Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tdrivas

Μία καλή κίνηση θα ήταν να ενημερώσουμε τους μαθητές τότε, αρχικά μέσω διαδικτύου..σε ιστοσελίδες όπως schooligans,mathites κτλ.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

ftsak

τίποτα δεν θα γίνει, απολύτως τίποτα. Τα παιδιά δεν έχουν κριτήριο σήμερα, πάνε όπου τους πουν. Σίγα μην κάτσουν να κάνουν θέμα επειδή έφυγε η ΑΝΕΦ. Εδώ κοιτάνε πως θα "κλέψουν" επιλέγοντας βιοχημεία και ηλεκτρολογία. Ας είμαστε σοβαροί.

Παράθεση από: petrosp13 στις 25 Αυγ 2013, 09:45:15 ΠΜ
"Οι μαθητές θα κληθούν να επιλέξουν ένα από τα πέντε ή έξι επιστημονικά πεδία εξειδίκευσης."

Το ξαναλέω κι αυτό
Όταν τα παιδιά αντιληφθούν τι σημαίνει αυτό, θα γίνει χαμός

μου κάνει εντύπωση όμως ότι κάποιοι πιστεύουν ότι κάτι θα συμβεί ξαφνικά, κάποιος μηχανής θεός ας πούμε και θα σωθούμε.
Λοιπόν τα πράγματα νομίζω πλέον είναι ξεκάθαρα.
Δεν υπάρχει καμία περίπτωση από ότι φαίνεται να έχουμε πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα.
Ας το χωνέψουμε και ας δούμε τι καλύτερο μπορούμε να κάνουμε. Εδώ αναγκάστηκε να το πάρει πίσω ολόκληρος υφυπουργός και έγινε και ρόμπα. Είναι φανερό ότι σε αυτό δεν κάνουν με τίποτα πίσω.

Οπότε νομίζω ότι θα πρέπει να επικεντρωθούμε σε αυτά που μπορούμε να κερδίσουμε και όχι σε κάτι που είναι ήδη χαμένο.
Θα πρέπει να απαιτήσουμε μάθημα γενικής παιδείας 2ωρο και στην Β και στη Γ. Και να δώσουμε μεγάλη μάχη για το Γυμνάσιο.
Πρέπει να καταλάβουμε ότι το 2ωρο στο γυμνάσιο είναι πολύ σημαντικότερο από το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα.
Αν δεν μπούμε στα υποχρεωτικά μαθήματα του κορμού της γενικής παιδείας θα είμαστε πάντα κομήτες. (ΑΝΕΦ)


nikosx

Κανείς δεν είναι τόσο τυφλός που να μη βλέπει ότι κάποιοι εκεί στο Υπουργείο θέλουν με κάθε κόστος να μην υπάρχει στις Πανελλήνιες η Πληροφορική. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να το παλέψουμε μέχρι τέλος για πολλούς λόγους που έχουμε τόσες φορές αναφέρει αλλά μην ξεχνάμε και έναν άλλο σημαντικότατο, τις χιλιάδες καθηγητών του ιδιωτικού τομέα που θα μείνουν άνεργοι και θα πρέπει μέσα σε 2 χρόνια να βρουν άλλες δουλειές. Φαντάζεσαι, αγαπητέ συνάδελφε (χωρίς ειρωνεία), τι θα προκαλέσει αυτό, όχι μόνο στις οικογένειες των εκπαιδευτικών αλλά και γενικότερα στην επαγγελματική αποκατάσταση όλων των επιστημόνων της Πληροφορικής; 
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

Javert

Χρειάζεται επειγόντως χάραξη νέας στρατηγικής. Το όχι στην κατάργηση της πληροφορικής στο λύκειο πλέον δεν στέκει.
Το παιχνίδι παίζεται επικοινωνιακά. Δεν έχει νόημα να πείσουμε. Με το δίωρο που μας έταξαν. Άντε να εξηγήσεις τι πως γιατί....
Ενώ με το να είμαστε πχ μάθημα επιλογής παντού, λεμέ "Οι μαθητές μας επιλέγουν". Γι'αυτό δεν το δεχόμαστε το δίωρο υποχρεωτικό. Κάποιος μαθητής που δεν θέλει την πληροφορική, δεν θα κάνει πληροφορική. Αυτό επικοινωνιακά περνιέται.
Προσωπικά νομίζω ότι ο Ευαγγελατος αύριο είναι χρυσή ευκαιρία. Αφενός του εξηγούμε τι συμβαίνει. Αφετέρου φέρνουμε στην επιφάνεια τον άνθρωπο που καθορίζει το μέλλον των παιδιών μας. Αλλά αυτό χρειάζεται οργάνωση.

Δεν έχουμε χορτάσει καρπαζιές; Δεν έχει γίνει ο σβέρκος μας κατακόκκινος; Πόσο ακόμα; Ο κάθε "πικραμένος" κάνει μια συνάντηση και βγαίνει με επιπλέον ώρες. Και εμείς έχουμε διαλυθεί τόσες μέρες και δεν έχουμε κάνει τίποτα. Έχουν νόημα οι συναντήσεις με τον φαύλο; Μετά από τόσο ξεσηκωμό και κατακραυγή, ο κύριος αυτός μας μιλά σαν να είμαστε μιάσματα και πατσαβούρες.
Δηλαδή όταν ο απατεώνας είπε όχι για τη β λυκείου; Πως το αιτιολόγησε; Εμείς τι του είπαμε; Τόσο δύσκολο θα ήταν project ή πληροφορική;
Όταν είπε δεν ξέρω για τη Γ; Ποιος ξέρει; Πότε θα μάθει;
Στο τέλος του δώσαμε και το χέρι και είπαμε ευχαριστώ;

Πεκαπ, δώστε μια κατεύθυνση τι να κάνουμε; Τι δεχόμαστε; Τι όχι;
Ακόμα και αν είμαστε μόνοι μας και δεν έχουμε συμπαράσταση από πουθενά. Ωραία. Συντάσσουμε το βιογραφικό του κυρίου Λάσκαρη, το στέλνουμε παντού, το ανεβάζουμε σε δικά μας site. Καταθέτουμε μηνύσεις.... Κάνουμε κάτι και δεν βλέπουμε τα τρένα να περνούν... Πάμε φουλ για το παγόβουνο και η ορχήστρα παίζει ανέμελα...

che

Παράθεση από: ftsak στις 25 Αυγ 2013, 10:07:14 ΠΜ
τίποτα δεν θα γίνει, απολύτως τίποτα. Τα παιδιά δεν έχουν κριτήριο σήμερα, πάνε όπου τους πουν. Σίγα μην κάτσουν να κάνουν θέμα επειδή έφυγε η ΑΝΕΦ. Εδώ κοιτάνε πως θα "κλέψουν" επιλέγοντας βιοχημεία και ηλεκτρολογία. Ας είμαστε σοβαροί.

μου κάνει εντύπωση όμως ότι κάποιοι πιστεύουν ότι κάτι θα συμβεί ξαφνικά, κάποιος μηχανής θεός ας πούμε και θα σωθούμε.
Λοιπόν τα πράγματα νομίζω πλέον είναι ξεκάθαρα.
Δεν υπάρχει καμία περίπτωση από ότι φαίνεται να έχουμε πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα.
Ας το χωνέψουμε και ας δούμε τι καλύτερο μπορούμε να κάνουμε. Εδώ αναγκάστηκε να το πάρει πίσω ολόκληρος υφυπουργός και έγινε και ρόμπα. Είναι φανερό ότι σε αυτό δεν κάνουν με τίποτα πίσω.

Οπότε νομίζω ότι θα πρέπει να επικεντρωθούμε σε αυτά που μπορούμε να κερδίσουμε και όχι σε κάτι που είναι ήδη χαμένο.
Θα πρέπει να απαιτήσουμε μάθημα γενικής παιδείας 2ωρο και στην Β και στη Γ. Και να δώσουμε μεγάλη μάχη για το Γυμνάσιο.
Πρέπει να καταλάβουμε ότι το 2ωρο στο γυμνάσιο είναι πολύ σημαντικότερο από το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα.
Αν δεν μπούμε στα υποχρεωτικά μαθήματα του κορμού της γενικής παιδείας θα είμαστε πάντα κομήτες. (ΑΝΕΦ)




Και τι να κάνουμε ρε συναδελφε ;
Να ανοίξουμε τον λάκκο και να περιμένουμε το τέλος ; Δεν πρέπει να το παλέψουμε ; Και όλα αυτά περί παρουσίας στον γενικό κορμό για να μην είμαστε κομητες , παλι σχετικά και θεωρητικά ειναι. Τι παρουσία έχουν οι οικονομολόγοι στον γενικο κορμό και φτάνουν στην γ´ με δικό τους πεδίο. Καμία απολύτως.

tdrivas

#2165
Βομβαρδίστε τον Ευαγγελάτο με μηνύματα. Να ανοίξουμε μέτωπο και στην τηλεόραση. Στέλνουμε για όλα, από την αυτονόητο ανάγκη ύπαρξης μαθήματος κατεύθυνσης μέχρι την σήψη που κυκλοφορεί στους διαδρόμους του υπουργείου με προσωποποιημένη μορφή..



όποιος έχει twitter : https://twitter.com/NikosEvagelatos

και

http://www.skai.gr/contact/ (επιλέγοντας ως παραλήπτη την εκπομπή Σκάι με το Νίκο Ευαγγελάτο)
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

petrosp13

Παράθεση από: ftsak στις 25 Αυγ 2013, 10:07:14 ΠΜ
τίποτα δεν θα γίνει, απολύτως τίποτα. Τα παιδιά δεν έχουν κριτήριο σήμερα, πάνε όπου τους πουν. Σίγα μην κάτσουν να κάνουν θέμα επειδή έφυγε η ΑΝΕΦ. Εδώ κοιτάνε πως θα "κλέψουν" επιλέγοντας βιοχημεία και ηλεκτρολογία. Ας είμαστε σοβαροί.

Να με διαβάζεις καλύτερα
Δεν είπα ότι τα παιδιά θα παλέψουν για την ΑΝΕΦ
Τα παιδιά θα παλέψουν γιατί θα τους αναγκάζουν να κάνουν μηχανογραφικό μόνο για περιορισμένο αριθμό σχολών
Μερικοί δε, μόνο για ένα επάγγελμα (Παιδαγωγικό, Στρατιωτικές σχολές)
Αυτό δεν πρόκειται να το δεχτεί ποτέ και κανένας
Άρα, θα αναγκαστούν εκ των πραγμάτων να δώσουν παραπάνω δυνατότητες στα παιδιά, πιθανότατα με παραπάνω εξεταζόμενα μαθήματα
Άρα, εκεί χωράμε σίγουρα κι εμείς, αν θεωρήσουμε ότι σήμερα δεν μας χωράνε

Υ.Γ. Τα παιδιά έχουν κάνει κινητοποιήσεις για λιγότερο σημαντικούς λόγους. Εδώ μιλάμε για την πλήρη εκτράχυνση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, με απανωτές εξετάσεις σε κάθε τάξη, πανελλαδικές σε 4 μαθήματα ατελείωτων διδακτικών ωρών και μηχανογραφικά που θα αφορούν ουσιαστικά μόνο ένα επάγγελμα ή μια οικογένεια επαγγελμάτων
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

petrosp13

Παράθεση από: ftsak στις 25 Αυγ 2013, 10:07:14 ΠΜ
Αν δεν μπούμε στα υποχρεωτικά μαθήματα του κορμού της γενικής παιδείας θα είμαστε πάντα κομήτες. (ΑΝΕΦ)

Για να μην είμαστε κομήτες, ας αναβαθμιστεί στην Γ (6ωρο) και ας εισαχθεί στην Β επιτέλους για να γίνεται ομαλότερη εισαγωγή των μαθητών
Η δουλειά που έχει γίνει από συναδέλφους στο μάθημα της ΑΝΕΦ τα τελευταία 13 χρόνια δεν έχει γίνει σε κανένα μάθημα, συμπεριλαμβανομένων των πραγματικών επιστημών (αστειάκι)
Ουσιαστικά πήραμε ένα κάκιστο βιβλίο κι ένα χαμηλού επιπέδου προγραμματιστικό περιβάλλον και το αναδείξαμε σε υψηλού επιπέδου μάθημα
Και όλο αυτό ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ
Τα λογισμικά που αναπτύχθηκαν, τα συνέδρια που έγιναν, οι διευκρινίσεις και οι λεπτομέρειες που ορίσαμε μόνοι μας είναι αξιοθαύμαστα
Η Ανάπτυξη Εφαρμογών ήταν φάρος ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ επιστήμης του σήμερα, απέναντι σε ανούσια και στείρα μαθηματικά, ξεπερασμένη φυσική, αναχρονιστικά αρχαία και άλλα παρόμοια

Νομίζω ότι ποτέ δεν ασχολήθηκες με την Ανάπτυξη Εφαρμογών. Κάνω λάθος;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Obelix

Για να μην είμαστε κομήτες, και να θεωρούμαστε ισότιμη επιστήμη,πρέπει πρώτα απ'όλα να υπάρχει πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα. Τελεία.

Για να συνεχίσουμε να παλεύουμε, δεν πρέπει να χωνέψουμε τίποτα.

Λευτέρης Δουκέρης

Όπως καταλάβατε όλοι το μάθημα είχε μπει κανονικότητα , αποδεικνύεται και από τα λεγόμενα Κεδίκογλου στον Αντένα αλλά και γενικά όσοι ασχολούνται με το θέμα , το ξέρουν.

Έχουμε χρόνο ακόμα ,με επαφές και προσπάθειες (Ο καθένας συνεισφέρει ανάλογα με τις δυνάμεις και τις γνωριμίες του) να απευθυνθούμε μαζικά σε αυτούς που όριζαν και θα συνεχίσουν να ορίζουν την μοίρα αυτού του τόπου "τους αξιαγάπητους πολιτικούς μας".

Την δευτέρα ξέρουμε τι θα προτείνουν , την Τρίτη , την Τετάρτη και γενικά μέχρι την ψήφιση του νομοσχεδίου μας μένει μόνο ένα πράγμα . Προσπάθεια και πίστη σε αυτό που όλοι επιδιώκουμε.
Δεν είναι άτρωτοι όταν ενοχλούνται "σωστά".

ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

Παναγιώτης Καραγεώργος

Διαρκής αγώνας απ' όλους τους συναδέλφους τόσα χρόνια να αποδείξουμε ότι η ΑΕΠΠ δεν είναι της πλάκας.

Διαρκής αμφισβήτηση από Μαθηματικούς και Φυσικούς κυρίως ότι είμαστε μάθημα Β' κατηγορίας.

Μεγάλη προσπάθεια να πειστούν οι γονείς για τον χαρακτήρα του μαθήματος (αλήθεια δε χρειάζεται αποστήθιση; ... κι εγώ νόμιζα ότι μοιάζει με την ΑΟΔΕ ...).

Στο τέλος όμως κάθε χρονιάς η πλειονότητα των μαθητών μας είχε ΠΕΙΣΤΕΙ για την ΑΞΙΑ και τη ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ του μαθήματος, για την ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ και το ΠΑΘΟΣ των καθηγητών τους.

Με ΑΓΩΝΙΑ (αλήθεια είναι αυτονόητη και στα υπόλοιπα μαθήματα;) πολλοί μαθητές μας περίμεναν από εμάς μια πρωτότυπη άσκηση, ένα πρωτότυπο διαγώνισμα όπως για παράδειγμα το ετήσιο του ΣΤΕΚΙΟΥ.

Επί 13 χρόνια γίνεται μια διαρκής ποιοτική αναβάθμιση του μαθήματος μέσα από το ΣΤΕΚΙ, τα βοηθήματα των συναδέλφων, τα blogs κτλ. κάτω από συνεχή αμφισβήτηση.

Εάν φύγει το μάθημα νιώθω ότι θα μου/μας πάρουν ένα κομμάτι από μένα/μας.

ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ για το μάθημα και τους μαθητές μας να ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ.

(Συγνώμη για τη συναισθηματική μου φόρτιση.)

Obelix

Παράθεση από: Παναγιώτης Καραγεώργος στις 25 Αυγ 2013, 12:09:59 ΜΜ
Διαρκής αγώνας απ' όλους τους συναδέλφους τόσα χρόνια να αποδείξουμε ότι η ΑΕΠΠ δεν είναι της πλάκας.

Διαρκής αμφισβήτηση από Μαθηματικούς και Φυσικούς κυρίως ότι είμαστε μάθημα Β' κατηγορίας.

Μεγάλη προσπάθεια να πειστούν οι γονείς για τον χαρακτήρα του μαθήματος (αλήθεια δε χρειάζεται αποστήθιση; ... κι εγώ νόμιζα ότι μοιάζει με την ΑΟΔΕ ...).

Στο τέλος όμως κάθε χρονιάς η πλειονότητα των μαθητών μας είχε ΠΕΙΣΤΕΙ για την ΑΞΙΑ και τη ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ του μαθήματος, για την ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ και το ΠΑΘΟΣ των καθηγητών τους.

Με ΑΓΩΝΙΑ (αλήθεια είναι αυτονόητη και στα υπόλοιπα μαθήματα;) πολλοί μαθητές μας περίμεναν από εμάς μια πρωτότυπη άσκηση, ένα πρωτότυπο διαγώνισμα όπως για παράδειγμα το ετήσιο του ΣΤΕΚΙΟΥ.

Επί 13 χρόνια γίνεται μια διαρκής ποιοτική αναβάθμιση του μαθήματος μέσα από το ΣΤΕΚΙ, τα βοηθήματα των συναδέλφων, τα blogs κτλ. κάτω από συνεχή αμφισβήτηση.

Εάν φύγει το μάθημα νιώθω ότι θα μου/μας πάρουν ένα κομμάτι από μένα/μας.

ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ για το μάθημα και τους μαθητές μας να ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ.

(Συγνώμη για τη συναισθηματική μου φόρτιση.)

Συμφωνώ σε κάθε λέξη συνάδελφε...

andrika

Παράθεση από: Παναγιώτης Καραγεώργος στις 25 Αυγ 2013, 12:09:59 ΜΜ
Διαρκής αγώνας απ' όλους τους συναδέλφους τόσα χρόνια να αποδείξουμε ότι η ΑΕΠΠ δεν είναι της πλάκας.

Διαρκής αμφισβήτηση από Μαθηματικούς και Φυσικούς κυρίως ότι είμαστε μάθημα Β' κατηγορίας.

Μεγάλη προσπάθεια να πειστούν οι γονείς για τον χαρακτήρα του μαθήματος (αλήθεια δε χρειάζεται αποστήθιση; ... κι εγώ νόμιζα ότι μοιάζει με την ΑΟΔΕ ...).

Στο τέλος όμως κάθε χρονιάς η πλειονότητα των μαθητών μας είχε ΠΕΙΣΤΕΙ για την ΑΞΙΑ και τη ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ του μαθήματος, για την ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ και το ΠΑΘΟΣ των καθηγητών τους.

Με ΑΓΩΝΙΑ (αλήθεια είναι αυτονόητη και στα υπόλοιπα μαθήματα;) πολλοί μαθητές μας περίμεναν από εμάς μια πρωτότυπη άσκηση, ένα πρωτότυπο διαγώνισμα όπως για παράδειγμα το ετήσιο του ΣΤΕΚΙΟΥ.

Επί 13 χρόνια γίνεται μια διαρκής ποιοτική αναβάθμιση του μαθήματος μέσα από το ΣΤΕΚΙ, τα βοηθήματα των συναδέλφων, τα blogs κτλ. κάτω από συνεχή αμφισβήτηση.

Εάν φύγει το μάθημα νιώθω ότι θα μου/μας πάρουν ένα κομμάτι από μένα/μας.

ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ για το μάθημα και τους μαθητές μας να ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ.

(Συγνώμη για τη συναισθηματική μου φόρτιση.)


+1

Menelaos

Παράθεση από: andrika στις 25 Αυγ 2013, 12:19:24 ΜΜ
Διαρκής αγώνας απ' όλους τους συναδέλφους τόσα χρόνια να αποδείξουμε ότι η ΑΕΠΠ δεν είναι της πλάκας.

Διαρκής αμφισβήτηση από Μαθηματικούς και Φυσικούς κυρίως ότι είμαστε μάθημα Β' κατηγορίας.

Μεγάλη προσπάθεια να πειστούν οι γονείς για τον χαρακτήρα του μαθήματος (αλήθεια δε χρειάζεται αποστήθιση; ... κι εγώ νόμιζα ότι μοιάζει με την ΑΟΔΕ ...).

Στο τέλος όμως κάθε χρονιάς η πλειονότητα των μαθητών μας είχε ΠΕΙΣΤΕΙ για την ΑΞΙΑ και τη ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ του μαθήματος, για την ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ και το ΠΑΘΟΣ των καθηγητών τους.

Με ΑΓΩΝΙΑ (αλήθεια είναι αυτονόητη και στα υπόλοιπα μαθήματα;) πολλοί μαθητές μας περίμεναν από εμάς μια πρωτότυπη άσκηση, ένα πρωτότυπο διαγώνισμα όπως για παράδειγμα το ετήσιο του ΣΤΕΚΙΟΥ.

Επί 13 χρόνια γίνεται μια διαρκής ποιοτική αναβάθμιση του μαθήματος μέσα από το ΣΤΕΚΙ, τα βοηθήματα των συναδέλφων, τα blogs κτλ. κάτω από συνεχή αμφισβήτηση.

Εάν φύγει το μάθημα νιώθω ότι θα μου/μας πάρουν ένα κομμάτι από μένα/μας.

ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ για το μάθημα και τους μαθητές μας να ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ.

(Συγνώμη για τη συναισθηματική μου φόρτιση.)


+1

++1

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: NiColas1957 στις 25 Αυγ 2013, 03:51:18 ΠΜ
Λοιπόν, έστειλα κάπου 90 e-mails στις διευθύνσεις της λίστας που μας έδωσε ο συνάδελφος με το xls και πείρα μία απάντηση από τον κύριο Γιώργο Παπακωνσταντίνου, ο οποίος βλέποντας τα ονόματα στα συνημμένα, μου λέει ότι πολλά από αυτά είναι συνταξιούχων καθηγητών, όπως συνταξιούχος είναι και αυτός!

Μου εξηγεί ότι παλιότερα είχε ο ίδιος γράψει βιβλίο για μάθημα που διδάχτηκε για έναν χρόνο στη δευτεροβάθμια, ότι βοήθησε να φτιαχτεί λογισμικό που θα βοηθούσε τους μαθητές, ότι το έστειλε από μόνος του στα σχολεία και ότι δεν αξιοποιήθηκε.

Μου λέει επίσης ότι έχει και αυτός αγωνιστεί για να διδάσκετε η πληροφορική στο λύκειο, ότι δεν είναι ενήμερος για τι ακριβώς αλλαγές γίνονται σήμερα και ότι θα μπορούσα να βρω διευθύνσεις εν ενεργεία καθηγητών στη διεύθυνση του τμήματός του στο ... www.ece.ntua.gr  και μου προτείνει να απευθυνθώ σε νεότερους συνάδελφους και συγκεκριμένα στους κυρίους Παπασπύρου και Κοζύρη.

Αυτό και θα κάνω αύριο, Κυριακή, αλλά θα έλεγα ότι ίσως πρέπει να το κάνετε και εσείς, ιδικά αν τους γνωρίζεται.

Ελπίζω να δω και κάποιο ακόμα e-mail ως απάντηση στα 90 που έστειλα το απόγεμα του Σαββάτου.  ;)

Μπράβο σου!! Ενοχλήστε και οι υπόλοιποι συνάδελφοι τους ακαδημαϊκούς των Πολυτεχνείων, άμεσα!

Άλλο να δουν 2-3 mail και άλλο 50!!!