Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Keep Growing

Δε χρειάζεται να αυτομαστιγωνόμαστε.
ΟΚ, λάθη και παραλήψεις γίνανε, αλλά υπάρχουν δικαιολογίες για αυτά και με τον καιρό γινόμαστε περισσότερο ώριμοι ως κλάδος (με όλες τις διαφορές μας).

Για μένα το "πρόβλημα" προέρχεται κυρίως από το γεγονός ότι είμαστε ο εντιμότερος κλάδος (μια και νέος σε σχέση με τους άλλους). Και γιαυτό  θα πρέπει να είμαστε υπερήφανοι. Το κόστος της εντιμότητάς μας όμως, το πληρώνουμε τώρα και το πληρώνουμε γιατί δεν προλάβαμε να αποκτήσουμε σχέσεις "διαδρόμων" και υπόγειων διαπραγματεύσεων που πολλοί άλλοι κλάδοι (δυστυχώς) το καταφέρανε και τις χρησιμοποιούν.
Η απάντηση του συναδέλφου της ΠΕΚΑΠ (Μάνου) τα λέει όλα.
Δεν τα λέω αυτά με καμιά διάθεση αντιπαράθεσης με άλλους κλάδους, απλά προσπαθώ εντελώς υποκειμενικά να ερμηνεύσω τα φαινόμενα που διαδραματίζονται μπροστά στα μάτια μου, χωρίς να έχω ουσιαστικά κανένα περιθώριο αντίδρασης.
Ένα πολιτικό σύστημα που δομήθηκε και έμαθε να λειτουργεί μόνο μέσα σε "διαδρόμους" πως μπορεί σε μια κρίσιμη περίοδο για την εξέλιξη του ανθρώπινου πολιτισμού να συνεννοηθεί με έντιμους τρόπους επικοινωνίας;
Το παιχνίδι είναι είπαμε γνωστό από τους "παλιούς" και το παίζουν με μεγαλύτερη άνεση απ' ότι οι "νέοι".
Είναι σίγουρο ότι οι "νέοι" θα χάσουν αυτό το παιχνίδι.
Υπάρχει άραγε πιθανότητα να κερδίσουν οι "νέοι"; Υπάρχει, αρκεί να έχουν την επινοητικότητα, το θάρρος και τη δύναμη να προσκαλέσουν τους "παλιούς" σε ένα καινούριο παιχνίδι όπου δε θα υπάρχει ένας μόνο νικητής, αλλά αν βάλουν όλοι τα δυνατά τους, τότε όλοι θα είναι κερδισμένοι.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

kostaskls

παιδιά δεν είναι η ώρα τώρα να γίνει αυτή η συζήτηση.
προφανώς καλό είναι να βγει μια ανακοίνωση - απάντηση από όλες τις ενώσεις.
ας γίνει αυτό που πρέπει και μετά με το καλό φτιάχνουμε και την οργάνωση καλύτερα.
Νομίζω ότι όλη αυτή η ιστορία πρέπει να γίνει μάθημα σε όλους.
όλοι γνωρίζουμε πως παίζεται το παιχνίδι στην Ελλάδα. που θα πάει θα προσαρμοστούμε και εμείς.

lkt

Οι ηγέτες (ΠΕΚΑΠ) κρίνονται εκ του αποτελέσματος...

Katsadouros_Dhm

Παναγιώτη εκεί στα νοτιοανατολικά καλά τα λες...

Ο αγώνας που κάνουμε και κάναμε είναι καθαρός, δίκαιος και έντιμος. Τι ζητάμε; Ζητάμε ισότιμη μεταχείριση με τις άλλες επιστήμες. Αυτό είναι σωστό, δίκαιο και εκπαιδευτικά τεκμηριωμένο ότι πρέπει να γίνει. (Στην πραγματικότητα, αν η ισότιμη μεταχείριση έχει να κάνει με άθροισμα ωρών, ζητάμε και πολύ λιγότερα από ότι οι άλλες επιστήμες ήδη έχουν).

Αυτό που έκανε χθες η ΕΕΧ ήταν το λιγότερο χτύπημα κάτω από τη μέση. Η ΠΕΚΑΠ θα έπρεπε να έχει ήδη βγάλει μια ανακοίνωση (ας τη βγάλει και τώρα...άμεση αντίδραση, αυτό θέλω να βλέπω...) που να παραθέτει τις υπογραφές 150 πανεπιστημιακών (τις έχει, είναι έτοιμες μέσα στη διαβούλευση), τα τεκμηριωμένα σχόλια 1800 ανθρώπων και να επαναλαμβάνει αυτά τα δίκαια που ζητάει και ζητάμε.
Ας δείξουμε και μεις λίγο δόντια αγαπητοί συνάδελφοι της ΠΕΚΑΠ, ίσως να είναι τελικά πιο μεγάλα και ας νομίζουμε το αντίθετο.

(Και μην ψαρώνετε με τα 15000 μέλη της ΕΕΧ. Ξέρετε πόσοι είναι ενεργοί και ψηφίζουν; Και μεις να πούμε ότι είμαστε 7000 και άλλοι τόσοι αδιόριστοι, ψέματα θα είναι;)

tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

tdrivas

άρα μπαίνει και β λυκείου..όπως δείχνουν τα πράγματα..απομένει να δούμε αν θα είναι εξεταζόμενο..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

lkt

Παράθεση από: morfeus στις 22 Αυγ 2013, 06:04:09 ΜΜ
http://esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/ypoyrgos=plhroforiki-ena-apo-ta-basika-mathimata-mexri-g-likioy
Αυτό το τέχνασμα βρήκαν οι σύμβουλοί του: θα συνεχίσει να διδάσκεται υποβαθμισμένο από τη στιγμή που πανελλαδικά δεν θα εξετάζεται...

tropheus

Παράθεση από: morfeus στις 22 Αυγ 2013, 06:04:09 ΜΜ
http://esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/ypoyrgos=plhroforiki-ena-apo-ta-basika-mathimata-mexri-g-likioy

Από ότι καταλαβαίνω θα μας πετάξει ένα ξεροκόματο πιθανώς με ένα 2ωρο στη Β' και ένα 2ωρο στη Γ' και πάπαλα ... και "να είστε και ευχαριστημένοι" θα μας πει ...

dski

Παράθεση από: Keep Growing στις 22 Αυγ 2013, 05:41:53 ΜΜ
Δε χρειάζεται να αυτομαστιγωνόμαστε.
ΟΚ, λάθη και παραλήψεις γίνανε, αλλά υπάρχουν δικαιολογίες για αυτά και με τον καιρό γινόμαστε περισσότερο ώριμοι ως κλάδος (με όλες τις διαφορές μας).

Για μένα το "πρόβλημα" προέρχεται κυρίως από το γεγονός ότι είμαστε ο εντιμότερος κλάδος (μια και νέος σε σχέση με τους άλλους). Και γιαυτό  θα πρέπει να είμαστε υπερήφανοι. Το κόστος της εντιμότητάς μας όμως, το πληρώνουμε τώρα και το πληρώνουμε γιατί δεν προλάβαμε να αποκτήσουμε σχέσεις "διαδρόμων" και υπόγειων διαπραγματεύσεων που πολλοί άλλοι κλάδοι (δυστυχώς) το καταφέρανε και τις χρησιμοποιούν.
Η απάντηση του συναδέλφου της ΠΕΚΑΠ (Μάνου) τα λέει όλα.

Συμφωνώ απόλυτα. Δυστυχώς, αν και αρκετοί σε αριθμό, είμαστε νεαρός κλάδος και δεν έχουμε ακόμη αποκτήσει θέσεις "κλειδιά" σε επιτροπές κτλ ώστε να έχουμε και το κατάλληλο lobbying. Νομίζω ότι αυτό θα αλλάξει σε βάθος 5-10 ετών (αν βέβαια εξακολουθήσουμε να υπάρχουμε ως τότε στην εκπαίδευση).

Τώρα για το τελικό αποτέλεσμα (μία ώρα αντί για δύο στο γυμνάσιο, δίωρο γενικής παιδείας στη Γ' Λυκείου αντί για 6ωρο πανελλαδικώς εξεταζόμενο κτλ) σε μεγάλο βαθμό είναι και θέμα αριθμών. Κατά τη γνώμη μου όλα ξεκίνησαν με το θέμα της κινητικότητας στο δημόσιο. Η κυβέρνηση για να περιορίσει τις μετακινήσεις και να "κοροϊδέψει" την τρόικα είπε ότι α μετακινήσεις 4500 εκπαιδευτικούς από β/βάθμια σε α/βάθμια. Δημιούργησαν και το "κλιμα" με τις τεχνητές υπεραριθμίες στους σχετικούς κλάδους (πληροφορικοί, γυμναστές κτλ, κλάδοι που "κολλάνε" ωραία με την α/βάθμια) και το σερβίρησαν στη τρόικα η οποία όμως, όχι μόνο δεν το "έφαγε" (δηλ. δεν δέχτηκε να μετρήσουν αυτοί οι 4500 στην κινητικότητα), αλλά, επιπλέον, το πρόσθεσε και στην ατζέντα με τις απαραίτητες διαρθρωτικές αλλαγές στο δημόσιο! Έτσι καλούνται τώρα να μετατάξουν (πιθανώς χωρίς ακόμη και να το θέλουν πραγματικά, δεσμεύτηκαν όμως...) μερικές χιλιάδες πληροφορικούς στην α/βάθμια και σε διοικητικές θέσεις και αυτοί που θα μείνουν στη β/βθμια απλά δε φτάνουν για να καλύψουν 2ωρο στο γυμνάσιο, 6ωρο ΑΕΠΠ στη Γ' Λυκείου και ΕΠΑΛ. Και αρχίζει η κοπτοραπτική (ίσως μάλιστα και να βόλεψε λιγάκι το θέμα με την πληροφορικη στο λύκειο αφού, σου λέει, δεν πειράζω μουσικούς, τεχνολόγους, καλλιτεχνικούς στο γυμνάσιο και γλιτώνω αντιδράσεις, αφήνω και τους πληροφορικούς ως έχει, δίνω και ένα 2ωρο Γ' Λυκείου για να δείξω υποχωρητικότητα και πως αφουγγράζομαι τον κόσμο και όλα καλά)...

lp

Αν μπει και στην Β σαν γενικής θα είναι ένα θετικό βήμα. Μετά θα είναι πιο εύκολο να μπει αυτό το περίφημο ή με τη Χημεία...
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

pthomop

Tι συζηταμε τωρα; Το σχεδιο για το Νεο Λυκειο το ξεραμε απο τον Μαρτιο (εφημεριδα ΕΘΝΟΣ)  και δεν εχει αλλαξει τιποτα απο τοτε. Εχουμε δωσει εναν τρομερο αγωνα ολοι μας ειδικοτερα τον τελευταιο μηνα και αυτο που πετυχαμε ειναι χασουμε μια ωρα απο την Γ γυμνασιου. Αληθεια οι τεχνολογοι με μονο μια ανακοινωση διαμαρτυριας πετυχαν την αναβαθμιση τους. Το μαθημα επιλογης στη Α Λυκειου (διαθεσιμοι ποροι κλπ) θα γινεται απο αυτους. Εμεις εχουμε αναστατωσει ολο το συμπαν και το πολυ πολυ να κερδισουμε ενα διωρο του κ@@@@ στην Γ Λυκειου, εφοσον καποια αλλη συντεχνια μας το επιτρεψει.
Η κοινωνια ειναι με το μερος μας, ολοι αγανακτουν με την απουσια της Πληροφορικης απο τα λυκεια . Τι συμβαινει ρε παιδια; Τι λαθος κανουμε μεχρι τωρα; Γιατι δεν αποδιδει  η προσπαθεια μας; Ειμαι τρομερα αγανακτησμενος και δεν ξερω πως θα αντιδρασω την αλλη εβδομαδα που θα μαζευτουμε στο Λυκειο.


Keep Growing

Παιδιά, μην ενθουσιαζόμαστε πάλι.
Δεν ανέφερε Β Λυκείου.

Εάν όμως μπει και στη Β Λυκείου, οι ώρες γίνονται 37, εκτός και αν ... (άντε πάλι τα ίδια, να δούμε τελικά που θα κάτσει η μπίλια).
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

tdrivas

Βασικό μάθημα δεν σημαινει αναγκαστικά και γενικής παιδείας στη Γ. θυμηθείτε πως ο υπουργός μιλούσε για πανελλαδικές εξετάσεις σε ΒΑΣΙΚΑ μαθήματα.
Αυτό αν πιαστούμε από λέξεις , διότι εκεί μας έφεραν..


Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

tropheus

Παράθεση από: morfeus στις 22 Αυγ 2013, 06:41:44 ΜΜ
Βασικό μάθημα δεν σημαινει αναγκαστικά και γενικής παιδείας στη Γ. θυμηθείτε πως ο υπουργός μιλούσε για πανελλαδικές εξετάσεις σε ΒΑΣΙΚΑ μαθήματα.
Αυτό αν πιαστούμε από λέξεις , διότι εκεί μας έφεραν..




Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι ... μακάρι να έχεις δίκιο