Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

petrosp13

Παράθεση από: dimitris tzimas στις 21 Αυγ 2013, 11:04:11 ΠΜ
(Αντωνιου-ΝΔ ) δεσμεύθηκαν ότι δεν θα ψηφίσουν άρθρο

Να το δω και να μην το πιστέψω
Μακάρι
Μήπως δεν θα είναι ο κύριος στο τμήμα της βουλής που θα το ψηφίσει και γι'αυτό δεσμεύτηκε;
:D :D :D
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tsabatman

Ευχάριστα νέα, όχι εφησυχασμό γιατί δεν μπορείς να εμπιστευτείς πολιτικό!
ΥΓ μην μπερδεύετε συνέχεια τον Συμεών Κεδίκογλου με τον Σίμο. Άλλο πρόσωπο- άλλο κόμμα - ίδιες πολιτικές.

Keep Growing

Εμένα με προβληματίζουν τα εξής:
1. Το μάθημα παραμένει στο Γενικό Λύκειο και είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενο. (αυτό πίστευα ότι θα γινότανε από την αρχή)
2. Υπάρχει τομέας Πληροφορικής στο Επαγγελματικό Λύκειο. (ίσως περισσότερες ώρες για μας, αν δεν ισχύσει το 1 ΕΠΑΛ ανά περιοχή)
3. Το μάθημα στο γυμνάσιο γίνεται 2ωρο. (σίγουρα θα μας δώσει περισσότερες ώρες)
4. Θα εφαρμοστεί η πιστοποίηση στα γυμνάσια. (ίσως πάρουμε και από εδώ κάποιες ώρες)
5. Δημιουργούνται θέσεις για ΠΕ19 20 στο Δημοτικό. (που θα καλυφτούν, λένε, από μετατάξεις)

Πως διάολο λοιπόν προκύπτουν οι υπεράριθμοι πληροφορικοί και μάλιστα όχι 10 ή 20 αλλά χιλιάδες εκατοντάδες;
Κάποιο λάκκο έχει η φάβα.

ps. Εντωμεταξύ ξεκίνησαν τα όργανα από τους στρατευμένους "δημοσιογράφους" για την κατασυκοφάντηση των εκπαιδευτικών υπό την απειλή κινητοποιήσεων το Σεπτέμβρη. 
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

groenendael

Καλημέρα συνάδελφοι. Αυτό που βλέπω ως θετικό από όλη αυτήν την κατάσταση είναι ότι για πρώτη φορά βλέπω τους καθηγητές Πληροφορικής να ενώνονται,να συζητάνε να απαιτούν. Θα έπρεπε κάποια στιγμή και ο δικός μας κλάδος να ενωθεί,να γίνει ισχυρός και επικοινωνιακός . Να βρούμε τρόπους να επικοινωνούμε μεταξύ μας για θέματα επικοινωνιακά , λειτουργικά , εκπαιδευτικά . Πολλές φορές όλα αυτά τα χρόνια έβλεπα συναδέλφους άλλων κλάδων να γνωρίζουν,να συμμετέχουν και να ανταλλάσουν απόψεις και εμπειρίες σχετικά με τον κλάδο τους και πραγματικά τους ''ζήλευα'' με ένα ίχνος απογοήτευσης για τον δικό μας ,την στιγμή που διαπίστωνα ότι ο κλάδος μας έχει καθηγητές άξιους ως εκπαιδευτικούς αλλά και ως ανθρώπους. Αρνητικά στοιχεία υπάρχουν και θα υπάρχουν παντού σε όλες τις κοινωνίες. Αλλά αυτά που μας ενώνουν είναι ,πάντα, περισσότερα από αυτά που μας χωρίζουν. Είμαι περήφανος για σας που αγωνίζεστε και πιστεύω ότι όλοι μας μπορούμε να βάλουμε ένα μικρό λιθαράκι σε όλη αυτήν την κατάσταση.
Ότι και να γίνει μπράβο σας και τις ευχές μου να έχουμε την υγεία μας να προσφέρουμε ως Πληροφορικοί σε αυτήν την πολύπαθη Ελλάδα και στους καημένους πολίτες της και τα παιδιά τους που μας έχουνε ανάγκη.

Keep Growing

Παράθεση από: politis στις 21 Αυγ 2013, 12:21:58 ΜΜ
Καλημέρα συνάδελφοι. Αυτό που βλέπω ως θετικό από όλη αυτήν την κατάσταση είναι ότι για πρώτη φορά βλέπω τους καθηγητές Πληροφορικής να ενώνονται,να συζητάνε να απαιτούν. Θα έπρεπε κάποια στιγμή και ο δικός μας κλάδος να ενωθεί,να γίνει ισχυρός και επικοινωνιακός . Να βρούμε τρόπους να επικοινωνούμε μεταξύ μας για θέματα επικοινωνιακά , λειτουργικά , εκπαιδευτικά . Πολλές φορές όλα αυτά τα χρόνια έβλεπα συναδέλφους άλλων κλάδων να γνωρίζουν,να συμμετέχουν και να ανταλλάσουν απόψεις και εμπειρίες σχετικά με τον κλάδο τους και πραγματικά τους ''ζήλευα'' με ένα ίχνος απογοήτευσης για τον δικό μας ,την στιγμή που διαπίστωνα ότι ο κλάδος μας έχει καθηγητές άξιους ως εκπαιδευτικούς αλλά και ως ανθρώπους. Αρνητικά στοιχεία υπάρχουν και θα υπάρχουν παντού σε όλες τις κοινωνίες. Αλλά αυτά που μας ενώνουν είναι ,πάντα, περισσότερα από αυτά που μας χωρίζουν. Είμαι περήφανος για σας που αγωνίζεστε και πιστεύω ότι όλοι μας μπορούμε να βάλουμε ένα μικρό λιθαράκι σε όλη αυτήν την κατάσταση.
Ότι και να γίνει μπράβο σας και τις ευχές μου να έχουμε την υγεία μας να προσφέρουμε ως Πληροφορικοί σε αυτήν την πολύπαθη Ελλάδα και στους καημένους πολίτες της και τα παιδιά τους που μας έχουνε ανάγκη.

+1

Ελπίζω σε μεγαλύτερη συσπείρωση και για ευρύτερου ενδιαφέροντος θέματα που αφορούν στην τύχη όχι μόνο ενός μαθήματος στο Λύκειο, αλλά και για όλα τα αντικείμενα της Πληροφορικής στην εκπαίδευση, αλλά και για την τύχη της παιδείας και εκπαίδευσης στη χώρα μας και να είναι μόνιμο και όχι προσωρινό ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

petrosp13

Παράθεση από: Keep Growing στις 21 Αυγ 2013, 12:31:16 ΜΜ
αλλά και για την τύχη της παιδείας και εκπαίδευσης στη χώρα μας

Μια και αναφέρθηκε αυτό
Πού είναι οι μαθηματικοί και οι φιλόλογοι ρε παιδιά;;;
Τόσο ενδιαφέρον για το μέλλον της παιδείας;;;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ikariofil

Πού είναι οι μαθηματικοί και οι φιλόλογοι ρε παιδιά;;;
Τόσο ενδιαφέρον για το μέλλον της παιδείας;;;

Αυτοί καλά βολεύτηκαν με το νέο Λύκειο.
8 ώρες μαθηματικά στη Γ Λυκείου, για φαντάσου...

Keep Growing

Αυτοί ζούνε την "απόλυτη σιγουριά".
Πρέπει όμως να γνωρίζουν ότι τα βέλη δεν έρχονται μόνο από μια κατεύθυνση και έτσι ας έχουν και αυτοί το νου τους.

 
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

petrosp13

http://beta.antenna.gr/webtv/watch?cid=9_f_w2u_w_hf3rs=

Η εκπομπή με τον Κεδίκογλου
Αν μπορεί κάποιος να απομονώσει το σημείο, ας το κάνει
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

NiColas1957

Παράθεση από: petrosp13 στις 21 Αυγ 2013, 11:07:22 ΠΜ
Να το δω και να μην το πιστέψω
Μακάρι
Μήπως δεν θα είναι ο κύριος στο τμήμα της βουλής που θα το ψηφίσει και γι'αυτό δεσμεύτηκε;
:D :D :D

Καλά έχουμε πάθει τόσα που .... Φυσάμε και το γιαούρτι  ;D

lkt

Αρχίζει στο 81:30. Το λέει ξεκάθαρα! Μπράβο και στον Ρογκάκο που του λέει ότι είναι φάουλ!
Δεν επαναπαυόμαστε!

ikariofil

Επιτέλους κάτι φαίνεται να αλλάζει...
Άρχισαν οι ανησυχίες....

http://esos.gr/article/apopseis/2000-2015-16-xronia-diorthothei-lathos


Keep Growing

Από το video κατάλαβα το εξής:

Το στημένο παιχνίδι σε βάρος μας συνεχίζεται ...
Δεν αμφιβάλλω για τη σχολή που ακολουθεί ο Κεδίκογλου, ούτε για τις ειλικρινείς προθέσεις του.
Δεν είναι όμως αυτός που παίρνει τις αποφάσεις και είναι και απελπιστικά μόνος.
Το μάθημα προσωρινά του δώσαμε παράταση ζωής με τις αντιδράσεις μας, αυτό είναι το μόνο σίγουρο συμπέρασμα από το αποτέλεσμα των κινητοποιήσεων. Αυτό όμως δε σημαίνει σε καμιά περίπτωση ότι σώθηκε η Πληροφορική στο Λύκειο.
Καλά για ενίσχυση ούτε λόγος ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Ανδρέας Φαρμακόρης

Ψήφισμα του Τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής της Σχολής Επιστημών Πληροφορίας του Πανεπιστημίου Μακεδονίας
σχετικά με το μάθημα της Πληροφορικής στο Σχέδιο Νόμου για την αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Το Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής της Σχολής Επιστημών Πληροφορίας του Πανεπιστημίου Μακεδονίας εκφράζει τον έντονο προβληματισμό και την ανησυχία του για τη διαφαινόμενη υποβάθμιση του μαθήματος της Πληροφορικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο υπό διαβούλευση σχέδιο Νόμου. Η υποβάθμιση αυτή αφορά τόσο στη μείωση των ωρών διδασκαλίας της Πληροφορικής στο Γενικό Λύκειο, όσο και στην αφαίρεση της Πληροφορικής από τα εξεταζόμενα μαθήματα για την εισαγωγή σε Τμήματα Πληροφορικής ΑΕΙ ή σε συγγενή Τμήματα Πολυτεχνικών Σχολών (π.χ. Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Η/Υ).

Τα παραπάνω σχεδιάζονται ενώ είναι σήμερα αυτονόητη η αναγκαιότητα των γνώσεων της Πληροφορικής τόσο σε καθημερινή βάση, όσο και στα πλαίσια του κοινωνικού, εργασιακού και οικονομικού ψηφιακού περιβάλλοντος μέσα στο οποίο λειτουργεί ο σύγχρονος πολίτης και εργαζόμενος. Συνεπώς είναι αναγκαία η εξοικείωση όλων των μαθητών και η ανάπτυξη δεξιοτήτων χρήσης σύγχρονων εργαλείων/υπηρεσιών λογισμικού που αποτελούν πλέον ψηφιακά εργαλεία στον επαγγελματικό χώρο αλλά και στην καθημερινότητα του πολίτη. Είναι χαρακτηριστικό ότι, σύμφωνα με τις σύγχρονες προδιαγραφές, τα εκπαιδευτικά συστήματα τεχνολογικά αναπτυγμένων χωρών, όπως Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, ΗΠΑ, κ.ά., καλλιεργούν την υπολογιστική/αλγοριθμική σκέψη στους μαθητές της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης προετοιμάζοντάς τους για την τεχνολογική κατεύθυνση σπουδών που επιθυμούν να ακολουθήσουν. Ακόμη, στα σύγχρονα προγράμματα σπουδών της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης παγκοσμίως, η ψηφιακή τεχνολογία («Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών» ΤΠΕ) χρησιμοποιείται ως μέσο υποστήριξης της διδασκαλίας όλων των μαθημάτων του προγράμματος στο πλαίσιο καινοτόμων διδακτικών μεθόδων.

Η Σχολή Επιστημών Πληροφορίας και το Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με αφετηρία τον κοινό τόπο ότι η Πληροφορική και η εξοικείωση με αυτήν είναι απολύτως απαραίτητη για την τεχνολογική ανάπτυξη της χώρας και την έξοδό της από την βαθιά οικονομική κρίση, θεωρεί ότι το νέο πρόγραμμα σπουδών της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα πρέπει να συνάδει με τις σύγχρονες παιδαγωγικές αντιλήψεις για τη σημασία και το ρόλο που έχει η Πληροφορική στην εκπαίδευση, αλλά και με τη σύγχρονη πανθομολογούμενη σπουδαιότητα της Πληροφορικής για την εν γένει ανάπτυξη της χώρας, που είναι απαραίτητη για την επιβίωσή της στο σύγχρονο ψηφιακό κόσμο της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Στην κατεύθυνση αυτή αναμένεται η αναβάθμιση της Πληροφορικής στην όλη εκπαιδευτική διαδικασία με την αύξηση και όχι τη μείωση των ωρών διδασκαλίας της και με τη συμπερίληψή της στα εξεταζόμενα μαθήματα για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Θεσσαλονίκη, 20 Αυγούστου 2013

Η Πρόεδρος και οι καθηγητές
του Τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Σχολής Επιστημών Πληροφορίας
Πανεπιστημίου Μακεδονίας


Το ψήφισμα υιοθετήθηκε σήμερα 21/8 και από τη Σύγκλητο του Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Καθηγητης Πληροφορικής ΠΕ19
Λυκειο Αμπελακίων Σαλαμίνας

lkt

Παράθεση από: Keep Growing στις 21 Αυγ 2013, 01:21:45 ΜΜ
Από το video κατάλαβα το εξής:

Το στημένο παιχνίδι σε βάρος μας συνεχίζεται ...
Δεν αμφιβάλλω για τη σχολή που ακολουθεί ο Κεδίκογλου, ούτε για τις ειλικρινείς προθέσεις του.
Δεν είναι όμως αυτός που παίρνει τις αποφάσεις και είναι και απελπιστικά μόνος.
Το μάθημα προσωρινά του δώσαμε παράταση ζωής με τις αντιδράσεις μας, αυτό είναι το μόνο σίγουρο συμπέρασμα από το αποτέλεσμα των κινητοποιήσεων. Αυτό όμως δε σημαίνει σε καμιά περίπτωση ότι σώθηκε η Πληροφορική στο Λύκειο.
Καλά για ενίσχυση ούτε λόγος ...
Πίσω από τον Κεδίκογλου (που το λέει ξεκάθαρα και είναι και στις αρμοδιότητές του) βρίσκεται ένα κόμμα, έστω και με συρρικνωμένη τη δύναμή του. Ας αποδείξουν τώρα ότι ο λόγος τους περνάει και δεν είναι υποχείρια των άλλων της συγκυβέρνησης!