Συγχώνευση πινάκων

Ξεκίνησε από vagia, 01 Μαρ 2009, 11:27:10 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

vagia

Καλημέρα
θα ήθελα μια γν'ωμη σχετικά με τη συγχώνευση 2 μονοδιάστατων πινάκων και ταυτόχρονα να
ταξινομούνται κατα αύξουσα σειρά.
Αν συγχωνεύσουμε πρώτα τους πίνακες και έπειτα ταξινομήσουμε τον νέο πίνακα είναι λάθος?

Ευχαριστώ

ntzios kostas

Εννοείς να δημιουργούμε έναν καινούργιο πίνακα με τα στοιχεία των δύο και στη συνέχεια να τον ταξινομήσουμε.

Αυτό θεωρείται απόλυτα σωστό.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

andreas_p

vagia, το θέμα το έχουμε "εξαντλήσει" στο παρελθόν.  Κάποιος να θυμηθεί το σχετικό link.

kostas, στο βιβλίο η συγχώνευση ορίζεται διαφορετικά.

andreas_p


P.Tsiotakis

Βάγια είναι απόλυτα σωστό, καθώς όπως και ο ορισμός στην παράγραφο 9.4 αναφέρει, το τελικό αποτέλεσμα είναι ένας ταξινομημένος ενιαίος πίνακας

sstergou

και αυτό σημαίνει ότι δεν έχεις τίποτε να διδάξεις;;

Εγώ τη δίνω σαν άσκηση. Δεν είναι και τόσο δύσκολος αλγόριθμος. Σίγουρα είναι πιο εύκολος από
την φυσαλίδα...

P.Tsiotakis

Ο γενικός αλγόριθμος δεν είναι εύκολος για τους μαθητές.

Ο τρόπος που το ζήτησαν στις επαναληπτικές του 2008 όμως ήταν αριστούργημα...

evry

Και πάλι μπορούσαν να υλοποιήσουν το ερώτημα χωρίς τον αλγόριθμο της συγχώνευσης, απλά αντιγράφοντας
όλα τα στοιχεια σε έναν τρίτο πίνακα και ταξινομώντας

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 02 Μαρ 2009, 06:03:05 ΜΜ
Ο τρόπος που το ζήτησαν στις επαναληπτικές του 2008 όμως ήταν αριστούργημα...
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

φυσικά, με τις 3πλάσιες γραμμές κωδικοποίησης
αν και ήταν ουσιαστικά αντιγραφο-συγχώνευση   :D

evry

σίγουρα, αλλά το θέμα είναι ότι κατάφεραν να ξεγλιστρήσουν
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

ntzios kostas

Και επειδή δεν υπάρχει ο αλγόριθμος στο βιβλίο του μαθητή , αλλά μόνο στο τετράδιο του μαθητή,  είναι εκτός ύλης.

Ή μήπως όχι; :angel: :angel:
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: evry στις 02 Μαρ 2009, 06:38:57 ΜΜ
Και πάλι μπορούσαν να υλοποιήσουν το ερώτημα χωρίς τον αλγόριθμο της συγχώνευσης, απλά αντιγράφοντας
όλα τα στοιχεια σε έναν τρίτο πίνακα και ταξινομώντας

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 02 Μαρ 2009, 06:03:05 ΜΜ
Ο τρόπος που το ζήτησαν στις επαναληπτικές του 2008 όμως ήταν αριστούργημα...
Υπήρχαν άραγε μαθητές που έλυσαν τήν άσκηση χρησιμοποιώντας τον αλγόριθμο του τετραδίου μαθητή;(Ταξινόμηση με συγχώνευση μαζι)