, τότε θα πετσοκόβουν από αλλού και θα φαίνονται στην κοινή γνώμη ότι έκαναν πίσω ικανοποιώντας το Πληροφορική ή Χημεία...
Επαναλαμβάνω. Ας κερδηθεί τώρα αυτό που φαινόταν σίγουρα χαμένο και υπάρχει χρόνος και για τα υπόλοιπα

P.Tsiotakis

http://www.esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/moysiki-kallitexnika-paramenoyn-os-exoyn-gymnasio

Μουσική και Καλλιτεχνικά παραμένουν ως έχουν στο Γυμνάσιο

ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Katsadouros_Dhm

Παναγιώτη, ξύπνησε η καλλιτεχνική φύση μέσα σου;  ;D  ;D  ;D

P.Tsiotakis

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 21 Αυγ 2013, 08:52:57 ΜΜ
Παναγιώτη, ξύπνησε η καλλιτεχνική φύση μέσα σου;  ;D  ;D  ;D

Καμιά φορά καλό είναι να θυμόμαστε ότι δεν είμαστε οι μοναδικοί στο σύμπαν

Katsadouros_Dhm

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 21 Αυγ 2013, 08:54:20 ΜΜ
Καμιά φορά καλό είναι να θυμόμαστε ότι δεν είμαστε οι μοναδικοί στο σύμπαν
Σωστός. Αυτό πρέπει να το θυμόμαστε πάντα.

alpapanto


lkt

<<Nikolaos D. Skikos
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ
Φαίνεται το νομοσχέδιο να κατατίθεται νωρίτερα στη Βουλή, την Παρασκευή και ελπίζουμε με τις "επιθυμητές αλλαγές".>>

Ακόμα στο ελπίζουμε είμαστε;

Keep Growing

Παράθεση από: lkt στις 21 Αυγ 2013, 09:51:25 ΜΜ
<<Nikolaos D. Skikos
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ
Φαίνεται το νομοσχέδιο να κατατίθεται νωρίτερα στη Βουλή, την Παρασκευή και ελπίζουμε με τις "επιθυμητές αλλαγές".>>

Ακόμα στο ελπίζουμε είμαστε;

Και ποιες είναι οι "επιθυμητές αλλαγές"; Γιατί το έχουμε χάσει λίγο.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

vistrian

Όλοι παίρνουν ώρες παντού (βλέπε Γυμνάσιο - Λύκειο) και ΕΜΕΙΣ είμαστε ακόμα στο ελπίζουμε. Βγείτε (υπουργείο) και ανακοινώστετο απλά. ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΟΥΘΕΝΑ. Δεν μπορείς κεδίκογλου να βγαίνεις το πρωί και να λες ότι έχουμε ενισχύσει το Γυμνάσιο και μάλλον η Πληροφορική θα είναι μάθημα Πανελλαδικώς εξεταζόμενο, σιγά την χάρη που μας κάνεις και μετά απο 3 ώρες όλα να αναιρούνται. Δεν θα μας κάνεις εσύ να βγάλουμε τον αγιάτρευτο. Τέλος πραγματικά ήθελα να το αναφέρω, ότι περισσότερη ενημέρωση έχουμε απο "απλούς" ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ που απο 30 Ιούλη έως και σήμερα αγωνίζομαστε καθημερινά 24 ώρες το 24ωρο (έχουμε χάσει τον ύπνο μας δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει) μέ όποιον τρόπο μπορεί ο καθένας μας να μάθει κάτι, να γράψει κάτι , να στείλει κάτι, να επικοινωνήσει με Πανεπιστημιακούς   παρά απο την ΠΕΚΑΠ που απλά συνεχίζει και μας ενημερώνει  με ένα απλό  μήνυμα του τύπου
Παράθεση από: lkt στις 21 Αυγ 2013, 09:51:25 ΜΜ
<<Nikolaos D. Skikos
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ
Φαίνεται το νομοσχέδιο να κατατίθεται νωρίτερα στη Βουλή, την Παρασκευή και ελπίζουμε με τις "επιθυμητές αλλαγές".>>
Ποιές είναι οι επιθυμητές αλλαγές;  Εδώ κάθε μέρα βλέπουμε και άλλα.
VR in Computing

Keep Growing

Παράθεση από: Keep Growing στις 21 Αυγ 2013, 11:10:44 ΠΜ
Εμένα με προβληματίζουν τα εξής:
1. Το μάθημα παραμένει στο Γενικό Λύκειο και είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενο. (αυτό πίστευα ότι θα γινότανε από την αρχή)
2. Υπάρχει τομέας Πληροφορικής στο Επαγγελματικό Λύκειο. (ίσως περισσότερες ώρες για μας, αν δεν ισχύσει το 1 ΕΠΑΛ ανά περιοχή)
3. Το μάθημα στο γυμνάσιο γίνεται 2ωρο. (σίγουρα θα μας δώσει περισσότερες ώρες)
4. Θα εφαρμοστεί η πιστοποίηση στα γυμνάσια. (ίσως πάρουμε και από εδώ κάποιες ώρες)
5. Δημιουργούνται θέσεις για ΠΕ19 20 στο Δημοτικό. (που θα καλυφτούν, λένε, από μετατάξεις)

Πως διάολο λοιπόν προκύπτουν οι υπεράριθμοι πληροφορικοί και μάλιστα όχι 10 ή 20 αλλά χιλιάδες εκατοντάδες;
Κάποιο λάκκο έχει η φάβα.

ps. Εντωμεταξύ ξεκίνησαν τα όργανα από τους στρατευμένους "δημοσιογράφους" για την κατασυκοφάντηση των εκπαιδευτικών υπό την απειλή κινητοποιήσεων το Σεπτέμβρη. 

Να λοιπόν πως βγαίνουν οι αριθμοί. Απλά διαγράψτε το 3. Και όχι μόνο αυτό. Αν δε σπα το τμήμα, βάλτε αρνητικό πρόσημο και όλα βγαίνουν.
Είπα και γω ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

...εάν όμως δεν υπήρχε η αντίδραση για το Λύκειο, τα πράγματα ίσως θα ήταν πολύ χειρότερα για εμάς.
Από την άλλη, προς γνώση και συμμόρφωση, θα πρέπει να βλέπουμε συνολικά το αντικείμενό μας σε όλες τις βαθμίδες και όχι αποσπασματικά ...
Δεν μπορείς να στηρίξεις ένα γίγαντα (ΑΕΠΠ) σε ξύλινα πόδια (γυμνάσιο).
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).