Θέματα ΟΕΦΕ

Ξεκίνησε από bagelis, 13 Απρ 2008, 04:22:15 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

andreas_p

#60
ΟΕΦΕ 2010 4.β.

andreas_p

#61
ΟΕΦΕ 2010 4.γ.

gthal

Παράθεση από: meteo_xampos στις 13 Απρ 2010, 11:24:58 ΜΜ
Συνάδελφοι, είναι μόνο δικιά μου ιδέα ή το θέμα το επίμαχο ήταν πολύ ζόρικο για τα παιδιά;;;
Καλύτερα θα έπρεπε το ερώτημα αυτό να σπάσει σε δυο υποερωτήματα:
(γ) Κάθε έθνος μπορεί να κατεβάσει από 1 ως 3 αθλητές. Να βρεθούν πόσα έθνη υπάρχουν.
(δ) Να βρεθούν τα τρια έθνη με το μικρότερη συνολική βαθμολογία.
Μου θύμισε λίγο το θέμα του Στεκιού με το ζευγάρι του τελικού...
Η λύση που στείλανε ήταν άστα να πάνε (να μη πώ τίποτα χειρότερο)...
Πράγματι, θα ήταν πιο βατό αν δινόταν έτσι.
Κι εμένα μου θύμισε το δικό μας 4ο θέμα.  :)  Είναι εξίσου απαιτητικό.
Καλό θέμα!
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

ntzios kostas

#63
Τι να πω για την απάντηση που δώσανε. Δεν είμαι σίγουρος ότι τρέχει κιόλας!!!!

Πολύκαρπε καλώς ήρθες στην παρέα.

Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Πάντως ο οεφέ έχει μια παράδοση να κάνει τους καλούς μαθητές να δυσανασχετούν, ενώ θα έπρεπε να τους δίνει θάρρος για να συνεχίσουν. Διαφωνώ με τη λογική του "βάζω ένα θέμα για φιγούρα, για να δείξω τα δόντια μου".
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Ρήγος Γιώργος

Θα συμφωνήσω με τον Λάμπρο. . Εγώ πάντως αναρωτιέμαι στα φροντιστήρια που κάνουν μάθημα έχουν τόσο καλούς μαθητές ώστε να κάνουν όλα αυτά που πρέπει, να λύσουν ασκήσεις και να έχουν και τον χρόνο να κάνουν κάτι τόσο εξεζητημένο.

Σπύρος Δουκάκης

Εγώ georigos αναριωτόμουν αν αυτό το θέμα μπορεί να "καθοδηγήσει" μελλοντικά θέματα.
Ενδιαφέρον θα έχει επίσης αν ο ΟΕΦΕ βγάζει κάποια στατιστικά επιτυχίας, ανά θέμα κ.τ.λ. ώστε να αποτιμούν το εκπαιδευτικό έργο των φροντιστηρίων τους.

Η φιγούρα Λάμπρο!! Η φιγούρα!!

Παράθεση από: georigos στις 14 Απρ 2010, 01:05:58 ΜΜ
Θα συμφωνήσω με τον Λάμπρο. . Εγώ πάντως αναρωτιέμαι στα φροντιστήρια που κάνουν μάθημα έχουν τόσο καλούς μαθητές ώστε να κάνουν όλα αυτά που πρέπει, να λύσουν ασκήσεις και να έχουν και τον χρόνο να κάνουν κάτι τόσο εξεζητημένο.

Ρήγος Γιώργος

Φαντάζομαι δεν το ξέρεις αλλά ο ΟΕΦΕ δεν ζητάει πίσω στατιστικά από τα φροντιστήρια.

Υ.Γ. Γιώργος οχι georigos  8)  θα το αλλάξω ASAP
Υ.Γ.2. Ευχομαι να εννοείς οτι θα καθοδηγήσει θέματα ΟΕΦΕ  :D

ntzios kostas

#68
Επειδή πριν τα έκανα μαντάρα ξαναστέλνω την λύση.

Ευχαριστώ τον Βασίλη Παπαχρήστο για την υπόδειξη.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Βλαχάκης Γ.

kosta στο ερώτημα β έχω να κάνω μια διόρθωση

!ερώτημα β
για αγ από 1 μέχρι 6
max<-Β[1,αγ]
Σβ_max<-  -1
            αθλ_max<-1 !ο αθλητής με το μέγιστο
            για αθλ από 2 μέχρι 60
            αν Β[αθλ,αγ]> max ή (Β[αθλ,αγ]> max και ΣΒ[αθλ]>ΣΒ_max) τότε
               max<-Β[αθλ,αγ]
               ΣΒ_max<-ΣΒ[αθλ]
               αθλ_max<-αθλ
         τέλος_αν
      τέλος_επανάληψης
      γράψε Ον[αθλ_max]
τέλος_επανάληψης

επειδή μπορεί η συνολική βαθμολογία κάποιου να είναι καλύτερη αλλά να μην είναι στο συγκεκριμένο άθλημα καλύτερος.

ntzios kostas

Σωστός!!!!!

Ευχαριστώ Πολύ.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

tsak

Καλημέρα σας,
Πολλές φορές στο forum αυτό (το οποίο έχω σε εκτίμηση πάντως για την γενικότερη ενασχόλισή του με το μάθημά μας) παρατηρώ φαινόμενα έπαρσης και κακόβουλης κριτικής κατά πάντων. Τα σχολεία είναι ανύπαρκτα, τα φροντιστήρια πουλάνε φιγούρα και τυποποίηση, τα θέματά τους είναι για γέλια κλπ. Και μεταξύ σας γελάκια και "αλληλοχαϊδέματα". Εσείς δηλαδή είστε οι αυθεντίες στο είδος και δίνετε κατά την άποψή σας τη γραμμή που πρέπει να ακολουθήσει η επιτροπή εξετάσεων;
Χαλαρώστε λίγο παιδιά...Ο καθένας κάνει μια προσπάθεια, άλλος μικρότερη άλλος μεγαλύτερη. Δίνετε κατά καιρούς ωραιότατα θέματα που απαιτούν σοβαρή αλγοριθμική σκέψη και αντίληψη. Κάποια από αυτά, έχω επισημάνει και στο παρελθόν, θα είχαν νόημα να τεθούν ίσως σε μαθητές άλλης κατεύθυνσης από την τεχνολογική ή σε μαθητές που διδάσκονται το μάθημα τουλάχιστον δύο χρόνια με επαρκή εργαστηριακή εξάσκηση. Σχετικά με τα θέματα του ΟΕΦΕ, θα συμφωνήσω 100% ότι η λύση στο θεμα 4γ είναι όντως απαράδεκτη. Επίσης το ερώτημα αυτό δεν απευθύνεται κατά την άποψη μου ούτε καν στον καλό μαθητή. Για το 4β θα μπορούσε και λίγο πιο απλά χωρίς τόσους πίνακες. Στο σύνολο όμως τα θέματα δεν είναι και τόσο της πλάκας ή "φιγουρατζίδικα" κλπ.
Θα τα χαρακτήριζα αξιοπρεπή. Όχι τα καλύτερα που είδα ποτέ, αλλά αξιοπρεπή.

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Θα είχε δίκιο ο tsak σε όσα έγραφε, μιας και απευθύνεται κυρίως σε όσα έγραψα, αλλά δε μπορώ να τον κατηγορήσω. Εγώ είχα γράψει σε άλλο τόπικ όμως ότι τα φετινά θέματα του οεφέ δεν δημιουργούν πρόβλημα, αλλά τα τελευταία ερωτήματα του 4ου θέματος δε μου άρεσαν καθόλου. Τα θεωρώ εκτός πραγματικότητας.

Ήταν σε άλλο τόπικ και δεν ήσουν υποχρεωμένος να το ξέρεις. Όφειλα να το γράψω κι εδώ προς αποφυγή παρεξηγήσεων.

Δεν γνωρίζω ποια εμπειρία έχεις στα φροντιστήρια. Εγώ θυμάμαι πριν λίγα χρόνια πολλούς καλούς μαθητές, που στο συγκεκριμένο μάθημα έγραψαν 30 στον οεφέ και πάνω από 90 στο τέλος. Εκεί η αντίθεση ήταν κραυγαλέα. Σε ενημερώνω ότι χρειαστήκαμε περίπου 1 εβδομάδα να πείσουμε τα παιδιά αυτά να δώσουν εξετάσεις, καθώς απογοητεύθηκαν. Παράλληλα φάνηκε ότι γκρεμίστηκε προσωρινά η εμπιστοσύνη που επί 2 χρόνια μας έδειχναν. Υπάρχει σχετικά και το γνωστό και εντελώς ανήθικο σλόγκαν, με το οποίο ορισμένοι καθηγητές φροντιστηρίων διαποτίζουν διαχρονικά τους μαθητές, ότι "υπάρχει κυρίως το φροντιστήριο..."

Είναι αλήθεια ότι έγινε μια προσπάθεια να δημιουργηθεί μια παρά-επιτροπή διενέργειας εξετάσεων, αυτόκλητη και χωρίς να ρωτηθούν τα παιδιά. Προσπαθούν μέσω του οεφέ να θεσμοθετήσουν μια κατάσταση, η οποία δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι είναι προς όφελος των μαθητών, ένα μήνα πριν τις πανελλαδικές...

Δεν μειώνει κανείς εδώ στο στέκι την προσπάθεια οποιουδήποτε. Δεν στέκουν απόλυτες εκφράσεις ή αυθαίρετοι αφορισμοί (αλληλοχαϊδέματα, έπαρση, αυθεντίες, γελάκια κ.λπ.) και κανένας δε νομιμοποιείται να τις εκφέρει. Είναι εκτός πραγματικότητας, όσο εκτός ήταν και η λύση στα 2 τελ. ερωτήματα του θ.4 του οεφέ.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

tsak

Παρακολουθώ το steki χρόνια τώρα και τονίζω πάλι ότι η προσπάθεια που γίνεται εδώ είναι αξιέπαινη. Θα περίμενα απλώς από τόσο οξυδερκή και ευαισθητοποιημένα ως προς τη δουλειά τους άτομα να είναι πιο προσγειωμένα και αντικειμενικά επίσης. Οι χαρακτηρισμοί που υποστήριξα (αλληλοχαϊδέματα, γελάκια κτλ) δεν είναι σε καμιά περίπτωση απόλυτοι και υπερβολικοί ούτε και αναφέρονται στον κ. Μπουκουβάλα συγκεκριμένα και δεν μετανιώνω που τα αναφέρω γιατί αυτά βλέπω και διαπίστωσα μέσα από τόσες συζητήσεις που παρακολούθησα αυτά τα χρόνια εδώ μέσα και δεν είμαι ο μόνος που τα παρακολουθεί. Άλλωστε μια απλή αναδρομή να γίνει στα τόσα topic που υπάρχουν εδώ δεν είναι δύσκολο να το δει. Τα γραπτά μένουν όπως ξέρουμε. Σχολιάζουμε τις συζητήσεις και τις προτάσεις του forum με άλλους φίλους-συναδέλφους και η διαπίστωση είναι κοινή: Κορυφαίο ως προς τις προτάσεις site μεν, αρκετή δόση ειρωνείας δε.  Εκτός κι αν είμαστε τόσο κομπλεξικοί.
Για το τέταρτο θέμα του ΟΕΦΕ να μην πω πάλι την άποψή μου, νομίζω ήμουν ξεκάθαρος και δεν διαφώνησα ούτε εγώ για την "εξωπραγματικότητα" του θέματος όσο και των προτεινόμενων λύσεων του ΟΕΦΕ.
Τέλος πάντων ο καθένας έχει τις απόψεις του

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Νομίζω ότι όλα βαίνουν καλώς. Με αφορμή το εν λόγω τόπικ, ζητώ αναδρομικά συγνώμη αν κάποια φορά ήμουν είρων ή έγραψα υπό την επήρρεια της έπαρσης  και χαίρομαι διότι διαβάζω τις γνώμες πολλών αξιόλογων συναδέλφων!
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...