Θέματα ΟΕΦΕ

Ξεκίνησε από bagelis, 13 Απρ 2008, 04:22:15 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Αλεξόπουλος Ανδρέας

#75
να πω κι εγώ μια γνώμη χωρίς να θέλω να υπερασπιστώ κανέναν (μπορεί να μην γράφω γενικά στο forum αλλά το παρακολουθώ στενά τα τελευταία χρόνια).
το θέμα της "επίθεσης" από την πλευρά μου τουλάχιστον κατά των θεμάτων του ΟΕΦΕ δεν έχει να κάνει φέτος τόσο με τη δυσκολία των θεμάτων. αλλά έχει να κάνει με την προχειρότητα που δείχνει αυτή η επιτροπή στον θεσμό που η ίδια έχει θεσπίσει και υποβάλει μια μερίδα μαθητών κάθε χρόνο. γιατί όταν αποφασίζεις να προσομοιώσεις τις πανελλήνιες εξετάσεις πρέπει να δείχνεις και την απαιτούμενη σοβαρότητα και προσοχή. όταν λοιπόν εγώ διαβάζω μια τέτοια ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ (όπως παραδέχτηκαν όλοι άλλωστε) λύση του τέταρτου θέματος από την ίδια την επιτροπή που έβγαλε τα θέματα, γιατί λοιπόν να την πάρω και πολύ σοβαρά άλλη φορά; ή όταν το ένα Σ-Λ όπως λέγαμε σε κάποιο άλλο τόπικ έχει ασάφεια;
όταν έχεις απένταντι σου μαθητές που προετοιμάζονται για πανελλήνιες δεν μπορείς να τους αντιμετοπίζεις έτσι. ποιος δηλαδή έλυσε με αυτόν το τρόπο αυτό το ερώτημα; δεν βρέθηκε άλλος να το κοιτάξει πριν το δημοσιεύσουν; αυτό δεν είναι δείγμα προχειρότητας;
έγω προσωπικά κλείνοντας δεν έχω πρόβλημα με κάποια θέματα προσομοίωσης πανελληνίων εξετάσεων. το θέμα είναι πως αυτοί που αναλαμβάνουν να κάνουν αυτή τη διαδικασία να δείχνουν και οι ίδιοι την απαιτούμενη σοβαρότητα (που κατά τη γνώμη μου φέτος δεν την έδειξαν)

και μια συμπλήρωση ακόμα: οι περισσότεροι από εμάς φαντάζομαι μπορεί να έχουμε κάνει κάποιο λάθος όταν λύνουμε μια άσκηση στα παιδιά και το καταλαβαίνουμε αργότερα (εγώ τουλάχιστον το έχω πάθει). το θέμα σε αυτή τη περίπτωση ότι δε μιλάμε την λύση μιας άσκησης απλά. πρόκειται για την λύση που δίνει ένας φορέας που έχει απέναντί του τους μαθητές όλης της Ελλάδας. άρα οφείλει να μην κάνει κανένα απολύτως λάθος

Laertis

Ευχαριστώ τον φίλο tsak για τα καλά του λόγια και τα κοσμητικά επίθετα και ουσιαστικά που χρησιμοποιεί για να περιγράψει μέλη του στεκιού. Εϊρωνες, μη προσγειωμένοι, αλληλοχαϊδέματα, γελάκια, κομπλεξικοί, υπερβολικοί, πανεπιστήμονες (μερικές λέξεις τις χρησιμοποιώ εγώ αλλά προκύπτουν εύκολα απο τα 2 κείμενα) .

Ως παλιό μέλος του στεκιού και έχοντας φαντάζομαι πολλούς απο τους παραπάνω χαρακτηρισμούς (αν όχι όλους ) οφείλω να δεχτώ να ακούσω την άποψη σου tsak. Αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ως αξιοπρεπή τα θέματα του ΟΕΦΕ που με τόση θέρμη υπερασπίζεσαι . Μόνο δε ξέρω γιατί (φαντάζομαι όμως το λόγο), αφού παρακολουθείς τόσο καιρό το forum χωρίς να μιλάς, βρήκες ως αφορμή τα θέματα του ΟΕΦΕ για να χαρακτηρίσεις συναδέλφους και δεν το έκανες νωρίτερα και σε άλλες περιπτώσεις αφού όπως ισχυρίζεσαι η συμπεριφορά παραμένει ίδια και σε πολλά άλλα θέματα.
Επίσης φαντάζομαι τη δόση της ειρωνίας που θα έχετε εσυ και οι υπόλοιποι συνάδελφοι όταν σχολίαζετε για όσα παραπάνω μας καταμαρτυράς. 
Σεβαστή η άποψή σου αλλά ..... δε θα πω περισσότερα  :-X
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

tsak

Φίλε Laerti να είσαι πιο προσεκτικός όταν διαβάζεις μια άποψη. Αν εσύ κράτησες μόνο τα κοσμητικά επίθετα όπως τα αποκαλείς είναι πρόβλημα δικό σου. Και μάλιστα πρόσθεσες και δικά σου πολύ πιο ευφάνταστα. Εσύ κατάλαβες ότι "υπερασπίστηκα με θέρμη τα θέματα του ΟΕΦΕ"; Μάλιστα για να ξέρεις με πόση θέρμη τα υπερασπίζομαι, παρότι οι περισσότεροι μαθητές μού ζήτησαν να τα λύσουν, τους είπα ακριβώς ότι γενικώς τα θέματα του ΟΕΦΕ δεν είναι στην πρώτη προτεραιότητά μου να τα λύσουν και αν μας μείνει χρόνος θα τα ρίξουμε μια ματιά.
Το forum το παρακολουθώ χρόνια όπως είπα και τις απόψεις αυτές τις εξέφρασα και παλιότερα.
Δεν έχω καμία απαίτηση να συμφωνήσει κάποιος μαζί μου (ευχαριστώ τον κ. Μπουκουβάλα που μάλλον διάβασε πιο προσεκτικά αυτά που έγραψα). Όταν εκτίθεσαι δημόσια να είσαι έτοιμος να ακούσεις και κριτική. Αυτά που είπα δεν τα είπα γιατί είμαι εμπαθής αλλά γιατί  πιστεύω ότι η εικόνα που βγαίνει προς τα έξω από αυτό εδώ το forum αξίζει να είναι καλύτερη. H δουλειά και η προσφορά του είναι αδιαμφισβήτητη και μερίδιο έχετε όλοι όσοι συμμετέχετε και κυρίως αυτοί που πιο ακούγεστε πιο συχνά, αλλά εξήγησα κάποια πράγματα παραπάνω και δεν θέλω να κουράσω άλλο.

evry

Πραγματικά δεν έχω καταλάβει φίλε tsak τι ακριβώς είναι αυτό που σε ενόχλησε. Αφού οπως λες δεν υπερασπίζεσαι τα θέματα του ΟΕΦΕ, για ποια ειρωνία και ποιες αυθεντίες μιλάς? Μιλάς για αυτούς που ασχολούνται με το διαγώνισμα και προσφέρουν από τον χρόνο τους, χωρίς να φαίνεται καν το όνομά τους? Αυτοί είναι οι αυθεντίες και οι είρωνες? Να ξέρουμε δηλαδή. Γιατί αυτός ο χαρακτηρισμός σου με τον τρόπο που το είπες μάλλον πάει σε όλους εδώ στο στέκι, εκτός αν θες να πεις συγκεκριμένα ποιους εννοείς.
    Σχετικά με τα θέματα του ΟΕΦΕ θα διαφωνήσω μαζί σου, δεν είναι ούτε καν αξιοπρεπή και ξέρεις γιατί? Το να κάνεις ένα τυπογραφικό λάθος εκ παραδρομής το καταλαβαίνω και είναι λογικό, αλλά όταν δίνεις τέτοια λύση στην οποία πειράζεις το βήμα της Για κάτι το οποίο είναι λάθος με βάση το διδακτικό πακέτο για ποια αξιοπρέπεια μιλάμε?
   Αλήθεια αν κάποιος μαθητής κατεβάσει αυτή τη λύση και χρησιμοποιήσει αυτό το "κόλπο" στις εξετάσεις ποιος θα φταίει? Είναι αυτό υπευθυνότητα?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

P.Tsiotakis

όλες οι απόψεις σε μια συζήτηση είναι σεβαστές.

εγώ θα συμφωνήσω πως στα χρόνια που έχουν περάσει (και όχι τον περασμένο μήνα ή τρίμηνο), έχουν υπάρξει τέτοια περιστατικά σαν αυτά που αναφέρεις tsak. Και γω έχω ειρωνευτεί και έχω μαλώσει με συναδέλφους στο παρελθόν

Ωστόσο θα ήθελα να επισημάνω μόνο μια λεπτομέρεια:
- Όταν σε μια συζήτηση, υπάρχουν οι ίδιοι και οι ίδιοι επί μακρόν, είναι λογικό όταν εξαντληθούν τα θέματα να κουράζονται να ανοίγουν τις ίδιες συζητήσεις.

- Θα μου πεις πως δεν είναι υποχρεωτικό να συμμετέχει κάποιος στο στέκι συνεχώς και το δέχομαι. Όλοι μας έχουμε προσωπικά θέματα που δεσμεύουν πολύ χρόνο. Και γω μετά το δεύτερο παιδί δε συμμετέχω εις (απλά διαβάζω όλες) τις όπως παλιά.

- Απλά θέλω να πω πως όλοι οι συνάδελφοι που θεωρούν-κατηγορούν το στέκι ως ελιτίστικο φόρουμ, θα μπορούσαν να το αλλάξουν αν απλά συμμετείχαν έστω και λίγο στις συζητήσεις.
Είμαστε περι τις 7000 καθηγητές πληροφορικής στο δημόσιο και δε βάζω ωρομισθίους/συμβούλους κλπ !!!!

Πάντως τα σχόλια για τον ΟΕΦΕ, όλα τα χρόνια έπιασαν τόπο νομίζω. Εφέτος ανάρτησαν τα θέματα στο web και εισπράττω λιγότερη αλαζονεία από οτι στα παρελθόντα έτη

Νίκος Αδαμόπουλος

#81
Παράθεση από: ntzios kostas στις 14 Απρ 2010, 02:01:08 ΜΜ
... ξαναστέλνω την λύση.

Ευχαριστώ τον Βασίλη Παπαχρήστο για την υπόδειξη.
Κώστα για το 4-β έχεις βάλει:

αν B[αθλ,αγ]> max ή (Β[αθλ,αγ]>= max και ΣΒ[αθλ]>ΣΒ_max) τότε

Χωρίς να είναι λάθος, νομίζω ότι αρκεί το:

αν B[αθλ,αγ]> max ή (Β[αθλ,αγ]= max και ΣΒ[αθλ]>ΣΒ_max) τότε

Επίσης στο 4-γ:

πλ_εθν<-πλ_εθν+1
ΟΝΕθ[1]<-Εθ[αθλ]
ΣΒΕθ[πλ_εθν]<-ΣΒ[αθλ]   

Μάλλον ήθελες να γράψεις...

πλ_εθν<-πλ_εθν+1
ΟΝΕθ[πλ_εθν]<-Εθ[αθλ]
ΣΒΕθ[πλ_εθν]<-ΣΒ[αθλ]

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: Βλαχάκης Γ. στις 14 Απρ 2010, 03:57:35 ΜΜ
kosta στο ερώτημα β έχω να κάνω μια διόρθωση

!ερώτημα β
για αγ από 1 μέχρι 6
max<-Β[1,αγ]
Σβ_max<-  -1
            αθλ_max<-1 !ο αθλητής με το μέγιστο
            για αθλ από 2 μέχρι 60
            αν Β[αθλ,αγ]> max ή (Β[αθλ,αγ]> max και ΣΒ[αθλ]>ΣΒ_max) τότε
               max<-Β[αθλ,αγ]
               ΣΒ_max<-ΣΒ[αθλ]
               αθλ_max<-αθλ
         τέλος_αν
      τέλος_επανάληψης
      γράψε Ον[αθλ_max]
τέλος_επανάληψης

επειδή μπορεί η συνολική βαθμολογία κάποιου να είναι καλύτερη αλλά να μην είναι στο συγκεκριμένο άθλημα καλύτερος.

Ομοίως, η παραπάνω λύση δεν μου φαίνεται σωστή...

!ερώτημα β
για αγ από 1 μέχρι 6
  max<-Β[1,αγ]
  Σβ_max<-  ΣΒ[1]
            αθλ_max<-1 !ο αθλητής με το μέγιστο
            για αθλ από 2 μέχρι 60
            αν Β[αθλ,αγ]> max ή (Β[αθλ,αγ]= max και ΣΒ[αθλ]>ΣΒ_max) τότε
               max<-Β[αθλ,αγ]
               ΣΒ_max<-ΣΒ[αθλ]
               αθλ_max<-αθλ
         τέλος_αν
      τέλος_επανάληψης
      γράψε Ον[αθλ_max]
τέλος_επανάληψης

Laertis

Παράθεση από: tsak στις 15 Απρ 2010, 10:34:00 ΜΜ
Φίλε Laerti να είσαι πιο προσεκτικός όταν διαβάζεις μια άποψη. Αν εσύ κράτησες μόνο τα κοσμητικά επίθετα όπως τα αποκαλείς είναι πρόβλημα δικό σου. Και μάλιστα πρόσθεσες και δικά σου πολύ πιο ευφάνταστα. Εσύ κατάλαβες ότι "υπερασπίστηκα με θέρμη τα θέματα του ΟΕΦΕ"; Μάλιστα για να ξέρεις με πόση θέρμη τα υπερασπίζομαι, παρότι οι περισσότεροι μαθητές μού ζήτησαν να τα λύσουν, τους είπα ακριβώς ότι γενικώς τα θέματα του ΟΕΦΕ δεν είναι στην πρώτη προτεραιότητά μου να τα λύσουν και αν μας μείνει χρόνος θα τα ρίξουμε μια ματιά.
Το forum το παρακολουθώ χρόνια όπως είπα και τις απόψεις αυτές τις εξέφρασα και παλιότερα.
Δεν έχω καμία απαίτηση να συμφωνήσει κάποιος μαζί μου (ευχαριστώ τον κ. Μπουκουβάλα που μάλλον διάβασε πιο προσεκτικά αυτά που έγραψα). Όταν εκτίθεσαι δημόσια να είσαι έτοιμος να ακούσεις και κριτική. Αυτά που είπα δεν τα είπα γιατί είμαι εμπαθής αλλά γιατί  πιστεύω ότι η εικόνα που βγαίνει προς τα έξω από αυτό εδώ το forum αξίζει να είναι καλύτερη. H δουλειά και η προσφορά του είναι αδιαμφισβήτητη και μερίδιο έχετε όλοι όσοι συμμετέχετε και κυρίως αυτοί που πιο ακούγεστε πιο συχνά, αλλά εξήγησα κάποια πράγματα παραπάνω και δεν θέλω να κουράσω άλλο.

Φίλε tsak εγώ επίλεξα να έχω δημόσια άποψη απο το στέκι και άκουσα την κριτική. Εσύ προφανώς αποφεύγεις το δημόσιο διάλογο για να αποφύγεις και την κριτική και με αφορμή κυρίως τις εξετάσεις ή τα θέματα του ΟΕΦΕ κάνεις μόνο κριτική. Ποια είναι η άποψή σου; Πως την τεκμηριώνεις ; Μπαίνεις ξαφνικά αναρτάς ένα κείμενο σχολιάζοντας αυτα που υποστηρίζουν άλλοι με άποψη και θέση. Πότε σκοπεύεις να ξαναμπείς ; Όταν κριτικάρουμε τα θέματα των εξετάσεων προφανώς ...
Αυτός είναι ο εύκολος δρόμος. Να χαρακτηρίζεις υπερόπτες και ελίτ συναδέλφους που αφιλοκερδώς, με πολύ κόπο και χάσιμο προσωπικού χρόνου συμμετέχουν στο στέκι.
Εσύ κρύψου στο καβούκι σου και κάνε κριτική. Εγώ (και μιλάω για τον εαυτό μου) θεωρώ ότι ότι κάνω εδώ μέσα το κάνω μόνο και μόνο απο μεράκι και δεν αποσκοπώ ούτε σε προσωπικά οφέλη ούτε σε προσωπική ανάδειξη και αναρρίχηση σε θέσεις.
Προτιμώ να συνδιαλέγομαι με είρωνες και υπερόπτες παρά με φοβισμένους και άτολμους.
Τα χαιρετίσματά μου
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

gthal

Ψυχραιμία παιδιά.
Ο tsak εξέφρασε μια άποψη, κατά τη γνώμη μου με σοβαρό και καλοπροαίρετο τρόπο και τόνισε δύο φορές ότι εκτιμά το forum.
Δεν χαρακτήρισε κανέναν προσωπικά. Κανείς δε χρειάζεται να έχει προσβληθεί, ούτε κανείς χρειάζεται να απαντήσει εκ μέρους του συνόλου. Καθένας μας εδώ μέσα εκφράζεται με τον τρόπο που ξέρει ή που του βγαίνει την ώρα εκείνη για χίλιους δυο λόγους και δε χρειάζεται να απολογηθεί.
Κατά τη γνώμη μου ο tsak χτύπησε ένα καμπανάκι. Ας δώσει καθένας μας μια μικρή πιθανότητα να έχει ένα δίκιο κι ας αναλογιστεί αν μπορούσε να εκφράσει τις απόψεις του με ηπιότερο τρόπο. Αν βρει ότι το σχόλιο του tsak είναι άσχετο με αυτόν, απλά δεν τον αφορά.
Προσωπικά, τον ευχαριστώ για το σχόλιό του γιατί φαίνεται να το έκανε με το ενδιαφέρον να κρατηθεί το Στέκι σε ένα επίπεδο (όσον αφορά το ύφος).
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

Νίκος Αδαμόπουλος

Παραθέτω λύση του 4ου θέματος από τον καλύτερο μαθητή μου. Μου άρεσε ο περίεργος τρόπος λύσης (όχι βέλτιστος) του β ερωτήματος... Θα του δώσω να κάνει και το διαγώνισμα του Στεκιού για να δούμε πως θα τα πάει κι εκεί...

Να σημειώσω ότι ο ίδιος μαθητής στο 3ο (επίκαιρο!) θέμα (που ήταν το εύκολο) έκανε λάθος στο υποπρόγραμμα και αντί να υπολογίζει τις περικοπές, υπολόγιζε τους νέους μισθούς. Στο κύριο πρόγραμμα έκανε (πάλι) αφαίρεση αυτών των αποτελεσμάτων από τους αρχικούς μισθούς! Στην ερώτησή μου αν καταλαβαίνει τελικά τι υπολογίζει αντί για τους νέους μισθούς, μου απάντησε ότι τελικά υπολόγιζε τις περικοπές! Σωστός δηλαδή!

Αλγόριθμος Πρωτάθλημα
Για Ι από 1 μέχρι 60
  Διάβασε ΟΝΟΜΑΤΑ[Ι],ΕΘΝΟΣ[Ι]
Τέλος_επανάληψης
Για Ι από 1 μέχρι 6
  Διάβασε ΑΓΩΝ[Ι]
Τέλος_επανάληψης
Για Ι από 1 μέχρι 60
  Για J από 1 μέχρι 6
    Διάβασε ΒΑΘΜΟΙ[Ι,J]
  Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης

!--------------------

Για Ι από 1 μέχρι 60
  S<-0
  Για J από 1 μέχρι 6
    S<-S+ΒΑΘΜΟΙ[Ι,J]
  Τέλος_επανάληψης
  Σ[Ι]<-S
Τέλος_επανάληψης
Θ<-1
ΜΑΧ<-Σ[1]
Για Ι από 2 μέχρι 60
  Αν Σ[Ι]>ΜΑΧ ΤΟΤΕ
    Θ<-Ι
    ΜΑΧ<-Σ[Ι]
  Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης
Εμφάνισε ΟΝΟΜΑΤΑ[Θ]

!--------------------

Για J από 1 μέχρι 6
  Θ<-1
  ΜΑΧ<- ΒΑΘΜΟΙ[1,J] 
  Για Ι από 2 μέχρι 60
    Αν ΒΑΘΜΟΙ[Ι,J]>ΜΑΧ ΤΟΤΕ
      Θ<-Ι
      ΜΑΧ<- ΒΑΘΜΟΙ[Ι,J]
    Τέλος_αν
  Τέλος_επανάληψης
  ΒΑΘ[J]<-ΜΑΧ
  ΑΘΛ[J]<-Θ
Τέλος_επανάληψης
Για J από 1 μέχρι 6
  Για Ι από 1 μέχρι 60
    Αν ΒΑΘΜΟΙ[Ι,J]=ΒΑΘ[J] ΤΟΤΕ
      Αν Σ[J]>Σ[ΑΘΛ[J]] ΤΟΤΕ
        ΑΘΛ[J]<-Ι
      Τέλος_αν
    Τέλος_αν
  Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης
Για J από 1 μέχρι 6
  Εμφάνισε ΟΝΟΜΑΤΑ[ΑΘΛ[J]]
Τέλος_επανάληψης

!--------------------

Για Ι από 2 μέχρι 60
  Για J από 60 μέχρι Ι με_βήμα -1
    Αν ΕΘΝΟΣ[J-1]>ΕΘΝΟΣ[J] ΤΟΤΕ
      temp<- ΕΘΝΟΣ[J-1]
      ΕΘΝΟΣ[J-1]<-ΕΘΝΟΣ[J]
      ΕΘΝΟΣ[J]<-temp
      temp2<- Σ[J-1]
      Σ[J-1]<-Σ[J]
      Σ[J]<-temp2
    Τέλος_αν
  Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης

ΕΘ[1]<-ΕΘΝΟΣ[1]
ΣΕΘ[1]<-Σ[1]
πλ<-1
Για Ι από 2 μέχρι 60
  Αν ΕΘ[πλ]=ΕΘΝΟΣ[Ι] τότε
     ΣΕΘ[πλ]<-ΣΕΘ[πλ]+Σ[Ι]
  αλλιώς
     πλ<-πλ+1
     ΕΘ[πλ]<-ΕΘΝΟΣ[Ι]
     ΣΕΘ[πλ]<-Σ[Ι]
  Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης

Για Ι από 2 μέχρι πλ
  Για J από πλ μέχρι Ι με_βήμα -1
    Αν ΣΕΘ[J-1]>ΣΕΘ[J] ΤΟΤΕ
      temp3<- ΕΘ[J-1]
      ΕΘ[J-1]<-ΕΘ[J]
      ΕΘ[J]<-temp3
      temp4<- ΣΕΘ[J-1]
      ΣΕΘ[J-1]<-ΣΕΘ[J]
      ΣΕΘ[J]<-temp4
    Τέλος_αν
  Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης

Για Ι από 1 μέχρι 3
   Εμφάνισε ΕΘ[Ι]
Τέλος_επανάληψης

Τέλος Πρωτάθλημα

ntzios kostas

Βρε πώς βρίσκει άκρη ο μαθητής με το ι και το j. Σε ένα σημείο το ι εκφράζει την γραμμή του πίνακα σε άλλο τον μετρητή της εξωτερικής επανάληψης της φυσαλίδας, σε άλλο έναν μετρητή ενός μονοδιάστατου πίνακα άσχετο με τον δισδιάστατο και όλα αυτά στην ίδια άσκηση. Ο χαμός δηλαδή. Πάλι καλά που η άσκηση δεν ζητάει να ταξινομήσουμε κάθε στήλη του πίνακα.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

P.Tsiotakis

τα i και j επιλύουν με μαγικό τρόπο την άσκηση και δε χρειάζονται επεξήγηση   :D :D :D :D :D

P.Tsiotakis

Πέρα απο την πλάκα, σύμφωνα με τη δική μου θεώρηση:

1. Όταν έχω φυσαλίδα mode, τα i, j υπακούουν τον αλγόριθμο όπως αυτός υπάρχει στο σχολικό
2. όταν δεν είμαι σε φυσαλίδα mode, τότε το i εκφράζει τις γραμμές και το j τις στήλες
με μια ματιά εντοπίζω ή υλοποιώ την κατά γραμμές ή κατά στήλες επεξεργασία

για όλα τα άλλα (πχ μετρητές) χρησιμοποιώ άλλα ονόματα μεταβλητών



Η συζήτηση δεν είναι άσχετη με το θέμα (ΟΕΦΕ) μιας και οι προτεινόμενες λύσεις του ΟΕΦΕ δεν είχαν i, j :)

tsak

Δόξα τω Θεώ με κάποιους συνεννοούμαστε. Ευχαριστώ τον gthal.
Αν συμπεραίνεις ατολμία και φόβο  Laerti από αυτά που διάβασες δεν θα μπω στη διαδικασία πάλι να λέω τα ίδια ούτε έχω να αποδείξω κάτι ούτε να απολογηθώ. Και φυσικά δεν θα επιστρέψω τους χαρακτηρισμούς γιατί δεν οδηγούμαι σε τόσο αβίαστα συμπεράσματα για σένα όπως κάνεις εσύ για μένα.
Θα συμφωνήσω με τον κ. Τσιωτάκη ότι λόγω υποχρεώσεων και τριών παιδιών πλέον δεν είναι και τόσο εύκολο να παρακολουθώ αδιαλείπτως όλα τα σχόλια που γίνονται εδώ και σε καθημερινή βάση. Πάντως συχνά πυκνά τα παρακολουθώ. Έχω υποβάλλει στο στέκι και δικούς μου προβληματισμούς και έχω σχολιάσει θέματα και προτάσεις σας. Όταν είχα πραγματική ανάγκη να σχολιάσω κάτι το έκανα. Βέβαια και παλαιότερα όταν είχε ανοίξει συζήτηση για το επίπεδο των εξετάσεων, για τους "τυφλοσούρτηδες" των φροντιστηρίων κλπ (αν θέλετε μπορείτε να βρείτε τα αντιστοιχα post), πάλι κάπως έτσι κατέληξε η συζήτηση οπότε δεν έχει νόημα να αναθερμανθεί.
Ας κάνει ο καθένας το καλύτερο που μπορεί. Να είναι όμως και δίκαιος στις κριτικές του.