Νέο σύστημα εξετάσεων. Και με την ΑΕΠΠ, τι;

Ξεκίνησε από nikosx, 02 Ιουν 2009, 11:30:38 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Laertis

Εξαιρετικό το άρθρο και οι διαφάνειες Παναγιώτη. Μπράβο ...
Αποτυπώνει επακριβώς αυτό που πρέπει να γίνει και πρέπει να χρησιμοποιηθεί απο όλους μας για να κάνουμε πράξη αυτό που ζητείται στην προτελευταία διαφάνεια.

Help make computational thinking commonplace
Help explain the science in computer science
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

ntzios kostas

Παναγιώτη μπράβο και από εμένα. Πράγματι δείχνει τη θέση της πληροφορικής στην εκπαίδευση, αλλά δεν είμαι σίγουρος ακόμα ότι οι αλλαγές θα είναι προς το καλό της εκπαίδευσης. Προσωπικά, βλέπω ότι πάμε από το κακό στο χειρότερο. Είτε σχολεία, είτε πανεπιστήμια, δεν βλέπω κάποια βελτίωση σε σχέση με αυτά που ήτανε στα δικά μου χρόνια. 

Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

evry

Παράθεση από: koniordos στις 30 Ιουν 2009, 09:14:06 ΜΜ
δεν ξέρω γιατί έχω την αίσθηση πως η ΑΕΠΠ θα γίνει κεφάλαιο των μαθηματικών...

Προσωπικά δεν θα με χάλαγε καθόλου, να μπουν λίγα μαθηματικά στο μάθημα, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα γίνει κεφάλαιο των μαθηματικών. Και η φυσική στηρίζεται στα μαθηματικά αλλά δεν είναι κεφάλαιό τους. Μακάρι να είμασταν και εμείς έτσι.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Αντιγράφω από σημερινό δημοσίευμα των Νέων
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4524695

Φυσική και Αρχαία από πρωτότυπο χαρακτηρίζονται ως τα δυσκολότερα  μαθήματα από μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς ενώ τα Νεοελληνικά  Κείμενα, η Πληροφορική και η Γλώσσα-Έκθεση από τα ευκολότερα.

ή ακόμα καλύτερα

Το μάθημα της «Πληροφορικής» μάλλον είναι δημοφιλέστερο στους μαθητές οι οποίοι είναι πλέον εξοικειωμένοι με τους Η/Υ και γι΄ αυτό η βαθμολογία που συγκεντρώνουν είναι σχετικά υψηλή.

Όταν κάποιος που δεν γνωρίζει διαβάζει αυτό το άρθρο που πάει το μυαλό του? Μήπως ότι η πληροφορική που είναι και τόσο εύκολη είναι ουσιαστικά δημιουργία εγγράφων στο word , σερφάρισμα στο internet άντε να κάνουμε και λίγο ramtype να μάθουμε και τυφλό σύστημα?

Επίσης δεν είναι περίεργο που η Έκθεση παρουσιάζεται από τα πιο εύκολα ενώ έχει ποσοστό αριστούχων 1-2% !!!!!!  :-\
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

το άρθρο επιβεβαιώνει το επίπεδο του δημοσιογράφου (πόσο έχει ψάξει το θέμα) αλλά και της εφημερίδας

petrosp13

"Λιγότερα μαθήματα, λιγότερες ώρες διδασκαλίας, λιγότερες εξετάσεις, λιγότερη ύλη και ελεύθερη εισαγωγή σε σχολές ΑΕΙ και ΤΕΙ που έχουν χαμηλή ζήτηση είναι το νέο προεκλογικό στοίχημα της κυβέρνησης για τις αλλαγές στην Παιδεία που πέφτουν στο τραπέζι αμέσως μετά το καλοκαίρι. "

:'( :'(
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

Λιγότερο διάβασμα, λιγότερη δουλειά, λιγότερη προσπάθεια

αλλά

περισσότερο αραλίκι, περισσότεροι φραπέδες, περισσότερες ώρες στο playstation και την τηλεόραση και ένα σίγουρο χαρτί από το κολλέγιο της γειτονιάς (πως λέμε η Δέλτα της γειτονιάς) για να χωθούν στο δημόσιο οι ημέτεροι.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pgrontas

Τα τελευταία που ακούγονται για την μεταρρύθμιση κάθε άλλο παρά αισιόδοξα είναι και γενικά και για μας.
Η Πληροφορική, από ότι καταλαβαίνω, στην γενική παιδεία θα υποβαθμιστεί σε δραστηριότητα. Άρα η αναβάθμιση της Πληροφορικής μάλλον πάει περίπατο...
Αλήθεια γιατί να μην έχουμε και ολοήμερο λύκειο,όπου μετά το 7ωρο θα υπάρχουν αυτές οι δραστηριότητες αντί να μειώσουμε τις ώρες;;;
Για τις εισαγωγικές δεν αναφέρεται τίποτα.Αισιοδοξώ ότι γίνει κατανοητό ότι θα είναι πολύ χοντρό να μην υπάρχει μάθημα βαρύτητας για τις σχολές πληροφορικής.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson