Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

keep.accelerating

Παράθεση από: Keep Growing στις 22 Αυγ 2013, 05:41:53 ΜΜ
Δε χρειάζεται να αυτομαστιγωνόμαστε.
ΟΚ, λάθη και παραλήψεις γίνανε, αλλά υπάρχουν δικαιολογίες για αυτά και με τον καιρό γινόμαστε περισσότερο ώριμοι ως κλάδος (με όλες τις διαφορές μας).

Για μένα το "πρόβλημα" προέρχεται κυρίως από το γεγονός ότι είμαστε ο εντιμότερος κλάδος (μια και νέος σε σχέση με τους άλλους). Και γιαυτό  θα πρέπει να είμαστε υπερήφανοι. Το κόστος της εντιμότητάς μας όμως, το πληρώνουμε τώρα και το πληρώνουμε γιατί δεν προλάβαμε να αποκτήσουμε σχέσεις "διαδρόμων" και υπόγειων διαπραγματεύσεων που πολλοί άλλοι κλάδοι (δυστυχώς) το καταφέρανε και τις χρησιμοποιούν.
Η απάντηση του συναδέλφου της ΠΕΚΑΠ (Μάνου) τα λέει όλα.
Δεν τα λέω αυτά με καμιά διάθεση αντιπαράθεσης με άλλους κλάδους, απλά προσπαθώ εντελώς υποκειμενικά να ερμηνεύσω τα φαινόμενα που διαδραματίζονται μπροστά στα μάτια μου, χωρίς να έχω ουσιαστικά κανένα περιθώριο αντίδρασης.
Ένα πολιτικό σύστημα που δομήθηκε και έμαθε να λειτουργεί μόνο μέσα σε "διαδρόμους" πως μπορεί σε μια κρίσιμη περίοδο για την εξέλιξη του ανθρώπινου πολιτισμού να συνεννοηθεί με έντιμους τρόπους επικοινωνίας;
Το παιχνίδι είναι είπαμε γνωστό από τους "παλιούς" και το παίζουν με μεγαλύτερη άνεση απ' ότι οι "νέοι".
Είναι σίγουρο ότι οι "νέοι" θα χάσουν αυτό το παιχνίδι.
Υπάρχει άραγε πιθανότητα να κερδίσουν οι "νέοι"; Υπάρχει, αρκεί να έχουν την επινοητικότητα, το θάρρος και τη δύναμη να προσκαλέσουν τους "παλιούς" σε ένα καινούριο παιχνίδι όπου δε θα υπάρχει ένας μόνο νικητής, αλλά αν βάλουν όλοι τα δυνατά τους, τότε όλοι θα είναι κερδισμένοι.
Κουράστηκα να ζω αυτή την παρωδία... Αν καθήσετε και δείτε λογικά τι περνάμε το τελευταίο διάστημα, με όλες αυτές τις αλλαγές, όλες τις σκοπιμότητες, είναι για πολλά γέλια κάτω από μεγάλη θλίψη...
Ο ¨νέος¨ μεγάλωσε πια και για έτη πολλά υπηρέτησε δεινόσαυρους που ούτε τον καφέ τους δε βγάζουν στο σχολείο, μιλάμε για τόση ανεπάρκεια (φυσικά μερικών). Και αντί να διορθώσουμε αυτό κοιτάμε να δούμε ποιός την έχει μεγαλύτερη...τη γλώσσα και την επιρροή σε Υπουργεία!
Τους σιχάθηκα! Πραγματικά αν είχα άλλη επιλογή θα έκανα παραίτηση , αλλά βλέπεις τότε ¨παρακάλαγαν¨, όχι τώρα...
Οι νέοι είναι σίγουρα κερδισμένοι Παναγιώτη, μόνο και μόνο που δεν έχουν αυτή τη μιζέρια μέσα τους φτάνει...

lkt

Παράθεση από: Keep Growing στις 22 Αυγ 2013, 05:41:53 ΜΜ

Το παιχνίδι είναι είπαμε γνωστό από τους "παλιούς" και το παίζουν με μεγαλύτερη άνεση απ' ότι οι "νέοι".
Είναι σίγουρο ότι οι "νέοι" θα χάσουν αυτό το παιχνίδι.
Μια τέτοια μοιρολατρική αντίληψη δεν αρμόζει ούτε σε νέους ούτε σε "νέους". Ο αγώνας έπρεπε να είχε αρχίσει πολύ πριν.

Ανδρέας Φαρμακόρης

To alfavita τελευταία δεν δημοσιευει τιποτε που να εχει σχεση με εμας ή μου φαινεται;
Καθηγητης Πληροφορικής ΠΕ19
Λυκειο Αμπελακίων Σαλαμίνας

thana$i$

Αφού έχω ενοχλήσει, και θα εξακολουθήσω να ενοχλώ βουλευτές, πανεπιστημιακούς κλπ με ακόμα μεγαλύτερη ένταση, μου ήρθε στο e-mail το δελτίου τύπου του βουέυτή της ΝΔ Αυγενάκη, όπου αναφέρει ότι η Πληροφορική θα εξακολουθήσει να διδάσκεται και στις τρεις τάξεις του Λυκείου. Έχοντας πια εντρυφήσει στα μαθήματα κοινωνικού αυτοματισμού, σας παραθέτω την απάντησή μου, πιο πολύ σαν ιδέα και για τις δικές σας επιστολες.


-------- Αρχικό μήνυμα --------
Message-ID: <5216359A.1030701@sch.gr>
Date: Thu, 22 Aug 2013 19:00:26 +0300
From: Αθανάσιος Δημόπουλος <thanassis@sch.gr>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:17.0) Gecko/20130804 Thunderbird/17.0.8
MIME-Version: 1.0
To: "ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ Κ. ΑΥΓΕΝΑΚΗΣ" <info@avgenakis.gr>
Subject: Re: ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ | Παραμένει η Πληροφορική ένα από τα βασικά μαθήματα μέχρι τη Γ΄ Λυκείου
References: <2BEC3E60F8C44D46821BAB268628D3B42337113D@srv-mb1.parliament.gr> <52162F0B.9090204@avgenakis.gr>
In-Reply-To: <52162F0B.9090204@avgenakis.gr>
X-Enigmail-Version: 1.4.6
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-7
Content-Transfer-Encoding: 8bit

Αγαπητέ κε Αυγενάκη

Πραγματικά πάρα πολύ ευχάριστο αυτό, είστε ο πρώτος από τους βουλευτές
της Νέας Δημοκρατίας που απαντά στις επιστολές μου.
Ας ελπίσουμε το Υπουργείο Παιδείας να πράξει τα δέοντα και να δώσει στην
Πληροφορική την αξία που πρέπει να έχει σε όλες τις βαθμίδες της
εκπαίδευσης και με βάση το κοινό καλό.
Άλλωστε, όπως αναφέρεται και στην έκθεση
http://europe.acm.org/iereport/ie.html
με τίτλο Πληροφορική Παιδεία: Ένα τρένο που η Ευρώπη δεν έχει το
περιθώριο να χάσει, την οποία είμαι σίγουρος πως έχετε υπ' όψιν σας

«Για να είναι ένα έθνος ανταγωνιστικό στην κούρσα της τεχνολογικής
καινοτομίας, ο πληθυσμός πρέπει επιπλέον του ψηφιακού εγγραματισμού να
κατανοεί τις βασικές αρχές της υποκείμενης επιστήμης της Πληροφορικής.
Στην πορεία προς την κοινωνία της Πληροφορίας, η Πληροφορική παίζει τον
ίδιο καταλυτικό ρόλο που έπαιξαν τα Μαθηματικά και η Φυσική σε
προηγούμενες βιομηχανικές επαναστάσεις.»

Βασικό σημείο βέβαια το οποίο δεν διευκρινίζεται στο δελτίο τύπου είναι
το αν το μάθημα θα είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενο, όπως ζητούσαν στην
διαβούλευση και οι Πανεπιστημιακοί δάσκαλοι των αντίστοιχων τμημάτων,
και στην οποία η θέση του ΠΑΣΟΚ μέσω του γραφείου τύπου σε επιστολή που
επισυνάπτω είναι αρκετά πιο ξεκάθαρη, κάνοντας μάλιστα σαφή των
διαχωρισμό μεταξύ των δεξιοτήτων της Πληροφορικής ως δεξιότητα και της
Επιστήμης των υπολογιστών, της υποκείμενης δηλαδή των δεξιοτήτων
επιστήμης. Με αυτά τα δεδομένα δημιουργείται η ψευδής, θέλω να πιστεύω,
εντύπωση πως το ΠΑΣΟΚ είναι υπέρ της αναβαθμισμένης διδασκαλίας του
μαθήματος και η Νέα Δημοκρατία είναι αντίθετη.

Εύχομαι κατά την τελική διαμόρφωση του Νομοσχεδίου να προκρίνετε την
εξέταση του μαθήματος σε πανελλαδικό επίπεδο, αφήνοντας τους υπεύθυνους
των Σχολών της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης να καθορίζουν τους συντελεστές
βαρύτητας των μαθημάτων ανά Σχολή, κίνηση που ασφαλώς θα αποτελέσει
πραγματική αναβάθμιση της διαδικασίας εισαγωγής στην Τριτοβάθμια
εκπαίδευση και θα αναδείξει με τον καλύτερο τρόπο πώς αυτό είναι που
πραγματικά νοιάζει την Νέα Δημοκρατία, και όχι η εξυπηρέτηση
συγκεκριμένων κλάδων και συμφερόντων.
Σας ευχαριστώ πολύ.

Δημόπουλος Αθανάσιος
Καθηγητής ΠΕ19 Πληροφορικής

-------- Αρχικό μήνυμα --------
Return-Path: <pasok@pasok.gr>
Delivered-To: thanassis@sch.gr
Received: (qmail 7328 invoked from network); 21 Aug 2013 15:29:24 -0000
Received: from mx05z1.att.sch.gr ([10.2.40.25])
(envelope-sender <pasok@pasok.gr>)          by msz1.att.sch.gr
(qmail-ldap-1.03) with SMTP          for <thanassis@sch.gr>; 21 Aug 2013
15:29:24 -0000
Received: from localhost (localhost [127.0.0.1]) by mx05z1.att.sch.gr
(Postfix) with ESMTP id 117E53D47D for <thanassis@sch.gr>; Wed, 21 Aug
2013 18:29:24 +0300 (EEST)
X-Virus-Scanned: amavisd-new at sch.gr
Received: from mx05z1.att.sch.gr ([127.0.0.1]) by localhost
(mx05z1.att.sch.gr [127.0.0.1]) (amavisd-new, port 10024) with ESMTP id
MHtrEC4X3jpo for <thanassis@sch.gr>; Wed, 21 Aug 2013 18:29:23 +0300 (EEST)
Received: from mail-vc0-f174.google.com (mail-vc0-f174.google.com
[209.85.220.174]) by mx05z1.att.sch.gr (Postfix) with ESMTP for
<thanassis@sch.gr>; Wed, 21 Aug 2013 18:29:23 +0300 (EEST)
Received: by mail-vc0-f174.google.com with SMTP id gd11so307433vcb.5
    for <thanassis@sch.gr>; Wed, 21 Aug 2013 08:29:22 -0700 (PDT)
X-Google-DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed;
d=google.com; s=20120113;
h=x-gm-message-state:mime-version:date:message-id:subject:from:to
  :content-type;        bh=mKBmPtMfoYXXbLGA13YNoMZvF8TB8kXywjCgnbA8Rtc=;

b=RBHnNhJBBs14orQpOQFr8KR2Hf6AYZF9LhEaXyToVa7EaWC9vlHG6nEW2qmHVp+54l

9JOIPQ6JHSv5XIKhv7loIr3zAm0G9OPohhHH+ie6y8Ho5a7FAWcUKzj4NhyA9rU1b7Yi

OKL12XOJCDCLgjITdMvJOVLNWHYdth/GW10ZtIBaQUyM1Jg/5u2DJCetfucU+Xr7uMb0

0i6KqJUm8a/swWUx+nUfIh+STmwXaQHnMRqIuuBETwO928lRvORDFzpLbZCHom4LPtbf

c0YoeIWMcrDnw4dAXi/sBk0nQVAQqZfPXEh8ty7WbusB4Myh1SOrcrUTWNJ0ytGZF3Vy
     30ow==
X-Gm-Message-State:
ALoCoQnGESDYUv7yCTZGvEHJQzwBRTBIF1BrvXlca+3U/Vr9u4LpBbF6zegOP7DMNOfYNUzHaeuc
MIME-Version: 1.0
X-Received: by 10.220.43.19 with SMTP id
u19mr7006711vce.3.1377098962488; Wed, 21 Aug 2013 08:29:22 -0700 (PDT)
Received: by 10.52.181.99 with HTTP; Wed, 21 Aug 2013 08:29:22 -0700 (PDT)
Date: Wed, 21 Aug 2013 18:29:22 +0300
Message-ID:
<CANNe3SMW+CQt2gbLq_+y2Tkj=5exS0_cuLZ+5cnPiO02RBK_CA@mail.gmail.com>
Subject: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
From: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ <pasok@pasok.gr>
To: thanassis@sch.gr
Content-Type: multipart/alternative; boundary=047d7b3a914c7ade1004e476d637

Το ΠΑ.ΣΟ.Κ. θεωρεί ότι η Επιστήμη της Πληροφορικής επιβάλλεται να
παραμείνει ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα στη Γ' Τάξη του Γενικού
Λυκείου.



Η άποψη αυτή εκφράστηκε με τρόπο σαφή και τεκμηριωμένο στις πρόσφατες
συναντήσεις αντιπροσωπείας του Κινήματός μας με την πολιτική ηγεσία του
Υπουργείου Παιδείας, η οποία έδειξε να τη συμμερίζεται.



Ωστόσο, στο προσχέδιο νόμου που δόθηκε για διαβούλευση δεν υπάρχει η
σχετική πρόβλεψη.



Εμείς από την πλευρά μας θα επαναφέρουμε το θέμα στην πολιτική ηγεσία του
Υπουργείου Παιδείας, πριν από την κατάθεση του νομοσχεδίου στη Βουλή, και
θα ζητήσουμε αυτή τη φορά η πρότασή μας να γίνει αποδεκτή.



Γραφείο Τύπου ΠΑΣΟΚ



Javert

Το ΠΑΣΟΚ λοιπόν θέλει (το δήλωσε δημόσια ο υφυπουργός του). Ο Σύριζα θέλει. Το ίδιο ΔΗΜΑΡ και ΑΝΕΛ.
Άρα ο κύριος Κώστας δεν θέλει (αφού αρκετοί της ΝΔ είναι αντίθετοι). Αν δεν γίνουν τα πράγματα όπως πρέπει να γίνουν, τότε είναι ξεκάθαρο ότι δεν θέλει ο κύριος υπουργός. Να απειλήσει η ΠΕΚΑΠ ότι ο Αρβανιτόπουλος θα είναι αυτός που σαμποτάρισε το μάθημα και ότι θα βγει σχετική ανακοίνωση τύπου. Φτάνουν τα επιχειρήματα. Όχι άλλα επιχειρήματα.

Απο το http://www.vukentra.gr/
ΠαράθεσηΠαρεπιμπόντως θέτουμε και το ερώτημα: Στους υπεράριθμους που πρέπει να υποβάλλουν αίτηση μετάταξης, περιλαμβάνεται ή όχι και το ηγετικό στέλεχος της ΔΑΚΕ και μέλος του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ κ. Πεππές;.. Εκτός βέβαια εάν πρόκαμε να κάνει πάλι μεταξύ στον παλιό του κλάδο του (ΠΕ 4) από τον οποίο την εποχή της απόσπασης του στο Δήμο Αθηναίων και με βάση αυτή μετατάχθηκε στο κλάδο ΠΕ 19.
Τι εννοεί για τον Πέππε; Ήταν καθηγητής πληροφορικής; Είναι και τώρα;

Αυτός ο Άγγελος Λάσκαρης που υποτίθεται ότι είναι το κλειδί για το λύκειο. Είναι ο παρακάτω;
http://www.zougla.gr/politiki/article/i-an8ropi-ton-ipourgon
http://zeidoron.blogspot.gr/2013/02/blog-post_9847.html
http://piazzadelpopolo.blogspot.gr/2013/03/blog-post_1069.html
http://skandalakommaton.blogspot.gr/2009/11/golden-boy.html
Το μέλλον ενός κλάδου και τόσων συναδέλφων κρίνεται από αυτόν τον "κύριο";

tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

lkt

Ας μιλήσουμε στη γλώσσα του! Πόσα λέτε να ...θέλει; ;)

amichail

Παράθεση από: pthomop στις 22 Αυγ 2013, 03:16:05 ΜΜ
Απορία.
Εστω οτι παίρνω μετάταξη σε Δημοτικό. Με 6 τάξεις και 2ωρο μαθημα σε καθε μια απο αυτες εχουμε 2x6=12 ΩΡΕΣ. Στα Δημοτικα το πλήρες ωράριο είναι 24 ώρες. Συνεπώς χρειάζεται αλλο ενα σχολείο για να καλυφθει το ωραριο. Στη Γ Αθηνας που ανηκω έχουν προκηρυχθει 94 θεσεις στην πρωτοβαθμια. Μηπως λοιπον οι πραγματικες θεσεις ειναι 94/2 = 47; Εκτος αν θελουν να καθομαστε 12 ωρες κατι που δεν το πιστευω.

Επισης αν μεινω τελικα στο Λυκειο μου εστω και με 8-10  ωρες , θα αποσυρθω απο οποιαδηποτε μηχανογραφικη εργασια και θα ζητησω μονο να ελεγχω τις απουσιες 2 τμηματων, διοτι οπως μου ελεγαν οι 'συναδελφοι' ηταν δυσκολη και κοπιαστικη εργασια. Τα εχω παρει στο κρανιο με την εμμετικη ανακοινωση των χημικων.
Η πλακα τελος. 9 χρονια στο Λυκειο μου δεν ειχε μπει τεχνικος. Ετσι πρεπει να κανουμε ολοι μας. Βλεπω και την ανακοινωση των τεχνολογων και δεν πιστευω στα ματια μου .Μας εφαγαν και την 1 ωρα χωρις αγωνα. Εμεις χτυπιομαστε ολο το καλοκαιρι να πεισουμε για το αυτονοητο. Αυτοι που βρηκαν τοση δυναμη;

Συνάδελφε τα δημοτικά με το Αναμορφωμένο πρόγραμμα είναι όλα 12-θέσια, άρα 12 τμήματα.
Και η απορία αυτή, καθώς και η απάντησή μου θα έπρεπε να είναι στη συζήτηση για τις μετατάξεις.

Επίσης όπως είπε και ο συνάδελφος Τσιωτάκης, δεν είναι απαραίτητα κακό (το αντίθετο) που έμεινε η Τεχνολογία, η Μουσική και τα Καλλιτεχνικά στο Γυμνάσιο, άσχετα αν δεν έχουμε εμείς το δίωρο; Γιατί δε σκέφτεσαι π.χ. ότι το δίωρο το έφαγε η Οικιακή Οικονομία ή τα Θρησκευτικά; Δεν έχει νόημα να βγάζουμε μόνοι μας τα μάτια μας.
Και η απορία καθώς και η απάντηση αυτή θα έπρεπε να είναι στη συζήτηση για το πρόγραμμα του Γυμνασίου.

Κατά τα άλλα συνεχίζουμε δυναμικά.
Για μένα θα πω μόνο ότι είμαι ο τύπος του δασκάλου που αν κάνω ένα μάθημα για 50η φορά θα αλλάξω για 52η φορά τις σημειώσεις μου

control_data

Καλό θα είναι να υπάρχουν αντεπιχειρήματα στους Χημικούς στις δημόσιες συζητήσεις. Πιστεύω οτι συμμετοχή μας σε αυτές είναι αυτό που έφερε την ουσιαστική νίκη στην Διαβούλευση.

Αρχικά:

Εμετικό κείμενο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί στα επιχειρήματά μας: http://xhmikos.gr/

Απάτη 1: "Το λάθος των τελευταίων 13-16 χρόνων καθώς η Χημεία αφαιρέθηκε ουσιαστικά απο το 2000".

Απάτη καθώς η Χημεία εξετάζεται σε 2 κατευθύνσεις και μάλιστα για εισαγωγή ακόμα και θετικών ή τεχνολογικών σχολών που δεν έχουν καμιά σχέση με Χημεία.

Απάτη 2: "Η Χημεία είναι βασική επιστήμη ενώ η Πληροφορική είναι εφαρμοσμένη επιστήμη".

Απάτη καθώς η Χημεία είναι βασική ΦΥΣΙΚΗ επιστήμη. Σε σχολές Πληροφορικής η απαίτηση για γνώση βασικών φυσικών επιστημών υπερκαλύπτεται απο την Φυσική.

Απάτη 3: Οι καθηγητές της δευτεροβάθμιας Πληροφορικής ενδιαφέρονται για τις θέσεις & τα δίδακτρά τους

Απάτη καθώς μια ματιά στην Διαβούλευση πείθει οτι η πλειοψηφία των σχολίων δεν προέρχεται απο καθηγητές Πληροφορικής. Αυτό υποστηρίζουν και οι ίδιοι οι Χημικοί γράφοντας: "κινητοποίησαν Ενώσεις, Πανεπιστημιακούς, Συμβούλους, Γονείς, Μαθητές, Επαγγελματίες, κατοίκους εξωτερικού, και ζητούν να αντικατασταθεί η Χημεία από την Ανάπτυξη Εφαρμογών έστω σε ένα κομμάτι σχολών..."

Επίσης, σχόλια στα:
http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=526814
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=526741 (τρολάρισμα Χημικού)
http://www.tanea.gr/news/greece/article/5036307/skepseis-na-eksetazetai-stis-panelladikes-h-plhroforikh/
http://www.newsnow.gr/article/488395/paramenei-i-pliroforiki-ena-apo-ta-vasika-mathimata-mexri-ti-g-lykeiou.html

Είμαστε ο εντιμότερος κλάδος. ΔΕΝ ΖΗΤΟΥΜΕ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΑΛΛΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ. Πληροφορική εκτός πανελλαδικών σημαίνει οτι μαθητές που έχουν χάρισμα στον Προγραμματισμό και δυσκολία στην αποστήθιση της Χημείας θα μένουν εκτός σχολών Πληροφορικής στις οποίες θα μπαίνουν μαθητές που έχουν τις αντίστροφα χαρακτηριστικά. Οποιοσδήποτε δεν καταλαβαίνει τι σημαίνει αυτό και νομίζει οτι το όλο θέμα γίνεται για "την Παραπαιδεία" καλά κάνει και ετοιμάζει τα χαρτιά του για την Πρωτοβάθμια.

P.Tsiotakis

Παράθεση από: ggfiogos στις 22 Αυγ 2013, 06:31:23 ΜΜ
Αν μπει και στην Β σαν γενικής θα είναι ένα θετικό βήμα. Μετά θα είναι πιο εύκολο να μπει αυτό το περίφημο ή με τη Χημεία...

υπάρχουν και καλύτερα   "ή"

P.Tsiotakis

Παράθεση από: lkt στις 22 Αυγ 2013, 01:56:14 ΜΜ
Ε, ρε ΠΑΣΟΚ! Που κατάντησες! Τους δουλεύουν κι αυτούς κανονικά τα λαμόγια του Αρβανιτόπουλου και τρέχουν από πίσω σαν σκυλάκια να μαζέψουν κανένα κοκαλάκι. Και είναι τόσο άσχετοι αυτοί που ασχολούνται με το θέμα μας που ό,τι τους πουν το χάβουν!

Μόλις τελειώσουμε, όλοι θα πάρουν τα εύσημα όπως τους πρέπουν, όλοι όμως

lkt


P.Tsiotakis

Παράθεση από: dream στις 22 Αυγ 2013, 12:10:05 ΜΜ
Σύμφωνα με τα όσα μας είχε πει ο κ. Τζιμογιάννης στην επιμόρφωση επιμορφωτών β΄επιπέδου η Πιστοποίηση των γνώσεων πληροφορικής στο γυμνάσιο είναι στόχος σπουδών και δεν θα οδηγεί σε πιστοποίηση με την τυπική της μορφή, με κάποιο έγγραφο τύπου ecdl. Σε αυτό μπορεί να μας απαντήσει καλύτερα και ο Παναγιώτης Τσιωτάκης που είναι στην ομάδα σχεδίασης του προγράμματος σπουδών για το γυμνάσιο

Στη λίστα της ΠΕΚΑΠ (googlegroup) έχει γίνει αναφορά.
ΤΟ ΙΤΥΕ έχει προχωρήσει το θέμα πριν τη "συμφωνία" των κομμάτων πριν λίγες μέρες
http://kpp.cti.gr/

Η ομάδα του νέου ΠΣ Γυμνασίου και του Οδηγού Εκπαιδευτικού δεν έχει καμία σχέση με την πιστοποίηση

tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

P.Tsiotakis

Παράθεση από: lkt στις 22 Αυγ 2013, 09:16:21 ΜΜ
Όπως;

όπως αυτό   http://dictyo.gr/-a-/41332-2013-08-20-09-27-42.html
πάντα το καλύτερο για μένα σημαίνει καλύτερο για την εκπαίδευση και τα παιδιά