Πρόβλημα με την εκκίνηση των WinXP σε σχολικό εργαστήριο μετά από κλονοποίηση

Ξεκίνησε από fkoutsakas, 20 Οκτ 2010, 06:04:26 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

fkoutsakas

Καλησπέρα,

Λοιπόν, πέρυσι εγκατέστησα WinXP SP3 και Ubuntu στα μηχανήματα ενός σχολικού εργαστηρίου. Μέχρι εδώ όλα καλά... Κάποια στιγμή χρειάστηκε να κλονοποιήσω έναν δίσκο. Χρησιμοποίησα το clonezilla και ενώ με το linux όλα οκ όταν επιλέγω να φορτώσουν windows λαμβάνω το μήνυμά:

Booting Microsoft Windows XP Proffesional
root (hd0,0)
Filesystem type unknown, partition type 0x7
savedafault
makeactive
chainloader +1

Το παράξενο είναι ότι αυτό δεν συμβαίνει σε κάθε κλονοποίηση που κάνω. Σε κάποιες περιπτώσεις ο δίσκος έχει κλονοποιηθεί κανονικά.

Το βασικό μου πρόβλημα λοιπόν είναι ότι δεν μπορώ να bootaρω σε windows όταν χρειαστεί παρά μόνο σε Linux.

Έχει κανείς κάποιο ιδέα για το πως μπορώ να αντιμετωπίσω το πρόβλημα; Να ενημερώσω ότι είμαι αρχάριος οπότε με μαλακό παρακαλώ...

Ευχαριστώ πολύ

poursali

πως ακριβώς έκανες κλονοποίηση;
ακολούθησες κάποιον οδηγό από το διαδίκτυο;
μπορείς να μας τον παραθέσεις;

όλα τα partitions μαζί ή ένα-ένα το έκανες?
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

fkoutsakas

Ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση.

Bootαρα από το cd του clonezilla και επιλέγοντας το begginer mode έκανα clone disk to disk από δίσκο 40GB σε δίσκο 40GB.

Συνεπώς κλονοποιήθηκε όλος ο δίσκος με την μία. Επίσης αν δεν κάνω λάθος κάποια στιγμή κατά την διαδικασία της κλονοποίησης με ρώτησε αν θέλω να αντιγράψω και τον boot loader και προφανώς απάντησα ναι.

Να διευκρινίσω ότι το εργαστήριο το έστησα εγκαθιστώντας τα πάντα σε έναν δίσκο και κλονοποιώντας τον 13 φορές. Από εκεί και μετά στράβωσε το πράγμα :-(


poursali

Παράθεση από: lithouxos στις 20 Οκτ 2010, 07:24:59 ΜΜ
Να διευκρινίσω ότι το εργαστήριο το έστησα εγκαθιστώντας τα πάντα σε έναν δίσκο και κλονοποιώντας τον 13 φορές. Από εκεί και μετά στράβωσε το πράγμα :-(