Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: NiColas1957 στις 26 Αυγ 2013, 03:27:53 ΜΜ

Συμφωνώ με αυτό που λες.
Εγώ από την επαρχεία και χωρίς να είμαι απόφοιτος του ΕΜΠ αυτό μπόρεσα και έκανα, μακάρι αντί για ένα δύο e-mail να βρουν το mailbox τους πηγμένο με 2000 e-mails.

Φυσικά πολύ καλλίτερο και αποτελεσματικότερο είναι να πάνε 5 10 20 άτομα και να τους τα πουν πρόσωπο με πρόσωπο.

Όπως λέει και ο λαός μας, «να τους τα πουν ένα χεράκι», μιας και έχουμε περάσει το χειρότερο καλοκαίρι της ζωής μας, λιώσαμε πάνω από laptop να πατάμε F5 και να διαβάζουμε και να γράφουμε (κάποιοι κοντεύουν να πάρουν διαζύγιο :) ),  και κάποιοι άλλοι μας λένε ότι δεν έχουν πάρει είδηση τι γίνεται όχι απλά με το μάθημα της Πληροφορικής, αλλά και γενικότερα δεν έχουν ακούσει για το νέο σχολείο!

Έλεος ........ σε πια χώρα ζούνε ????

Άραγε για το ΔΝΤ και την Τρόικα και ότι κυβερνιόμαστε από Δικομματική κυβέρνηση, έχουν ακούσει, το ξέρουν ???     

Τι UFO κυκλοφορούν ρε ^%&^*$%^#  ????   

Έλεος!   

Εγω είμαι διατεθειμένος να κάνω αυτό το βήμα , παρόλο που δεν είμαι στην δημόσια εκπαίδευση. Έχω τελειώσει Ο.Π.Α

Υπάρχουν άλλοι διαθέσιμοι να φτιάξουμε μικρές ομάδες και να επισκεφτούμε καθηγητές;

tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

merlin

Προσωπικά δεν μπορώ να κατηγορήσω την ΠΕΚΑΠ. Πάμε 2000 άτομα στη Βουλή την Τετάρτη και μετά μπορούμε να κατηγορήσουμε πολλούς. Εγώ μένω στη Φωκίδα και θα είμαι στην παράσταση διαμαρτυρίας, όπως άφησα τις διακοπές μου και πήγα στην προηγούμενη, μαζί με σύζυγο και κουτσούβελα.
Ελπίζω αυτή τη φορά (που δεν υπάρχει δικαιολογία για ελλιπή ενημέρωση) να έχει πολύ κόσμο.
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: AlexPapplir στις 26 Αυγ 2013, 02:17:04 ΜΜ
Συμφωνώ. Αν είχαμε σήμερα εκλογές, σίγουρα θα ψήφιζαν 3000, ίσως  περισσότεροι. Τώρα όμως τι κάνουμε; Αφήνουμε αυτούς του 9 να παλεύουν μόνοι τους και να αισθάνονται αδύναμοι; (λόγω των 600). Πρέπει να αναλάβουμε δράση. Θα επαναλάβω: οι σκέψεις που διατυπώνονται εδώ μέσα, είναι ωραίες αλλά οι περιστάσεις απαιτούν δράση από όλους μας!

Η εβδομάδα που διανύουμε θα κρίνει πολλά! Έχει τεράστια διαφορά ένα λύκειο με μαθήματα πληροφορικής «η ώρα του παιδιού» από ένα λύκειο με πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα! Πρέπει να παίζουμε μπάλα στο champions league  και όχι στη β΄ εθνική!

-Ο συνάδελφος που έχει οργανική στο ΕΠΑΛ να μην αισθάνεται ασφαλής. Τον αφορά το ζήτημα.
-Επίσης, ο συνάδελφος που έχει οργανική στο Γυμνάσιο. Είναι ταυτόχρονα μια ευκαιρία για ανάδειξη του προβλήματος και στο Γυμνάσιο.  «μία ώρα» = «ανύπαρκτο μάθημα»
-Επίσης, ο  συνάδελφος που θα μεταταχθεί στα Δημοτικά. Έχω την πεποίθηση ότι η πόρτα της Δευτεροβάθμιας δεν έχει κλείσει οριστικά γι' αυτόν. Μία ισχυρή (μελλοντικά) παρουσία των μαθημάτων μας στη Δευτεροβάθμια θα αποβεί προς όφελος όλων.

Τι προτείνω: Όλος ο κόσμος (ΠΕ19-20 πληροφορικής) όπου και αν ανήκει οργανικά (αν ανήκει), να βρεθεί έξω από τη Βουλή την Τετάρτη! Μας αφορά όλους! Μην περιμένουμε από τους «άλλους» να τρέξουν για εμάς! Αν την Τετάρτη βρεθούν έξω από τη Βουλή 70-80 άτομα τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Η επόμενη φάση θα είναι μετατάξεις στην Κεντρική Διοίκηση του Υπουργείου Παιδείας, στους δήμους, στα νοσοκομεία και αλλού. Στο βάθος, ίσως και στην πόρτα εξόδου...

Είναι ευκαιρία, τώρα που το νομοσχέδιο είναι στην επικαιρότητα και έχουμε στο πλευρό μας σημαντικούς ανθρώπους, (πανεπιστημιακοί, καταξιωμένοι καθηγητές στο εξωτερικό) να παλέψουμε πρώτα για την ανάδειξη του προβλήματος και στη συνέχεια, μακροπρόθεσμα να βάλουμε στην ατζέντα του υπουργείου παιδείας την πραγματική αναβάθμιση της πληροφορικής.

Ένα σημαντικό πρόβλημα είναι η επικοινωνία μεταξύ μας και ο συντονισμός των ενεργειών.

Απευθυνόμενος στην ΠΕΚΑΠ, επειδή είμαι σίγουρος ότι οι άνθρωποι έχουν πελαγώσει τις τελευταίες μέρες και είναι δύσκολο να προλάβουν να οργανώσουν ότι έχουν στο μυαλό τους, με τον καλύτερο τρόπο, προτείνω:

1. Να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με τους 21 συμβούλους πληροφορικής και να τους ζητήσουν λίστες με τα προσωπικά mail των συναδέλφων. (οι περισσότεροι σύμβουλοι τα έχουν..)

2. Να ενημερώσουν «όλο τον κόσμο» και να ζητήσουν εθελοντές από την επαρχία για την οργάνωση της μετάβασης στην Αθήνα. Από τις περισσότερες περιοχές η μετάβαση και η επιστροφή μπορεί να γίνει αυθημερόν. Αν δεν βοηθήσει η επαρχία, δεν θα έχουμε αποτέλεσμα.

Μιλάω καθημερνά με συναδέλφους οι οποίοι μου δηλώνουν άγνοια για τις εξελίξεις. Δε λαμβάνουν mail από την ΠΕΚΑΠ, δεν διαβάζουν στέκι, δεν ασχολούνται πολύ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΣΗΚΩΣΟΥΜΕ. Αλλιώς δεν θα πετύχουμε τίποτα

Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι οι ΜΟΥΣΙΚΟΙ, ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΙ, ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΟΙ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ, πετυχαίνουν στόχους μόνοι τους, χωρίς καμία ουσιαστική στήριξη από την Ακαδημαϊκή Κοινότητα.
Αν δε βγούμε στο δρόμο, δε θα γίνει ΤΙΠΟΤΑ.

Σήμερα 26 Αυγούστου 2013, μίλησα με μία νέα πτυχιούχο Πληροφορικής και ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ!!!!

Την ΕΥΚΑΙΡΙΑ την ΕΧΟΥΜΕ: Τετάρτη 28 Αυγούστου Έξω από τη Βουλή, Με πανό και συνθήματα!

Είμαστε 7000, πρέπει να συγκεντρωθούμε τουλάχιστον 2000!


Συμφωνώ απόλυτα με τις προτάσεις του AlexPapplir !

Καλώ όλους τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα να συμμετέχουν σε αυτή τη κινητοποίηση! Όλους! Οι Αθηναίοι δεν θα έχουμε καμία δικαιολογία αν δεν είμαστε εκεί παρόντες (στη τελική φέρτε και το φίλο σας/φίλη σας να φαινόμαστε περισσότεροι  ;))

Επίσης από σημέρα, τέλος η ευγενική προσέγγιση...Έχουμε μαζέψει πλεον πολύ πληροφορία για να του εκθέσουμε! Λάσκαρης, Κεδίκογλου-Αντ1-Ε.Ε.Χ , Αρβανιτόπουλος-Πολιτειακή Παιδεία, το σκάνδαλο με τις ώρες στα ΕΠΑ.Λ, ο εισηγήτης του νομοσχεδίου είναι Χημικός κ.ο.κ..Θα τους πάρει και θα τους σηκώσει!

NiColas1957

Παράθεση από: odysseas στις 26 Αυγ 2013, 04:30:20 ΜΜ
Γιατί να υποθέσεις κάτι τέτοιο; Λίγο παραπάνω ο morfeus παραθέτει σημερινό Δελτίο Τύπου της ΠΕΚΑΠ, ενώ και η παράσταση διαμαρτυρίας που αναφέρει ο AlexPapplir διοργανώνεται από την ΠΕΚΑΠ (είναι η πρώτη ανάρτηση στο site τους).

Παιδιά, το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ αποτελείται από συναδέλφους καθηγητές Πληροφορικής. Δεν είναι μεγαλοσυνδικαλιστές με διασυνδέσεις, ούτε υπεράνθρωποι. Ας μην τους αδικούμε και ας μην τους φορτώνουμε την ευθύνη για όλες τις αντιξοότητες που αντιμετωπίζει ο κλάδος μας. Η ΠΕΚΑΠ είμαστε όλοι εμείς, ας κάνουμε ο καθένας ό,τι μπορεί.




+1111111

cets89

Παράθεση από: odysseas στις 26 Αυγ 2013, 04:30:20 ΜΜ

Η ΠΕΚΑΠ είμαστε όλοι εμείς, ας κάνουμε ο καθένας ό,τι μπορεί.


Νομίζω ότι αρκετά κράτησε η διαβούλευση.
Πρέπει να οργανώσουμε πλέον τη δράση μας σχηματίζοντας τοπικές συντονιστικές ομάδες (προτείνω) σε επίπεδο νομού.
As soon as an Analytical Engine exists, it will necessarily guide the future course of the science. Whenever any result is sought by its aid, the question will then arise--
By what course of calculation can these results be arrived at by the machine in the shortest time?
--CHARLES BABBAGE (1864)

petrosp13

Λάβετε υπόψη οτι εμείς του ιδιωτικού έχουμε αρχίσει φουλ υποχρεώσεις. Γι'αυτό φώναζα τόσο καιρό να τρέξουμε...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Παναγιώτης Καραγεώργος

Μόλις έστειλε σε μένα και στον συνάδελφο Τσαμόπουλο Νίκο ανοιχτή επιστολή ο ομότιμος καθηγητής του Ε.Μ.Π. κ. Γιώργος Παπακωνσταντίνου.

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Με  αφορμή  τις  προτεινόμενες  αλλαγές  στην  δευτεροβάθμια  εκπαίδευση,  θα  ήθελα  να ενώσω  τη  φωνή  μου  με  άλλους  συναδέλφους,  για  την  αποφυγή  της  υποβάθμισης  των μαθημάτων πληροφορικής στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Δεν θέλω να επαναλάβω την επιχειρηματολογία  άλλων  συναδέλφων,  δεδομένου  μάλιστα  ότι  είναι  πλέον  παγκοσμίως γνωστή  η  σημασία  της  «πληροφορικής  παιδείας»  στην  ανάπτυξη  και  ευημερία  μιας κοινωνίας.  Θα  ήθελα  μόνο  να  επισημάνω  δύο  πράγματα  που  ίσως  δεν  έχουν  τονισθεί αρκετά.

1)  Πληροφορική δεν είναι μόνο χρήση  εμπορικών  πακέτων  και εφαρμογών. Είναι μία αυτοτελής  επιστήμη  που  η  μελέτη  και  γνώση  της  οποίας  θα  βοηθήσει  στην ανάπτυξη υποδομής    για την δημιουργία  νέων  πακέτων και εφαρμογών,  μια και η
χώρα  μας  διαθέτει  ικανούς  και  έξυπνους  ανθρώπους.  Προϋπόθεση  είναι  η ενίσχυση των μαθημάτων πληροφορικής ώστε να τραβήξουν το ενδιαφέρον νέων ταλαντούχων    ανθρώπων,  που  από  νωρίς  πρέπει  να  εκπαιδευτούν  στην αλγοριθμική σκέψη.

2)  Η  ενίσχυση  των  μαθημάτων  πληροφορικής  στη  δευτεροβάθμια  εκπαίδευση  θα βοηθήσει  τα  μέγιστα  και  την  τριτοβάθμια    εκπαίδευση.  Η  κάλυψη  εισαγωγικών μαθημάτων  πληροφορικής  στη  δευτεροβάθμια  εκπαίδευση,  θα  αφήσει  χώρο  στα τμήματα  πληροφορικής  της  τριτοβάθμιας  εκπαίδευσης  για  την  εισαγωγή πρόσθετων προηγμένων μαθημάτων πληροφορικής. Έτσι, θα βελτιωθεί η ποιότητα σπουδών τόσο στην δευτεροβάθμια όσο και στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Υπενθυμίζεται ότι πριν από πολλά χρόνια έγινε αυτή η προσπάθεια με την εισαγωγή έξι μαθημάτων πληροφορικής στο λύκειο, μετά από συγγραφή έξι εξαιρετικών βιβλίων (για την εποχή τους).  Δυστυχώς εκείνη η προσπάθεια ανεκόπη μετά από (νομίζω) ένα χρόνο, με βάση (υποθέτω) το δόγμα της ήσσονος προσπαθείας που είναι το αντίθετο αυτού της μεγίστης προσπαθείας και της αριστείας.

Το  μέλλον  και  η  ελπίδα  της  χώρας  μας  είναι  η  παιδεία  της  νεολαίας  μας.  Βασικός συντελεστής για την επιτυχία είναι η σοβαρή και εις βάθος «πληροφορική παιδεία», σε μία  άκρως  ανταγωνιστική  παγκόσμια  κοινωνία.  Όποιοι  δεν  έχουν  και  τέτοιου  είδους παιδεία  θεωρούνται  σήμερα  «υπολογιστικώς  αναλφάβητοι»,  γεγονός  που  θα  γίνεται πιο έντονο με την πάροδο του χρόνου.

Γ. Παπακωνσταντίνου
Ομότιμος Καθηγητής Ε.Μ.Π.



control_data

Παράθεση από: petrosp13 στις 26 Αυγ 2013, 03:49:46 ΜΜΚαι φυσικά του απάντησα ότι το ζήτημα δεν είναι μόνο να υπάρχουν μαθήματα, αλλά και τι σημασία θα έχουν, εστιάζοντας σε αυτό που ζητάνε όλοι, ένα πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα.

Τι νόημα έχει ένα μάθημα Πληροφορικής που θα διδάσκεται σε μαθητές που προετοιμάζονται για φιλολογικές, νομικές, παιδαγωγικές, ιατρικές κλπ σχολές ; Ως αλγοριθμική αποκλείεται να διδάσκεται γιατί οι μαθητές αυτοί δεν έχουν (και δεν έχουν λόγο να έχουν) ικανότητα στην αλγοριθμική σκέψη. Άρα παπαγαλία και χάσιμο χρόνου.

Πρέπει να γίνει κατανοητό πως το πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα έχει δύο στόχους:

1) Την εισαγωγή των καταλληλότερων υποψηφίων στις σχολές που έχουν σχέση με Πληροφορική (για τις οποίες πρέπει να εξετάζεται)

2) Την ανάπτυξη της κατάλληλης ύλης, δηλαδή της Αλγοριθμικής/Προγραμματισμού, η οποία πρέπει να απευθύνεται μόνο στους υποψηφίους αυτούς.

Καθόμαστε και συζητάμε το θέμα της κατάργησης την ώρα που η IBM συναντιέται με τον Σαμαρά για πρόσληψη μεγάλου αριθμού εξειδικευμένου προσωπικού.

lp

Παράθεση από: control_data στις 26 Αυγ 2013, 06:23:18 ΜΜ
Τι νόημα έχει ένα μάθημα Πληροφορικής που θα διδάσκεται σε μαθητές που προετοιμάζονται για φιλολογικές, νομικές, παιδαγωγικές, ιατρικές κλπ σχολές ; Ως αλγοριθμική αποκλείεται να διδάσκεται γιατί οι μαθητές αυτοί δεν έχουν (και δεν έχουν λόγο να έχουν) ικανότητα στην αλγοριθμική σκέψη. Άρα παπαγαλία και χάσιμο χρόνου.

Πρέπει να γίνει κατανοητό πως το πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα έχει δύο στόχους:

1) Την εισαγωγή των καταλληλότερων υποψηφίων στις σχολές που έχουν σχέση με Πληροφορική (για τις οποίες πρέπει να εξετάζεται)

2) Την ανάπτυξη της κατάλληλης ύλης, δηλαδή της Αλγοριθμικής/Προγραμματισμού, η οποία πρέπει να απευθύνεται μόνο στους υποψηφίους αυτούς.

Καθόμαστε και συζητάμε το θέμα της κατάργησης την ώρα που η IBM συναντιέται με τον Σαμαρά για πρόσληψη μεγάλου αριθμού εξειδικευμένου προσωπικού.
Μήπως ξεχάσαμε  να στείλουμε email στις μεγάλες εταιρείες του χώρου στην Ελλάδα;
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

control_data

Το άδειασμα της Πληροφορικής ως ειδικότητας απο τα σχολεία: http://www.tovima.gr/opinions/useropinions/article/?aid=525565

AlexPapplir

#2276
Παράθεση από: petrosp13 στις 26 Αυγ 2013, 05:33:30 ΜΜ
Λάβετε υπόψη οτι εμείς του ιδιωτικού έχουμε αρχίσει φουλ υποχρεώσεις. Γι'αυτό φώναζα τόσο καιρό να τρέξουμε...

Από την Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου, άρχίζουμε όλοι, εξετάσεις, αποτέλεσματα, απολυτήρια, προγράμματα κλπ κλπ, δε θα έχουμε τον ίδιο χρόνο για να σχοληθούμε.

Αυτό που με απογοητεύει είναι ότι δε βλέπω κινητικότητα και οργάνωση στην επαρχία. Όσοι είμαστε από μακρια πρέπει να οργανώσουμε λεωφορεία, να πάρουμε συμμετοχές. Μέχρι στιγμής δεν κινείται τίποτα.
Άρα, όποιος έχει το σθένος και τη διάθεση, καλό είναι να βγει μπροστά, να πάρει προσφορές από τουριστικά πρακτορεία και να τηλεφωνήσει σε συναδέλφους, να τους μαζέψει έναν-έναν. Δεν βλέπω οργάνωση από κεντρικά. Συμφωνώ με κάποιον που είπε: τι να πρωτοκάνει η ΠΕΚΑΠ, καθηγητές σαν εμας είναι και αυτοί, χωρίς διασυνδέσεις κλπ κλπ

keep.accelerating

Παράθεση από: control_data στις 26 Αυγ 2013, 06:50:33 ΜΜ
Το άδειασμα της Πληροφορικής ως ειδικότητας απο τα σχολεία: http://www.tovima.gr/opinions/useropinions/article/?aid=525565
εξαιρετικό και μπράβο στο συνάδελφο.
Αφορμή παίρνω από τη λέξη "άδειασμα" για να υπενθυμίσω τα εξής:

Άδειασμα κανονικό έχει γίνει και από τις Δ/νσεις Δ/μιας Εκπ/σης που συνεχίζουν να ζητούν στοιχεία από τα σχολεία ( Τα Πανεπιστήμια αρνήθηκαν να δώσουν αριθμούς, για προς διαθεσιμότητα, υπαλλήλων ισχυριζόμενα σωστά ότι έτσι θα υπολειτουργούν). Τελευταίο κραυγαλέο παράδειγμα όπου ζητούν στοιχεία λειτουργικών κενών μέχρι Πέμπτη 29/8!
Ανάλογη συμπεριφορά είχαν και με τις αιτήσεις μετατάξεων που χλεύαζαν με την αγωνία συναδέλφων.

Άδειασμα κανονικό έχει γίνει και από τους Διευθυντές σχολείων που τρέχουν να απαντήσουν στα ζητούμενα νούμερα, άσχετα αν αυτά είναι εντελώς λάθος με τις ανάγκες που ΘΑ προκύψουν, αρκεί να πάρουν τα ΕΥΣΗΜΑ από το Δ/ντή τους!

Όσο αφορά την ΠΕΚΑΠ και τα τοπικά Παραρτήματα δεν είναι η ώρα να μιλήσουμε. Σίγουρα όμως, όταν φύγει η μπόρα θα πρέπει να γίνει, διότι καταιγίδες έχει πολλές ακόμη...


NiColas1957

Παράθεση από: control_data στις 26 Αυγ 2013, 06:23:18 ΜΜ
Τι νόημα έχει ένα μάθημα Πληροφορικής που θα διδάσκεται σε μαθητές που προετοιμάζονται για φιλολογικές, νομικές, παιδαγωγικές, ιατρικές κλπ σχολές ; Ως αλγοριθμική αποκλείεται να διδάσκεται γιατί οι μαθητές αυτοί δεν έχουν (και δεν έχουν λόγο να έχουν) ικανότητα στην αλγοριθμική σκέψη. Άρα παπαγαλία και χάσιμο χρόνου.

Πρέπει να γίνει κατανοητό πως το πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα έχει δύο στόχους:

1) Την εισαγωγή των καταλληλότερων υποψηφίων στις σχολές που έχουν σχέση με Πληροφορική (για τις οποίες πρέπει να εξετάζεται)

2) Την ανάπτυξη της κατάλληλης ύλης, δηλαδή της Αλγοριθμικής/Προγραμματισμού, η οποία πρέπει να απευθύνεται μόνο στους υποψηφίους αυτούς.

Καθόμαστε και συζητάμε το θέμα της κατάργησης την ώρα που η IBM συναντιέται με τον Σαμαρά για πρόσληψη μεγάλου αριθμού εξειδικευμένου προσωπικού.


Εγώ του απάντησα απλά λέγοντας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!

Ρε παιδιά ΕΝΑΣ δέησε να απαντήσει από ολόκληρο ΕΜΠ, εκφράζει ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ και εμείς θα του κάνουμε κριτική γιατί δεν λέει για το εξεταζόμενο?

Βάλτε την επιστολή όπου μπορεί ο καθένας με φαρδιά πλατιά και BOLD το όνομα και τον τίτλο του. 


Η Πληροφορική είναι αυτοτελής επιστήμη!

Κείμενο κείμενο
Κείμενο κείμενο
Κείμενο κείμενο


Γ. Παπακωνσταντίνου
Ομότιμος Καθηγητής Ε.Μ.Π.



Αυτό τέτοιες ώρες ...... τρέχουμε !!!



vtsakan

Παράθεση από: morfeus στις 26 Αυγ 2013, 02:55:54 ΜΜ
όποιος έχει διάθεση στέλνει μέιλ σε αυτούς http://www.ece.ntua.gr/el/people/faculty (καθηγητές ΗΜΜΥ - ΕΜΠ).

Μόλις έστειλα για 2 φορά (η πρώτη ήταν πριν την διαβούλευση) στα κεφάλια της πληροφορικής των ΗΜΜΥ (Ζάχο, Μαιστρο, Σελλή...) το παρακάτω email. Ας ελπίσουμε...

Αξιότιμε,

Λαμβάνω το θάρρος να επικοινωνήσω μαζί σας όντας παλιός φοιτητής στο τμήμα ΗΜΜΥ του Ε.Μ.Π. Η αιτία της επικοινωνίας είναι το σχέδιο νόμου που υπέβαλλε προς διαβούλευση το υπουργείο Παιδείας σχετικά με το «Νέο Λύκειο».
Όσο και αν προσπάθησα να βρω τις επιστημονικές μελέτες που χρησιμοποιήθηκαν για την συγγραφή του νομοσχεδίου, δεν κατάφερα να βρω καμία. Ωστόσο, πιστεύω πως καμία επιστημονική μελέτη δεν θα εισηγούνταν την κατάργηση της πληροφορικής – αλγοριθμικής από την Γ' Λυκείου και ως διδασκόμενο αντικείμενο και ως πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα. Οι μαθητές αντί για δομημένο προγραμματισμό στο λύκειο θα διδάσκονται χημεία.
Η πανελλήνια ένωση πληροφορικών προσπαθεί να αναδείξει την σημαντικότητα του θέματος, αλλά δυστυχώς η προσπάθεια φαίνεται να μην αρκεί. Ενδεχομένως μία κίνηση επικοινωνίας από την μεριά σας προς την κοινωνία (ανοιχτή επιστολή, άρθρο, συνέντευξη, κτλ.) να είχε πραγματικό αποτέλεσμα και να βοηθούσε στην διατήρηση και την ενίσχυση της διδασκαλίας του δομημένου προγραμματισμού στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Είμαι στην διάθεσή σας να σας παράσχω οποιαδήποτε περεταίρω ενημέρωση – πληροφορίες σχετικές με το  θέμα.
Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.

Με Εκτίμηση,
Βασίλειος Τσακανίκας

Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.