Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

cets89

Παράθεση από: janag79 στις 02 Σεπ 2013, 11:30:35 ΜΜ
Φιλαράκο αυτό δυστυχώς δεν εκφράζεται απο την ΠΕΚΑΠ...Όταν τελειώσει η 1η season αυτού του σήριαλ  (6/9) θα δούμε κατά πόσο Η ΠΕΚΑΠ έκανε ή όχι διάκριση! Δεν μιλάω μέχρι την Παρασκευή...
Την προσωπική μου άποψη για την ΠΕΚΑΠ την έχω ήδη εκφράσει στο post #3533.
As soon as an Analytical Engine exists, it will necessarily guide the future course of the science. Whenever any result is sought by its aid, the question will then arise--
By what course of calculation can these results be arrived at by the machine in the shortest time?
--CHARLES BABBAGE (1864)

andrika

Σημερα ξεκινησα και εγω τα μαθηματα....Αλλες φορες χαιρομουν που αρχιζα,σημερα ομως ηαν διαφορετικα. Ενω εκανα μαθημα ενα τεραστιο ΓΙΑΤΙ ειχε σφηνωθει στο μυαλο μου. ΓΙΑΤΙ ρε γαμω το στο πιο ωραιο και χρησιμο μαθημα;; ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΝΕ οι μ.......;Ολα αυτα την ωρα που ενας μαθητης μου ειπε...Κυριε εκανα τις ασκησεις που μας ειχατε βαλει για το καλοκαιρι γιατι γουσταρα και δεν ηταν βαρετες οπως τα αλλα μαθηματα. Το ξερω αγορι μου του λεω...τι σχολη θα δηλωσεις τον ρωταω. Ηλεκτρολογους και Πληροφορικη μου λεει. Και τοτε λεω αξιζει να το παλεψω και φετος για αυτον τον μαθητη. Γιατι αυτο ηταν ΑΕΠΠ...Το πιο ωραιο και δημιουργικο μαθημα

Καποιος απο εδω συγχωρεστε με αλλα δεν θυμαμαι ποιος ειχε πει καποια πραγματα γινονται και δεν λεγονται μηπως ηρθε ο καιρος να ειπωθουν ολα;;;;;Εστω και με ΠΜ.

Κριμα παντως...

lkt

Παράθεση από: sarakiniotis στις 02 Σεπ 2013, 10:02:34 ΜΜ
Απάντηση απο Σκικο στο FB , πριν απο λίγο

Nikolaos D. Skikos Παρόλο που προταθήκαμε από κόμματα δεν συμπεριληφθήκαμε στους φορείς που θα συμμετάσχουν. Θα είναι η ΟΛΜΕ, ΟΙΕΛΕ, ΠΟΣΔΕΠ, ΤΕΕ κ.α. ενώ λόγω απόρριψης της ΟΛΤΕΕ μπήκε η ΕΤΕ στη θέση της, για την τεχνική εκπαίδευση. Πάντως θα είμαστε και αύριο στη Βουλή για επαφές με Βουλευτές της επιτροπής.
Έλα, δεν το πιστεύω! Μας άφησαν απέξω τελικά; Δεν ....συνεχίζεται ο αγώνας;

Συνάδελφοι του δημοσίου, οκ, εμείς έχουμε τη στενοχώρια μας που σε 2 χρόνια θα μείνουμε άνεργοι. Πιστεύω πως κάτι θα βρούμε να κάνουμε αλλά την ΑΕΠΠ τη λατρέψαμε πραγματικά και θα μας λείψει.

Να ξέρετε πως όλα αυτά γίνονται με στόχο εσάς. Εξακολουθείτε όμως να κάθεστε αραχτοί πλην ελαχίστων, πιστεύοντας ο καθένας για τον εαυτό του πως θα γλιτώσει.

Εδώ θα είμαστε ? να τα λέμε. Ευχαριστώ όσους προσπάθησαν. Για μένα game over, δεν περιμένω κάτι συγκλονιστικό στο άμεσο μέλλον. Ίσως αργότερα αν,αν,αν...

Υ.Γ. Για την ΠΕΚΑΠ και τον πρόεδρο της τα έχω γράψει. Είναι λίγοι, βρείτε άλλους όσο είναι καιρός.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: andrika στις 02 Σεπ 2013, 11:57:55 ΜΜ
Σημερα ξεκινησα και εγω τα μαθηματα....Αλλες φορες χαιρομουν που αρχιζα,σημερα ομως ηαν διαφορετικα. Ενω εκανα μαθημα ενα τεραστιο ΓΙΑΤΙ ειχε σφηνωθει στο μυαλο μου. ΓΙΑΤΙ ρε γαμω το στο πιο ωραιο και χρησιμο μαθημα;; ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΝΕ οι μ.......;Ολα αυτα την ωρα που ενας μαθητης μου ειπε...Κυριε εκανα τις ασκησεις που μας ειχατε βαλει για το καλοκαιρι γιατι γουσταρα και δεν ηταν βαρετες οπως τα αλλα μαθηματα. Το ξερω αγορι μου του λεω...τι σχολη θα δηλωσεις τον ρωταω. Ηλεκτρολογους και Πληροφορικη μου λεει. Και τοτε λεω αξιζει να το παλεψω και φετος για αυτον τον μαθητη. Γιατι αυτο ηταν ΑΕΠΠ...Το πιο ωραιο και δημιουργικο μαθημα

Καποιος απο εδω συγχωρεστε με αλλα δεν θυμαμαι ποιος ειχε πει καποια πραγματα γινονται και δεν λεγονται μηπως ηρθε ο καιρος να ειπωθουν ολα;;;;;Εστω και με ΠΜ.

Κριμα παντως...

++++ Σήμερα και γω..παρόμοιο συναίσθημα..

tropheus

Δεν απογοητευόμαστε !!!
Ακόμα και αν δεν πετύχουμε το στόχο μας τώρα, σε λιγότερο από ένα χρόνο (Δημοτικές εκλογές που θα είναι ταυτόχρονα και Βουλευτικές) τα πράγματα θα είναι εντελώς διαφορετικά.
Θα πρέπει όμως να είμαστε και εμείς εντελώς έτοιμοι και πιο δυνατοί όχι απλά για να προβάλουμε τις δίκαιες θέσεις μας αλλά να τις "επιβάλουμε" ...

P.Tsiotakis

Οσοι νομίζετε οτι επειδή η ένταση των μηνυμάτων έπεσε, δε φυσάει κι όλας έξω πλανάστε πλάνην οικτράν.

Ολοι ΕΔΩ έχουμε αδειάσει...

odyssevax


ddim

Καλησπέρα σε όλους. Πρώτο μου post εδώ αν και το παρακολουθώ καιρό. Θα ήθελα να σας ρωτήσω κάτι για το σχέδιο νόμου. Μίας και βλέπουμε ότι πρόθεση του υπουργείου είναι να περάσει το νομοσχέδιο με 4 μαθήματα δεν θα ήταν καλή λύση να εξετάζετε η πληροφορική σαν ειδικό μάθημα για την πρόσβαση σε σχολές πληροφορικής;

seibei

Δεν θέλω να πέφτω θύμα στην αντιπαράθεση με τους χημικούς αλλά ειλικρινά μου έχουν προκαλέσει πολύ άσχημη εντύπωση.
Μέχρι τώρα είχαμε την ΕΕΧ που δεν ξέρουμε και τι επιπέδου μπορεί να είναι οι άνθρωποι.
Νά σου σήμερα και οι πανεπιστημιακοί δάσκαλοι!!
Την σημερινή ανακοίνωσή τους την υπογράφουν 266 μάλιστα!!!
http://www.alfavita.gr/sites/default/files/attachments/ximeia.pdf

Βασική περίληψη: "Μας είχατε αδικήσει τόσα χρόνια και τώρα που πάτε να διορθώσετε την καταστροφική αδικία (sic) μην τολμήσετε να λυγίσετε στις πιέσεις της συντεχνίας...."

Αξίζει να την διαβάσετε. Κανένα ουσιαστικό επιχείρημα, καμία λογική και μεσα σε 20 γραμμές, 2 φορές οι λέξη "συντεχνία"
Αναφέρονται σε έναν ολόκληρο επιστημονικό κλάδο ως συντεχνία! Ντροπή!
Αν δήλαδη αύριο ένας από αυτούς τους 266 συναντήσει καθηγητές από τμήμα πληροφορικής πώς θα τους αντικρίσει;

Χαρακτηριστικά παραθέτω το τέλος της επιστολής (τα bold δικά μου):
Διακηρύττουμε την πίστη μας στην ανάγκη οικοδόμησης ενός σύγχρονου Εκπαιδευτικού
Συστήματος, που να υπηρετεί τις ανάγκες της κοινωνίας συνολικά και να κτίζει τα θεμέλια
για την έξοδο της χώρας από την κρίση παρέχοντας τα εφόδια για υψηλού επιπέδου
εκπαίδευση.
Δηλώνουμε ρητά την αντίθεσή μας σε σενάρια και φήμες που κατακλύζουν το διαδίκτυο
σχετικά με οπισθοχώρηση του Υπουργείου μετά από πιέσεις συντεχνιών.


Προσέξτε πώς παραποιούν έως και αντιστρέφουν το νόημα των λέξεων: Σύγχρονο(=1983), συνολικά(=μόνο εμείς οι άλλοι έξω), εφόδια υψηλού επιπέδου, θεμέλια για έξοδο από κρίση!!! Δηλαδή φίλοι χημικοί η πληροφορική τί δεν είναι, σύγχρονη, υψηλού επιπέδου, εφόδιο ενάντια στην κρίση;; Τί;;;

Scripta manent


Σπύρος Δουκάκης

Παράθεση από: ddim στις 03 Σεπ 2013, 12:58:54 ΠΜ
Καλησπέρα σε όλους. Πρώτο μου post εδώ αν και το παρακολουθώ καιρό. Θα ήθελα να σας ρωτήσω κάτι για το σχέδιο νόμου. Μίας και βλέπουμε ότι πρόθεση του υπουργείου είναι να περάσει το νομοσχέδιο με 4 μαθήματα δεν θα ήταν καλή λύση να εξετάζετε η πληροφορική σαν ειδικό μάθημα για την πρόσβαση σε σχολές πληροφορικής;

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ!!!!
ΣΑΣ ΠΡΟΤΡΕΠΩ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΗΝΥΜΑ!!!

ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΙΟΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ
>:D

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 03 Σεπ 2013, 01:07:36 ΠΜ
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ!!!!
ΣΑΣ ΠΡΟΤΡΕΠΩ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ!!!

ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΙΟΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ
>:D
χαχαχχα

Πολύ καλό!

ddim

Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 03 Σεπ 2013, 01:07:36 ΠΜ
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ!!!!
ΣΑΣ ΠΡΟΤΡΕΠΩ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ!!!

ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΙΟΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ

Δεν καταλαβαίνω τον λόγο; Μπορεί να έκανα τώρα εγγραφή αλλά όπως είπα παρακολουθώ καιρό το φόρουμ. Πληροφορικός είμαι. Δυστυχώς δεν έχω εργαστεί ποτέ στη δευτεροβάθμια παρα μόνο σαν αναπληρωτής στην πρωτοβάθμια οπότε δεν γνωρίζω και πολλά για το πώς δουλεύουν τα πράγματα εκεί.

seibei

Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 03 Σεπ 2013, 01:07:36 ΠΜ
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ!!!!
ΣΑΣ ΠΡΟΤΡΕΠΩ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΗΝΥΜΑ!!!

ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΙΟΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ
>:D
;D ;D ;D ;D ;D

apom

Παράθεση από: seibei στις 03 Σεπ 2013, 01:03:06 ΠΜ
Δεν θέλω να πέφτω θύμα στην αντιπαράθεση με τους χημικούς αλλά ειλικρινά μου έχουν προκαλέσει πολύ άσχημη εντύπωση.
Μέχρι τώρα είχαμε την ΕΕΧ που δεν ξέρουμε και τι επιπέδου μπορεί να είναι οι άνθρωποι.
Νά σου σήμερα και οι πανεπιστημιακοί δάσκαλοι!!
Την σημερινή ανακοίνωσή τους την υπογράφουν 266 μάλιστα!!!
http://www.alfavita.gr/sites/default/files/attachments/ximeia.pdf

Βασική περίληψη: "Μας είχατε αδικήσει τόσα χρόνια και τώρα που πάτε να διορθώσετε την καταστροφική αδικία (sic) μην τολμήσετε να λυγίσετε στις πιέσεις της συντεχνίας...."

Αξίζει να την διαβάσετε. Κανένα ουσιαστικό επιχείρημα, καμία λογική και μεσα σε 20 γραμμές, 2 φορές οι λέξη "συντεχνία"
Αναφέρονται σε έναν ολόκληρο επιστημονικό κλάδο ως συντεχνία! Ντροπή!
Αν δήλαδη αύριο ένας από αυτούς τους 266 συναντήσει καθηγητές από τμήμα πληροφορικής πώς θα τους αντικρίσει;

Χαρακτηριστικά παραθέτω το τέλος της επιστολής (τα bold δικά μου):
Διακηρύττουμε την πίστη μας στην ανάγκη οικοδόμησης ενός σύγχρονου Εκπαιδευτικού
Συστήματος, που να υπηρετεί τις ανάγκες της κοινωνίας συνολικά και να κτίζει τα θεμέλια
για την έξοδο της χώρας από την κρίση παρέχοντας τα εφόδια για υψηλού επιπέδου
εκπαίδευση.
Δηλώνουμε ρητά την αντίθεσή μας σε σενάρια και φήμες που κατακλύζουν το διαδίκτυο
σχετικά με οπισθοχώρηση του Υπουργείου μετά από πιέσεις συντεχνιών.


Προσέξτε πώς παραποιούν έως και αντιστρέφουν το νόημα των λέξεων: Σύγχρονο(=1983), συνολικά(=μόνο εμείς οι άλλοι έξω), εφόδια υψηλού επιπέδου, θεμέλια για έξοδο από κρίση!!! Δηλαδή φίλοι χημικοί η πληροφορική τί δεν είναι, σύγχρονη, υψηλού επιπέδου, εφόδιο ενάντια στην κρίση;; Τί;;;

Scripta manent

μου έρχονται πολλά σχόλια ... άστο να πάει...

NiColas1957