Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

petrosp13

Να βάζετε και κάτι καλό στο subject για να το ανοίγουν
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Aggelikoula


Keep Growing

Παράθεση από: petrosp13 στις 28 Αυγ 2013, 10:04:09 ΜΜ
Να βάζετε και κάτι καλό στο subject για να το ανοίγουν
Το έστειλα με sbjct: Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

lp

Εγώ το έστειλα με θέμα το νέο viagra.


Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

petrosp13

Παράθεση από: ggfiogos στις 28 Αυγ 2013, 10:17:09 ΜΜ
Εγώ το έστειλα με θέμα το νέο viagra.

Κι αν η γραμματέας είναι γυναίκα;;;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Γιάννης Αναγνωστάκης

Έχω στείλει απο τις 7 την ανακοίνωση του Ε.Μ.Π για την Πληροφορική σε esos, alfavita, dictyo

Δεν το έχει αναρτήσει κανένα..Έτσι να καταλάβετε πως παίζεται ο πόλεμος

Ποιοι άλλοι το έχουν στείλει;

tdrivas

Παράθεση από: petrosp13 στις 28 Αυγ 2013, 10:22:37 ΜΜ
Κι αν η γραμματέας είναι γυναίκα;;;

βγήκε βιάγκρα και για γυναίκες..πρόσφατα..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

lp

Παράθεση από: petrosp13 στις 28 Αυγ 2013, 10:22:37 ΜΜ
Κι αν η γραμματέας είναι γυναίκα;;;
Τόσο το καλύτερο είναι το γυναικείο.

Έστειλα μήνυμα και στους 3 βουλευτές της περιφέρειας μου αλλά με γράψανε κανονικά.
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

vtsakan

Παράθεση από: janag79 στις 28 Αυγ 2013, 10:23:26 ΜΜ
Έχω στείλει απο τις 7 την ανακοίνωση του Ε.Μ.Π για την Πληροφορική σε esos, alfavita, dictyo

Δεν το έχει αναρτήσει κανένα..Έτσι να καταλάβετε πως παίζεται ο πόλεμος

Ποιοι άλλοι το έχουν στείλει;

Τα έστειλα και εγώ πριν απο καμια ώρα. Θα δούμε.
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

Παναγιώτης Καραγεώργος

Την απάντηση αυτή έστειλα σήμερα στους 90 καθηγητές του τμήματος ΗΜΜΥ του ΕΜΠ. 


κ.κ. Καθηγητές κατ' αρχάς οφείλω να σας ευχαριστήσω για την ανακοίνωση που εκδώσατε σήμερα.
Το συμπέρασμα που προκύπτει μετά από επαφές καθηγητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με στελέχη του υπουργείου παιδείας και βουλευτές, υπεύθυνους για τη σύνταξη του συγκεκριμένου νομοσχεδίου, είναι ότι οι τελευταίοι (υπουργείο και βουλευτές) αδιαφορούν κατάφωρα για τους εκπαιδευτικούς, για το μέλλον των παιδιών, επιδεικνύοντας άγνοια για το αντικείμενο, αδυναμία προσαρμογής στις σύγχρονες εκπαιδευτικές απαιτήσεις παραβλέποντας κυνικά τις γνώμες των πανεπιστημιακών καθηγητών. Παρακαλείσθε όπως αντιδράσετε άμεσα επικοινωνώντας το ταχύτερο δυνατό με τον ίδιο τον υπουργό παιδείας. Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τη συμπαράσταση στο φλέγον αυτό ζήτημα.

Με εκτίμηση,
Παναγιώτης Καραγεώργος
(Καθηγητής Πληροφορικής)

Antidrastikos

Παράθεση από: thana$i$ στις 28 Αυγ 2013, 07:31:06 ΜΜ
Δες εδώ  http://germany.acm.org/upload/pdf/ACMandIEreport.pdf
Κάτω δεξιά ο υπολογιστής σου έχει ημερολόγιο. Κάνε κλικ και διάβασε το έτος. 2013 μχ.

Δες φιλαράκι πως θα ήσουν χωρίς Χημεία, όντως σαν το 2013πΧ
Και για να μην ξεχνιόμαστε, το link ότι νάναι, ποιος αμφισβητεί την αξία της πληροφορικής; Διδάσκεται από Α Δημοτικού μέχρι και Γ Λυκείου. Σε λίγο και στο νηπιαγωγείο.....
Αλλά εσάς μάλλον τα απογευματινά μαθηματάκια σας ενδιαφέρουν και όχι η μόρφωση των παιδιών, άλλωστε το γράφετε, τα έχουμε ήδη κοπιάρει τα σχόλια σας.
http://www.youtube.com/watch?v=AbfW_CMMe48
http://www.youtube.com/watch?v=o2Q2JUE1oLM

Δημήτρης Αρ.

Παράθεση από: Antidrastikos στις 28 Αυγ 2013, 11:27:15 ΜΜ
Δες φιλαράκι πως θα ήσουν χωρίς Χημεία, όντως σαν το 2013πΧ
Και για να μην ξεχνιόμαστε, το link ότι νάναι, ποιος αμφισβητεί την αξία της πληροφορικής; Διδάσκεται από Α Δημοτικού μέχρι και Γ Λυκείου. Σε λίγο και στο νηπιαγωγείο.....
Αλλά εσάς μάλλον τα απογευματινά μαθηματάκια σας ενδιαφέρουν και όχι η μόρφωση των παιδιών, άλλωστε το γράφετε, τα έχουμε ήδη κοπιάρει τα σχόλια σας.
http://www.youtube.com/watch?v=AbfW_CMMe48
http://www.youtube.com/watch?v=o2Q2JUE1oLM

Δεν θα μπορούσα να δω δυστυχώς αν δεν υπήρχε η πληροφορική!

michaeljohn

Συνάδελφοι, προς Θεού, ηρεμήστε..

pgrontas

Αντιδραστικέ για μια μόνο φορά θα σου απαντήσω σοβαρά:

Η διαφορά της χρήσης της χημείας από την πληροφορική είναι ότι η χημεία είναι black box. Ο μέσος χρήσης απλά χρησιμοποιεί τα επιτεύγματα της χημείας. Αντίθετα στην πληροφορική, μέσω του προγραμματισμού ο χρήστης μπορεί να δημιουργεί δικά του επιτεύγματα.
Τα άλλα περί βασικής επιστήμης απευθύνονται σε ακροατήριο της δεκαετίας του 60.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

GEG

Παράθεση από: Antidrastikos στις 28 Αυγ 2013, 11:27:15 ΜΜ
Αλλά εσάς μάλλον τα απογευματινά μαθηματάκια σας ενδιαφέρουν και όχι η μόρφωση των παιδιών, άλλωστε το γράφετε, τα έχουμε ήδη κοπιάρει τα σχόλια σας.
Εσένα τι σε ενδιαφέρει ρε μεγάλε για πες μας?
Να μάθει ο Τοπογράφος πόσο CaCo3 να βάζει σε ένα τοπογραφικό?
Να μάθει ο μαθηματικός πόσο NaCl να βάζει πάνω σε ένα ολοκλήρωμα?
Να μάθει κάποιος απο τους 5505 εισαγόμενους σε σχολές πληροφορικής ΑΕΙ/ΑΤΕΙ πως να φτιάχνει HCl σε C++;
Σε ενδιαφέρει να κανεις τα ιδιαιετεράκια σου, να πάρεις καμια ώρα παραπάνω σε κάνα φροντιστήριο ... πράγμα θεμιτό
Ασε τώρα τα θεωρητικά περί πληροφορικής γιατι δεν τοχεις...
Hey! It compiles! Ship it! :-)