Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

apom

Παράθεση από: gkatsion στις 29 Αυγ 2013, 06:53:59 ΜΜ
Συνάδελφε apom έχεις δίκιο,

αλλά η απάντηση είναι ότι από τα 80+ τμήματα που βγάζουν τέτοιους επιστήμονες, υπάρχουν
ήδη πολλοί με αυτό τον τρόπο σκέψης εκεί έξω!

Σημασία έχει να μπορέσουμε να ετοιμάσουμε από το σχολείο τους επόμενους, οπότε ναι ανάλυση, σχεδίαση και προγραμματισμό,
αλγορίθμων στις πανελλήνιες!

Γιατί αυτό το εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών, φαντάζεστε πως θα είναι!!

Ένας αχταρμάς,  με λίγο από όλα! Όπως τα αντίστοιχα μαθήματα σε όλες τις πανεπιστημιακές μη πληροφορικές σχολές!

Μάλλον δεν έχει γίνει κατανοητό ότι όταν πηγαίνεις σε μία διαπραγμάτευση δεν πάιζει σημασία τι πιστεύεις εσύ ή αν έχεις δίκιο αλλά τι πιστεύει ο άλλος και πως θα του αλλάξεις γνώμη...

Τις περισσότερες φορές του αλλάζεις γνώμη όχι με την δύναμη της πειθούς αλλά με ασύμετρα όπλα... π.χ. οι πολιτικοί φοβούνται τις ψήφους... απλά σταράτα...

ΠΕΚΑΠ προς Υπουργό... Φίλε μου θα προτείνουμε σε όλα τα μέλη μας από τον τόπο καταγωγή σου και στις οικογενειές τους να μην σε ξαναψηφίουν. Το ίδιο και σε όλους όσους έχουν σχέση με αυτό το έκτρωμα!!!

ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

παρακαλώ όλους του συναδέλφους να προτείνουν πως θα κινηθούμε σκεφτείτε σοβαρά να πείτε προτάσεις εστω και με αυτό το σχέδιο τι θα ζητήσουμε πως θα το ψιλοφτιάξουμε  έστω και λίγο
Καθηγητής πληροφορικής ΠΕ20

apom

Παράθεση από: ΣΧΟΙΝΑΣ  ΚΩΣΤΑΣ στις 29 Αυγ 2013, 07:07:57 ΜΜ
παρακαλώ όλους του συναδέλφους να προτείνουν πως θα κινηθούμε σκεφτείτε σοβαρά να πείτε προτάσεις εστω και με αυτό το σχέδιο τι θα ζητήσουμε πως θα το ψιλοφτιάξουμε  έστω και λίγο

Μόλις απάντησα πιο πάνω... απλά - λιτά!!!

vtsakan

Περιμένω την αντίδραση της ΠΕΚΑΠ και είμαι διατεθιμένος να βοηθήσω σε αυτή με οποιοδήποτε τρόπο μου ζητηθεί, όπως και στο παρελθόν.
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: ΣΧΟΙΝΑΣ  ΚΩΣΤΑΣ στις 29 Αυγ 2013, 07:07:57 ΜΜ
παρακαλώ όλους του συναδέλφους να προτείνουν πως θα κινηθούμε σκεφτείτε σοβαρά να πείτε προτάσεις εστω και με αυτό το σχέδιο τι θα ζητήσουμε πως θα το ψιλοφτιάξουμε  έστω και λίγο

Κώστα καλησπέρα..Δουλεύεις σε φροντιστήριο ; Πόλη;

lkt

Κύριε Σκίκο τώρα που πήραμε τον (Αρβανιτο)πουλο, τι θα μας πείτε; Συνεχίζουμε μέχρι τέλους;
Να σας πω ποιο θα είναι το τέλος;
Ένας Πληροφορικός σε κάθε Λύκειο για να κάνει τη γραμματέα των υπόλοιπων, ένας πληροφορικός σε κάθε Γυμνάσιο για τον ίδιο λόγο, όσοι χωρέσουν στα Δημοτικά και πιστέψτε με ΑΝ γίνει κι αυτό (οι Δάσκαλοι δεν θα χάσουν την ευκαιρία των ΤΠΕ ενόψει μη δικών τους διορισμών) και οι υπόλοιποι σε δυο χρόνια στη διαθεσιμότητα.

odysseas

Παράθεση από: ΣΧΟΙΝΑΣ  ΚΩΣΤΑΣ στις 29 Αυγ 2013, 07:07:57 ΜΜ
παρακαλώ όλους του συναδέλφους να προτείνουν πως θα κινηθούμε σκεφτείτε σοβαρά να πείτε προτάσεις εστω και με αυτό το σχέδιο τι θα ζητήσουμε πως θα το ψιλοφτιάξουμε  έστω και λίγο

Παράθεση από: odysseas στις 29 Αυγ 2013, 08:42:30 ΠΜ
Το τελευταίο ανάχωμα για το πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα (φαίνεται να) είναι η επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων, με την ελπίδα κάποιας τροπολογίας. Είναι απίθανο, αλλά αξίζει να προσπαθήσουμε.

Γνωρίζω ότι μέλη του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ προσπαθούν να έρθουν σε επαφή με πανεπιστημιακούς ώστε να είναι και από αυτούς κάποιοι παρόντες στη συζήτηση στη Βουλή.

Από τη δική μας μεριά θα πρέπει (και πάλι) άμεσα να έρθουμε σε επαφή με τους βουλευτές της επιτροπής μορφωτικών υποθέσεων, κατά προτίμηση δια ζώσης. Να θυμόμαστε πάντα πως ο όγκος είναι που έχει σημασία -- όσο περισσότεροι προβάλλουμε τις θέσεις μας, τόσο καλύτερα.

Ζητάμε μια τροπολογία με την περιβόητη διάζευξη. Αυτό είναι όλο.

Υ.Γ.: Μην ανησυχείτε για τους "κατασκόπους", ξέρουν πολύ καλά τι θέλουμε και πως θα αγωνιστούμε για αυτό. Η διαφορά είναι πως έχουμε το δίκιο και τη λογική με το μέρος μας.

lkt

Πώς να κινηθούμε; Πρέπει η ΠΕΚΑΠ να πάρει από το χέρι τους Πανεπιστημιακούς και τις άλλες ενώσεις και να πάει στην επιτροπή απαιτώντας, όχι παρακαλώντας. Ίσως μαζί και με μια προσωπικότητα διεθνούς κύρους π.χ. Παπαδημητρίου ή Δασκαλάκης, αν είναι φυσικά εφικτό. Αν δεν μπορούν να το κάνουν να παραιτηθούν τώρα.

Javert

Παράθεση από: lkt στις 29 Αυγ 2013, 07:23:28 ΜΜ
Ένας Πληροφορικός σε κάθε Λύκειο για να κάνει τη γραμματέα των υπόλοιπων, ένας πληροφορικός σε κάθε Γυμνάσιο για τον ίδιο λόγο, όσοι χωρέσουν στα Δημοτικά και πιστέψτε με ΑΝ γίνει κι αυτό (οι Δάσκαλοι δεν θα χάσουν την ευκαιρία των ΤΠΕ ενόψει μη δικών τους διορισμών) και οι υπόλοιποι σε δυο χρόνια στη διαθεσιμότητα.

Αυτό είναι το θέμα. Επειδή χωράνε πολλοί (χιλιάδες ίσως) και αποδεδειγμένα δεν μας θέλουν, θα καταργήσουν μελλοντικά τον κλάδο στην πρωτοβάθμια. Γι'αυτό το έκαναν και εθελοντικά. Γι'αυτό και ενώ έπαιρναν αναπληρωτές μέσω ΕΣΠΑ προτίμησαν να μετατάξουν μόνιμους. Δεν τους βγήκε να μας διώξουν από λύκεια και τεχνικά. Θα προσπαθήσουν να το κάνουν στην πρωτοβάθμια.

ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

Για οποιο με ρωτησε δουλευω σε ιδιωτικο σχολειο και εχω γυμνασιο και λυκειο
Καθηγητής πληροφορικής ΠΕ20

apom

Παράθεση από: Javert στις 29 Αυγ 2013, 07:37:06 ΜΜ
Αυτό είναι το θέμα. Επειδή χωράνε πολλοί (χιλιάδες ίσως) και αποδεδειγμένα δεν μας θέλουν, θα καταργήσουν μελλοντικά τον κλάδο στην πρωτοβάθμια. Γι'αυτό το έκαναν και εθελοντικά. Γι'αυτό και ενώ έπαιρναν αναπληρωτές μέσω ΕΣΠΑ προτίμησαν να μετατάξουν μόνιμους. Δεν τους βγήκε να μας διώξουν από λύκεια και τεχνικά. Θα προσπαθήσουν να το κάνουν στην πρωτοβάθμια.

Είναι σίγουρο ότι θα σας διώξουν με κάποιο τρόπο... υπάρχει κάποιος που πραγματικά πιστεύει οι γνώσεις σας και οι δεξιότητες που έχετε αποκτήσει είναι χρήσιμες στα δημοτικά; και δεν μπορείται να αντικατασταθείται από δάσκαλο; εδώ δάσκαλοι... δηλαδή απόφοιτοι θεωρητικών σχολών διδάσκουν μαθηματικά και φυσικές επιστήμες... στην πληροφορική θα κολήσουν;

lkt

Παράθεση από: Javert στις 29 Αυγ 2013, 07:37:06 ΜΜ
Αυτό είναι το θέμα. Επειδή χωράνε πολλοί (χιλιάδες ίσως) και αποδεδειγμένα δεν μας θέλουν, θα καταργήσουν μελλοντικά τον κλάδο στην πρωτοβάθμια. Γι'αυτό το έκαναν και εθελοντικά. Γι'αυτό και ενώ έπαιρναν αναπληρωτές μέσω ΕΣΠΑ προτίμησαν να μετατάξουν μόνιμους. Δεν τους βγήκε να μας διώξουν από λύκεια και τεχνικά. Θα προσπαθήσουν να το κάνουν στην πρωτοβάθμια.
Φίλε μου, ξέρεις πόσο εύκολο τους είναι να καταργήσουν το μάθημα π.χ. στις 3 πρώτες τάξεις του Δημοτικού ή να το κάνουν μονόωρο σε όλες τις τάξεις ή να το πάρουν οι δάσκαλοι; Νύχτα θα μας σουτάρουν από τα Δημοτικά! Ξυπνήστε οι μόνιμοι όσο είναι καιρός. Ο κλάδος έχει στοχοποιηθεί (πιθανόν μαζί με τους γυμναστές), για να σώσουν τον κώλο τους οι υπόλοιποι.

AlexPapplir

Παράθεση από: odysseas στις 29 Αυγ 2013, 07:25:14 ΜΜ
Γνωρίζω ότι μέλη του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ προσπαθούν να έρθουν σε επαφή με πανεπιστημιακούς ώστε να είναι και από αυτούς κάποιοι παρόντες στη συζήτηση στη Βουλή.

Από τη δική μας μεριά θα πρέπει (και πάλι) άμεσα να έρθουμε σε επαφή με τους βουλευτές της επιτροπής μορφωτικών υποθέσεων, κατά προτίμηση δια ζώσης. Να θυμόμαστε πάντα πως ο όγκος είναι που έχει σημασία -- όσο περισσότεροι προβάλλουμε τις θέσεις μας, τόσο καλύτερα.

Ζητάμε μια τροπολογία με την περιβόητη διάζευξη. Αυτό είναι όλο.

Υ.Γ.: Μην ανησυχείτε για τους "κατασκόπους", ξέρουν πολύ καλά τι θέλουμε και πως θα αγωνιστούμε για αυτό. Η διαφορά είναι πως έχουμε το δίκιο και τη λογική με το μέρος μας.


Ζητάμε μια τροπολογία με την περιβόητη διάζευξη. Αυτό είναι όλο.

και προσθέτω: δεν έχει χαθεί τίποτα ακόμα. Ο ΑΓΩΝΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΡΚΗΣ!!!

Katsadouros_Dhm

Είχα γράψει παλιότερα και δυστυχώς φαίνεται ότι ισχύει:  Το υπουργείο δε θέλει να κάνει γενναίες αλλαγές στο πρόγραμμα. Οι αλλαγές που έκανε και πρόσθεσε την πληροφορική, είναι "επιδερμικές" στο πρόγραμμα. Νομίζω ότι πρέπει να ζητήσουμε (η ΠΕΚΑΠ με τη βοήθεια Πανεπιστημιακών) από δω και πέρα τα εξής (Με σαφέστατη έμφαση στο 1ο):
1ο: 6ωρο Μάθημα κατεύθυνσης στη Γ', πανελλαδικά εξεταζόμενο.
2ο: Το 1ωρο μάθημα στη Β' να γίνει 2ωρο, γιατί με 1 ώρα δε θα προλαβαίνουμε να γνωρίσουμε τους μαθητές.
3ο: Το 2ωρο μάθημα της Γ' να εξετάζεται (μάλλον παράλειψη έχει γίνει εδώ. Πάντως πρέπει να σημειωθεί και να διορθωθεί).
4ο: Όλα τα μαθήματα πρέπει να είναι και να χαρακτηριστούν εργαστηριακά.
(Υπ'όψιν ὀτι όλες οι παραπάνω αλλαγές είναι για του παραχρόνου και βάλε, δηλαδή υπάρχει χρόνος ακόμη και αν δεν περάσουν τώρα, αλλά καλό θα ήταν να γίνουν ΤΩΡΑ...)

lkt

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 29 Αυγ 2013, 07:48:42 ΜΜ
Είχα γράψει παλιότερα και δυστυχώς φαίνεται ότι ισχύει:  Το υπουργείο δε θέλει να κάνει γενναίες αλλαγές στο πρόγραμμα. Οι αλλαγές που έκανε και πρόσθεσε την πληροφορική, είναι "επιδερμικές" στο πρόγραμμα. Νομίζω ότι πρέπει να ζητήσουμε (η ΠΕΚΑΠ με τη βοήθεια Πανεπιστημιακών) από δω και πέρα τα εξής (Με σαφέστατη έμφαση στο 1ο):
1ο: 6ωρο Μάθημα κατεύθυνσης στη Γ', πανελλαδικά εξεταζόμενο.
2ο: Το 1ωρο μάθημα στη Β' να γίνει 2ωρο, γιατί με 1 ώρα δε θα προλαβαίνουμε να γνωρίσουμε τους μαθητές.
3ο: Το 2ωρο μάθημα της Γ' να εξετάζεται (μάλλον παράλειψη έχει γίνει εδώ. Πάντως πρέπει να σημειωθεί και να διορθωθεί).
4ο: Όλα τα μαθήματα πρέπει να είναι και να χαρακτηριστούν εργαστηριακά.
Δεν είναι ότι δεν θέλουν. Το ξαναλέω. Έχουν στοχοποιήσει πληροφορικούς και γυμναστές. Τυχαία νομίζετε ήταν τα δημοσιεύματα του Ιουνίου;