Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

NiColas1957

Εχτές έγινε μια συνάντηση στη βουλή, φορέων και ΣΥΡΙΖΑ (Κουράκης κλπ)
Γράφτηκε ότι παραβρέθηκε ο πρόεδρος της ΠΕΚΑΠ και τοποθετήθηκε με εμπεριστατωμένη ομιλία. 

Υπάρχει κάποια καλύτερη επίσημη ενημέρωση για το τι έγινε εκεί ?

Πρόεδρε ακούς ?   Κανένας άλλος από το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ, ή έστω κάποιος συνάδελφος που ήταν εκεί ακούει?


Aggelikoula

Παράθεση από: ΤΠ στις 27 Αυγ 2013, 12:02:50 ΜΜ
Μη τα γυρνάς τώρα αγγελικούλα μας!!! Άλλο "πληροφορική και στις 3 τάξεις και εξεταζόμενο μάθημα" και άλλο "είπαν θα μας βοηθήσουν"!

Και οι τρεις μου ειπαν ότι θα μας βοηθησουν. Το μέλος της επιτροπής μορφωτικών υποθέσεων που βρήκα ψες το βράδυ μου είπε οτι θα είναι εξεταζομενο μάθημα στη Γ και θα υπάρχει ως μαθημα και στην Α και Β Λυκείου. Δεν γυρνάω τίποτε ΤΠ μου!

ΤΠ

Παράθεση από: Aggelikoula στις 27 Αυγ 2013, 12:35:36 ΜΜ
Και οι τρεις μου ειπαν ότι θα μας βοηθησουν. Το μέλος της επιτροπής μορφωτικών υποθέσεων που βρήκα ψες το βράδυ μου είπε οτι θα είναι εξεταζομενο μάθημα στη Γ και θα υπάρχει ως μαθημα και στην Α και Β Λυκείου. Δεν γυρνάω τίποτε ΤΠ μου!
Τώρα μιλάς σωστά! Αν όλα πάνε καλά τελικά, σου χρωστάμε όλοι εδώ μέσα κέρασμα!

Aggelikoula

Παράθεση από: ΤΠ στις 27 Αυγ 2013, 12:38:14 ΜΜ
Τώρα μιλάς σωστά! Αν όλα πάνε καλά τελικά, σου χρωστάμε όλοι εδώ μέσα κέρασμα!
Αν όλα πάνε καλά όλοι έρχεστε Άρτα να τα πιούμε και να το γιορτάσουμε!

andrika


Ανδρέας Φαρμακόρης

Καθηγητης Πληροφορικής ΠΕ19
Λυκειο Αμπελακίων Σαλαμίνας

Aggelikoula

Dear Andrika... το ποτήρι πρέπει να το βλέπουμε πάντα μισογεμάτο. Σίγουρα πριν το δούμε δεν πρέπει να έχουμε τίποτε σίγουρο ή καλύτερα πριν ψηφιστεί αλλά μέχρι τότε... 1. Κάνουμε τις προσπάθειές μας  και 2. ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΥΜΕ. Το άγχος κάνει κακό και πιστέψέ με το κατάλαβα με τον χειρότερο τρόπο. Οπότε  ... ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ, ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΟ και έχει ο θεός για όλους μας!

andrika

Παράθεση από: Aggelikoula στις 27 Αυγ 2013, 01:04:51 ΜΜ
Dear Andrika... το ποτήρι πρέπει να το βλέπουμε πάντα μισογεμάτο. Σίγουρα πριν το δούμε δεν πρέπει να έχουμε τίποτε σίγουρο ή καλύτερα πριν ψηφιστεί αλλά μέχρι τότε... 1. Κάνουμε τις προσπάθειές μας  και 2. ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΥΜΕ. Το άγχος κάνει κακό και πιστέψέ με το κατάλαβα με τον χειρότερο τρόπο. Οπότε  ... ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ, ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΟ και έχει ο θεός για όλους μας!
Θα συμφωνησω εντελως μαζι σου. Αλλα με αυτα που εχουν δει τα ματια μας το φετινο καλοκαιρι ο θεος να το κανει καλοκαιρι....δεν πιστευω τιποτα.....αν δεν το δω.

stzintzios


control_data

Παράθεση από: Aggelikoula στις 27 Αυγ 2013, 01:04:51 ΜΜΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ, ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΟ και έχει ο θεός για όλους μας!

Συμφωνώ, έχει ο Θεός όπως και αν πάει το πράγμα. Μακάρι όμως να να μην είναι "πικρό ποτήρι".

Παράθεση από: Ανδρέας Φαρμακόρης στις 27 Αυγ 2013, 01:01:16 ΜΜ
Ευρωβουλευτής ΝΔ:  http://www.tsoukalas.org/newsArticle.aspx?ID=611&UICulture=el-GR

ΠαράθεσηΘα είμαι ξεκάθαρος, με την υποβάθμιση του ρόλου της πληροφορικής  στο «νέο λύκειο» και την αποσύνδεσή της από την εισαγωγή στα τμήματα πληροφορικής και πολυτεχνικών σχολών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, το Υπουργείο Παιδείας θα καταφέρει τριπλό χτύπημα στους μαθητές, το εκπαιδευτικό σύστημα και τις αναπτυξιακές προοπτικές της χώρας

Εξαιρετικός!

Επίσης, Στο "Νέο" Λύκειο για την πληροφορική παρεμβαίνει ο Χατζημαρκάκης

lxart

Παράθεση από: Ανδρέας Φαρμακόρης στις 27 Αυγ 2013, 01:01:16 ΜΜ
Ευρωβουλευτής ΝΔ:  http://www.tsoukalas.org/newsArticle.aspx?ID=611&UICulture=el-GR
Θέλω να χαιρετίσω τον ΔΑΣΚΑΛΟ μου στο μεταπτυχιακό που έκανα στο ΑΠΘ και να σημειώσω (για όσους δεν τον ξέρουν) πόσο μεγάλη ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ είναι. Γι' αυτό άλλωστε είναι και επάξια ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗΣ. Κρατείστε δυο σημεία, που νομίζω συνοψίζουν σωστά το πρόβλημα της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
1. Η υποβάθμιση της επιστήμης της πληροφορικής στο νέο λύκειο δεν είναι απλώς οικονομικά επιζήμια, είναι κοινωνικά και πολιτικά απαράδεκτη, είναι ζήτημα παιδείας και δημοκρατίας. Το έλλειμμα παιδείας είναι πιο επικίνδυνο για την Ελλάδα από οποιοδήποτε δημοσιονομικό έλλειμμα. Ας μην το συμπληρώνουμε με έλλειμμα σοβαρότητας.
2. ΥΓ Φοβούμαι ότι το σχέδιο του Υπουργείου Παιδείας για υποβάθμιση της πληροφορικής είναι μια κλασσική περίπτωση εφαρμογής αλγορίθμου «διαίρει και βασίλευε», όπου δηλαδή ένα σύνθετο υπολογιστικό πρόβλημα τεμαχίζεται σε επιμέρους, απλούστερα στην επίλυσή τους, προβλήματα. Στην προσπάθειά του υπουργείου να ισορροπήσει τις λογιστικές απαιτήσεις  του ωρολογίου προγράμματος με την ανάγκη για μετακινήσεις και μετατάξεις εκπαιδευτικών και τήρηση των ισορροπιών μεταξύ των συντεχνιών, οι καθηγητές πληροφορικής (μια ετερόκλητη ομάδα που περιλαμβάνει από λαμπρούς νέους επιστήμονες πληροφορικής που έχουν επιτύχει σε αυστηρές εξετάσεις ΑΣΕΠ, μέχρι Θεολόγους που είχαν διοριστεί με μόνο προσόν το ότι συμπλήρωσαν κάποτε 500 ώρες σεμιναρίων σε «υπολογιστές») ήταν μάλλον ο εύκολος στόχος. Φοβούμαι ότι τα κριτήρια της επιλογής των μαθημάτων του «νέου λυκείου» δεν ήταν επιστημονικά αλλά διοικητικά και συνδικαλιστικά κι ότι οι συντάκτες του σχεδίου δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα να κόψουν , αντί της πληροφορικής, τα μαθηματικά ή τα νέα ελληνικά από το σχολείο, αν πίστευαν ότι το σχέδιό τους θα συναντούσε λιγότερες αντιδράσεις. Κι αυτό κάτι δείχνει για το πώς σχεδιάζονται οι εκπαιδευτικές  - και όχι μόνο – μεταρρυθμίσεις σε αυτόν τον τόπο.

AlexPapplir

Παράθεση από: NiColas1957 στις 27 Αυγ 2013, 12:30:00 ΜΜ
Εχτές έγινε μια συνάντηση στη βουλή, φορέων και ΣΥΡΙΖΑ (Κουράκης κλπ)
Γράφτηκε ότι παραβρέθηκε ο πρόεδρος της ΠΕΚΑΠ και τοποθετήθηκε με εμπεριστατωμένη ομιλία. 

Υπάρχει κάποια καλύτερη επίσημη ενημέρωση για το τι έγινε εκεί ?

Πρόεδρε ακούς ?   Κανένας άλλος από το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ, ή έστω κάποιος συνάδελφος που ήταν εκεί ακούει?

επίσης να μας ενημερώσει για την αυριανή συγκέντρωση, τί θα γίνει; θα ακυρωθεί;

AlexPapplir

Παράθεση από: lxart στις 27 Αυγ 2013, 01:22:21 ΜΜ
Θέλω να χαιρετίσω τον ΔΑΣΚΑΛΟ μου στο μεταπτυχιακό που έκανα στο ΑΠΘ και να σημειώσω (για όσους δεν τον ξέρουν) πόσο μεγάλη ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ είναι. Γι' αυτό άλλωστε είναι και επάξια ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗΣ. Κρατείστε δυο σημεία, που νομίζω συνοψίζουν σωστά το πρόβλημα της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
1. Η υποβάθμιση της επιστήμης της πληροφορικής στο νέο λύκειο δεν είναι απλώς οικονομικά επιζήμια, είναι κοινωνικά και πολιτικά απαράδεκτη, είναι ζήτημα παιδείας και δημοκρατίας. Το έλλειμμα παιδείας είναι πιο επικίνδυνο για την Ελλάδα από οποιοδήποτε δημοσιονομικό έλλειμμα. Ας μην το συμπληρώνουμε με έλλειμμα σοβαρότητας.
2. ΥΓ Φοβούμαι ότι το σχέδιο του Υπουργείου Παιδείας για υποβάθμιση της πληροφορικής είναι μια κλασσική περίπτωση εφαρμογής αλγορίθμου «διαίρει και βασίλευε», όπου δηλαδή ένα σύνθετο υπολογιστικό πρόβλημα τεμαχίζεται σε επιμέρους, απλούστερα στην επίλυσή τους, προβλήματα. Στην προσπάθειά του υπουργείου να ισορροπήσει τις λογιστικές απαιτήσεις  του ωρολογίου προγράμματος με την ανάγκη για μετακινήσεις και μετατάξεις εκπαιδευτικών και τήρηση των ισορροπιών μεταξύ των συντεχνιών, οι καθηγητές πληροφορικής (μια ετερόκλητη ομάδα που περιλαμβάνει από λαμπρούς νέους επιστήμονες πληροφορικής που έχουν επιτύχει σε αυστηρές εξετάσεις ΑΣΕΠ, μέχρι Θεολόγους που είχαν διοριστεί με μόνο προσόν το ότι συμπλήρωσαν κάποτε 500 ώρες σεμιναρίων σε «υπολογιστές») ήταν μάλλον ο εύκολος στόχος. Φοβούμαι ότι τα κριτήρια της επιλογής των μαθημάτων του «νέου λυκείου» δεν ήταν επιστημονικά αλλά διοικητικά και συνδικαλιστικά κι ότι οι συντάκτες του σχεδίου δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα να κόψουν , αντί της πληροφορικής, τα μαθηματικά ή τα νέα ελληνικά από το σχολείο, αν πίστευαν ότι το σχέδιό τους θα συναντούσε λιγότερες αντιδράσεις. Κι αυτό κάτι δείχνει για το πώς σχεδιάζονται οι εκπαιδευτικές  - και όχι μόνο – μεταρρυθμίσεις σε αυτόν τον τόπο.

από εδώ (στέκι), δεν πρόκειται να το δει, στείλε ένα mail, καλό είναι να επαινούμε και να χαιρετίζουμε τις θετικές φωνές

lkt

Αν και είχα απογοητευτεί αρκετά τις τελευταίες μέρες, οι παρεμβάσεις και οι διαρροές των τελευταίων ωρών δείχνουν πως η μάχη θα κερδηθεί.
Και λέω η μάχη, γιατί πιστεύω πως ο πόλεμος σε όλα τα επίπεδα πρέπει να συνεχιστεί, ώστε να πάρει η επιστήμη τη θέση που πραγματικά της αξίζει στην εκπαίδευση.
Συγχαρητήρια στην ΠΕΚΑΠ και σε όλους όσους συνέβαλαν περισσότερο ή λιγότερο.

Υ.Γ. Λυπάμαι για τους συναδέλφους που "εκβιάστηκαν' για να κάνουν αίτηση μετάταξης και τώρα δεν μπορούν να την ανακαλέσουν.

vtsakan

Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.