Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

vtsakan

Νομίζω πως οι απόψεις της κ. Ρεπούση είναι αρκετά τραβηγμένες για μια δεξιά κυβέρνηση. Μακάρι να θεωρήσουν τραβηγμένη και την άποψή της για την Πληροφορική.

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231263751
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παιδιά, βοήθεια...Μπορούμε να βρούμε video με τις σημερινές δηλώσεις του Κεδικ;

thana$i$


andrika



itt

ΠαράθεσηΜακάρι να θεωρήσουν τραβηγμένη και την άποψή της για την Πληροφορική.

H oποία είναι; Πραγματικά δεν θυμάμαι τι έχει ειπωθεί από αυτήν.

vtsakan

Παράθεση από: itt στις 04 Σεπ 2013, 07:57:50 ΜΜ
H oποία είναι; Πραγματικά δεν θυμάμαι τι έχει ειπωθεί από αυτήν.

Η πληροφορική είναι οριζόντια επιστήμη και επιτελεί κάλυτερα το έργο της ως μάθημα γενικής παιδείας.
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

vtsakan

Έχουμε ιδέα τι ειπώθηκε σήμερα στην Βουλή;

Έστω και σε πμ....
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

itt

Παράθεση από: vtsakan στις 04 Σεπ 2013, 08:01:39 ΜΜ
Η πληροφορική είναι οριζόντια επιστήμη και επιτελεί κάλυτερα το έργο της ως μάθημα γενικής παιδείας.

Αχα, μάλιστα, μην συνωστίζεται δηλαδή με τις κάθετες. Επικίνδυνο άτομο η συγκεκριμένη.


Σπύρος Δουκάκης

Τι είπε ο υπουργός Παιδείας στη Βουλή για το Σχέδιο Νόμου για το Νέο Λύκειο

http://esos.gr/article/vouli/ti-eipe-ypoyrgos-paideias-sxedio-nomoy-neo-likio

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Όσον αφορά στα θέματα που ετέθησαν για το ωρολόγιο πρόγραμμα, πράγματι εκεί υπάρχει μια καταγραφή ορισμένων ζητημάτων, όπως για παράδειγμα το θέμα της πληροφορικής. Εδώ, θα συμφωνήσω με την κυρία Ρεπούση όπως το έθεσε, ότι αυτό που προέχει είναι πράγματι η προφορική επιστήμη της πληροφορικής, να μπορεί να δίνεται σε όλα τα παιδιά, γι' αυτό το λόγο το κάναμε Γενικής Παιδείας και οι ώρες της πληροφορικής, που πράγματι είναι αναγκαίες, αυξήθηκαν. Εάν η πληροφορική θα είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα, είναι ένα θέμα που μπορούμε να το συζητήσουμε, αλλά νομίζω δεν είναι το ζητούμενο.


AlexPapplir

ποτε δεν περιμενα οτι θα προκαλεσουμε τοσο μεγαλο προβληματισμο σε πολιτευτες και σε μεριδα συναδελφων, μεσα σε λιγες μερες μονο

control_data

Θέλω να τονίσω κάτι. Η συγκεκριμένη άποψη δεν υποστηρίχτηκε μόνο απο την Ρεπούση αλλά και απο τον Χρυσαυγίτη Ηλιόπουλο. Αυτό πρέπει να χρησιμοποιηθεί.

odysseas

Η Ρεπούση είπε το εξής:
Παράθεση
Όταν λέμε ψηφιακός αλφαβητισμός και αναγνώριση της σημασίας της πληροφορικής, δεν εννοούμε μια κάθετη οργάνωση, εννοούμε μια οριζόντια οργάνωση, δηλαδή πώς αυτό που λέμε υπολογιστής και όλες οι τεχνολογίες της πληροφορίας θα οργανωθούν οριζόντια σε όλα τα μαθήματα σπουδών.
Αυτό που μας ενδιαφέρει, είναι όταν έκανε το παιδί Κείμενα ή όταν κάνει οποιοδήποτε μάθημα, μπορεί να αξιοποιεί τον υπολογιστή σε όλες τις μεγάλες οικογένειες μαθημάτων, όχι να ξέρει να πει και να δώσει μάθημα για το λειτουργικό σύστημα. Δεν είναι αυτό το ζητούμενο στη μέση παιδεία. Είναι να αξιοποιήσει η εκπαίδευσή μας τη χρήση, αυτό το εργαλείο το πολύ σημαντικό σε όλα τα μαθήματα και αυτό σημαίνει μια οριζόντια οργάνωση, αυτό σημαίνει αναγνώριση του ψηφιακού αλφαβητισμού ως πολύ σημαντικό για τη σύγχρονη εκπαίδευση και το σύγχρονο λύκειο.

Αν το διαβάσετε αυτό προσεκτικά, θα δείτε ότι μιλάει για ψηφιακό γραμματισμό και τη διάχυση των ΤΠΕ στα άλλα μαθήματα (πράγμα που ουσιαστικά σημαίνει ακόμα και την μη-ύπαρξη αυτόνομου μαθήματος).

Ο Υπουργός παιδείας είπε:
Παράθεση
Εδώ, θα συμφωνήσω με την κυρία Ρεπούση όπως το έθεσε, ότι αυτό που προέχει είναι πράγματι η προφορική επιστήμη της πληροφορικής, να μπορεί να δίνεται σε όλα τα παιδιά, γι' αυτό το λόγο το κάναμε Γενικής Παιδείας και οι ώρες της πληροφορικής, που πράγματι είναι αναγκαίες, αυξήθηκαν. Εάν η πληροφορική θα είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα, είναι ένα θέμα που μπορούμε να το συζητήσουμε, αλλά νομίζω δεν είναι το ζητούμενο.

Ο Υπουργός λέει λοιπόν ότι συμφωνεί με την κυρία Ρεπούση, αλλά στην πραγματικότητα λέει εντελώς διαφορετικό πράγμα... Αυτό για να καταλάβετε το βαθμό στον οποίο αντιλαμβάνονται για τι πράγμα μιλάνε.

vtsakan

Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 04 Σεπ 2013, 08:15:13 ΜΜ
Τι είπε ο υπουργός Παιδείας στη Βουλή για το Σχέδιο Νόμου για το Νέο Λύκειο

http://esos.gr/article/vouli/ti-eipe-ypoyrgos-paideias-sxedio-nomoy-neo-likio

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Όσον αφορά στα θέματα που ετέθησαν για το ωρολόγιο πρόγραμμα, πράγματι εκεί υπάρχει μια καταγραφή ορισμένων ζητημάτων, όπως για παράδειγμα το θέμα της πληροφορικής. Εδώ, θα συμφωνήσω με την κυρία Ρεπούση όπως το έθεσε, ότι αυτό που προέχει είναι πράγματι η προφορική επιστήμη της πληροφορικής, να μπορεί να δίνεται σε όλα τα παιδιά, γι' αυτό το λόγο το κάναμε Γενικής Παιδείας και οι ώρες της πληροφορικής, που πράγματι είναι αναγκαίες, αυξήθηκαν. Εάν η πληροφορική θα είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα, είναι ένα θέμα που μπορούμε να το συζητήσουμε, αλλά νομίζω δεν είναι το ζητούμενο.



Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι είναι π ρ ο φ ο ρ ι κ ή επιστήμη της πληροφορικής.....
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.