Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

noname

Στοιχειώδης κανόνας στη διαδικτυακή επικοινωνία: Don't feed the trolls.

gkatsion

Παιδιά αν δεν το μάθατε βγήκαν οι μετατάξεις, και 1100+ συνάδελφοί σας, επί το πλείστον αξιολογότατοι,
μόλις έφυγαν από κοντά σας...
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

manpoul

Συνάδελφοι,
συγχαρητήρια σε όσους η αίτηση μετάταξής τους αποτέλεσε επιθυμία κι όχι μονόδρομο. Υπομονή στους υπόλοιπους, καλή δύναμη σε όλους. Τί διαδικασία ακολουθήθηκε τελικά δεν ξέρω, θα πρέπει να ζητηθούν και να ανακοινωθούν τα μόρια όλων. Ενστάσεις προτείνω να κάνουν (με απαίτηση να πρωτοκολληθούν) όσοι νομίζουν ότι αδικήθηκαν, άσχετα με το τί λέει το Υπουργείο.
Προσωπικά όλη η διαδικασία μου άφησε μια πικρία. Εκπαιδευτικοί με όρεξη και μεράκι αποχαιρετούν αφήνοντας με δάκρυα την τάξη. Το έζησα και αυτο και με συγκλόνισε.

ΠΡΟΧΩΡΩΝΤΑΣ ΟΜΩΣ, οι στιγμές είναι πολύ κρίσιμες και θα ήθελα δημόσια να παρακαλέσω αν κάποιος έχει μαζέψει τα emails των Πανεπιστημιακών που συνυπέγραψαν τις ανακοινώσεις να τα στείλει στο ds[ατ]pekap.gr ώστε να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί τους, και σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες Ενώσεις να κάνουμε μια κοινή παρέμβαση προς την Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.

Τέλος, η κατάργηση ενός πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος αποτελεί για μένα υποβάθμιση. Όπως ύποβάθμιση είναι και η απομάκρυνση της πληροφορικής από τις τάξεις του Λυκείου. Το ένα σαφώς και δεν αναιρεί το άλλο - προφανώς αγωνιζόμαστε και για τα δύο, και για το Γυμνάσιο και για το ΕΠΑ.Λ. Αλλά μην νομίζετε ότι η Π.Ε.ΚΑ.Π. αποφασίζει - δυστυχώς. Διαβάζω τα μηνύματα (εδώ ή στη λίστα της ΠΕΚΑΠ) και πολλές φορές νομίζω ότι συνάδελφοι μιλούν για την ΠΕΚΑΠ λες και είναι το Υπουργείο. Δεν νομίζω η δράση και οι ανακοινώσεις της Ένωσης (www.pekap.gr) να έχουν δείξει κάτι τέτοιο.
Δυστυχώς κι εγώ ενημερώθηκα ότι στη Βουλή ήταν πολύ λίγοι σήμερα. Περίμενα με όλη αυτη την κινητοποίηση ότι θα υπήρχε μαζικότητα. Πότε δηλαδή θα βγούμε στο δρόμο;


Συναδελφικά,
Μάνος Πουλάκης

dg69

Παράθεση από: gkatsion στις 29 Αυγ 2013, 01:22:00 ΠΜ
Παιδιά αν δεν το μάθατε βγήκαν οι μετατάξεις, και 1100+ συνάδελφοί σας, επί το πλείστον αξιολογότατοι,
μόλις έφυγαν από κοντά σας...
Οι περισσότεροι από αυτούς με master και Phd. Γνωρίζω ότι οι περισσότεροι το έκαναν χωρίς να το θέλουν (και αυτό με εξοργίζει πάρα πολύ).

P.Tsiotakis

το Στέκι των Πληροφορικών αναφέρεται σε όλους τους Πληροφορικούς,δε έφυγε κανεις
η πίκρα σου, μεγάλη και δίκαιη, εκφράστηκε πολύ παραστατικά σε προηγούμενο μήνυμά σου
αυτη τη στιγμή 5 λέμε, 20 καταλαβαίνουμε, 50 εννοούμε

tropheus

Θα παρακαλούσα πολύ τους διαχειριστές να προβούν σε επιλεκτική διαγραφή αναρτήσεων του παρόντος νήματος οι οποίες δε μας τιμούν και το βασικότερο ότι μπορεί να στραφούν εναντίων μας.

Καλό ξημέρωμα ...

P.Tsiotakis

Όποιος πιστεύει οτι
- το αντικείμενο μας είναι σημαντικό ως επιστήμη
- ειναι άδικο και υποτιμητικό να είναι το μόνο σημαντικό γνωστικό αντικείμενο που δεν εξετάζεται πανελληνίως για την εισαγωγή στα σχετικά τριτοβάθμια τμήματα (χωρίς να υποτιμούμε κάποιο άλλο)
- θα οδηγήσει σε απαξίωση των τριτοβάθμιων τμημάτων πληροφορικής καθώς θα μειώσει το υπόβαθρο των εισακτέων στο αντικείμενο αυτό
- σε συνέχεια του παραπάνω θα υποβαθμίσει στην ουσία το επάγγελμά μας
- εν κατακλείδι θα δημιουργήσει στους μαθητές μια στρεβλή εικόνα για τον κόσμο γύρω τους, τη θέση της πληροφορικής σε αυτόν στο ελληνικό αλλά και διεθνές περιβάλλον αλλά και στην αγορά εργασίας. Κι αυτό γιατί θα φαντάζουν στους μαθητές άλλα επαγγέλματα ως ελπιδοφόρα και εξελίξιμα σε σχέση με αυτά που όντως είναι.

Συνεχίζουμε

Επικοινωνήστε με καθηγητές Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και εξηγήστε τους τα παραπάνω. Ζητήστε τους να παρέμβουν στον συνάδελφό τους Υπουργό Παιδείας και να του ζητήσουν να απαντήσει την απλή ερώτηση:

Η επιστήμη της Πληροφορικής είναι η μόνη που δεν έχει αναγκαίο προαπαιτούμενο υπόβαθρο; Γιατί διαστρεβλώνει τα αιτήματα της διαβούλευσης;

Όσοι δηλώσουν διάθεση για κάτι παραπάνω πρέπει να τους φέρουμε σε επαφή μεταξύ τους.

NiColas1957

Ανοιχτή επιστολή ο ένας, ανοιχτή επιστολή ο άλλος, ανακοίνωση ο ένας ανακοίνωση και ο άλλος!
Ε!  Είπα και εγώ να σταματήσω να «ζωγραφίζω» και να γράψω μια δική μου επιστολή προς τους Βουλευτές που είναι Μέλη  της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής. 

NiColas



Αξιότιμε Κύριε/Κυρία βουλευτά
(Μέλος της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής).


Διαβάζω στο διαδίκτυο ότι είναι πολύ πιθανό η Πληροφορική, παρά την διάθεση του Υπουργείου να ενισχύσει το μάθημα στα πλαίσια της εκπαίδευσης στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, τελικά να μην είναι Πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα.

Θα ήθελα να σας εκθέσω κάποιες σκέψεις, και σας παρακαλώ να προβληματιστείτε σχετικά με την «λογική» αυτής της πρότασης του Υπουργείου.

1ον Η Πληροφορική είναι και αυτή μια αυτοτελής επιστήμη, όπως τα Μαθηματικά η Φυσική, η Χημεία, και η Βιολογία.  Αυτό δεν το λέω εγώ, είναι ευρύτερα παραδεκτό από τη διεθνή επιστημονική κοινότητα και πρόσφατα μας το θύμισε και ο Πανεπιστημιακός δάσκαλος Ομότιμος Καθηγητής Ε.Μ.Π. κύριος Γ. Παπακωνσταντίνου.
«Πληροφορική δεν είναι μόνο χρήση εμπορικών πακέτων και εφαρμογών. Είναι μία αυτοτελής επιστήμη που η μελέτη και γνώση της οποίας θα βοηθήσει στην ανάπτυξη υποδομής για την δημιουργία νέων πακέτων και εφαρμογών, μια και η χώρα μας διαθέτει ικανούς και έξυπνους ανθρώπους.»

Άραγε με ποια λογική επιστήμες όπως τα Μαθηματικά, η Φυσική, η Χημεία, και η Βιολογία στηρίζονται στο ΠΣ, τόσο με μαθήματα γενικής παιδείας όσο και με 6 ώρες κατεύθυνσης και επιπλέον εξετάζονται και πανελλαδικά, ενώ η Πληροφορική «ενισχύεται» μόνο με 2 ώρες μάθημα γενικής παιδείας στην Γ Λυκείου και 1 ώρα στη Β Λυκείου, και μάλιστα ενώ ήταν Πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα επί 14 έτη, στο άμεσο μέλλον πιθανώς να μην είναι?

2ον  Διαβάζω κάποιους να που λένε ότι μιας και το μάθημα της Πληροφορικής θα διδάσκεται και στις τρεις τάξεις του Λυκείου, αυτό αυτόματα συνεπάγεται την ενίσχυση του μαθήματος και ότι το αν θα εξετάζεται ή όχι δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία. 
Ας δούμε τι μας λέει ένας ακόμα πανεπιστημιακός δάσκαλος, ο Ευρωβουλευτής της ΝΔ και  Καθηγητής Κύριος Ιωάννης Α. Τσουκαλάς.
«Θα είμαι ξεκάθαρος, με την υποβάθμιση του ρόλου της πληροφορικής στο «νέο λύκειο» και την αποσύνδεσή της από την εισαγωγή στα τμήματα πληροφορικής και πολυτεχνικών σχολών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, το Υπουργείο Παιδείας θα καταφέρει τριπλό χτύπημα στους μαθητές, το εκπαιδευτικό σύστημα και τις αναπτυξιακές προοπτικές της χώρας»

Δηλαδή, τι πάτε να κάνετε, θα στέλνεται στις σχολές πληροφορικής μαθητές που εξετάστηκαν μόνο σε επιστήμες που είναι μεν σημαντικές, αλλά όχι στην επιστήμη που αφορά το αντικείμενο των σπουδών τους? 

Με ποια λογική, στις παρακάτω 87 σχολές (παράρτημα) , θα διοχετευθούν φοιτητές που θα έχουν εξεταστεί σε τέσσερα μαθήματα εκτός της Πληροφορικής?
Μήπως το λογικότερο θα ήταν όχι μόνο να εξετάζονται οι μαθητές αυτοί στο μάθημα της Πληροφορικής, αλλά και το μάθημα να έχει αυξημένο συντελεστή βαρύτητας?  Βεβαίως οι σχολές θα έχουν το πρώτο λόγο για τους όποιους συντελεστές. 

3ο  Επειδή είμαι κάπως μεγάλος σε ηλικία, θυμάμαι ότι κάποτε πέρναγαν οι μαθητές στην Ιατρική χωρίς να εξετάζονται στη Βιολογία, όμως τα χρόνια πέρασαν οι επιστήμες ωρίμασαν και η ανωμαλία αυτή διορθώθηκε κάπου το 1982, με τις δέσμες.  Χρειάστηκαν να περάσουν σχεδόν ακόμα 20 χρόνια για να καταλάβουμε ότι σωστό είναι, όσοι ενδιαφέρονται για Τεχνολογικές σχολές, να εξετάζονται και στην Πληροφορική, και έτσι διορθώσαμε και μια δεύτερη ανωμαλία περίπου το 2000.

Και τώρα σας ζητώ να σκεφτείτε, είναι λογικό το 2013 να τρέχουμε προς το μέλλον, γυρίζοντας πίσω στο 70 και στις αρχές της δεκαετίας του 80 ? 
Γιατί τότε το 70 μπαίναμε σε σχολές χωρίς να εξεταζόμαστε σε μαθήματα που είχαν να κάνουν 100% με το αντικείμενο των συγκεκριμένων σχολών! 
Έλεος ποιος λογικός άνθρωπος μπορεί να το δεχτεί αυτό !!!!

4ο  Και κάτι άλλο, για να μην νομίζεται ότι προβληματιζόμαστε μόνο με αυτά που λένε όσοι κάνουν κριτική στις προτάσεις του Υπουργείου, ας σκεφτούμε και τα λόγια του ιδίου του Υπουργού Παιδείας.
Είπε σε πρόσφατη συνέντευξή του στον ΑΝΤ1 ο κύριος Υπουργός:
«Η φιλοδοξία μας είναι να καταργήσουμε την «κατάρα» του εκπαιδευτικού μας συστήματος, που δεν είναι άλλη από την «παπαγαλία. ...
Μειώνοντας τα μαθήματα, μειώνουμε τον κόπο των μαθητών, αυξάνουμε τη δυνατότητα κριτικής γνώσης και έτσι νομίζω ότι πάμε σε ένα καλύτερο πλαίσιο»».


Έτσι ακριβώς το είπε, τον άκουσα με τα αυτιά μου, και αναρωτιέμαι ο έρμος, και σας παρακαλώ να αναρωτηθείτε και εσείς!  Υπάρχει κάποιος σε αυτόν τον τόπο, -έστω και χημικός - που να πιστεύει  ότι η Χημεία συμβάλλει περισσότερο από την Πληροφορική στην κριτική σκέψη και την κατάργηση της παπαγαλίας;

5ο Τέλος να πω ότι πολλοί ρωτούν, και θα ήθελα να προβληματιστούμε πάνω σε αυτό, τελικά γιατί συμβαίνουν όλα αυτά?  Γιατί αυτή η αντιμετώπιση της επιστήμης της Πληροφορικής, γιατί προέκυψε μια τέτοια πρόταση. 
Νομίζω μια συγκροτημένη απάντηση και πάλι θα βρούμε στην ανοιχτή επιστολή του Ευρωβουλευτή και  Καθηγητή Κυρίου Ιωάννη Α. Τσουκαλά, ο οποίος γράφει.
«Φοβούμαι ότι τα κριτήρια της επιλογής των μαθημάτων του «νέου λυκείου» δεν ήταν επιστημονικά αλλά διοικητικά και συνδικαλιστικά κι ότι οι συντάκτες του σχεδίου δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα να κόψουν , αντί της πληροφορικής, τα μαθηματικά ή τα νέα ελληνικά από το σχολείο, αν πίστευαν ότι το σχέδιό τους θα συναντούσε λιγότερες αντιδράσεις.»

Να λοιπόν που ο Δάσκαλος «αυτός ο σαρδανάπαλος», λέει τα πράγματα με το όνομά τους!  

Θα μπορούσα να γράψω πολλά ακόμα γιατί είναι εκατοντάδες τα επιχειρήματα, αλλά δεν θέλω να σας κουράσω άλλο γράφοντας πως επιχειρηματολόγησαν όλες οι σχολές Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Κρήτη μέσω των επιστολών και των ανακοινώσεών τους, που το ΥΠΑΙΘ αγνοεί συστηματικά ή για το τι έγραψαν εκατοντάδες καθηγητές ή χιλιάδες πολίτες στη διαβούλευση. 
Να σας πω μόνο ότι και το ΕΜΠ έβγαλε ανακοίνωση, μόνο που περιέργως αυτήν δεν την παίζουν τα site και τα κανάλια!  Αναρωτιέμαι άραγε γιατί?

Ολοκληρώνω και σας ζητώ:
•   Με την ψήφο σας να δώσετε στην Πληροφορική τη θέση που της αξίζει! 
•   Μην κάνετε πίσω σε πιέσεις, μην κάνετε μικρο-υπολογισμούς.
•   Μην κάνετε το λάθος να σας θυμούνται οι έλληνες ως του βουλευτές εκείνους που καταδίκασαν την Πληροφορική στην Ελλάδα το 2013.


Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής έχει προτείνει συγκεκριμένους τρόπους για αυτήν την ένταξη.


Με εκτίμηση
Τσαμόπουλος Νίκος



Οι 87 Σχολές που έχουν άμεση σχέση με το μάθημα της Πληροφορικής.
1   Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Πελοποννήσου  ΠΑΝΕΠ Τρίπολη
2   Πληροφορικής Θεσσαλίας  ΠΑΝΕΠ Λαμία
3   Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ  ΠΑΝΕΠ Αθήνα
4   Μηχανολόγων Μηχανικών Δυτ. Μακεδονίας  ΠΑΝΕΠ Κοζάνη
5   Μηχανολόγων Μηχανικών  ΠΑΝΕΠ Θεσσαλονίκη
6   Μηχανολόγων & Αεροναυπηγών Μηχανικών  ΠΑΝΕΠ Πάτρα
7   Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής  ΠΑΝΕΠ Πάτρα
8   Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης  ΠΑΝΕΠ Ηράκλειο
9   Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ ΕΜΠ  ΠΑΝΕΠ Αθήνα
10   Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ  ΠΑΝΕΠ Θεσσαλονίκη
11   Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ Θεσσαλίας  ΠΑΝΕΠ Βόλος
12   Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Η/Υ  ΠΑΝΕΠ Πάτρα
13   Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ Θράκης  ΠΑΝΕΠ Ξάνθη
14   Ναυπηγών Μηχ/γων Μηχ/κών ΕΜΠ  ΠΑΝΕΠ Αθήνα
15   Ψηφιακών Συστημάτων  ΠΑΝΕΠ Πειραιάς
16   Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών  ΠΑΝΕΠ Αθήνα
17   Ηλεκτρονικών Μηχ/κών & Μηχ/κών Η/Υ Πολυτ. Κρήτης  ΠΑΝΕΠ Χανιά
18   Μηχανολόγων Μηχανικών Θεσσαλίας  ΠΑΝΕΠ Βόλος
19   Πληροφορικής Οικονομικού Παν. Αθήνας  ΠΑΝΕΠ Αθήνα
20   Εφαρμοσμένης Πληροφορικής Μακεδονίας  ΠΑΝΕΠ Θεσσαλονίκη
21   Βιομηχανικής Διοίκησης & Τεχνολογίας  ΠΑΝΕΠ Πειραιάς
22   Πληροφορικής  ΠΑΝΕΠ Θεσσαλονίκη
23   Πληροφορικής  ΠΑΝΕΠ Πειραιάς
24   Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής  ΠΑΝΕΠ Ιωάννινα
25   Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστ. Αιγαίου  ΠΑΝΕΠ Σάμος
26   Πληροφορικής Ιονίου  ΠΑΝΕΠ Κέρκυρα
27   Διαχείρ. Πολιτισμικού Περιβ/ντος & Νέων Τεχν/γιών Πατρών  ΠΑΝΕΠ Αγρίνιο
28   Πληροφορικής με Εφαρμ. στη Βιοϊατρική Θεσσαλίας  ΠΑΝΕΠ Λαμία
29   Μηχανικών Πληρ/κής & Τηλ/νιών Δυτ. Μακεδονίας  ΠΑΝΕΠ Κοζάνη
30   Πληροφορικής & Τηλεματικής Χαροκόπειου Παν/μίου ΠΑΝΕΠ Αθήνα
31   Μηχανολόγων Μηχανικών ΤΕ  ΤΕΙ Πειραιάς
32   Μηχανολόγων Μηχανικών ΤΕ Δυτ. Ελλάδας  ΤΕΙ Πάτρα
33   Μηχανολόγων Μηχανικών ΤΕ Θεσσαλίας  ΤΕΙ Λάρισα
34   Μηχανολόγων Μηχανικών ΤΕ Ανατ. Μακεδονίας & Θράκης / Εισ. Κατεύθυνση (Τμ. Μηχ/κών Τεχ/γίας Πετρελαίου & Φυσ. Αερίου ΤΕ & Μηχ/γων Μηχ/κών ΤΕ)  ΤΕΙ Καβάλα
35   Μηχανολόγων Μηχανικών ΤΕ Δυτ. Μακεδονίας / Εισ. Κατεύθυνση (Τμ. Μηχανολόγων Μηχ/κών & Βιομ.Σχεδιασμού ΤΕ)  ΤΕΙ Κοζάνη
36   Μηχανολόγων Μηχανικών ΤΕ Κεντρ. Μακεδονίας  ΤΕΙ Σέρρες
37   Εκπαιδευτικών Μηχανολογίας Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.  ΤΕΙ Αθήνα
38   Μηχανολόγων Μηχανικών ΤΕ Στερεάς Ελάδας  ΤΕΙ Χαλκίδα
39   Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ  ΤΕΙ Πειραιάς
40   Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ Δυτ. Ελλάδας  ΤΕΙ Πάτρα
41   Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ Θεσσαλίας  ΤΕΙ Λάρισα
42   Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ Κρήτης  ΤΕΙ Ηράκλειο
43   Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ Ανατ. Μακεδονίας & Θράκης  ΤΕΙ Καβάλα
44   Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ Δυτ. Μακεδονίας  ΤΕΙ Κοζάνη
45   Εκπαιδευτικών Ηλεκτρολογίας Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. / Εισ. Κατεύθυνση (Τμ. Εκπ/κών Ηλεκτρολογίας & Ηλεκτρονικής)  ΤΕΙ Αθήνα
46   Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ Στερεάς Ελλάδας  ΤΕΙ Χαλκίδα
47   Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΤΕ  ΤΕΙ Αθήνα
48   Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΤΕ  ΤΕΙ Πειραιάς
49   Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΤΕ  ΤΕΙ Θεσσαλονίκη
50   Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ Στερεάς Ελλάδας  ΤΕΙ Λαμία
51   Εκπαιδευτικών Ηλεκτρονικής Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. / Εισ. Κατεύθυνση (Τμ. Εκπ/κών Ηλεκτρολογίας & Ηλεκτρονικής)  ΤΕΙ Αθήνα
52   Μηχανικών Τοπογραφίας & Γεωπληροφορικής ΤΕ / Εισ. Κατεύθυνση (Τμ. Πολ. Μηχ/κών ΤΕ & Μηχ/κών Τοπογραφίας & Γεωπληρ/ικής ΤΕ)  ΤΕΙ Αθήνα
53   Μηχανικών Τοπογραφίας & Γεωπληροφορικής ΤΕ Κεντρ. Μακεδονίας / Εισ. Κατεύθυνση (Τμ. Πολ. Μηχ/κών ΤΕ & Μηχ/κών Τοπογραφίας & Γεωπληρ/ικής ΤΕ)  ΤΕΙ Σέρρες
54   Ναυπηγών Μηχανικών ΤΕ  ΤΕΙ Αθήνα
55   Μηχανολόγων Οχημάτων ΤΕ  ΤΕΙ Θεσσαλονίκη
56   Τεχνολογίας Γραφικών Τεχνών / Εισαγωγική Κατεύθυνση (Τμ. Γραφιστικής)  ΤΕΙ Αθήνα
57   Γραφιστικής / Εισαγωγική Κατεύθυνση (Τμ. Γραφιστικής)  ΤΕΙ Αθήνα
58   Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ Πελοποννήσου  ΤΕΙ Σπάρτη
59   Βιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ Δυτ. Μακεδονίας / Εισ. Κατεύθυνση (Τμ. Μηχανολόγων Μηχ/κών & Βιομ.Σχεδιασμού ΤΕ)  ΤΕΙ Κοζάνη
60   Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΤΕ Στερεάς Ελλάδας  ΤΕΙ Λαμία
61   Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΤΕ Κρήτης  ΤΕΙ Χανιά
62   Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ Ηπείρου  ΤΕΙ Αρτα
63   Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ  ΤΕΙ Αθήνα
64   Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ  ΤΕΙ Θεσσαλονίκη
65   Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολ. Συστημάτων ΤΕ  ΤΕΙ Πειραιάς
66   Μηχανικών Αυτοματισμού ΤΕ  ΤΕΙ Πειραιάς
67   Μηχανικών Αυτοματισμού ΤΕ  ΤΕΙ Θεσσαλονίκη
68   Μηχανικών Αυτοματισμού ΤΕ Στερεάς Ελλάδας  ΤΕΙ Χαλκίδα
69   Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ Θεσσαλίας  ΤΕΙ Λάρισα
70   Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ Ανατ. Μακεδονίας & Θράκης  ΤΕΙ Καβάλα
71   Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ Κρήτης  ΤΕΙ Ηράκλειο
72   Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ Κεντρ. Μακεδονίας  ΤΕΙ Σέρρες
73   Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ Δυτ. Μακεδονίας  ΤΕΙ Καστοριά
74   Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ Δυτ. Ελλάδας  ΤΕΙ Ναύπακτος
75   Μηχανικών Τεχνολογίας Αεροσκαφών ΤΕ Στερεάς Ελλάδας  ΤΕΙ Χαλκίδα
76   Μηχανολόγων Μηχανικών ΤΕ Κρήτης  ΤΕΙ Ηράκλειο
77   Μαθηματικών  ΠΑΝΕΠ Αθήνα
78   Μαθηματικών  ΠΑΝΕΠ Θεσσαλονίκη
79   Εφαρμοσμένων Μαθημ. & Φυσ. Επιστημών ΕΜΠ  ΠΑΝΕΠ Αθήνα
80   Μαθηματικών  ΠΑΝΕΠ Πάτρα
81   Εφαρμοσμένων Μαθηματικών Κρήτης / Εισαγωγική Κατεύθυνση (Τμ. Μαθηματικών & Εφαρμοσμένων Μαθηματικών)  ΠΑΝΕΠ Ηράκλειο
82   Μαθηματικών  ΠΑΝΕΠ Ιωάννινα
83   Μαθηματικών Κρήτης / Εισαγωγική Κατεύθυνση (Τμ. Μαθηματικών & Εφαρμοσμένων Μαθηματικών)  ΠΑΝΕΠ Ηράκλειο
84   Μαθηματικών Αιγαίου / Εισαγωγική Κατεύθυνση (Τμ. Μαθηματικών)  ΠΑΝΕΠ Σάμος
85   Στατιστικής & Αναλογιστικών-Χρημ/κών Μαθ/κών Αιγαίου / Εισ. Κατεύθυνση (Τμ. Μαθηματικών)  ΠΑΝΕΠ Σάμος
86   Στατιστικής & Ασφαλιστικής Επιστήμης  ΠΑΝΕΠ Πειραιάς
87   Στατιστικής Οικονομικού Παν. Αθήνας  ΠΑΝΕΠ Αθήνα




GEG

αρκετά καλό είναι κ τσαμόπουλε....
Μόνο που πρέπει να επιχειρηματολογήσουμε και στο γιατί όχι Γενικής αλλά Πανελλαδικά εξεταζόμενο.
Και μια προσέγγιση είναι 
1. https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=5267.msg59068#msg59068
2. https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=5267.msg58344#msg58344
Hey! It compiles! Ship it! :-)

odyssevax


andrika

Καλημερα σε ολους. Δεν θα ασχοληθω καθολου με τα προηγουμενα μηνυματα του χημικου κτλ. Αυτο που ειχαν σκοπο νομιζω οτι το καταφεραν. Η διαμαχη ειναι μεταξυ μας και των χημικων. Αυτο ηθελαν για να αποπροσανατολισουν την κοινη γνωμη. Ο αγωνας επρεπε να ειναι εναντιον τους και οχι μεταξυ ειδικοτητων. Σε λιγο καιρο το δικαιο αιτημα μας και ο αγωνας που εχει δωσει ο καθενας απο εμας οπως μπορουσε θα εχει περασει στα ψιλα και θα εχει ξεχαστει. Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι το πιο ωραιο μαθημα πανω στο οποιο επενδυσαμε πολλα με κοπο και μερακι εδω και 13 χρονια δεν θα υπαρχει στις πανελληνιες. Το παιχνιδι ηταν στημενο απο την αρχη με ολες τις δηλωσεις και τις διαροες. Ηταν το χειροτερο καλοκαιρι των τελευταιων χρονων. Κριμα τον κοπο ολων μας που προσπαθουσαμε να φερουμε το μαθημα εκει που του αξιζει. Θα συνεχισω τον αγωνα οπως μπορω αν και πλεον ειμαι πεπεισμενος για τα αποτελεσματα.  >:(Μακαρι να διαψευστω. Αλλα δεν το βλεπω.

control_data

Παράθεση από: andrika στις 29 Αυγ 2013, 07:26:32 ΠΜαν και πλεον ειμαι πεπεισμενος για τα αποτελεσματα.

Μην είσαι τόσο απαισιόδοξος. Τα 3800 σχόλια, τα περισσότερα απο οποιοδήποτε άλλο νομοσχέδιο και στην αδρανέστερη περίοδο του έτους, δεν προερχότανε στην πλειοψηφία τους απο πληροφορικούς. Πιάσε 10-20 φίλους σου, άσχετους με το θέμα, και πες τους οτι επιστρέφουμε στις δέσμες και οτι για σχολές πληροφορικής οι υποψήφιοι θα εξετάζονται στην χημεία. Σε όσους το είπα εγώ τους έπεφτε το σαγόνι.

Το θέμα της Πληροφορικής στις πανελλαδικές βουίζει συνεχώς στον τύπο, παραδοσιακό, online η τηλεοπτικό. Τα σχόλια είναι πάντα θετικά, η κατάργηση θεωρείται φάουλ. Ο αντίλογος ποτέ δεν έχει την μορφή "καλώς την καταργήσανε" αλλά είναι πάντα περι "συντεχνιακών συμφερόντων". Αυτό όμως δεν λέει πολλά σαν επιχείρημα. Ο πατέρας που θα δει το παιδί του να δίνει με το ίδιο σύστημα που έδινε αυτός θα αναρωτηθεί αν είναι όντως συντεχνιακό ή αν είναι θέμα ουσίας.  Η "επαναφορά της πληροφορικής στο λύκειο" δεν πείθει γιατι ούτως ή άλλως υπήρχε στο λύκειο. Από άποψη δημοσίων σχέσεων το θέμα είναι ξεκάθαρα υπερ του εξεταζόμενου μαθήματος.

Δεν χρειάζεται να ασχοληθώ με την ουσία της "Πληροφορικής για όλους σε όλες τις τάξεις". Είναι προφανές οτι ο μοναδικός που το υπερασπίστηκε (και μάλιστα ως ΑΕΠΠ στην 3η λυκείου) δεν έχει σχέση με το μάθημα, την επιστήμη, την δεξιότητα, την σταθερότητα απόψεων.

Άλλωστε, όσοι θέλουν να το βλέπουν ως θέμα συντεχνιών, φροντιστηρίων, ιδιαιτέρων κλπ χάνουνε την ουσία: η ουσία είναι ο σκοπός των πανελλαδικών. Αν πηγαίναμε σε ένα σύστημα GRE τότε η συζήτηση αυτή δεν θα είχε νόημα. Τότε θα έμενε απλά η στενοχώρια όσων χάνουν τη δουλειά τους χωρίς όμως ουσιαστικά επιχειρήματα.

Επειδή όμως έχουμε εδώ και πολλές δεκαετίες ένα σύστημα υποτίθεται οτι εξασφαλίζει τους κατάλληλους υποψηφίους για τις κατάλληλες κατευθύνσεις, και επειδή επιστρέφουμε στις δέσμες που θεσπίστηκαν το 1983 και επειδή απο τότε υπάρχει μια τεράστια αλλαγή στην τριτοβάθμια, η αντικατάσταση της πληροφορικής με την χημεία από τις πανελλαδικές είναι πολιτικά ανέφικτη.

Μπορεί να μη διορθωθεί σήμερα, μπορεί να μη διορθωθεί σε μια εβδομάδα, μπορεί να μη διορθωθεί σε ένα χρόνο αλλά θα διορθωθεί. Για τον απλό λόγο οτι ο υποψήφιος πληροφορικής δεν βλέπει το πτυχίο του ως το κλειδί για το δημόσιο (ποιό δημόσιο...) αλλά ως εφόδιο για εργασία σε έναν ανταγωνιστικότατο ιδιωτικό τομέα. Και συνεπώς η σχολή πληροφορικής θέλει να εξασφαλίσει οτι οι υποψήφιοί της μπορούν τουλάχιστον να γράψουν κώδικα χωρίς να ενδιαφέρεται καθόλου αν έχουν απομνημονεύσει τον περιοδικό πίνακα.

Τέλος θα τονίσω οτι οι χημικοί ρίχνουνε νερό στο οξύ. Οι καταγεγραμμένες δραστηριότητές τους ξεκάθαρα σε βάρος των μαθητών που θέλουν να ακολουθήσουν κατευθύνσεις πληροφορικής θα οδηγήσουν την κοινή γνώμη αλλά και τις πολιτικές δυνάμεις να τους αντιμετωπίσουν σαν ένα μικρό ΤΕΕ ή σαν μια μικρή ΓΕΝΟΠ.

odysseas

Καλημέρα σε όλους. Η εικόνα που δείξαμε τις τελευταίες ημέρες στο Στέκι ήταν απογοητευτική. Μια συζήτηση εκατοντάδων σελίδων για τα προβλήματά μας και τον αγώνα μας έπεσε σε επίπεδο καφενείου και γηπέδου. Είναι κρίμα, θα πρέπει να σκεφτόμαστε περισσότερο τι γράφουμε σε ένα δημόσιο βήμα.

Το τελευταίο ανάχωμα για το πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα (φαίνεται να) είναι η επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων, με την ελπίδα κάποιας τροπολογίας. Είναι απίθανο, αλλά αξίζει να προσπαθήσουμε.

Από κει και πέρα όμως, είναι ευθύνη όλων μας να συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για το καλύτερο. Κάθε μέρα. Αυτό περιλαμβάνει τόσο το πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα, όσο και τα νέα μαθήματα γενικής παιδείας που μπαίνουν στο πρόγραμμα. Δεν είναι νίκη η ύπαρξή τους (έτσι όπως προέκυψαν) είναι όμως ένα προγεφύρωμα στο Λύκειο που μπορεί να μας επιτρέψει να αγγίξουμε ακόμα περισσότερα παιδιά με την ομορφιά της επιστήμης μας. Ας χρησιμοποιήσουμε κάθε όπλο που μας δίνεται και ας το κάνουμε βοηθώντας ο ένας τον άλλον.

pthomop

Καλημερα και απο μενα. Μεταταχθηκα τελικα σε Δημοτικο. Χωρις τη θεληση μου. Εχοντας οικογενεια δεν μπορουσα να ρισκαρω μια πιθανη διαθεσιμοτητα.
Και δυστυχως απο οτι πληροφορηθηκα ειναι μονιμη η μεταταξη και δεν υπαρχει δρομος επιστροφης στην Δευτεροβαθμια.
Η πικρια μου και το παραπονο μου ειναι οτι στο λυκειο ο συναδελφος που παραμενει ειναι βελτιωμενη περιπτωση ftsak. 10 χρονια σε αυτο οργανωσα εξ αρχης ολο το σχολειο, το εργαστηριο που παραδιδω ειναι πληρως οργανωμενο (οχι το γνωστο απηρχαιωμενο με τον εξοπλισμο του 2001 που η συντριπτικη πλειοψηφια των σχολειων εχει ακομα), βρισκοντας κονδυλια και χορηγιες για να μπορεσω να το αναβαθμισω.
Εχοντας τελειωσει το ΤΕΙ Πειραια ΣΥΣ Η/Υ του Αλεξανδρου Πολλατου, κατοχος master απο το Kingston University, εργαζομενος απο το 1992 για 5 χρονια 2 σε εταιρειες dealers της ΙΒΜ και την επομενη επταετια σε 3 μηχανογραφησεις , το 2004 διοριστηκα μεσω της επετηριδας. Το γιατι δεχτηκα τον διορισμο ενω βρισκομουν σε εξαιρετικη εταιρεια και με ικανοποιητικοτατο μισθο ειναι δικο μου θεμα και δεν θα απαντησω σε κανενα.
Το 2013 ο κ. Αρβανιτοπουλος με στελνει υποχρεωτικα σε Δημοτικο να βαζω cd με την ΚΑΤΙΑ και τον ΠΕΡΡΗ. Δεν πειραζει. Και εκει θα δωσω τον καλυτερο μου εαυτο γιατι την εκπαιδευση την αγαπω.

Οσο για την ΑΕΠΠ, το μαθημα που αγαπησα και λατρεψα, κανω μια προβλεψη οτι του χρονου θα επιστρεψει θριαμβευτικα προς πεισμα πολλων. Και μεσα στους πολλους υπαρχουν πολλοι δικοι μας 'πληροφορικοι' που αντι να υποστηριξουν και να διδαξουν το μαθημα εβαζαν τα παιδια στο εργαστηριο και να μπαινουν ανεξελλεγκτα στο διαδικτυο. Ναι γνωριζω και τετοια περιπτωση.

Κουραγιο λοιπον, βρειτε τα ψυχικα αποθεματα γιατι την Δευτερα ξεκιναμε παλι και οσοι πραγματικοι συναδελφοι υπαρχουν ακομη στα Λυκεια να ξερετε οτι υπαρχουν καποιοι που γνωριζουν τι τραβατε.
Καλη μας αρχη.

petrosp13

Θα μου επιτρέψετε να πιστεύω ότι αν ψηφιστεί αυτό το σύστημα, πολύ δύσκολα θα δούμε στο ίδιο σύστημα πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα Πληροφορικής με μια τροπολογία. Οι αλλαγές στην παιδεία είναι ιδιαίτερα δυσκίνητες, αυτό φαίνεται και από το ότι η τελευταία εκπαιδευτική μεταρρύθμιση έγινε πριν 16 χρόνια και ουσιαστικά, το μόνο που άλλαξε από τότε είναι η μείωση των εξεταζόμενων μαθημάτων.
Δεν μπορώ να φανταστώ πώς εν μέσω μιας σχολικής χρονιάς κάποιος υπουργός θα αποφασίσει να δημιουργήσει πεδίο με τεχνολογικές επιστήμες και να εισάγει ένα καινούριο μάθημα στις πανελλαδικές εξετάσεις. Και μη μου πείτε ότι το μάθημα θα είναι το ΓΠ. Αυτό προφανώς θα έχει πολύ χαμηλότερο επίπεδο.
Συνήθως, τα εξεταζόμενα μαθήματα μειώνονται, ποτέ δεν προστίθενται καινούρια που θα απαιτούν μια ολόκληρη ανακατάταξη.
Επίσης, δεν νομίζω ότι αν κάποια στιγμή δώσουν την δυνατότητα για 4+1 μαθήματα, ότι είναι πιθανό να πάρουμε μάθημα κατεύθυνσης, αν δεν έχουμε ήδη κάποιο. Από την στιγμή που ψηφίζεται κάτι, οι τροπολογίες απλά ανακατεύουν το ήδη υπάρχον, δεν φέρνουν μεγάλες ανακατατάξεις.

Συνεπώς, για μένα, αν το νομοσχέδιο πάει για ψήφιση χωρίς πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα, οι λύσεις είναι:
-Να μην ψηφιστεί λόγω αντιδράσεων πολλών βουλευτών (ακόμα και της ΝΔ)
-Να ψηφιστεί αλλά να μην μπορέσει να εφαρμοστεί ποτέ λόγω αντιδράσεων της κοινωνίας (γονέων, παιδιών κτλ.)
-Να αλλάξει η κυβέρνηση ή ο υπουργός άμεσα...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής