Θέματα ΟΕΦΕ

Ξεκίνησε από bagelis, 13 Απρ 2008, 04:22:15 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Βλαχάκης Γ.

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 16 Απρ 2010, 10:33:09 ΜΜ
Δεν διαφωνώ με αυτό που λες αλλά δεν βλέπω πώς αυτό επηρεάζει τη λύση (εκτός κι αν κάτι μου διαφεύγει). Το max αλλάζει μόνο όταν βρεθεί ακόμα μεγαλύτερη βαθμολογία. Το ΣΒ_max χρειάζεται μόνο για την περίπτωση ισοβαθμίας....

Αρχικά υποθέτουμε ότι το max το έχει ο 1oς. Αν στη συνέχεια κάποιος άλλος ισοβαθμεί με αυτόν τότε δεν θα πρέπει να έχεις κρατήσει στο ΣΒ_max το ΣΒ[1] για να μπορείς να κάνεις σύγκριση;  :-\
επειδή η συνολική βαθμολογία θελεις να λογαριάζεται μόνο σε περίπτωση ισοβαθμίας. αν π.χ. ο πρώτος έχει συνολική βαθμολογία 100 και σε ένα αγώνισμα έχει 0 αλλά ένας άλλος έχει συνολική βαθμολογία 90 και σε ένα αγώνισμα έχει 50 θέλεις να τον κρατήσεις και να μην λογαριάσεις τη συνολική βαθμολογία.
είναι το ίδιο που είπε και ο Κ. Καραμαούνας θέτωντας την συνολική βαθμολογία ως 0. τί 0 τί -1, το ίδιο κάνει κατά την άποψή μου. αλλά σίγουρα όχι του πρώτου.

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: Βλαχάκης Γ. στις 17 Απρ 2010, 01:37:56 ΜΜ
επειδή η συνολική βαθμολογία θελεις να λογαριάζεται μόνο σε περίπτωση ισοβαθμίας. αν π.χ. ο πρώτος έχει συνολική βαθμολογία 100 και σε ένα αγώνισμα έχει 0 αλλά ένας άλλος έχει συνολική βαθμολογία 90 και σε ένα αγώνισμα έχει 50 θέλεις να τον κρατήσεις και να μην λογαριάσεις τη συνολική βαθμολογία.
είναι το ίδιο που είπε και ο Κ. Καραμαούνας θέτωντας την συνολική βαθμολογία ως 0. τί 0 τί -1, το ίδιο κάνει κατά την άποψή μου. αλλά σίγουρα όχι του πρώτου.

Μα αυτό σου λέω κι εγώ! Αρχικά, αφού έχεις ελέγξει μόνο τον 1ο, θα έχεις max=0 και SB_max=100, στη συνέχεια θα αλλάξει το max και θα γίνει 50 (ασχέτως του ποιο είναι το ΣΒ_max που έχει κρατηθεί) και το ΣΒ_max θα γίνει 90. Κάθε φορά που αλλάζει το max (αλλά και την 1η φορά!) δεν πρέπει να κρατάς το Σ[ι] στο ΣΒ_max ώστε να το χρησιμοποιήσεις σε περίπτωση ισοβαθμίας;

Αν θέλεις δείξε μου ένα παράδειγμα με πίνακες Β[10, ...] και Σ[10] (10 θέσεων αντί 60!) που να βγάζει λάθος... Επίσης, ποια είναι η (τελική) προτεινόμενη λύση σου για να κάνω το ίδιο...

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: gthal στις 17 Απρ 2010, 02:44:44 ΠΜ
Κώστα, υπάρχει ένα λάθος : για κάθε φοιτητή βρίσκει το συνολικό βαθμό    ;D

Χα! Είδες που όχι μόνο δεν βοηθάει στην κατανόηση αλλά προκαλεί και παρανοήσεις !!!!  :D ;D

ntzios kostas

Παράθεση!ερώτημα β
για αγ από 1 μέχρι 6
  max<-Β[1,αγ]
  Σβ_max<-  ΣΒ[1]
            αθλ_max<-1 !ο αθλητής με το μέγιστο
            για αθλ από 2 μέχρι 60
            αν Β[αθλ,αγ]> max ή (Β[αθλ,αγ]= max και ΣΒ[αθλ]>ΣΒ_max) τότε
               max<-Β[αθλ,αγ]
               ΣΒ_max<-ΣΒ[αθλ]
               αθλ_max<-αθλ
         τέλος_αν
      τέλος_επανάληψης
      γράψε Ον[αθλ_max]
τέλος_επανάληψης

Παράθεση από: Βλαχάκης Γ. στις 16 Απρ 2010, 08:40:34 ΜΜ
διαφωνώ. μπορεί ο πρώτος να έχει πολύ καλή βαθμολογία αλλά να μην είναι ο καλύτερος σε αυτό το άθλημα

Δεν μπορώ να βρω και εγώ λάθος.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Βλαχάκης Γ.

ναι, έχετε δίκιο, δεν χρειάστηκε να κάνω παράδειγμα.
ίσως απλά να μην κάνω μάθημα για μία ώρα...
ευχαριστώ

Rania

Στο δευτερο θεμα με τον πινακα τιμων, πως ειναι η προτεραιοτητα των πραξεων με τα div και τα mod?
(Δεν θυμαμαι ακριβως την εκφωνηση, αλλα θυμαμαι οτι ειχα διαφωνια στο αποτελεσμα που εβγαζε ο ΟΕΦΕ με αυτο που εβγαζα εγω).

Νίκος Αδαμόπουλος


Rania

Αν εχουμε πχ 6 -1 mod 4 - 4?
Καπως ετσι ηταν μια εκφραση, νομιζω ηταν μεσα στην διαδικασια που ειχε.

P.Tsiotakis

γεια σου Ράνια,

μετά το έγγραφο που παραθέτει ο Νίκος, μπορούμε να θεωρούμε πράξεις με τελεστές div/mod μεταξύ αρνητικών αριθμών "εκτός ύλης" και εκτός φιλοσοφίας μαθήματος ΑΕΠΠ

ωστόσο στο 6 -1 mod 4 - 4 = 6 - 1 - 4 = 1
δηλαδή το mod εκτελείται πρώτο (1 mod 4) δεν έχουμε τέτοια περίπτωση!

Rania

Μαλιστα. Σας ευχαριστω πολυ κυριε Τσιωτακη!

(Δραττομαι της ευκαιριας για να πω για μια ακομη φορα ποσο χρησιμα μου εχουν φανει τα "κριτηρια ΑΕΠΠ"  :) )