Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

bagelis

Υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που πιστεύει ότι αυτό το νομοσχέδιο θα περπατήσει?

Είτε λόγω πολιτικών αλλαγών όπως αλλαγή υπουργού ή αλλάγη κυβέρνησης, είτε λόγω κοινής λογικής όπως μη κινητικότητα μεταξύ των επιστημονικών πεδίων και αδυναμία να καλυφθούν οι ώρες του κλάδου ΠΕ04 με το υπάρχον εκπαιδευτικό προσωπικό τώρα και μελλοντικά το σχέδιο αυτό ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ. Το σημαντικότερο ζήτημα είναι είτε στις 06-09 αλλά πολύ περισσότερο και αργότερα (και σίγουρα νωρίτερα από δύο χρόνια) να είμαστε πάλι ο καθένας μας εδώ και από το μετερίζι που μπορεί ο καθένας μας να υπηρετήσει να στηρίξουμε τις θέσεις μας.


Ευτυχώς το σχέδιο είναι τόσο άθλιο και αποκρουστικό που δεν μπορεί να ισχύσει, γενικότερα και άσχετα από ΑΕΠΠ. Ο χρόνος θα κυλήσει σίγουρα υπέρ μας.
ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟ.



Υ.Γ.1. Αν κάποιος συμφωνεί με τα παραπάνω θα καταλαβαίνει ότι ίσως να είναι άστοχο το "ή"  Χημεία "ή" Πληροφορική σε ένα σύστημα που θα καταρρεύσει πριν εφαρμοστεί. Ίσως πιο έξυπνος και μακροπρόθεσμος στόχος να πρέπει να είναι η αποδόμηση και κατάργηση ολόκληρου του ΝΣ ή αν το κάνουμε λίγότερο φιλόδοξο επιμονή στο ΑΕΠΠ "ή" Βιολογία. Αυτό μακροπρόθεσμα μπορεί να μας δώσει περισσότερα και συνάδει με την επιστημονική λογική και όχι με συντεχνειακές απαιτήσεις (όπως κατηγορούμαστε ήδη).... 

Υ.Γ.2. Ακόμα μια αιρετική ιδέα έτσι για την κουβέντα: Μαθηματικά - ΦυσικοΧημεία - ΑΕΠΠ

Σπύρος Δουκάκης

off-topic

http://esos.gr/article/vouli/AFXISI-ORARIO-PANEPISTHMIAKON-EKPAIDEYTIKON-TEI

Δύο ώρες αύξηση στο ωράριο των Πανεπιστημιακών και Εκπαιδευτικών των ΤΕΙ

Παράθεση
Δύο τροπολογίες έφερε, προς ψήφιση, στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας Κώστας Αρβανιτόπουλος, οι οποίες προβλέπουν αύξηση της διδακτικής απασχόλησης των μελών ΔΕΠ και Εκπαιδευτικού Προσωπικού των ΤΕΙ , κατά δύο ώρες εβδομαδιαίως.
Είδικότερα :
ΜΕΛΗ ΔΕΠ
Σύμφωνα με την πρώτη τροπολογία,  τα μέλη ΔΕΠ πλήρπους απασχόλησης, υποχρεούνται:
Α. Να παραδίδουν προπτυχιακά και μεταπτυχιακά μαθήματα , καθ'ως και να διδάσκουν σε φροντιστήρια ή σεμινάρια, σε εργαστήρια ή κλινικές , ενταγμένα στο Πρόγραμμα Σπουδών του τμήματος, στο οποίο ανήκουν ή σε άλλο τμήμα ή σε Προγράμματα Σπουδσών του οικείου ΑΕΙ, κατ ελάχιτο όρι οχτώ ώρες ενδομαδιαίως, μετά από σχετικές αποφάσεις των αρμοδίων οργάνων.
Β.Να παρευρίσκονται στους πανεπιστημιακούς χώρους 14 ώρες εβδομαδιαίως, κατ εκλάχιστοόριο, πέραν των οχτώ ώρών διδασκαλίας και να παρέχουν κάθε μορφής διδακτικό, ερευνητικό-επιστημονικό και διοικητικό έργο.
Ε.Π ΤΕΙ
Η δεύτερη τροπολογία ορίζει ότι οι ώρες εβδομαδιαίας διδακτικής απασχόλησης των μελών του Εκπαιδευτικού προσωπικού ορίζονται κατά βαθμίδα, ως ακολούθως:
Α. Καθηγητής 12 ώρες
Β. Αναπληρωτής Καθηγητής 14 ώρες
Γ. Επίκουρος Καθηγητής 16 ώρες
Δ. Καθηγητής Εφαρμογών 18 ώρες

Σπύρος Δουκάκης

Παράθεση από: bagelis στις 30 Αυγ 2013, 11:09:43 ΜΜ
Υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που πιστεύει ότι αυτό το νομοσχέδιο θα περπατήσει?

Ο ΑΛ και ο υπουργός που παρακολουθούν τις συζητήσεις μας :D

seibei

 "Δυστυχώς, οι συντεχνιακές πιέσεις από τον κλάδο της Πληροφορικής και στις οποίες διαφαίνεται να ενδίδει η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας έχουν αναστατώσει τον κόσμο των Χημικών. "

Φαίνεται να ενδίδει ε; Στην παλιο-συντεχνία ε; Αναστατώθηκε ο κόσμος των χημικών ε;
Τί λες ρε παιδί μου! Είσαι πολύ μεγάλη επιστήμονας εσύ, βλέπεις μπροστά!

Και το καλύτερο είναι πως δεν έχεις καμία συντεχνιακή υστεροβουλία!

Αθανάσιος Πέρδος

Προς ΠΕΚΑΠ
Μην αφήνετε αναπάντητα τα επικοινωνιακά τρικ των χημικών.
Εκμεταλευτείτε τη δουλειά που γίνεται εδώ μέσα. Η επιστολή του συναδέλφου στην Καθημερινή πρέπει να υιοθετηθεί άμεσα.

merlin

Δεν ξέρω αν έχει ειπωθεί, αλλά νομίζω ότι πρέπει να φτιάξουμε ένα FAQ. Απλό, λιτό και περιεκτικό. Να κάνουμε τον δικηγόρο του διαβόλου και να κάνουμε ερωτήσεις, σαν να ήμασταν βουλευτές ή ακόμη χειρότερα καθηγητές "άλλης ειδικότητας".

Για παράδειγμα:
1) Πληροφορική θα κάνουν τα παιδιά από Α δημοτικού μέχρι Γ Λυκείου, γιατί να εξετάζεται? Τα υπόλοιπα θα τα μάθουν στο Πανεπιστήμιο.
Γιατί μέχρι και την Γ Γυμνασίου τα παιδιά αποκτούν δεξιότητες ΤΠΕ. Στο Λύκειο σαν γενικής παιδείας μάθημα, καλύπτει τις βασικές ανάγκες όλων των μαθητών ανεξαρτήτου πεδίου κλπ κλπ...
2) Αν μπει η Πληροφορική σαν εξεταζόμενο θα γίνουν 5 τα μαθήματα και δε θέλουμε να επιβαρύνονται οι μαθητές
Δε θα είναι 5 αλλά 4. Θα υπάρχει διάζευξη με άλλο μάθημα, ΜΗ απαραίτητο σε μεγάλο φάσμα σχολών
3) Δηλαδή να φτιάξουμε κι άλλο πεδίο? Είναι ήδη πολλά
Ναι αλλά υπάρχει ένα πεδίο με 200 σχολές, που ΚΡΑΥΓΑΖΕΙ ότι δεν είναι όλες συναφείς. Εξάλλου, μετά τον διαχωρισμό, πάλι θα έχει περισσότερες από τα υπόλοιπα πεδία
4) Ναι αλλά ο μαθητής που θέλει να περάσει είτε Πληροφορική είτε Χημικός μηχανικός δεν θα μπορεί να επιλέξει και τις 2 σχολές
Η Πληροφορική με τη Χημεία έχει τόση σχέση όση σχεδόν με τα Αρχαία. Εξάλλου, το παρόν νομοσχέδιο ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ την εξειδίκευση (μόνο παιδαγωγικά, μόνο στρατιωτικές κλπ). Γιατί να είναι ανακόλουθο στο μεγαλύτερο σε όγκο πεδίο?
5) ...
6)...
κλπ κλπ

Νομίζω ότι σε μια δυο σελίδες μπορούμε να συνοψίσουμε (και να καταρρίψουμε) όλα τα επιχειρήματα της άλλης πλευράς. Σε συνδυασμό με τις δηλώσεις πανεπιστημιακών, ενώσεων κλπ σαν reference σε κάποιες από τις ερωτήσεις, θα φτιάξουμε ένα σωστό φάκελο, πλήρως ενημερωμένο. Ακόμα και η εφτάχρονη κόρη μου θα μπορούσε να πάει σε βουλευτή να το καταθέσει...

Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

petrosp13

Παράθεση από: merlin στις 30 Αυγ 2013, 11:24:50 ΜΜ
Δεν ξέρω αν έχει ειπωθεί, αλλά νομίζω ότι πρέπει να φτιάξουμε ένα FAQ. Απλό, λιτό και περιεκτικό. Να κάνουμε τον δικηγόρο του διαβόλου και να κάνουμε ερωτήσεις, σαν να ήμασταν βουλευτές ή ακόμη χειρότερα καθηγητές "άλλης ειδικότητας".

Για παράδειγμα:
1) Πληροφορική θα κάνουν τα παιδιά από Α δημοτικού μέχρι Γ Λυκείου, γιατί να εξετάζεται? Τα υπόλοιπα θα τα μάθουν στο Πανεπιστήμιο.
Γιατί μέχρι και την Γ Γυμνασίου τα παιδιά αποκτούν δεξιότητες ΤΠΕ. Στο Λύκειο σαν γενικής παιδείας μάθημα, καλύπτει τις βασικές ανάγκες όλων των μαθητών ανεξαρτήτου πεδίου κλπ κλπ...
2) Αν μπει η Πληροφορική σαν εξεταζόμενο θα γίνουν 5 τα μαθήματα και δε θέλουμε να επιβαρύνονται οι μαθητές
Δε θα είναι 5 αλλά 4. Θα υπάρχει διάζευξη με άλλο μάθημα, ΜΗ απαραίτητο σε μεγάλο φάσμα σχολών
3) Δηλαδή να φτιάξουμε κι άλλο πεδίο? Είναι ήδη πολλά
Ναι αλλά υπάρχει ένα πεδίο με 200 σχολές, που ΚΡΑΥΓΑΖΕΙ ότι δεν είναι όλες συναφείς. Εξάλλου, μετά τον διαχωρισμό, πάλι θα έχει περισσότερες από τα υπόλοιπα πεδία
4) Ναι αλλά ο μαθητής που θέλει να περάσει είτε Πληροφορική είτε Χημικός μηχανικός δεν θα μπορεί να επιλέξει και τις 2 σχολές
Η Πληροφορική με τη Χημεία έχει τόση σχέση όση σχεδόν με τα Αρχαία. Εξάλλου, το παρόν νομοσχέδιο ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ την εξειδίκευση (μόνο παιδαγωγικά, μόνο στρατιωτικές κλπ). Γιατί να είναι ανακόλουθο στο μεγαλύτερο σε όγκο πεδίο?
5) ...
6)...
κλπ κλπ

Νομίζω ότι σε μια δυο σελίδες μπορούμε να συνοψίσουμε (και να καταρρίψουμε) όλα τα επιχειρήματα της άλλης πλευράς. Σε συνδυασμό με τις δηλώσεις πανεπιστημιακών, ενώσεων κλπ σαν reference σε κάποιες από τις ερωτήσεις, θα φτιάξουμε ένα σωστό φάκελο, πλήρως ενημερωμένο. Ακόμα και η εφτάχρονη κόρη μου θα μπορούσε να πάει σε βουλευτή να το καταθέσει...



Πάρα πολύ καλή ιδέα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Σπύρος Δουκάκης

Παίξε μπάλα!

Παράθεση από: petrosp13 στις 30 Αυγ 2013, 11:26:51 ΜΜ
Πάρα πολύ καλή ιδέα

Παράθεση από: merlin στις 30 Αυγ 2013, 11:24:50 ΜΜ
Δεν ξέρω αν έχει ειπωθεί, αλλά νομίζω ότι πρέπει να φτιάξουμε ένα FAQ. Απλό, λιτό και περιεκτικό. Να κάνουμε τον δικηγόρο του διαβόλου και να κάνουμε ερωτήσεις, σαν να ήμασταν βουλευτές ή ακόμη χειρότερα καθηγητές "άλλης ειδικότητας".

Για παράδειγμα:
1) Πληροφορική θα κάνουν τα παιδιά από Α δημοτικού μέχρι Γ Λυκείου, γιατί να εξετάζεται? Τα υπόλοιπα θα τα μάθουν στο Πανεπιστήμιο.
Γιατί μέχρι και την Γ Γυμνασίου τα παιδιά αποκτούν δεξιότητες ΤΠΕ. Στο Λύκειο σαν γενικής παιδείας μάθημα, καλύπτει τις βασικές ανάγκες όλων των μαθητών ανεξαρτήτου πεδίου κλπ κλπ...
2) Αν μπει η Πληροφορική σαν εξεταζόμενο θα γίνουν 5 τα μαθήματα και δε θέλουμε να επιβαρύνονται οι μαθητές
Δε θα είναι 5 αλλά 4. Θα υπάρχει διάζευξη με άλλο μάθημα, ΜΗ απαραίτητο σε μεγάλο φάσμα σχολών
3) Δηλαδή να φτιάξουμε κι άλλο πεδίο? Είναι ήδη πολλά
Ναι αλλά υπάρχει ένα πεδίο με 200 σχολές, που ΚΡΑΥΓΑΖΕΙ ότι δεν είναι όλες συναφείς. Εξάλλου, μετά τον διαχωρισμό, πάλι θα έχει περισσότερες από τα υπόλοιπα πεδία
4) Ναι αλλά ο μαθητής που θέλει να περάσει είτε Πληροφορική είτε Χημικός μηχανικός δεν θα μπορεί να επιλέξει και τις 2 σχολές
Η Πληροφορική με τη Χημεία έχει τόση σχέση όση σχεδόν με τα Αρχαία. Εξάλλου, το παρόν νομοσχέδιο ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ την εξειδίκευση (μόνο παιδαγωγικά, μόνο στρατιωτικές κλπ). Γιατί να είναι ανακόλουθο στο μεγαλύτερο σε όγκο πεδίο?
5) ...
6)...
κλπ κλπ

Νομίζω ότι σε μια δυο σελίδες μπορούμε να συνοψίσουμε (και να καταρρίψουμε) όλα τα επιχειρήματα της άλλης πλευράς. Σε συνδυασμό με τις δηλώσεις πανεπιστημιακών, ενώσεων κλπ σαν reference σε κάποιες από τις ερωτήσεις, θα φτιάξουμε ένα σωστό φάκελο, πλήρως ενημερωμένο. Ακόμα και η εφτάχρονη κόρη μου θα μπορούσε να πάει σε βουλευτή να το καταθέσει...



P.Tsiotakis

Οι νπδδ δεν έχουν κοινότητες όπως το στέκι, μόνο συνδρομές των 40€

Σπύρος Δουκάκης

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 30 Αυγ 2013, 11:40:38 ΜΜ
Οι νπδδ δεν έχουν κοινότητες όπως το στέκι, μόνο συνδρομές των 40€

+ 15000 μέλη (που γράφονται υποχρεωτικά) από τα οποία ψηφίζουν 1400... (http://tiny.cc/p6cn2w)

+ http://www.eex.gr/services/Pages/registration.aspx

Κακίες!!!

Σπύρος Δουκάκης

#3325
Για να μαθαίνουμε ιστορία:

1837
Διδασκαλία Χημείας στην Ελλάδα: Στην Ελλάδα η Χημεία ήταν γνωστή από τα μέσα του 19 ου αιώνα σαν ένα μάθημα, σαν ένας κλάδος των φυσικών επιστημών και όχι σαν ξεχωριστή επιστήμη, με επαγγελματική αποστολή που θα προσέφερε υπηρεσίες στο κοινωνικό σύνολο. Το μάθημα της Χημείας διδασκόταν στο Πανεπιστήμιο από τον Βαυαρό Ξ. Λάντερερ και αργότερα από τον Αλ. Βενιζέλο και τον Αν. Χρηστομάνο.
1918
Ιδρύεται το Χημικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Αθηνών. Αυτό προέρχεται από την καλούμενη Φυσικομαθηματική Σχολή, η οποία περιελάμβανε τα τμήματα: Χημικό - Φυσικό - Μαθηματικό - Φαρμακευτικό - Φυσιογνωστικό. Την ίδια χρονιά έχουμε την ίδρυση της Σχολής Χημικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Οι πρώτοι πτυχιούχοι χημικοί αποφοιτούν το 1920 αφού το Χημικό Τμήμα έκανε δεκτούς και φοιτητές των Φυσικών Επιστημών παλαιοτέρων ετών που τους ενέγραφε στο 3ο έτος.
1924
Ίδρυση της ΕΕΧ
1938
Πραγματοποιείται το Ά Πανελλήνιο Συνέδριο Χημείας από 7-17 Απριλίου 1938 στην Αθήνα.
1960
Τον Ιανουάριο πραγματοποιείται ο διορισμός στο Υπουργείο Παιδείας ως καθηγητών Γυμνασίων όλων των χημικών που έχουν υποβάλλει σχετική αίτηση.
1987
Διενεργείται ο πρώτος ετήσιος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Χημείας, ο οποίος διοργανώνεται ανελλιπώς μέχρι σήμερα και τελεί υπό την αιγίδα του ΥπΕΠΘ.
1988
Ψηφίζεται ο Νόμος 1804/88 ο οποίος οριστικοποιεί την επιμελητηριακή μορφή της ΕΕΧ με την συνέλευση των αντιπροσώπων και την δημιουργία των 10 Περιφερειακών Τμημάτων.
1995
Καθιερώνεται η 11η Μαρτίου ως Πανελλήνια Ημέρα Χημείας (αυτό λείπει από εμάς συνάδελφοι... οι ενώσεις πρέπει να το κάνουν)
1997
Η Χημεία απομονώνεται: η «εκπαιδευτική μεταρρύθμιση» του κ. Αρσένη οδηγεί τη Χημεία στην απομόνωση και υποβαθμίζει τη χημική εκπαίδευση στο Λύκειο και τη τεχνολογική εκπαίδευση στα ΑΕΙ και ΤΕΙ. Το γεγονός αυτό αποτελεί ζήτημα εθνικής σημασίας σε επίπεδο οικονομικής και βιομηχανικής ανάπτυξης και θα οδηγήσει σε προβλήματα που σχετίζονται άμεσα με το περιβάλλον και τη ποιότητα των τροφίμων, τη δράση των υπηρεσιών ελέγχου, τη σχετική επιστημονική έρευνα στην Ελλάδα και την ενημέρωση των πολιτών. Η ΕΕΧ έχει καταδείξει άμεσα αυτή τη συσχέτιση.
2004
Τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας κ. Κ. Στεφανόπουλο επισκέφθηκαν την Πέμπτη 10 Ιουνίου 2004, στο Προεδρικό Μέγαρο, οι Πρόεδροι των επιστημονικών επαγγελματικών φορέων κ.κ . Γιάννης Αλαβάνος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, Δημήτρης Παξινός του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, Μανόλης Καλοκαιρινός του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου, Γιώργος Παπαβασιλείου του ΓΕΩΤΕΕ, Χάρης Αλαμάνος του Οικονομικού Επιμελητηρίου, Μιχάλης Χάλαρης της Ένωσης Ελλήνων Χημικών, Δρακούλης Φουντουκάκος του ΕΒΕΑ, ως εκπρόσωποι νομικών προσώπων και ενώσεων, που έχουν θεσμικό ρόλο συμβούλου της Πολιτείας. Οι Πρόεδροι των φορέων ενημέρωσαν τον κ. Κ. Στεφανόπουλο για τις θέσεις και τις προτάσεις τους και το πεδίο της κοινής δράσης τους.


2013
Η Χημεία επανέρχεται: η «εκπαιδευτική μεταρρύθμιση» του κ. Αρβανιτόπουλου οδηγεί τη Χημεία στο προσκήνιο και αναβαθμίζει τη χημική εκπαίδευση στο Λύκειο και τη τεχνολογική εκπαίδευση στα ΑΕΙ και ΤΕΙ. Το γεγονός αυτό αποτελεί ζήτημα εθνικής σημασίας σε επίπεδο οικονομικής και βιομηχανικής ανάπτυξης και θα οδηγήσει στην επίλυση προβλημάτων που σχετίζονται άμεσα με το περιβάλλον και τη ποιότητα των τροφίμων, τη δράση των υπηρεσιών ελέγχου, τη σχετική επιστημονική έρευνα στην Ελλάδα και την ενημέρωση των πολιτών. Παρόλα αυτή, η ΕΕΧ θεωρεί ότι

  • Παραμένει ως εξαιρετικά σοβαρό πρόβλημα η διατήρηση της μονόωρης διδασκαλίας της Χημείας στη Β΄ και Γ΄ Γυμνάσιου, η οποία, όπως επανειλημμένα έχουμε επισημάνει, αναιρεί τον εργαστηριακό χαρακτήρα του μαθήματος, δυσχεραίνει τη διδασκαλία και έχει ως αποτέλεσμα οι μαθητές ολοκληρώνοντας την υποχρεωτική εκπαίδευση να στερούνται θεμελιωδών γνώσεων, απαραίτητων για την διαμόρφωση πολιτών υπεύθυνων και ικανών να διαχειριστούν τις προκλήσεις του 21ου αιώνα (διατροφικές και περιβαλλοντικές κρίσεις, διαχείριση φυσικών πόρων, χημικά όπλα κ.α.).
  • Στην Β΄ Λυκείου προτείνεται στα μαθήματα προσανατολισμού των Θετικών Σπουδών οι μαθητές να διδάσκονται 3 ώρες Φυσική και καμία ώρα Χημεία, ενώ στο παλαιό ωρολόγιο πρόγραμμα οι ώρες ήταν δύο (2) για τη Φυσική και (2) για τη Χημεία. Είναι προφανές ότι η μονομερής έμφαση στη Φυσική δεν υποστηρίζει επαρκώς το γνωστικό υπόβαθρο των μαθητών οι οποίοι θα κληθούν να παρακολουθήσουν τη Χημεία Θετικής κατεύθυνσης στην Γ΄ Λυκείου. Ευελπιστούμε στη βελτίωση αυτού του σημείου με στόχο την αποτελεσματικότερη διδασκαλία της Χημείας στην Γ' Λυκείου.

Σπύρος Δουκάκης


dpa2006

Παράθεση από: aperdos στις 30 Αυγ 2013, 06:53:37 ΜΜ
Εγώ τελείωσα το φυσικό το 96 χωρίς ούτε ένα μάθημα χημείας. Μόνο στο πρώτο εξάμηνο υπήρχε επιλογή μεταξύ χημείας και προγραμματισμού και ασφαλώς διάλεξα τον προγραμματισμό γιατί πίστευα ότι θα με βοηθήσει στη συνέχεια. Στο τμήμα πληροφορικής φυσικά δεν υπήρχε η χημεία ούτε ως λέξη.
Πριν από 30 χρόνια η επιστήμη της πληροφορικής δεν υπήρχε στην Ελλάδα. Τώρα όμως υπάρχει και μπορεί να βοηθήσει τη χώρα να βγει από τη κρίση. Ας αφήσουμε τους μαθητές να επιλέξουν σε πιο μάθημα θέλουν να εξεταστούν για το συγκεκριμένο πεδίο. Δεν υπάρχει τίποτα συντεχνιακό σε αυτή την πρόταση και δεν αμφισβητείται η σπουδαιότητα της χημείας και η αναγκαιότητα της για τόσες και τόσες σχολές. Από την άλλη όμως υπάρχουν σχολές που δεν έχουν ανάγκη τη χημεία αλλά την πληροφορική. Όποιος το αρνείται αυτό σκέφτεται καθαρά συντεχνιακά. Η πρόταση λοιπόν είναι χημεία ή πληροφορική και επιλέγουν οι μαθητές.

Η σπουδαιότητα και χρησιμότητα της πληροφορικής δεν μπορεί να αμφισβητηθεί.
+1
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

NiColas1957

Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 30 Αυγ 2013, 11:57:37 ΜΜ
Για να μαθαίνουμε ιστορία:
.....   Η ΕΕΧ είναι πλήρως ικανοποιημένη.

Τς Τς Τς  ...  Υπερβολές !   Όχι και πλήρως !!! 

8)

Σπύρος Δουκάκης

Παράθεση από: NiColas1957 στις 31 Αυγ 2013, 12:11:24 ΠΜ
Τς Τς Τς  ...  Υπερβολές !   Όχι και πλήρως !!! 

8)

Έχεις δίκιο...

Το διορθώνω:


  • Παραμένει ως εξαιρετικά σοβαρό πρόβλημα η διατήρηση της μονόωρης διδασκαλίας της Χημείας στη Β΄ και Γ΄ Γυμνάσιου, η οποία, όπως επανειλημμένα έχουμε επισημάνει, αναιρεί τον εργαστηριακό χαρακτήρα του μαθήματος, δυσχεραίνει τη διδασκαλία και έχει ως αποτέλεσμα οι μαθητές ολοκληρώνοντας την υποχρεωτική εκπαίδευση να στερούνται θεμελιωδών γνώσεων, απαραίτητων για την διαμόρφωση πολιτών υπεύθυνων και ικανών να διαχειριστούν τις προκλήσεις του 21ου αιώνα (διατροφικές και περιβαλλοντικές κρίσεις, διαχείριση φυσικών πόρων, χημικά όπλα κ.α.).
  • Στην Β΄ Λυκείου προτείνεται στα μαθήματα προσανατολισμού των Θετικών Σπουδών οι μαθητές να διδάσκονται 3 ώρες Φυσική και καμία ώρα Χημεία, ενώ στο παλαιό ωρολόγιο πρόγραμμα οι ώρες ήταν δύο (2) για τη Φυσική και (2) για τη Χημεία. Είναι προφανές ότι η μονομερής έμφαση στη Φυσική δεν υποστηρίζει επαρκώς το γνωστικό υπόβαθρο των μαθητών οι οποίοι θα κληθούν να παρακολουθήσουν τη Χημεία Θετικής κατεύθυνσης στην Γ΄ Λυκείου. Ευελπιστούμε στη βελτίωση αυτού του σημείου με στόχο την αποτελεσματικότερη διδασκαλία της Χημείας στην Γ' Λυκείου.