Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

thana$i$

Παράθεση από: Tsipalios στις 29 Αυγ 2013, 08:20:20 ΜΜ
Η πληροφορική αποτελεί ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για όλες τις επιστήμες. Ομως δε θα μπορούσε να είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα. Είναι σα να λέμε θα βάλουμε την οδήγηση αυτοκινήτου πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα.

http://www.brainyquote.com/quotes/quotes/a/alberteins100015.html

lkt

Παράθεση από: Tsipalios στις 29 Αυγ 2013, 08:20:20 ΜΜ
Η πληροφορική αποτελεί ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για όλες τις επιστήμες. Ομως δε θα μπορούσε να είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα. Είναι σα να λέμε θα βάλουμε την οδήγηση αυτοκινήτου πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα.
Καλώς τον! Που ήσουν εσύ τόσες μέρες;

lkt

Παράθεση από: lkt στις 29 Αυγ 2013, 08:04:49 ΜΜ
Μήπως μπορεί κάποιος να μου πει αν ο κ. Σκίκος ανήκει σε κάποια παράταξη κι αν ναι, σε ποιο κόμμα ανήκει;
Αφού δεν μου απαντάτε, θα απαντήσω μόνος μου με όσα βρήκα. Συνδικαλιστής της Ν.Δ. Κάνω λάθος; Να ζητήσω συγνώμη αν κάνω.

vistrian

Λοιπόν. Προτείνω το forum  να κλειδωθεί όπως επίσης και οι εγγραφές. Επίσης έλεγχο εγγραφών του τελευταίου διαστήματος και ΜΟΝΟ ΕΑΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΚΆΠΟΙΟΝ "ΠΑΛΙΟ" ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ . Πρέπει να προγραμματίσουμε τις επόμενες κινήσεις.

ΥΓ1. άντε γιατί πολλοί μπήκαν τώρα στο τέλος και γίναμε .......................
ΥΓ2.(Δεν απευθύνομαι στους ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΥΣ )
VR in Computing

lxart

Παράθεση από: lkt στις 29 Αυγ 2013, 08:22:49 ΜΜ
Καλώς τον! Που ήσουν εσύ τόσες μέρες;
Βεβαίως-βεβαίως !!!! Αν θέλει να σπουδάσει κάποιος στις σχολές της Πληροφορικής πρέπει να ξέρει ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ Νέα, Μαθηματικά, Φυσική και πάνω απ' όλα ΧΗΜΕΙΑ (όλες αυτές ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ). Τι να τον κάνει τον Προγραμματισμό !!!!
Μη χέσ..

ntzios kostas

#3081
Λυπάμαι
Γιατί από επιστήμη του κ. Κεδίκογλου, καταλήξαμε να είμαστε ένα χαριστικό 2ώρο, ωστε να μπαίνουν τα παιδιά στο facebook και σε αυτό τρεις τρεις γιατί δεν θα υπάρχουν υπολογιστές.

Λυπάμαι
Γιατί προσπαθώντας να σώσουμε συναδέλφους από έλλειψη ωρών, υποβαθμίσαμε οι ίδιοι τον κλάδο μας επιδιώκοντας να μπει στο δημοτικό πανηγυρίζοντας παράλληλα ότι θα αρχήσει η πιστοποίηση office στο γυμνάσιο η οποία βέβαια θα πάει στο λύκειο.

Λυπάμαι
Για αυτούς που θα χάσουν τη δουλεια τους εκτός δημοσίου,  που πραγματικά οι εκπρόσωποί μας τους ξέχασαν.

Λυπάμαι
Τον εαυτό μου που σε λίγες μέρες θα πρέπει να μπω να κάνω το μάθημα, μετρώντας οι χημικοί τις λιγες ώρες μου.

Όμως

Δεν Λυπάμαι
Για την προσπάθεια που δόθηκε από από πολλούς από εμάς όλες αυτές τις μέρες.

Δεν Λυπαμαι
για την προσπάθεια που θα καταβάλουμε από εδώ και πέρα για μην περάσουν όλες αυτές οι αλητείες.


Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

thana$i$

Αυτά τα τυπάκια θυμίζουν τις αρχές της βιομηχανικής επανάστασης που οι χωρικοί έβλεπαν το τρένο, νόμιζαν πως είναι ο Σατανάς και έκαναν εξορκισμούς πάνω στις γραμμές.  ;D

vtsakan

Μόλις έστειλα email στα μέλη της μορφωτικής επιπροπής, περιμένοντας την αντίδραση της ΠΕΚΑΠ.


Αξιότιμε κ./κα. Βουλευτή - Μέλος της επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων,

Λαμβάνω το θάρρος να επικοινωνήσω μαζί σας, γνωρίζοντας πως είστε μέλος της επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων στην συζήτηση του νομοσχεδίου για το Νέο Λύκειο.
Το θέμα που θα ήθελα να θίξω είναι η διαφαινόμενη ποιοτική υποβάθμιση της Πληροφορικής, μετατρέποντάς την απο πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα σε μάθημα γενικής παιδείας στην Γ' Λυκείου.

Σχεδόν όλες οι σχολές της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης έχουν επισημάνει την αναγκαιότητα και την σπουδαιότητα της ύπαρξης ενός μαθήματος προγραμματισμού και ανάλυσης προβλημάτων στην Δευτεροβάθμια, το οποίο θα προετοιμάζει τους μαθητές που επιθυμούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους στην Επιστήμη της Πληροφορικής. Όντας εγώ προσωπικά εργαστηριακός συνεργάτης του ΑΤΕΙ Μεσολογγίου, μπορώ να σας διαβεβαιώσω πως φοιτητές που προέρχονται απο την θετική κατεύθυνση (και άρα δεν διδάσκονται προγραμματισμό) αντιμετωπίζουν τεράστιο πρόβλημα κατανόησης της διδαχθήσας ύλης στα μαθήματα προγραμματισμού, παρόλο που η διδασκαλία ξεκινά απο το μηδέν.

Δεν χρειάζεται να επιχειρηματολογίσω σχετικά με το πόσο σημαντική είναι η Επιστήμη της Πληροφορικής το 2013. Το έχουν κάνει πριν απο μένα τεράστιες μορφές του χώρου, όπως ο καθηγητής κ. Δασκαλάκης ο καθηγητής-Ευρωβουλευτής κ. Τσουκαλάς (μπορώ εάν το επιθυμείτε να σας στείλω τις δηλώσεις τους). Το δικό μου σχόλιο έχει να κάνει με την ύπαρξη του μαθήματος Επιστήμης των Υπολογιστών ως γενικής παιδείας στην Γ' Λυκείου στο νομοσχέδιο. Προσωπικά θεωρώ την κίνηση αυτή εντελώς άστοχη. Οι μαθητές, στο νέο Λύκειο που προτείνετε, προετοιμάζουν την εισαγωγή τους στο πανεπιστήμιο απο την Α' Λυκείου. Δεν πρόκειτε να δώσουν καθόλου χρόνο και προσπάθεια σε ένα μάθημα γενικής παιδείας. Αυτό είναι κοινός τόπος και το βλέπουμε στα Λύκεια απο την εισαγωγή των Δεσμών μέχρι και σήμερα. Επίσης, ακόμα και να υποθέσουμε πως τα παιδία ενός τμήματος αποφασίζουν να δώσουν προσοχή στο μάθημα, η ύπαρξη μαθητών απο τις ανθρωπιστικές επιστήμες (με μικρότερο μαθηματικό υπόβαθρο) θα αναγκάσουν τον καθηγητή στην διδασκαλία ελάχιστων ουσιαστικά πραγμάτων.

Οι λύσεις που μπορούν να δωθούν, ακόμα και τώρα είναι πολλές. Εάν καλέσετε την ΠΕΚΑΠ, θα σας καταθέσει άμεσα προσαρμογές στο υπάρχον σχέδιο νόμου. Προσωπικά μπορώ να σας δώσω μία εικόνα για το πόσο εύκολη είναι η διατήρηση και εν μέρη η ουσιαστική αναβάθμιση της Επιστημής των Υπολογιστών στην Γ΄ Λυκείου:
Λύση 1: Οι μαθητές των Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών επιλέγουν μεταξύ της Χημείας και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Σε αυτή την περίπτωση το μάθημα μετατρέπεται σε 6-ωρο επιλογής (περίπου ίδιο κόστος σε ανθρωποώρες με 2ωρο γενικής παιδείας).
Λύση 2: Δημιουργείται νέο πεδίο σχολών, που θεωρούν την Επιστήμη των Υπολογιστών προαπαιτούμενο για την εισαγωγή φοιτητών. Σε αυτή την περίπτωση οι μαθητές επιλέγουν Έκθεση - Μαθηματικά - Φυσική - Επιστήμη Υπολογιστών. Το νέο αυτό πεδίο θα είναι σίγουρα πιο ευρή απο το πεδίο των Παιδαγωγικών σχολών. Και σε αυτό το σενάριο το 2ωρο γενικής μετατρέπεται σε 6ωρο επιλογής - πανελλαδικώς εξεταζόμενο.

Οι δύο παραπάνω λύσεις θα οδηγήσουν στην ουσιαστική αναβάθμιση της Πληροφορικής στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Εάν οι μαθητές μας διδάσκονται 6 ώρες την εβδομάδα Επιστήμη των Υπολογιστών, δεν θα αργήσουμε να δούμε εκπληκτικά πράγματα απο αυτούς τόσο στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση όσο και σε παγκόσμιους διαγωνισμούς.

Κλείνω εκφράζοντας την ελπίδα πως ακόμα και την τελευταία στιγμή θα εισηγηθείτε το αυτονόητο και θα φερθείτε στην Επιστήμη της Πληροφορικής όπως πραγματικά της αξίζει. Ως Επιστήμη.



Με Εκτίμηση,

Βασίλειος Δ. Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.
Εργαστηριακός Συνεργάτης ΑΤΕΙ Μεσολογγίου
Καθηγητής Δευτεροβάθμιας ΠΕ19
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

vistrian

Παράθεση από: bill_net στις 29 Αυγ 2013, 12:24:01 ΜΜ
Μπράβο σου που κοινοποιείς σε ΟΛΟΥΣ ;) αναλυτικά τις κινήσεις σου. Έτσι για να υπάρχει αντίστοιχη προετοιμασία βρε αδερφέ από ΟΛΟΥΣ μας(?) !!!   
ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ. SORRY
VR in Computing

AlexPapplir

Παράθεση από: thana$i$ στις 29 Αυγ 2013, 08:30:56 ΜΜ
Αυτά τα τυπάκια θυμίζουν τις αρχές της βιομηχανικής επανάστασης που οι χωρικοί έβλεπαν το τρένο, νόμιζαν πως είναι ο Σατανάς και έκαναν εξορκισμούς πάνω στις γραμμές.  ;D

στο μυαλό μου είσαι! πολύ καλό!

thana$i$

Για να ευθυμήσουμε λίγο σήμερα, που όλοι χρειαζόμαστε ένα είδος ψυχανάλυσης για να συνεχίσουμε ....
Ιούνιος 2014. Χτυπάει το τηλέφωνο.
- Γεια σας από το βαθμολογικό κέντρο είμαστε. Έχετε οριστεί σαν βαθμολογητής στο μάθημα της ΑΕΠΠ ...

Δικό σας ... >:D

ΨΥΛΛΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ

ΤΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΘΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ FACEBOOK

P.Tsiotakis

Καλησπέρα, συνιστώ:

1. να δείτε το βίντεο  http://www.youtube.com/watch?v=-vAWwRktoIE
2. να συνεχίσετε ό,τι κάνατε αυτές τις 2 μέρες: mail στους της μορφωτικών, σε μέσα δικτύωσης κ.λπ.
Κόσμια, με επιχειρήματα
Το μάθημα πρέπει να γίνει πανελλαδικώς εξεταζόμενο.

Το σχέδιο ψηφίζεται στις 6/9, την άλλη Παρασκευή

Π.Τ.

τσιπαφίλε, κοιμήσου ήσυχος απόψε, να ήξερες πόσο δίκιο έχεις

NiColas1957

Παράθεση από: vtsakan στις 29 Αυγ 2013, 08:31:23 ΜΜ
Μόλις έστειλα email στα μέλη της μορφωτικής επιπροπής, περιμένοντας την αντίδραση της ΠΕΚΑΠ.


Αξιότιμε κ./κα. Βουλευτή - Μέλος της επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων,

Λαμβάνω το θάρρος να επικοινωνήσω μαζί σας, γνωρίζοντας πως είστε μέλος της επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων στην συζήτηση του νομοσχεδίου για το Νέο Λύκειο.
Το θέμα που θα ήθελα να θίξω είναι η διαφαινόμενη ποιοτική υποβάθμιση της Πληροφορικής, μετατρέποντάς την απο πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα σε μάθημα γενικής παιδείας στην Γ' Λυκείου.

Σχεδόν όλες οι σχολές της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης έχουν επισημάνει την αναγκαιότητα και την σπουδαιότητα της ύπαρξης ενός μαθήματος προγραμματισμού και ανάλυσης προβλημάτων στην Δευτεροβάθμια, το οποίο θα προετοιμάζει τους μαθητές που επιθυμούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους στην Επιστήμη της Πληροφορικής. Όντας εγώ προσωπικά εργαστηριακός συνεργάτης του ΑΤΕΙ Μεσολογγίου, μπορώ να σας διαβεβαιώσω πως φοιτητές που προέρχονται απο την θετική κατεύθυνση (και άρα δεν διδάσκονται προγραμματισμό) αντιμετωπίζουν τεράστιο πρόβλημα κατανόησης της διδαχθήσας ύλης στα μαθήματα προγραμματισμού, παρόλο που η διδασκαλία ξεκινά απο το μηδέν.

Δεν χρειάζεται να επιχειρηματολογίσω σχετικά με το πόσο σημαντική είναι η Επιστήμη της Πληροφορικής το 2013. Το έχουν κάνει πριν απο μένα τεράστιες μορφές του χώρου, όπως ο καθηγητής κ. Δασκαλάκης ο καθηγητής-Ευρωβουλευτής κ. Τσουκαλάς (μπορώ εάν το επιθυμείτε να σας στείλω τις δηλώσεις τους). Το δικό μου σχόλιο έχει να κάνει με την ύπαρξη του μαθήματος Επιστήμης των Υπολογιστών ως γενικής παιδείας στην Γ' Λυκείου στο νομοσχέδιο. Προσωπικά θεωρώ την κίνηση αυτή εντελώς άστοχη. Οι μαθητές, στο νέο Λύκειο που προτείνετε, προετοιμάζουν την εισαγωγή τους στο πανεπιστήμιο απο την Α' Λυκείου. Δεν πρόκειτε να δώσουν καθόλου χρόνο και προσπάθεια σε ένα μάθημα γενικής παιδείας. Αυτό είναι κοινός τόπος και το βλέπουμε στα Λύκεια απο την εισαγωγή των Δεσμών μέχρι και σήμερα. Επίσης, ακόμα και να υποθέσουμε πως τα παιδία ενός τμήματος αποφασίζουν να δώσουν προσοχή στο μάθημα, η ύπαρξη μαθητών απο τις ανθρωπιστικές επιστήμες (με μικρότερο μαθηματικό υπόβαθρο) θα αναγκάσουν τον καθηγητή στην διδασκαλία ελάχιστων ουσιαστικά πραγμάτων.

Οι λύσεις που μπορούν να δωθούν, ακόμα και τώρα είναι πολλές. Εάν καλέσετε την ΠΕΚΑΠ, θα σας καταθέσει άμεσα προσαρμογές στο υπάρχον σχέδιο νόμου. Προσωπικά μπορώ να σας δώσω μία εικόνα για το πόσο εύκολη είναι η διατήρηση και εν μέρη η ουσιαστική αναβάθμιση της Επιστημής των Υπολογιστών στην Γ΄ Λυκείου:
Λύση 1: Οι μαθητές των Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών επιλέγουν μεταξύ της Χημείας και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Σε αυτή την περίπτωση το μάθημα μετατρέπεται σε 6-ωρο επιλογής (περίπου ίδιο κόστος σε ανθρωποώρες με 2ωρο γενικής παιδείας).
Λύση 2: Δημιουργείται νέο πεδίο σχολών, που θεωρούν την Επιστήμη των Υπολογιστών προαπαιτούμενο για την εισαγωγή φοιτητών. Σε αυτή την περίπτωση οι μαθητές επιλέγουν Έκθεση - Μαθηματικά - Φυσική - Επιστήμη Υπολογιστών. Το νέο αυτό πεδίο θα είναι σίγουρα πιο ευρή απο το πεδίο των Παιδαγωγικών σχολών. Και σε αυτό το σενάριο το 2ωρο γενικής μετατρέπεται σε 6ωρο επιλογής - πανελλαδικώς εξεταζόμενο.

Οι δύο παραπάνω λύσεις θα οδηγήσουν στην ουσιαστική αναβάθμιση της Πληροφορικής στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Εάν οι μαθητές μας διδάσκονται 6 ώρες την εβδομάδα Επιστήμη των Υπολογιστών, δεν θα αργήσουμε να δούμε εκπληκτικά πράγματα απο αυτούς τόσο στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση όσο και σε παγκόσμιους διαγωνισμούς.

Κλείνω εκφράζοντας την ελπίδα πως ακόμα και την τελευταία στιγμή θα εισηγηθείτε το αυτονόητο και θα φερθείτε στην Επιστήμη της Πληροφορικής όπως πραγματικά της αξίζει. Ως Επιστήμη.



Με Εκτίμηση,

Βασίλειος Δ. Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.
Εργαστηριακός Συνεργάτης ΑΤΕΙ Μεσολογγίου
Καθηγητής Δευτεροβάθμιας ΠΕ19

+1